Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine


Charmina

Anbefalte innlegg

Hei!

Fant ut at jeg skulle begynne på dagbok jeg også! Er sykemeldt og dagene blir såååå lange! Kjekt å kunne skrive litt!

Etter å ha gått og hanglet i lang tid og vært utrolig redd for alvorlig sykdom bestillte jeg meg time hos en privat gynekolog for en skikkelig utredning med ultralyd og det hele! Hadde da vært trøtt i lang tid og hatt småblødninger i flere uker! Begynte å tro jeg hadde livmorhals kreft eller noe og var ikke høy i hatten der jeg lå på benken og ventet på at undersøkelsen skulle ta til! da gynekologen sa at det var noe som ikke stemte - begynte jeg å lure på hvor mange syster hun fant oppi der!

Jeg tror du er gravid sier hun plutselig...........!

Jeg så på henne med store øyne og sa at det kunne jeg ikke være for jeg gikk jo på pillen. Da sa hun at jeg bare skulle ligge stille også skulle hun ta en ultralyd for å se hva hun så. Se her sier hun så - her kan du se den lille babyen din - og jeg regner med a du er ca 11 uker på vei...!!!! :o

Hadde jeg ikke allerede lagt hadde jeg falt om!

Var helt sjokkert og begynte nesten å grine!

Jeg skulle jo liksom ikke ha flere barn jeg! Eller rettere sagt vi! Har en gutt som har vært så utrolig mye syk og som har krevet oss fullt opp - og med ingen familie som kan stille opp rundt oss var det et lett valg egentlig!Selv om jeg ikke hadde lyst til at han skulle være enebarn!

Alle slags tanker for oppi hodet mitt.....hva ville mannen min si?Hvordan skulle vi klare dette?

Nå er det gått noen mnd siden dette skjedde.

Mannen min har vært strålende og vi begynner etter hvert å glede oss veldig til knøttet kommer rundt den 11 november!

Og gjett om det er en gutt som gleder seg til å bli storebror? Han klemmer og stryker på magen hver eneste dag! :hjerte:

Men svangerskapet har så langt vært knalltøfft!Jeg kaster opp hver eneste dag og har ike lagtpå meg et gram.Går konstant rundt og er kvalm og all mat og drikke smaker pyton.

Jeg har også begynt å få bekkenløsning og klarer ikke å gå så langt om gangen.Værker om natten og sover dårlig.

Babyen er utrolig aktiv inni magen...er nesten øm i siden innimellom pga all sparkingen!

Siden jeg er sykemeldt blir dagene utrolig lange.Har jo ikke ork til å gjøre så mye heller! Da er det kjekt å sitte litt på nettet og skrive på kvinneguiden!

Klem Charmina

:babysmokk: 98 dager til termin

Endret av Charmina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Charmina!

Gratulerer med dagbok!

Ja, det var litt av et sjokk du fikk deg, jeg klarer ikke forestille meg sjokket engang!

Håper du ikke har det for ille nå, bekkenløsning og sterk kvalme er ikke akkurat toppen av lykke, men snart (er ikke mange mådene igjen nå) holder du din lile baby i armene :hjerte: og da blir for sorger glemt..

:blomst: til deg fordi du fortjener deg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :-)

Og takk til deg sandra for hygelig hilsen :blomst_opp:

Dagen i dag er like varm som den i går - og jeg kan ikke si at det er ypperlig! Kjekt for folk flest da men selv kunne jeg klart meg med noen grader mindre ja. Kvalmen blir liksom ikke bedre av dette!

Men far i huset har lovet å skaffe en vifte til meg....særlig siden det er meldt 30 varmegrader og tropenetter :o

& åringen ser på tv - mens han venter på at kompisen skal komme hjem.Kjeder seg nå mens han venter på at skolen skal begynne. Vi jobber frebilsk med å få huset klart til visning.Har kjøpt oss nytt hus et lite stykke unna.Og det er bare såå mye som må gjøres! Hadde jeg visst hvor dårlig jeg skulle bli hadde jeg aldri startet denne prosessen. Men på en annen siden var det tiden for slikt nå sånn at guttungen slipper å bytte skole senere.

