Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine


Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei GLOSSY :-) Takk for koselige mld!

Dette har jammen vært beintøffe dager og jeg kjenner kroppen er ganske så utmattet!

Har jo styrt på med denne flyttinga og det har vært ti ganger mere å gjøre en det vi i vår villeste fantasi kunne forestille oss :o Føler jeg ikke har sett mannen min på flere uker - og Jr har jammen ikke fått mye oppmerksomhet han heller oppi dette stakkars liten!Har værdens svarteste samvittighet :veldigsur:

Og i går kveld da vi endelig så ut til å kunne puste litt ut siden nøkkelen til huset vi solgte ble avlevert og det prosjektet var avsluttet kom telefonen om at svigermor var død! :cry: Hun har vært syk lenge så det var ikke noe megasjokk - men det var nå uventet at det skulle akkurat skje nå! Mistet svigerfar for 4 mnd siden så det er ikke lenge mellom sorgen!

Slitsomt for oss alle!

I dag har vi vært i møte med begravelsesbyrået og fått ordnet med alt som skal skje under begravelsen!

Skal være nå på torsdag,og jeg kan ikke si annet en at jeg kvir meg!

Venninda mi som har termin 1 oktober ringte nå og fortalte at hun hadde født i sykebilen!En nydelig liten jente som hadde det veldig travelt med å komme ut! Men alt står bra til med både mor og barn

Nå skal jeg prøve å lage oss litt god mat til kvelds selv om kvalmen står i halsen! Arg så lei jeg er - og trøtt trøtt trøtt! Beklager at jeg klager - MEN jeg følte virkelig for litt klaging nå!

Ha en fin helg!

Klems fra CHARMINA

:babyjente: termin om 47 dager :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

En stor :trøste: til deg og Mannen... :trøste:

Høres ut som du har det tøft for tiden.

Men ikke glem å ta deg tid til å bare klappe litt på magen din! :hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen og ekstra hei til Hulderjenta for trivelig hilsen :-)

Her står fremdeles det meste på hodet men har nå fått pakket ut klær,hånduker,duker og sengetøy i dag! Innimellom løper jeg og kaster opp så i dag er det ikke det helt store når det gjelder formen!

Jr er inne hos ei jente i klassen og mannen min er reist på hytta sammen med en kompis for å sette den gamle sofaen vår der oppe.Har kjøpt oss ny som kommer i morgen og da var det så greit å få den andre avgårde! regner gjør det jo fortsatt så det var bare å pakke hele greia inn i plastikk.Er glad det ikke er meg som skal bære det opp :ler:

Vi regner med at begravelsen til svigermor blir på torsdag. GAnske tøfft synes jeg å oppleve dødsfall mens man har liv inne i magen! Er kjempelei meg for at min kjære svigermor aldri får oppleve å se dette barnebarnet og tårene kommer fort om dagen! Men sønnen min kom med en grei løsning på akkurat det!

Han lurte på hvorfor jeg var så lei meg og da jeg forklarte han det sa han at vi kunne jo bare holde babyen opp mot himmelen slik at både farmor og besten kunne få se babyen når den kom ut-for de satt jo der oppe og kikke ned på oss :hjerte: Var ikke det lurt kanskje? Den gutten har en løsning på det meste!

Nei, jeg får fortsette å pakke ut litt!

Ha en fortsatt fin søndag alle sammen!

Klems Charmina

:babyjente: 46 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du...

Trist å høre om svigermoren din.. Ikke særlig stas det der. En blir så innmari trist når slike ting hender.

Tusen takk for hilsen i dagboken. Jeg er så spent at jeg vet ikke om jeg holder ut! Godt at jeg skal inn tidlig.

Dere er så heldige som har kommer inn i nytt hus. Sikkert kjempe deilig med masse plass.

Lover å oppdatere deg så fort jeg kommer hjem fra jobb i morgen!! hold ut :tunge1:

Ha en super kveld!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Charmina!

