Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine


Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HEI ALLE SAMMEN :vinke:

Søndag og helgen nermer seg slutten-det gikk jammen fort gitt! Også er det liksom så mye man trodde man skulle fått gjort da som man slett ikke rakk å gjøre :roll: Har litt dårlig samvittighet for sønnen min også som har vært syk i flere dager og virkelig har kjedet seg her hjemme.Moren har ikke akkurat hatt den store orken til å leke så masse og jeg føler det har blitt masse kjeft og mas istedet for kos! Uka som kommer er det nå høstferie så vi får prøve å kose oss litt da! Men det kommer nå snekkere den uka også så det blir liksom ikke den helt store roen da!

Mannen min har tatt fri torsdag og fredag og da skal vi prøve å få handlet inn litt til babyen! Får la sønnen min velge ut litt klær da sånn at han føler at han får være med litt også! Han sa her om dagen at han var litt redd for at han ikke fikk være gullet mitt lengre når babyen kom! Stakkars liten han tenker nok masse på dette! Når man har hatt mamma og pappa for seg selv i så mange år kan det jo fort bli litt tøft å måtte dele oss med en til!

Ellers er jeg utrolig plaget med kynnere for tiden! Både når jeg går og når jeg sitter helt i ro!Magen blir knallhard som en ball og da er det ekstra slitsomt å puste! Føles som alt inni her blir presset langt oppover og lungekapasiteten blir kjempedårlig!Tenker på de som virkelig har lungeproblemer jeg - stakkars folk!Tror jeg hadde fått helt panikken! :o

Sparker veldig til tider også sånn at det gjør skikkelig vond og jeg nesten kvepper til.Sitter og aner fred og ingen fare også får man plutselig det sparket rett i siden :ler: En skikkelig bøllejente mener faren!

Nei,om ikke lenge nå skal jeg krype under dyna - det er nesten blitt høydepunktet!Føler jeg trenger all den søvnen jeg kan få for tiden!Og nå har jeg lagt på deilig rent sengetøy - og da er det alltid så vidunderlig å legge seg ikke sant? :sove:

HA en fin søndagskveld fortsatt!

Stor klems fra Charmina

:babyjente: 39 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO :vinke:

Mandag og ny uke! Sønnen min var skikkelig pappagutt i morges og ville ikke at han skulle stå opp og gå på jobb! Klamret seg til han så det var nok med tungt hjerte han gikk avgårde i morges :veldigsur: tro om det er fordi han kjeder seg med meg? I dag er jo høstferien begynt og han skulle egentlig ha vært på SFO denne dagen pluss i morgen men han må nok fint være hjemme sånn som pusten hans er nå stakkars liten!

Men vi har nå vært på biblioteket og lånt filmen om elefanten Babar og flere bøker som vi skal lese! Måtte jo finne på noe!

Også har jeg fått time til han hos Homeopaten igjen - må prøve det meste.Har hatt gode resultater derfra før men nå trengs det tydeligvis noe annet!

Ellers er jeg begynt å bli litt hoven i fingre og i bein-måtte ta av meg ringene mine og det begynner å bli trangt oppi skoene etter hvert! Har jo bare ventet på det siden jeg har hatt så mye annet :tunge1:

Men heldigvis sover jeg ganske godt om natten nå bortsett fra turene opp for å tisse da men de må man jo nesten regne med!

I morgen skal jeg til behandling med bekkenet mitt igjen og det er bra for det trengs virkelig! Får ta Guttungen med meg men det går nå fint han er grei sånn!

Ellers ikke så mye å skrive om.Snekkeren har nå vært her og gjort litt mer på loftet - men jammen tar det tid alt dette her! Og ennå er det jo endel malerarbeid igjen inne.

Jaja............det blir jo ferdig en gang da! Typisk at det selv med god margin ikke skal bli i tide sånn som planlagt!

HA en fin mandag folkens!

Klems fra Charmina

:babyjente: 38 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina!

Hovne fingre vet jeg alt om! Jeg har også fått endel vanni kroppen mot slutten..

Heldigvis er det ikke lenge igjen for oss nå!

