hobbykokken Skrevet 17. juni 2017 #221 Del Skrevet 17. juni 2017 Prøvde å finne luksusfellen Sverige på viaplay nå uten resultat...noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 17. juni 2017 #222 Del Skrevet 17. juni 2017 7 minutter siden, hobbykokken skrev: Prøvde å finne luksusfellen Sverige på viaplay nå uten resultat...noen som vet? Viaplay.se ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 17. juni 2017 #223 Del Skrevet 17. juni 2017 17 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Viaplay.se ? Men jeg har norskt abonnement Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinno Skrevet 17. juni 2017 #224 Del Skrevet 17. juni 2017 Jeg husker samboerparet og Roger godt..minneverdig den. Et par der hun var noe eldre enn han. De hadde over en million til sammen i årsinntekt. Han fraktet sand på terrassen når de skulle ha fest, de bestilte bra kjøtt i kjøttdisken, hun hadde ørtenhundreogførti nisser! Folk kan jo ikke skjønne hva de er med på engang når de skryter hemningsløst i introen over hva de bruker penger på? Hun MÅTTE stæsje håret med slike knallfarga striper og ble vred når hun ikke kunne gjøre det lenger...skikkelig storkarsvaner. Husker ikke helt hvordan det gikk men tror ikke de greide å skjerpe seg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 17. juni 2017 #225 Del Skrevet 17. juni 2017 (endret) 45 minutter siden, hobbykokken skrev: Prøvde å finne luksusfellen Sverige på viaplay nå uten resultat...noen som vet? Viafree.se Eksempel: https://www.viafree.se/program/livsstil/lyxfallan/sasong-22/avsnitt-3 Dessverre går det ikke an å se de eldre episodene som ligger ute - tror det kommer av at man ser fra Norge. De siste årene går imidlertid fint å se. Endret 17. juni 2017 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 17. juni 2017 #226 Del Skrevet 17. juni 2017 Han som hadde bilpleieprodukter for flere titusener og vaska bil m hansker😜 Hun som tømte kontoen til dattera for å betale for et sjøstøgt servise fra Firkløveren😵 Hun som MÅTTE ha klær til ungene til flere tusener,d måtte være dunjakke til minsten til 4000,-(hm,cubus osv var jo drittklær måtte vi jo skjønne!) 😜 Han som hadde DEN gode inntekta(jobba til sjøs) og spanderte bort hele lønna på kompiser på byn🤑 Paret som hadde hele kjellern full av mat i diger fryser,klær og sko som aldri var pakka opp,og handla minst to ganger i uka i Sverige som en storfamilie,røyka som bare juling👍 Alenemora som lagde mat hjemme til ungene for så å kjøpe junkfood selv hver dag og store mengder snus og brus👍Dro visst innom butikken 2-3 ganger pr dag og mange mange fler🤑 Fikk lyst å se gamle episoder,men d må man vel ha viaplay? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 17. juni 2017 #227 Del Skrevet 17. juni 2017 (endret) 1 time siden, FrøkenFarao skrev: Fikk lyst å se gamle episoder,men d må man vel ha viaplay? Viaplay har episode 4, 5, 9-16 Endret 17. juni 2017 av Christy89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 17. juni 2017 #228 Del Skrevet 17. juni 2017 Men jeg blir så provosert over de som faktisk tjener bra, men klarer å sløse penger og bare rote det så til! Hvordan er det mulig? De tjener kanskje 30 000 i måneden, likevel går de i minus hver måned! At noen kaster regner skjønner jeg ikke. Ligger jeg etter med en regning, så får jeg helt hetta! 😲 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollie Skrevet 17. juni 2017 #229 Del Skrevet 17. juni 2017 (endret) Jeg husker godt det godt voksne paret der dama samla på nisser, hun hadde garasjen full av alle slags nisser. Og så han som drakk så himla mye melk. Og så var det et ungt par, der dama svimte av og gled ned under bordet da økonomene sa hvor mye de skyldte. Mannen sto over henne og fikte henne i ansiktet Endret 17. juni 2017 av Mollie 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 17. juni 2017 #230 Del Skrevet 17. juni 2017 Hun som brukte så mye penger på sjokolade mens hun var på jobb (satt i kassa på matbutikk og spiste bort inntekten). 