Men som sagt med ekstrem kvalme og bekkenløsning er det begreset hvor mye du orker å gjøre så det meste faller desverre på mannen min!

I natt var babyen mye våken så det var ikke lett å sove med all sparkingen inni der! Men det er samtidig ganske fantastisk å ligge å kjenne på underet! Da gjør det ikke så mye at man sover litt dårligere!

Nei, jeg får slutte av og begynne å pakke og rydde litt igjen! Utrolig hvor mye man har samlet på i sitt liv!

Klem Charmina

:babysmokk: 97 dager til termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet rundt 05 som vanlig! Da er blæren full igjen og det er bare å tutle ut på badet! Ofte våkner også 6 åringen på den tiden med samme ærend :ler: og da kommer han inn til meg og spør om ikke jeg skal på do også - han har virkelig skjønt det :wink:

Vel tilbake under dynen igjen - å med en ekstra person i sengen tar det lang tid før jeg sovner igjen. Mannen min har ikke leet på et øye engang og guttungen sovner med en gang hodet faller på puten!urettferdig!

Nærmere syv kommer søvnen og jeg får en time til før det er på tide å starte en ny dag!

Lørdag! Og ute er det over 20 varmegrader allerede så dette tegner til å bli en varm dag!

Frokost også avgårde for å handle maling og lister som skal brukes i huset vi nå skal selge. Masse å gjøre og ikke noe frister i denne varmen.

Er kvalm som bare det men beholder frokosten.Det er det beste måltidet mitt på dagen - om kvelden bare kommer det meste opp igjen! mannen min sier jeg like godt bare kan hive maten i do uten å spise den først.....!

Huff!

Får litt dårlig samvittighet fordi så mye faller på han hele tiden men det er ikke så mye å gjøre med det!

Bekkenet er heller ikke så mye å skryte av - savner å kunne bevege meg som tidligere!

Babyen har sovet inni magen det meste av dagen - det er kanskje varmt der inne også? Skal vel ta det igjen når jeg legger meg tenker jeg da er det alltid fullt liv!

Ha en fin lørdag alle sammen! :wink:

Klems Charmina

:babysmokk: 96 dager til termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29,8 grader :grine: Kan ikke si at jeg jubler!!! Føler jeg skal smelte helt vekk!

Har holdt meg inne det meste av dagen!

Fått ordnet litt i huset!

6 åringen har mistet sin første tann - og det ble både dramatikk og tårer før den endelig løsnet! Nå ligger den i et glass på nattbordet og venter på tann feen!

Barnet i magen er visst sått ut av varmen også - ganske stille til en forandring!

Nå skal jeg sette meg med bena høyt og finne meg noe kald drikke!

Ha en fin søndagskveld!

Klem Charmina

:babysmokk: 95 dager til termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otilie

Hei Charmina :-)

Gratulerer med dagboken og :babysmokk: i magen!

Måtte bare innom her,selv om jeg ikke hører til i denne kategorien av dagbøker i det hele tatt :wink:

Kan tenke meg sønnen din venter spent på tannfeen. Husker selv hvor stor stas det var da tannfeen var å hentet de første tennene jeg mistet :P

Ønsker deg en fin kveld :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

begynner dagen med å si takk :kose: til Othilie for trivelig hilsen!

Like varmt og fint ute i dag også!Og selv om jeg ikke akkurat trives i denne tropevarmen så er det jo mange andre som koser seg! Sønnen min er ute hele dagen-sykler,bader og leker! Og gjett om det var en som smilte fra øre til øre over at tannfeen hadde vært der i natt :ler: .

I dag kommer det megler for å se på huset vårt så det blir vel å stikke hodet litt i vaskebøtta i dag også! Rart hvordan man føler at alt må skinne når det kommer folk!Og værre blir det vel når vi skal forberede til visning! skal være så glad når det hele er over og huset er solgt!Da er det bare å pakke alt o flytte opp i det nye huset!Gleder meg veldig til akkurat det!