Ha en fin mandag du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIRSDAG :vinke:

Og i dag har jeg vært hos fysioterapauten igjen med bekkenet mitt!Det verker ganske kraftig for tiden og det er ikke mye jeg får beveget meg akkurat!For er det ikke vondt der så kommer det så kraftige kynnere at jeg ikke orker å bevege meg uansett! I går da vi var på IKEA mente mannen min at vi bare måtte skynde oss hjem igjen for tenk for en nedtur det ville være for et barn å bli født på IKEA da :hoho: Tror heller det var han som ikke akkurat elsker å gå på shopping :ler:

Men det ble da kjøkkenstoler på oss så nå er det iallefall et rom i huset som begynner å komme i orden! :roll:

I neste uke får vi vel baderomsinnredningen og bobblebadekaret vårt også!Akkurat det gleder jeg meg veldig til! Savner å kunne legge meg ned i et badekar og tenne noen stearinlys og lukke resten av verden ute! Og når jeg attpåtil får bobbler oppi der skal jeg jammen kose meg! Men man skal nå kanskje være litt forsiktig med slikt når man er gravid!

Har kjøpt oss et kar fra FJORDBAD som er helt støyfritt og som er bakteriefritt.Det var liksom de viktigste kriteriene! Er så greit med badekar når man har små barn!De elsker jo å bade! Og endelig har vi så stort bad at det er plass til noe sånt også! Huset som vi solgte nå hadde også badekar men ikke på hovedbadet!Hadde et bad oppe på loftet som hadde badekar men det ble ikke så mye brukt!

I dag er nå snekkeren her igjen så det bråker godt her hjemme! Guttungen og jeg har rømt ned så vi slipper å sitte midt i den verste støyen!Men jeg skal være glad når han er ferdig for dagen!Samtidig er det jo kjekt at han kan være her og gjøre ting ferdig! I morgen kommer rørleggeren og skal begynne på gjestebadet oppe på loftet! Lager også til en stor stue der oppe som kan brukes som lekerom! Det tror jeg blir veldig greit!

Ellers er magen ganske så knallhard om dagen!Kynnerne kommer mer og mer og det er rimelig tungt å puste innimellom! Føler meg konstant trøtt og skulle ønske jeg kunne ha sovet litt på dagen!Men når man har et barn fra før er jo ikke det så lett! Sånn sett var det litt enklere med førstemann - da la jeg meg bare å sov når jeg følte for det :wink:

Men jeg skal ikke klage det nermer seg jo slutten på svangerskapet nå.Tenk at vi snart skal få se den lille tulla vår!

Gleder meg veldig til å lære henne å kjenne! Faren tror det blir et orntlig lite bøllefrø :ler: Bare fordi moren har vært så plaget i dette svangerskapet!Han mener at guttene kan nå oppføre seg :ler: men ikke jentene tydeligvis! For en frekk pappa :ler:

Nei,jeg skal prøve å legge meg litt på sofaen om ikke annet eller ta med meg Henrik inn i sengen og lese noen bøker for han! Det tar på ryggen å sitte foran denne maskinen!

Håper dere har det bra der ute både dere med mage og dere uten!

STOR klem fra Charmina

:babyjente: 37 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina!

Så deilig det kommer til å bli med boblebad!

Du er sååå heldig!

Så fælt at du skal ha så vondt i bekkenet, håper det gir seg raskt etter fødselen :roll:

Bra dere kom dere hjem før babyen ble født på IKEA da, men jeg mistenker nok også at det var et påskudd mannen din kom med for å komme seg hjem fortsest mulig :ler: Samboeren min er nemlig veldig flink til å komme med sånne strofer for tiden han også. (er IKKE så veldig gladi shopping for å si det sånn)

Ha en fin tirsdag! :klem:

Snart kan du kose deg i boblebadet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer egentlig på hvorfor jeg sitter her og ikke ligger inne i senga og :sove:

Har akkurat dusja og vaska håret og burde være stuptrøtt på denne tiden! Men så er det så innmari tungt å puste :roll: og så vet jeg at det slett ikke er lett å finne stillinger å sove i når det er sånn som dette!