Koselig med hilsen i dagboken (blir så glad når noen stikker innom, må innrømme jeg er litt lite flink til å skrive i andres dagbøker selv om jeg smugleser en hel del :oops: )

Trist å høre om din svigermor..vet hvordan det kan kjennes ut å miste noen når en selv har et nytt liv i magen, og enda verre er det om en mister noen som står en nær.. Jeg mistet nylig en pasient der jeg jobber, og var der da hun døde..Det var en ubeskrivelig følelse som gikk gjennom meg..En dame som sto meg ganske nær, og som jeg hadde et spesielt bånd til.

Fikk tårer i øynene når jeg leste det sønnen din skreiv..Nydelig sagt.. :hjerte: Svigermor lever på et vis videre gjennom din baby i magen..

Synd du er plaget med kvalme..er så glad for jeg slipper det, det må ta på ekstra mye!!

Ønsker deg lykke til Charmina..gir deg en god :klem: for tapet av svigermor, og for at du er så tapper (ikke mye klaging fra deg selv om du sliter din del...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sønnen din sa var flott sagt, virker som du har en smart og omtenksom liten prins.

Det var trist å høre om svigerforeldrene dine. Håper det går bra med dere begge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEISANN OG GOD MORGEN :vinke:

Ja så er det mandag igjen dere,klokka er snart 9 og ute høljer regnet ned som vanlig! Blir det ikke billigere strøm av dette så blir det nå det aldri!

Sønnen min er dratt på skolen og far er på jobb!

Utenfor huset driver de og tar ned stilaset som vi hadde da huset ble malt så ting går unna!

Denne dagen skal brukes til videre utpakking av kasser og sekker sånn at det blir litt kjekkere å bo her etter hvert! Har lagret en masse ting et annet sted også som vi må få hentet etter hvert og da må vi jo ha litt plass igjen her til å sette ting fra oss! Utrolig hvor mye ting man har når man begynner å skal flytte på det! :roll: Det er da man virkelig ser hva man gjømmer på som man egentlig slett ikke har bruk for! Fretex har vært og hentet en masse og barnehagen som Jr gikk i har fått både møbler og leker noe de ble kjempeglade for! Vi har fremdeles god kontakt med de i barnehagen - noen utrolig skjønne mennesker som virkelig bryr seg om det de holder på med! Vi savner dem veldig!

I høstferien skal vi nå ta oss en dag der nede hos de-kjøpe med oss noe godis og bare kose oss!

Ellers så forandret nå magefasongen min seg veldig i går,og da ble jeg nesten litt bekymret! I det forrige svangerskapet mitt skjedde det samme og da fødte jeg om natten! kan ikke akkurat si at jeg kunne ha tenkt meg å føde så mye for tidlig nei! Særlig ikke når de sa på forrige ultralyd at barnet er ganske lite! Mannen min sier at magen nå ser ut som en ballong istedet for en basketball..... :ler: ....vet ikke hva som er verst jeg tjihhii!!!

Ellers fikk jeg nå høre det av sønnen min igjen i går at han nok måtte si at han syns moren er mye vakrere når hun er tynn og at han ikke helt husker hvordan det var å ha en mamma uten diger mage :hoho: Jammen får ungene sagt ting rett ut gitt!!!! Faren himler med øynene og sier at om han hadde sagt noe lignende hadde han jo blitt nedslått :ler:

Merker også at det blir tyngre og tyngre å puste og krampene i beina kommer også oftere og oftere! Søvnen er det veldig varierende med!Noen ganger finner jeg ikke noen gode stillinger og løper og tisser halve natten mens jeg andre netter faktisk får noen deilige timer på puten! :sove: Akkurat det er jeg glad for!

Nei,jeg får prøve å få litt mat i meg - det frister liksom ikke når man vet at man blir kjempekvalm med en gang etterpå. Men mat må jeg jo ha så det er bare å svelge det i seg!

Nå har jeg knappe 7 uker igjen,og det eneste jeg har lagt på meg er 2 kg så det er ikke så mye å skryte av akkurat!

HA en fin mandag da alle sammen enten dere er på jobb eller hjemme!