Etter frokost ble jeg kjempekvalm og hadde mest lyst til å legge meg igjen. Slappet heller litt av og klarte derfor å beholde maten.Frokosten er det beste måltidet for tiden -for det kaster jeg ikke opp igjen! Burde kommet meg til tannlegen og fått sjekket over tennene mine også - så mye som jeg kaster opp går det sikkert godt utover dem ja!

I dag er det en uke til legekontroll igjen og jeg håper jeg har gått litt opp i vekt til da. Han er ikke særlig fornøyd med at jeg har null vektøkning og truer stadig med å legge meg inn.Akkurat det orker jeg ikke tanken på - da slapper jeg tross alt bedre av her hjemme.Men det er jo godt at jeg får sånn god oppfølging da!Ikke alle som har en lege som bryr seg sånn.

Nei jeg får gi meg og begynne og ordne litt!

Ha en fin sommerdag alle sammen

Klem Charmina

:babysmokk: 94 dager til termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet kl 06.00 med krampe i foten.......!Ikke akkurat den kjekkeste måten å våkne på! Og natten har vært utrolig varm! 6åringen kom inn til oss i 04 tiden og det ble ikke kaldere med en til oppi senga :roll: Men jeg har jo ikke hjerte til å si at han ikke får ligge der! Ellers er det som vanlig å måtte opp et par ganger på do iløpet av natten så det blir ikke den helt store søvnen!

Isted ringte ei god venninde av meg og om en liten stund får jeg besøk - trivelig! Da blir det å sette opp den digre parasollen og sette masse iste på bordet!

Bekkenet er skikkelig vondt i dag etter strabasene i går så det blir ikke gjort så mye annet denne dagen!

Skal snart fylle bassenget til Jr så han har noe å kjøle seg i litt senere!Og man skal ikke se vekk ifra at jeg tar føttene oppi der jeg også! :ler:

Magen har ikke vokst på noen dager - heldigvis!Syns den er blitt ganske stor allerede!Flere spør om det ikke er fødsel snart og blir litt flau når jeg sier det ikke er før om3 mnd tjiihii!!

bevegelsene blir kraftigere hele tiden så det er tydelig at nurket blir større! Skal bli spennende å se hvor stort barn jeg føder denne gangen! Forrige var jo bare 2660.

Merker jeg begynner å bli utålmodig nå - gleder meg til det hele er over på en måte!Men på en annen side er det bra det er litt tid - skal jo rekke å selge hus og flytte inn i nytt først.Føler alt står på hodet for tiden!

Kos dere i varmen om dere klarer - jeg sliter litt med akkurat det da!

Stor klem fra Charmina

:babysmokk: 93 dager til termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :-)

Klokka er halv elleve og ute skinner solen! Har sovet dårlig i natt også - utelukkende fordi det er så varmt! Selv med vinduer oppe i hele huset så blir det liksom ikke noe kjøligere! Men det er jo utrolig at man kan ha det slik i Norge så man får prøve å nyte det litt også! Tror 6 åringen blir litt utslått han også for han sov til klokka halv ti i dag!

Frokosten ligger fremdeles i magen og kvalmen står i halsen. Er så lei av å kaste opp nå.Gleder meg til den dagen mat begynner å smake godt igjen! Uansett hva jeg putter i munnen så smaker det annerledes en det pleier! merkelig at en graviditet kan gjøre slike ting med kroppen min!

Om 2 uker skal jeg tilbake på ultralyd - og det gleder jeg meg til.Det er så fantastisk å se sitt eget barn inni magen.Jeg fikk se barnet i 3D og det var bare en opplevelse.Tårene var ikke langt unna da nei - og bildene jeg fikk med kan ikke beskrives.Folk som har sett dem blir helt forundret over at det går an å se slikt når barnet ennå er der inne :hjerte:

Ellers var vi oppe i det nye huset i går og nå begynner det å bli skikkelig fint der oppe.Gleder meg til vi er vel i hus og alle arbeidsfolkene har gjort det de skal.Snakket nå med naboer og alle var bare såååå hyggelige! Gutten min har fått flere nye venner og gleder seg bare til å begynne på skolen om 1 uke.DET blir spennende det!