Så da sitter jeg litt her da.............. :rosasmil:

Mannen min sitter oppe og ser tv så han er visst ikke så trøtt han heller mens guttungen min sover som en stein inne i senga vår! Så da blir det trangt om saligheten i natt også!Men det er litt greit å ha han der når han er syk.Må jo følge litt med på pusten hans! Men han er en mare å ha i sengen for han ligger ikke akkurat i ro nei :roll: Jammen glad vi kjøpte oss stor seng den gangen :ler:

Her i Bergen har det tordnet og lynet noe helt vanvittig i kveld - jammen glad jeg ikke har vært ute.Har sånn respekt for lyn! Torden er bare deilig å høre på........men lyn :hår:

Ellers har jeg kost meg med å ligge på sofaen og sett på Amy først og Friends etterpå.Artig med nye episoder!

I dag har jeg virkelig begynt å få sure oppstøt! Må gå på apoteket i morgen og høre om det er noe jeg kan ta! Det er jo så ubehagelig! Trengte nå ikke det på toppen av kvalmen synes jeg (klage klage klage)

Ellers har jeg vært flink i dag og omsider bestillt meg time til tannlegen! Har vanvittig tannlegeskrkk og har utsatt det lenge nå! Men vet jo at det er lurt å gå når man er gravid så det er bare å hoppe i det! Skal på fredags morgen og har nå allerede begynt å kvi meg :tunge1:

Nei - jeg får slutte av! Skal jo kjempetidlig opp i morgen for å dra til homeopaten med Jr. Etterpå har jeg lovet han at vi skal gå på GODT BRØD og spise deilig frokost! Det synes han nemmelig er kjempestas!

Natti natti alle sammen :sove:

Klems Charmina

:babyjente: 37 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag Og vi har vært hos Homeopaten. Fikk noen bittesmå piller som han skal ta 3 stk av i 3 dager så får vi se da! Skal tilbake igjen om 3 uker!Sist vi prøvde slikt hadde det iallefall god effekt men det er nå godt over et år siden! Håper iallefall at han vil bli bedre for det er så vondt å se at han ikke har det noe godt :cry:

Regner gjør det i dag også - skjønner ikke at det går an å regne så mye jeg!Dette har vært den våteste høsten jeg kan huske! Men det er nå deilig innevær da! Selv om det ikke er så innmari kjekt å sitte her inne når det reker tømrere og rørleggere ut og inn av huset hele tiden!Gjett om det blir grisete alle steder da? :roll: Ikke akkurat det mest gunstige med en asmatiker i huset! Får virkelig håpe at babyen holder seg inne i magen til termin for jeg fatter ikke hvordan det skal gå om hun blir født oppi alt dette kaoset her :o DA tror jeg at jeg tar med meg ungene og flytter på Hotell for en stund :ler:

Ellers er jeg nå like kvalm som jeg var for en stund siden.Virker som om det øker på igjen nå de siste ukene!Står på maks dose med kvalmestillende så det er ikke ner å hente der!Må passe veldig på hva jeg putter i munnen.Synes det er utrolig slitsomt når det er sånn og kjenner at jeg ikke er helt på topp i humør pga av dette!Men jeg tar meg nå sammen så de andre ikke skal synes jeg er helt håpløs å leve med! Det verste er at jeg ikke bare kan legge meg nedpå når jeg føler for det! For det hjelper liksom litt å få slappet av - jo mer stress det er jo kvalmere blir jeg!

Fikk levert den nye sofaen vår her en dag og da kom det nå to karer bærende på de. De slet skikkelig for de var ganske så tunge! Og det var heller ikke så lett å få de inn dørene her!Jeg måtte forklare de både lenge og vel hvordan de skulle snu og vende på de for å få de inn døra! (mannfolk :roll: ) Da kom det plutselig fra han ene "JAmmen er du heldig som er gravid og slipper denne bæringen og slitet" Gjett om det var ei som holdt på å fly i taket da dere :hoho: De fikk jammen høre hvor gøy jeg synes det har vært å kaste opp i alle disse mnd osv :hoho: Da de gikk herfra igjen tror jeg det var siste gangen de kom til å komme med et slikt utsagn! Og de tenkte sikkert "for ei gal gravid kjærring" :hoho:

I morgen og fredag har nå min kjære tatt seg fri fra jobben for å være sammen med oss.Det er jeg så glad for!Da skal vi en tur til byen og kjøpe litt utstyr til babyen samt finne innredning til badet oppe.

Også skal jeg til deilig fotpleie da!Pleier å gå 1 gang i mnd til vanlig men nå går jeg litt oftere!Det er en luksus jeg unner meg i hverdagen! Har alltid vært litt opptatt av velstelte bein av en eller annen grunn!Også er det jo så utrolig deilig med god fotmassage nå når bena føles så tunge!

Ja ja det var noen ord i dag også!

Håper dere alle har det bra!

Klems fra Charmina

:babyjente: 36 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei hopp! Takk for hilsener! :)

Du er jammen en travel dame, Charmina! Mye som skjer på en gang! :ler2:

Uff, ja det tordnesværet i forgårs var sinnsykt!!! :o Det slo ned i et hus ikke så langt fra her hvor jeg bor, og det var litt av et smell! Og det evinnelige regnetr, og den evinnelige vinden! :evil: Jeg liker virklig ikke sånne høststormer!

Håper dagen i dag blir bra for deg, tross ale svangerskapsplagene du har... :trøste: Om en måneds tid, så er prinsessen ute, og da har du kanskje glemt mesteparten av alt slitet! :babyjente:

Ha en så god dag som du kan ha! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen HULDERJENTA :vinke: Det trengte jeg virkelig i dag!

Jeg blir snart helt sprø av disse arbeidsfolkene som går inn og ut av huset her! De griser værre en værst,bråker og enkelte gjør ikke akkurat det de er bedt om :sinna: Også skal jeg liksom eksistere midt oppi alt dette full av hormoner,kynnere,kvalme og alskens plager! Sukk.......jeg burde nok ha vært et helt annet sted! :tunge1:

Men har nå kost meg litt i dag også da! Vært til deilig fotpleie og hatt en koselig bytur med mann og barn! Var på H&M og kjøpte masse fint baby tøy så nå slipper nå barnet å gå naken rundt de første mnd :ler:

Pappaen gikk og plukket ut masse fint og det så faktisk ut som om han koste seg skikkelig :o Ikke til å tro!

Nå skal jeg hoppe under dyna (vel iallefall legge meg under den - ville vært et syn om jeg hoppet tror jeg for jeg klarer jo knapt å bevege meg :ler:

Skal til tannlegen klokka halv ni i morgen tidlig!Skjønner ikke hvorfor jeg ba om å få komme så tidlig???????????Kunne jo godt ha tenkt meg å sovet lenge også har jeg sinnsykt tannlegeskrekk!Kan bare ikke fordra lukten og det hele!Men har heldigvis funnet meg en skjønn tannlege som tar skrekken på alvor og får meg til å slappe litt av iallefall!

HA en god natt da!

Klems Charmina

:babyjente: 36 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina!

Så koselig å kjøpe babytøy, og hyggelig at mannen din også ville være med å plukke ut. Min er liksom ikke like ivrig som meg..

Håper du fikk en god natt og at du får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige hilsner jenter :vinke:

I dag var det tidlig avgårde til tannlegen - og heldigvis ingen hull! Men jeg må bytte en fylling som er dårlig!Dette må jeg tilbake å gjøre etter fødselen da hun ikke ville fjerne noe amalgan nå som jeg var gravid!

Etterpå dro jeg og sønnen min på besøk i barnehagen som han gikk i før han begynte på skolen! Hadde med oss boller og is og var der og koste oss i flere timer!HAr alltid hatt en helt spesiell kontakt med de som jobber der og den kontakten har vi ennå.Så det blir nok flere besøk fremover! KOSELIG :-)

Så kom min kjære og hentet oss og vi dro ut på Ikea.Utrolig at han har blitt med 2 ganger på kort tid nå :o OG uten å klage! Kjøpte stellebord og litt annet pø! Kostet jo bare 198 kr for stellebordet og det passer helt perfekt i str til meg! Skal kjøpe en badebalje i tillegg da! Så i en test at det var ett av de få godkjente stellebordene,men det var nå ikke derfor jeg valgte det da - syntes bare at det var enkelt og greit. Sønnen min har vært helt opphengt i stellebord etter at han så en reportasje på TV2 hjelper deg om stellebord som kunne klappe sammen.Han snakker om det hver dag og er så redd for at vår baby skal falle ned også!Utrolig hvordan ting setter tankene i sving hos unger!

Ellers er formen som før - kvalmen er der og jeg merker at jeg blir fort sliten! Får ikke slappet av så mye som jeg skulle ønske! Heldigvis er humøret ganske stabilt så det hjelper nå litt!