Stor klems fra Charmina

:babyjente: 45 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEISANN :-)

Tirsdag og jeg har akkurat kommet hjem fra jordmoren!

Alltid kjekt å være hos henne og prate.Alt ser jo bra ut med magemål og det hele! Får ikke lov av legen å veie meg andre steder en hos han så vekten aner jeg ikke om har steget i det sist! Han vil at jeg skal på den samme vekten hele tiden siden det er litt viktig å følge med den!

Nå skal jeg tilbake til henne igjen i slutten av neste mnd om jeg da ikke har født allerede :Nikke:

man kan jo aldri vite!

Ute regner det nå litt i dag også! Skal snart begynne å pakke ut noen kartonger men må innrømme at arbeidslysten ikke akkurat er helt på topp i dag! Det svinger veldig!

I går fikk vi den nye sofaen vår og det ble så koselig! Nå gleder jeg meg til resten av møblene kommer! Regner med å få salongbordet og sjenken denne uka mens spisebordet nok ikke kommer før i midten av november! Bare det er her til jul når vi skal ha juleselskap! :-)

Ellers har jeg bestemt meg for å gå ut og kjøpe de fleste julepresangene nå når jeg får lønning :nisse: Det er jo tidlig-men det frister ikke særlig å løpe rundt i byen og diverse kjøpesenter med en bitteliten baby heller! Så jeg skal heller prøve å gjøre meg ferdig nå i neste mnd! Skal vente med den til mannen min og ungene da - må jo ha noen å kose meg med i desember også!

Nei - nå føler jeg at rotet roper på meg så det er bare å sette igang selv om jeg har aldri så liten lyst!

HA EN STRÅÅÅÅÅLENDE TIRSDAG!!!!!

Klems fra Charmina

:babyjente: 44 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO :vinke:

Onsdag er det jammen blitt og det er nesten så jeg lurer på hvor dagene blir av :klø: .Har vært ganske så flink og fått pakket ut en hel del ting og tang disse dagene! Måtte jo finne bunaden til sønnen min og dressen til mannen min til begravelsen i morgen! Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg! Skal samles med familien etterpå og vi blir nok 50-60 stk tenker jeg! Var i noen butikker for å se om jeg kunne finne noe passende å ha på meg men får heller bare ta noe av det jeg allerede har! Det florerer jo ikke akkurat av mammatøy rundt omkring :roll:

Sønnen min skal snart i bursdag til en i klassen som bor rett ved siden av her!Og mannen min kommer nok sent hjem da han og broren skulle møte presten etter jobb for å finne ut av hva som skal sies i minnetalen i kirken! Selv tror jeg at jeg benytter sjangsen til å slenge meg litt nedpå sofaen.Har følt meg utrolig trøtt og sliten i dag!

Ellers intet nytt fra denne kanten!Magen ser likedan ut og kynnerne kommer og går!Merker på bekkenet at det har vært lite behandling denne uka og forrige.Håper det går bra med timene neste uke iallefall-og jeg prøver jo å gjøre en del øveldser her hjemme også da!

Ha en fin dag alle sammen!!!! :hoppe:

Klems fra Charmina

:babyjente: 43 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Hvordan har det gått i dag..? Sikkert en tung dag. Men nå er den over.. :trøste:

Så fint det var, det gutten din sa! :dagensrose:

Takk for koselige hilsener i dagboken min, Charmina! Blir alltid glad når noen tenker på meg og skriver noen ord. :)

Ønsker deg en god helg, sånn litt på forskudd! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :vinke:

Og særlig takk til Hulderjenta og sandra for koselige hilsner :hjerte:

Dagen i går var ganske tøff. Det er utrolig sterkt å sitte i kirken og ta farvell med et menneske du er så glad i samtidig som du kjenner masse av liv inne i magen! Var rimelig sliten også da vi på forhånd hadde vært oppe det meste av natten med sønnen vår som hadde kraftige astmaanfall! Han har vært så fin lenge nå men nå er han skikkelig dårlig igjen! Kunne ikke ha han med i bisettelsen heller og det var han ganske så lei seg for stakkars liten! Men han skal nå få være med når vi setter ned urnen i slutten av neste mnd. Da skal vi sette ned urnen sammen med svigerfar sin - utrolig at vi har mistet begge to med så kort mellomrom! :cry: Savner dem veldig! Er litt bekymret for mannen min - for jeg kan jo se at dette sliter veldig på han men han snakker liksom ikke så veldig om det! Får bare prøve å ta godt vare på han nå og vise han at han har oss som er så glad i han iallefall! Men det er jo rart det der å bli foreldreløs selv om man er godt voksen!