Om noen timer kommer ei venninde og mannen med den minste datteen sin på 1 år.Skal passe ene noen timer mens de er i byen og gjør noen ærender.Da får jeg fylle opp bassenget og putte ungene oppi der sånn at de får avkjølt seg litt! Ellers er det jo umulig å være utenfor her for det blir så trykkende!

Drømmer ellers utrolig me for tiden! Husker jeg gjorde det i forrige svangerskap også.I natt var det om en bjørnemor med 2 unger!Helt sprøtt! :ler:

Ha en solrik varm sommerdag alle sammen :wink:

Klems Charmina

:babysmokk: 92 dager til termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMMMMMMMMMMMM ....i dag er jeg nesten litt bekymret!Synes det har vært så stille inne i magen denne dagen!Men det er sikkert bare normalt!Er jo vant til utrolig mye liv så da skal det kanskje ikke så mye til før jeg synes at det er rolig da!

Det har vært nok en varm natt....og søvnen blir deretter! Både jeg og 6 åringen ble liggende i senga til klokka var nesten 10 i dag :oops: .Mannen min dro som vanlig på jobb i halv åtte tiden.Men han sover nå heldigvis litt bedre en oss om natten og det trenger han jo.

Sitter nå og skriver på den helt nye pcèn vår - og det er bare en fryd!Endelig fungerer alt som det skal og det tar ikke så vanvittig lang tid med alt!

Nå er jeg altså 28 uker på vei.Tiden har gått utrolig fort - men det er jo kanskje ikke så rart siden jeg på en måte gikk glipp av de 3 første mnd :ler: Ganske utrolig å tenke på sånn sett...!! Skulle ønske at kvalmen gav seg snart - orker nesten ikke tanken på at jeg skal fortsette å være kvalm ut svangerskapet!

Veldig mange sier at jeg kommer nok til å få ei lita jente denne gangen siden svangerskapet er så ulikt det forrige.Men jeg tror selv at det er en liten gutt jeg da! Det var jeg helt sikker på med forrige også og det stemte jo veldig! Det er liksom bare en følelse jeg har!Uansett spiller det jo ingen rolle-alle barn er heldigvis like velkommne! Det skal bli kjekt å se barnet vel ute iallefall.Blir spennende å se om det ligner sin bror! Han var utrolig søt da han kom til med masse svart hår på hodet som sto til alle kanter :hjerter:

Håper denne ligner sin bror på sovemønsteret også!Han var nemmelig en skikkelig sovebaby som begynte å sove seg gjennom hele natten da han bare var 5 dager gammel! Snakk om luksus! Husker jeg kom i gruppe på helsestasjonen sammen med 3 andre og alle var jo helt blå under øynene pga av søvnmangel....selv kom jeg helt uthvilt men bekymret fordi mitt barn bare sov hele tiden! Litt av en forskjell gitt!

Nei nå får jeg gå og finne på noe med guttungen.Han kjeder seg litt tror jeg.Får vel tappe i badebassenget i dag også.

Ha nok en fin sommerdag alle sammen

STOR klems fra Charmina

:babysmokk: 91 dager til termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :-)

Fredag og solen skinner! Våknet som vanlig grytidlig med krampe i beina og akutt tissebehov :ler: Jammen godt det er kort vei til do!

Sto tidlig opp og mens guttungen og mannen dro opp i det nye huset dro jeg til byen.Ville ha noen timer for meg selv i butikker.Kjøpte ikke noe og fikk ganske vondt i bekkenet så det ble nå ikke den helt store opplevelsen.Tror det var for varmt! Det var masse turister i byen - og de må nå være imponert over det vidunderlige været vi har!

Vel hjemme fant jeg 6åringen ute i badebassenget sammen med en kompis.Jammen har de fått badet seg mye disse dagene.

I går opplevde vi nå noe litt artig!Da fikk vi pinnsvin besøk.Det kom nesten inn hagedøren til stuen.Det fikk servert deilig leverpostei og var ikke redd oss i det hele tatt.Fikk tatt fine bilder av det sammen med sønnen min.Da det var mett tuslet det videre. Satte ut litt vann men det virket ikke som det var så interessert.Men 2 timer senere hørte vi det tasle utenfor og da var det kommet tilbake for å drikke også! Er spent på om det kommer tilbake i kveld!