Nå skal jeg opp på stuen igjen og være litt sosial med min mann! Og junior er frisk igjen og tilbake i sin egen seng så kanskje får jeg sove litt bedre i natt!

HA en fortsatt fin fredag alle sammen!

Stor klem fra Charmina

:babyjente: 5 uker til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LØRDAG :-)

Fikk sove litt lenge i dag.faktisk helt til klokka ni :-) Det var kjempedeilig!Far sto opp med guttungen og de hadde visst kost seg på morgenkvisten! Etter frokost kjørte vi til OS for å se på beleggningsstein for å ha utenfor huset! Fant noen vi begge likte så det gikk nå fort og greit!

Etterpå stakk vi innom den nyåpnete butikken Lidl og fikk nå handlet litt der også!Hadde masse utenlandske merker som vi kjøpte litt av,men jeg var nå ikke kjempeimponert heller!Men de hadde utrolig flott frukt og grønt til en veldig rimelig penge!Kjøpte masse deilige grønnsaker som jeg laget en stor panne med suppe av! :sikle:

Snekkerne har nå vært her noen timer igjen i dag så ting begynner nå å bli mer og mer ferdig.Men det er fortsatt en god del igjen da!

Mannen min er utenfor nå og driver å kaster hauger med boss opp i en stor konteiner som vi har fått levert! Litt lettere en å drive med tilhengeren frem og tilbake hele tiden. Stakkars-jeg tror han begynner å bli ganske sliten han også etter hvert!

Jr har hatt en kompis inne for å se barne tv, men nå er de gått ut en tur igjen.Da blir det straks ganske mye stillere her :ler: Unger kan jammen lage litt lyd ja!Men det er nå kjekt også da!

Ellers var jeg så hoven i beina i dag at jeg bare kunne glemme å ta på meg de skoene som jeg ville ha.Det var bare å finne fram noen med god plass oppi!Trodde ikke det var mulig jeg!Så i dag var det å finne fram støttestrømpene igjen!Har ikke orket å bruke de på en stund!Ikke er det særlig lett å få de på seg heller!Jeg mener - å ta på vanlige sokker er jo vanskelig nok med denne magen her!Støttestrømer er jo da rene marerittet.................! Charminamannen måtte pent hjelpe til :ler:

Nei nå skal jeg jammen opp og slenge meg litt på sofaen før junior kommer inn for å få kvelds.

Ha en fin lørdagskveld da alle sammen :vinke:

Klems fra Charmina

:babyjente: 5 uker til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~*Tomine*~

Titter innom for å ønske deg en fin søndag,jeg :)

Følger spent med i dagboken din,nå er det jo ikke lenge igjen til terminen! :-)

Planlegger shopping av babytøy,jeg også. Fadderen min skal ha baby om ikke så lenge,og sånne små nusselige sokker,luer og bukser er jo så gøy å handle :hjerte:

Klemmer fra Tomine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ :o Ser nå at dette blir mitt innlegg nr 1000 her på kvinneguiden :oops: Skulle jo ikke tro at jeg hadde annet å gjøre på :flau:

Men jeg må liksom innom her støtt og stadig da - det er akkurat som om datamaskinen roper på meg av og til...kremt!!!!!

I dag er det søndag og ute skinner solen som bare det! Men det er kaldt og det har faktisk vært på minussiden i natt :tunge1: Kan ikke si at jeg lengter etter vinteren da!

Selv har vi kjøpt mest nøytrale klær til babyen vår - for selv om jeg har fått beskjed om at det er ei lita jente - så kan man jo aldri være 100 prosent sikker da! Mannen min bare ler og synes jeg er helt håpløs som ikke helt tror på den jenteteorien ennå :ler: Men man har jo hørt at de har tatt feil da! Skal nå på ultralyd igjen på fredag og det gleder jeg meg til!Det blir jo den siste ultralyden jeg skal på før fødselen!

Ellers fikk jeg sove lenge i dag også.Faktisk helt til klokka ti :o og det uten å måtte løpe flere ganger på do for å tisse.Var bare oppe 1 gang i natt! Det var deilig å sove særlig siden jeg ikke kom meg under dyna før kl halv to i natt!Charminamannen påstår at jeg har snorket - og det er sikkert sant for jeg er ganske så tett i pusteredskapen føler jeg! Synes jo det er ganske så tungt å puste når jeg er våken også jeg!

