Gå til innhold

Hvem av deltagerne i Luksusfellen husker dere best?


HerKommerMummi

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg se episoden med Vanita? Kan ikke spille av svenske episoder på tv3.se fra Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun som flyttet til en by i Østfold fordi det sto i horoskopet hennes.

Anonymous poster hash: a0c6f...08e

Haha! Den husker jeg og : "jeg tok en test på start.no som het hvilken by burde du bo i. Så da flyttet jeg dit da" hahaha

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Den husker jeg og : "jeg tok en test på start.no som het hvilken by burde du bo i. Så da flyttet jeg dit da" hahaha

Unnskyld meg, men for et nek.

Anonymous poster hash: cf597...376

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun IDIOTEN i forrige sesong, som bestilte skisko og noe annet til 5000 kr, tre uker ETTER at luksusfellen hadde vært der. Ååååhhhhhh :bond::bond::bond::bond::bond:



Anonymous poster hash: ba848...71d
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker veldig godt et par som hadde kjøpt et gigantisk, nesten falleferdig hus. Skikkelig oppussingsobjekt, levde kun på kredittkort og planla et digert BRYLLUP oppi alt dette. De virket ikke så gjennomtenkte.

http://www.seher.no/kjendis/l%C3%B8nningen-blir-brukt-opp-p%C3%A5-en-halvtime-67064



Anonymous poster hash: 5ade8...a29
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja da så! Da skjønner jeg :) trodde det var noe så useriøst som horoskop jeg :D

Vil påstå at slike tester er minst like useriøse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor kan jeg se episoden med Vanita? Kan ikke spille av svenske episoder på tv3.se fra Norge

Skaff seg programmet "Hola" til nettleseren din, da fungerer det helt fint.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende med de som planlegger stort bryllup når de har gjeld langt over ørene og har så vidt råd til husleie. Men stort bryllup skal de samma faen! Jeg skjønner ikke hva de tenker med? De har jo ikke råd til det. Heldigvis klarer økonomene å banke litt vett i skallen på de.

Han som ikke hadde jobb og bare spilte hele dagen, fikk jeg nesten litt vondt av. Bare litt. Jeg skjønner godt dama ikke orket mer og dro fra han. Hadde nok gjort det samme. Da han sa han ikke ville få seg jobb fordi det gamle bygge firmaet han jobbet for gikk konkurs og han var redd for det ville skje igjen, så ble jeg overgitt. Den unnskyldning der blir for dum.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun IDIOTEN i forrige sesong, som bestilte skisko og noe annet til 5000 kr, tre uker ETTER at luksusfellen hadde vært der. Ååååhhhhhh :bond::bond::bond::bond::bond:

Anonymous poster hash: ba848...71d

Når de er så dumme, så får de bare ha det så godt tenker jeg. Ikke mye håp for den jenta der. Lurer på om hun enda lever på pappas penger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Luksusfellen har blitt så forutsigbart at jeg har sluttet å se på det.

Anonymous poster hash: 69e4f...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker innmari godt et voksent par med to barn, som delte hus med deres barndomsvenn Roger, som bodde i kjelleren. De hadde tatt opp billån på Roger (som selv ikke hadde lappen en gang), campingvognlån på moren, også videre. De røyka som besatt alle tre, dama var gravid i minst 4. måned, og ingen av dem virket som om de klarte å ta noen ting alvorlig. Den episoden satte virkelig spor, altså! Tror den ble sendt i forrige sesong.

Denne!!

Og den hvor en sørlending som egentlig tjente godt og hadde en (søt og fornuftig) kjæreste med liten inntekt (student?) bare øste vekk pengene på alt og ingenting, men særlig mat tror jeg. Det som gjorde at det brant seg fast på minnet var da de var på butikken for å lære ham å handle på budsjett (ved å greie å beregne handlekurven til å ikke koste over 1000 kroner) , og da de nådde grensen valgte han bort deodorant til kjæresten (selv om hun sto der og sa hun trengte den) til fordel for en flaske iste til seg selv "fordi han var jo sååå tørst nååå".

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, luksusfellen ass. Blir så irritert på alle Ivar-ballongene som er med der! :P



Anonymous poster hash: 511ae...916
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere nevner Vanita, og det er seriøst den beste episoden! Har den på opptak, og har sett den flere ganger. Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes mange av episodene flyter inn i hverandre, men spesielt noen episoder skiller seg ut..