Det ble iallefall en fin stund i går - og presten var utrolig behagelig! Vi hadde vakker solosang og trompetspill - nydelig!

I natt har vi også vært mye våken og Jr har måttet puste i forstøvermaskinen flere ganger! Det er så vondt å se han når han sliter sånn med pusten - og han blir jo redd stakkars liten! Men midt oppi sin egen fortvilelse klapper han sin mamma på magen og sier han håper at babyen slipper å få astma :hjerter: Han er bare så utrolig god den gutten enkelte ganger!

Kynnerne mine har økt ganske i den senere tiden synes jeg - og det blir bare mer og mer ubehagelig å sitte! Jeg tror selv at jeg kommer til å få før tiden - men selvfølgelig kan jeg jo kanskje ende opp med å gå over tiden også (stakkars mannen min da :ler: )

Gutten min kom jo 3 uker før tiden så det er kanskje derfor jeg på en måte forventer at denne babyen skal komme før tiden også! Men egentlig bør jeg jo være glad om den ligger til termin for det er jo masse jeg skulle fått orden på her hjemme først!

Ute skinner sola - det er jo typisk når vi bare må være inne :roll:

Egentlig skulle mannen min og jeg vært på hotel og kost oss med spa denne helga men det skar seg nå helt! Pga av dødsfall og sykdom så lot det seg bare ikke gjennomføre! Tror vi helt må slutte å planlegge slikt jeg - for da skjer det nemmelig alltid noe!

Men min kjære sender meg nå på hudpleie i 2,5 timer i byen i morgen så da skal jeg nå få kost meg litt! Skal få ansiktspleie,fotmasssage og annen masssage. Gleder meg veldig! Føler veldig behov for litt egnpleie akkurat nå!

Dere får ha det bra så lenge da alle sammen!

Kos dere og nyt at det er helg nå!

Stor klem fra Charmina

:babyjente: 41 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det høres ut som du får en kjempedeilig dag i morgen, ansiktspleie, fotmasssasje og annen masssasje hørtes veeeldig behaglig ut.

Håper dere får en fin og avslappende helg..

Det høres i all fall ut som du tar godt vare på mannen din. Det er rart hvordan folk reagerer forskjellig. Noen får en reaksjon ganske raskt, mens andre trenger lengre tid..

Det høres ut som du har alt under kontroll i all fall, det viktigste er nok bare å vise at du er der, så kan han prate om det når han kjenner at han orker. Sender over en stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEISANN :-)

Hjemme igjen etter en laaaaaaang men utrolig koselig dag :)

Begynte dagen med å stå tidlig opp og dra til byen for å få noen deilige timer med SPA behandling :tommelsmil: Gjett om jeg koste meg? Særlig fikk jeg en aldeles vidunderlig fotmassage med pealing og varme steiner - ubeskrivelig :)

Så har jeg og min kjære mann :hjertesmil: vært på revyen Hotell Karusell med de tre damene i S-M-XL. Og der fikk vi virkelig trimmet lattermusklene :ler:

Etter det igjen var det ut på en bedre middag! Bare så synd at jeg blir så utrolig kvalm etter måltidene og bare vil hjem og over en doskål :kvalm: Akkurat det er liksom ikke så kjekt da!

Men vi har kost oss skikkelig og nå skal det bli vidunderlig å legge hodet på puten og :sove:

Ha en god natt alle sammen!

Og takk til for hilsen i dagboka :-)

Klems fra Charmina

:babyjente: 40 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...