I morgen skal jeg til legen til kontroll igjen og da må jeg huske å få resept igjen på flere kvalmepiller! Får helt hetta når det begynner å bli tomt for uten de tror jeg at jeg hadde lagt meg ned for lenge siden!Bra at det er noe som hjelper litt iallefall!

Nei nå skal jeg være flink husmor og pakke ut noen flere flyttekartonger! Mannen i huset skal ut og hive mere byggeboss opp i containeren! Jr har en kompis inne - og det er utrolig hvordan 2 gutter kan få det til å høres ut som om det er 10 gutter der :klø: Tror jeg må opp og be de bruke innestemmene sine litt mer!

FORTSATT GOD SØNDAG DA - OG TOMINE - det var kjekt å se deg her igjen :wink:

Søndagsklem fra Charmina

:babyjente: 32 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mayamor

Var inne hos Hulderjenten da jeg oppdaget at her er en til som bor i Bergen.

Trist med svigerforeldrene dine. :trøste:

Husker da min morfar døde - da sa sønnen min (som da var 5 år):

"Men mamma, ikke vær lei deg. De gamle må jo lage plass til alle babyene som blir født. Det er ikke plass til alle skjønner du..."

Men en er liksom ikke klar for å miste noen. Uansett alder... :cry:

Kjekt med 500 000,- mer enn forventet for huset da.

Boligprisene er helt syke for tiden:

Kjekt når en skal selge. Pyton når en skal kjøpe...

Men slik er det bare: noen ganger vinner en noen ganger taper en.

Kos å bruke pengene på boblebadekar da...

Det er ikke lenge til termin ser jeg.

Og så venter du jente... :hjerte:

Har du oppskrift på hvordan en får det til...?

Har 2 gutter jeg... :ler:

Men dersom du har lyst å være med på treff en gang

- er du hjertelig velkommen. :Nikke:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mayamor - koselig med hilsen!Alltid kjekt med nye navn i dagboka :vinke:

Hei alle andre også :vinke: Er tilbake etter kjekt babybesøk!Utrolig hvor små de er...............tør jo nesten ikke å ta i de.Denne lille jenta her hadde det travelt og ble født i en sykebil på en bussholdeplass! Men det gikk nå utrolig fint det også!Hun var bare såååååååååå søt :hjerter:

De serverte deilig fårikål og etterpå is med varme bær! :sikle: DEILIG! Bare så synd at jeg blir så sinnsykt kvalm hver gang jeg spiser noe sukk! Men nå er det jo ikke mange ukene før mat begynner å smake godt igjen!Kommer sikkert til å spise som en hest da :ler:

I morgen er det kontroll til legen og det er jeg litt glad for!Har vært litt bekymret i dag da jeg synes det har vært så stille der inne :klø: Men jeg regner med at hun bare har en rolig dag!Opplevde det sist med gutten min også at det var noen sånne veldig rolige dager!

Nå skal jeg opp og spise litt kvelds (les:tørre knekkebrød) også skal det ikke bli så sent før jeg er under dyna!

Ha en fin søndagskveld alle der ute!

Klems fra Charmina

:babyjente::babyjente: 32 dager til termin :babyjente::babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk............har nesten ikke sovet i natt!Ligger og kjenner etter den minste bevegelse for jeg synes det er så stille inni der!Skal snart avgårde til legen og det er jeg jammen glad for! Tok nesten til tårene da jeg sto opp i dag siden jeg bekymrer meg sånn!Kjenner litt av og til men ikke sånn som det har vært :klø: Vurderte å ringe føden men kan jo ikke være helt hysterisk heller :oops: Opplevde jo det sammen med forrige barn.Han tok rett og slett en skikkelig sovedag!Våkna når jeg var hos legen da!TYPISK!

Så jeg får jo tro at alt er bra..........!

Klems Charmina

:babyjente: 31 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Uff det der er så ekkelt! Jeg dro til sykehuset selv i sommer for jeg var så engstelig. Hadde kjent mye mindre liv enn vanligvis. Da jeg kom til sykehuset våknet han selvfølgelig, men jeg var bare glad for at jeg dro.

Det er myyyye bedre å dra og sjekke, enn å gå hjemme og være usikker.

Jeg ønsker deg masse lykke til, det går sikkert bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...