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 17. juni 2017 #231 Del Skrevet 17. juni 2017 På 04.02.2015 den 21.19, Via skrev: Jeg husker innmari godt et voksent par med to barn, som delte hus med deres barndomsvenn Roger, som bodde i kjelleren. De hadde tatt opp billån på Roger (som selv ikke hadde lappen en gang), campingvognlån på moren, også videre. De røyka som besatt alle tre, dama var gravid i minst 4. måned, og ingen av dem virket som om de klarte å ta noen ting alvorlig. Den episoden satte virkelig spor, altså! Tror den ble sendt i forrige sesong. Den har jeg nettopp sett nå. Syns det virka som de mangla noe i toppen alle 3 der jeg.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 17. juni 2017 #232 Del Skrevet 17. juni 2017 2 timer siden, Kinno skrev: Jeg husker samboerparet og Roger godt..minneverdig den. Et par der hun var noe eldre enn han. De hadde over en million til sammen i årsinntekt. Han fraktet sand på terrassen når de skulle ha fest, de bestilte bra kjøtt i kjøttdisken, hun hadde ørtenhundreogførti nisser! Folk kan jo ikke skjønne hva de er med på engang når de skryter hemningsløst i introen over hva de bruker penger på? Hun MÅTTE stæsje håret med slike knallfarga striper og ble vred når hun ikke kunne gjøre det lenger...skikkelig storkarsvaner. Husker ikke helt hvordan det gikk men tror ikke de greide å skjerpe seg. Det paret husker jeg. De gikk det bra med. De hadde lært seg å kutte kraftig ned på forbruket og hun sluttet å shoppe masse nisser. De fikk besøk av økonomene noen år senere for å se hvordan det gikk. Jeg er mer nysgjerrig på paret fra den aller første episoden av luksusfellen. Hun var student og han var eiendomsmegler. Husker hun ble flau av å gå ut av en klesbutikk tomhendt. Og han samlet på champagne. Det måtte være aller ypperste klasse hver gang de hadde fest eller ut på byen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 17. juni 2017 #233 Del Skrevet 17. juni 2017 1 time siden, Cookie123 skrev: Den har jeg nettopp sett nå. Syns det virka som de mangla noe i toppen alle 3 der jeg.... Huff ja. Måtte ha en Mercedes pga plass og komfor. Javel 🙄 Virket som det gikk greit med de da ekspertene kom tilbake men. Hun med en heftige etterveksten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 17. juni 2017 #234 Del Skrevet 17. juni 2017 Har nettopp sett Vanita igjen 😂 Nå ser jeg sørlendingen som ville ta tilbake deoen til dama 😂😂😂 dauer 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 17. juni 2017 #235 Del Skrevet 17. juni 2017 Jeg vil se Vanita episoden men bor i utlandet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 17. juni 2017 #236 Del Skrevet 17. juni 2017 59 minutter siden, ingeniørfrue skrev: Har nettopp sett Vanita igjen 😂 Nå ser jeg sørlendingen som ville ta tilbake deoen til dama 😂😂😂 dauer Hvor ser du de episodene? Vil også se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 17. juni 2017 #237 Del Skrevet 17. juni 2017 14 minutter siden, Hollie skrev: Hvor ser du de episodene? Vil også se! Så det på tv3play.se, men siden det er svensk side må du bruke hulu for å se det i Norge sesong 9, episode 3. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 17. juni 2017 #238 Del Skrevet 17. juni 2017 Vanita er forresten i fengsel for drapstrusler😂😳 lille Vanita liksom! Fikk 3 år😱 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 17. juni 2017 #239 Del Skrevet 17. juni 2017 Hvis noen lurer på hvordan det har gått med Vanita etter at hun slapp ut av fengsel: https://m.youtube.com/channel/UCALg5XTLAPOn0WA4_ZzRlfQ (Youtube-kanalen hennes) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsessa88 Skrevet 18. juni 2017 #240 Del Skrevet 18. juni 2017 De fra moss, som ikke hadde betalt husleie på 18 mnd!! 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå