Gå til innhold

Hvem av deltagerne i Luksusfellen husker dere best?


HerKommerMummi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg husker innmari godt et voksent par med to barn, som delte hus med deres barndomsvenn Roger, som bodde i kjelleren. De hadde tatt opp billån på Roger (som selv ikke hadde lappen en gang), campingvognlån på moren, også videre. De røyka som besatt alle tre, dama var gravid i minst 4. måned, og ingen av dem virket som om de klarte å ta noen ting alvorlig. Den episoden satte virkelig spor, altså! Tror den ble sendt i forrige sesong.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker innmari godt et voksent par med to barn, som delte hus med deres barndomsvenn Roger, som bodde i kjelleren. De hadde tatt opp billån på Roger (som selv ikke hadde lappen en gang), campingvognlån på moren, også videre. De røyka som besatt alle tre, dama var gravid i minst 4. måned, og ingen av dem virket som om de klarte å ta noen ting alvorlig. Den episoden satte virkelig spor, altså! Tror den ble sendt i forrige sesong.

I tillegg var det vel den episoden hvor han ene slo seg sammen med en annen luksusfelle deltaker for å starte et eget firma

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg var det vel den episoden hvor han ene slo seg sammen med en annen luksusfelle deltaker for å starte et eget firma

Stemmer det! De skulle starte et skipsrederi eller noe...?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt retard han som er med i kveld, han kommer jeg til å huske! Anonymous poster hash: 29ef2...f44

Det var vel ikke så pent sagt, men ganske konfliktsky ihvertfall! Bra han fikk orden på halvparten av den privatgjelda ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det! De skulle starte et skipsrederi eller noe...?

for det er realistisk vettu, å som jeg lo da :fnise::fnise::fnise::fnise: Noen burde vært spart for seg selv.

Anonymous poster hash: 29ef2...f44

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han stakkaren som hadde en mor som ikke var kredittverdig og hadde kjøp masse i sønnens navn. Han var ikke gamle haren heller og mora var jo helt fjern. Stakkars.



Anonymous poster hash: 0f040...98c
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som flyttet til en by i Østfold fordi det sto i horoskopet hennes.



Anonymous poster hash: a0c6f...08e
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meglerfrøken

Var akkurat han jeg tenkte på også! Han virket så ekkel...Mulig det var på grunn av tupéen... :P

og en smidge at han jobbet med å selge sexleketøy, kanskje?

Sørlendinger, altså.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker innmari godt et voksent par med to barn, som delte hus med deres barndomsvenn Roger, som bodde i kjelleren. De hadde tatt opp billån på Roger (som selv ikke hadde lappen en gang), campingvognlån på moren, også videre. De røyka som besatt alle tre, dama var gravid i minst 4. måned, og ingen av dem virket som om de klarte å ta noen ting alvorlig. Den episoden satte virkelig spor, altså! Tror den ble sendt i forrige sesong.

Haha, det var særiøst den sykeste episoden ever! (i allefall en av de)..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som flyttet til en by i Østfold fordi det sto i horoskopet hennes.

Anonymous poster hash: a0c6f...08e

Uff da! :laugh:

Anonymous poster hash: 0f040...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Han stakkaren som hadde en mor som ikke var kredittverdig og hadde kjøp masse i sønnens navn. Han var ikke gamle haren heller og mora var jo helt fjern. Stakkars.

Anonymous poster hash: 0f040...98c

Ja det var veldig vilt! Sønnen var vel rundt 16? De burde skamme seg. Da er man desperat altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og en smidge at han jobbet med å selge sexleketøy, kanskje?

Sørlendinger, altså.... ;)

Ja, kanskje en kombinasjon mellom de to ;) Men hadde han vært litt mer normal ville jeg kanskje ikke tenkt over jobben hans :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kanskje en kombinasjon mellom de to ;) Men hadde han vært litt mer normal ville jeg kanskje ikke tenkt over jobben hans :P

Han var litt creepy synes jeg. Den grusomme tupeen gjorde ikke ting noe bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som flyttet til en by i Østfold fordi det sto i horoskopet hennes.

Anonymous poster hash: a0c6f...08e

Var faktisk en test på start.no som sendte henne til Fredrikstad, haha!
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var også et par hvor han hadde vunnet i Lotto og fikk utbetalt 20.000 i måneden i tillegg til sin vanlige lønn. Samboeren trodde at de hadde så solid økonomi og at han brukte pengene til å nedbetale ekstra på boliglånet, men så viste det seg at han spilte bort alle pengene hver måned og litt til.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var faktisk en test på start.no som sendte henne til Fredrikstad, haha!

Åja da så! Da skjønner jeg :) trodde det var noe så useriøst som horoskop jeg :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff synes synd på han som er med i kveld. Fikk skikkelig vondt av han.

Ja, stikker litt ekstra når barna blir så tydelige. Håper han får mulighet til å besøke sønnen sin oftere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...