  • det svenske paret som gikk noe sånt som 80 000 over budsjett i måneden, og som kjøpte bare dritt (smykker, spill, pynt) for lånte penger. De så helt apatiske ut gjennom hele episoden frem til xboxen skulle selges, da klikka det for mannen. "Dere kan ta TVen, men ikke xboxen!!" og "jeg har ingenting å leve for hvis jeg ikke har den". Sa firebarnspappan :P

  • Hun norske som hadde ørten ubetalte parkeringsbøter og lønnstrekk som slukte all lønna hennes...og som ble kastet ut av leiligheten midt i episoden...Men henne syntes jeg mest synd på...

  • En svensk dame med 4 barn som aldri kunne gjøre noe som helst fordi hun kjøpte enorme mengder med dritt på avbetaling. Barna fikk skrive lapper med et ønske hver, f.eks å få bli med i en dramagruppe, og moren fikk se hva hun hadde nektet dem til fordel for masse ubrukelig hvitevarer og røyk... Og de enkleste ønsker fra barna "hadde hun ikke råd med", liksom...uff!
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne!!

Og den hvor en sørlending som egentlig tjente godt og hadde en (søt og fornuftig) kjæreste med liten inntekt (student?) bare øste vekk pengene på alt og ingenting, men særlig mat tror jeg. Det som gjorde at det brant seg fast på minnet var da de var på butikken for å lære ham å handle på budsjett (ved å greie å beregne handlekurven til å ikke koste over 1000 kroner) , og da de nådde grensen valgte han bort deodorant til kjæresten (selv om hun sto der og sa hun trengte den) til fordel for en flaske iste til seg selv "fordi han var jo sååå tørst nååå".

Så drikk vann hvis du er såååå tørst. Du klarer sikkert å holde deg til du kommer hjem. For en egoistisk fyr.

Anonymous poster hash: cf597...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[*]Hun norske som hadde ørten ubetalte parkeringsbøter og lønnstrekk som slukte all lønna hennes...og som ble kastet ut av leiligheten midt i episoden...Men henne syntes jeg mest synd på...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, luksusfellen ass. Blir så irritert på alle Ivar-ballongene som er med der! :P

Anonymous poster hash: 511ae...916

Ivar ballongene?

Anonymous poster hash: c7fa5...0a1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Jeg husker en episode der et samboerpar hadde økonomiske problemer, eller nærmere bestemt mannen. Hun jobba og hadde orden på økonomien, mens han ikke hadde jobb, sov halve dagen og spilte dataspill resten av dagen. Husker Hallgeir låste seg inn og vekket han kl 10:30. "Wakey wakey!" :)

Anonymous poster hash: 6162d...7d8

De var unge, var de ikke? Hun var frisør og han var ... tja ... Hun var på nippet til å dra fra han fordi å leve med han, det spiste opp alle sparepengene hennes.

Jeg husker innmari godt et voksent par med to barn, som delte hus med deres barndomsvenn Roger, som bodde i kjelleren. De hadde tatt opp billån på Roger (som selv ikke hadde lappen en gang), campingvognlån på moren, også videre. De røyka som besatt alle tre, dama var gravid i minst 4. måned, og ingen av dem virket som om de klarte å ta noen ting alvorlig. Den episoden satte virkelig spor, altså! Tror den ble sendt i forrige sesong.

Fysj! Kjente det kokte i meg når jeg så hun røyket som gravid! Hallo! Tror jeg aldri har vært så sur før når jeg har sett på.

Hun som flyttet til en by i Østfold fordi det sto i horoskopet hennes.

Anonymous poster hash: a0c6f...08e

Hun var .... Ja... Husker hun...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker innmari godt et voksent par med to barn, som delte hus med deres barndomsvenn Roger, som bodde i kjelleren. De hadde tatt opp billån på Roger (som selv ikke hadde lappen en gang), campingvognlån på moren, også videre. De røyka som besatt alle tre, dama var gravid i minst 4. måned, og ingen av dem virket som om de klarte å ta noen ting alvorlig. Den episoden satte virkelig spor, altså! Tror den ble sendt i forrige sesong.

Hun her med den milelange etterveksten?

http://www.seher.no/sites/seher.no/files/styles/node_blowup/public/images/article/06/DSC_0086.mindre.jpeg?itok=_GyeRhBi

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...