Ellers er det utrolig hvor mange gravide man ser rundt alle steder.....sikkert fordi man er i samme situasjon selv.La da ikke merke til det for noen mnd siden.

Barnet i magen er litt roligere en det har vært men det er kanskje fordi det er blitt større og ikke har den samme plasse å bevege seg på lengre?Så lenge jeg kjenner liv hver dag er det jo ikke noe å bekymre seg for.Forrige svangerskap måtte jeg en gang dra til legen da jeg ikke kjente noe på over et døgn - men var ikke før lagt meg på benken før det sparket så det sang :ler:

I morgen skal vi i et lite bryllup.De har allerede giftet seg og skal bare ha en liten tilstelning for den nermeste familien. Har heldigvis fått lånt meg gravidekjole av ei venninde sånn at jeg slipper å kjøpe det!

Slutter av for i dag - føler jeg koker her jeg sitter så jeg tror jeg skal gå ut og iallefall stikke bena i bassenget jeg også!

Ha en fin sommerdag alle sammen!

Klems fra Charmina

:babysmokk: 90dager til termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag er det jammen blitt og ute er temperaturen litt mer til å leve med! I natt lå jeg faktisk med viften på for å i det hele tatt få sove! :-) Og det hjalp!

Har vært ute og handlet og sitter nå bare her og slapper av! Skal i bryllup om ikke så lenge - og først skal 6 åringen avleveres barnevakten!

Far i huset jobber og sliter med å slipe trappen i huset som vi skal selge i slutten av mnd.Må si jeg er spent på hva vi vil få.Megleren mente det ville gå fort og at vi ville få en bra pris.Hun hadde flere på listen sin som var interessert alt før de har sett huset så det lover jo bra!Men sentrumsnære boliger er visst i skuddet for tiden!

I dag har jeg nok en kvalme dag som jeg har begynt å kalle de.Har ikke lyst på noe særlig og spise og drikker bare masse masse vann! Ikke så kjekt å gå i bryllup og ikke ha lyst på mat.Men man må jo bare prøve!

Håper matlysten kommer tilbake når barnet er vel ute!Regner jo med at kvalmen er vekke før det - men man vet visst aldri. Når man har vært så plaget som meg mener mange at det varer svangerskapet ut :grine: og akkurat det er jo ikke så oppløftende.

Hadde nå besøk av det fine pinnsvinet igjen i går kveld - det synes visst at dette er en ok matstasjon.Så når huset averteres til salgs får vi kanskje skrive at det følger med et lite husdyr :hoho:

Nei jeg får gi meg og finne fram litt mat til han som snart skal avgårde.Tror han gleder seg veldig til å dra på liggebesøk!

Ha en fin lørdagskveld alle sammen

Klems Charmina

:babysmokk: 89 dager til termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Snik meg til å lese i dagboka di. Spennande å sjå kva deke får for huset :P

Eg var kjempe kvalm frå veke 7, og trudde kvalmen skulle vare til babyen kom, men i veke 26/27 ga kvalmen seg!! Så no er eg "berre" kvalm når det går lang tid mellom kvar matbit :hoppe: Så du skal nok sjå at du slepp å gå med kvalmen så altfor lenge.

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: og takk til Emma for trivelig hilsen!

I dag er det søndag og overskyet!Helt ok spør du meg!

All sittingen i bryllupet i går gjorde ikke godt for bekkenet!Klarte nesten ikke å bevege meg da vi drom hjem i natt!Tårene var jammen ikke langt unna! Det kjennes nesten ut som om noen stikker en kniv i meg.Liker det ikke. Og det gjør ikke akkurat nattesøvnen bedre når man ligger og verker slik.

I morgen skal jeg nå til legen min igjen - tror jeg må få meg en henvisning til litt behandling eller noe! Har ikke lyst til at det skal bli noe værre iallefall.

Disse to dagene har jeg også vært mer kvalm en på lenge.Når jeg har spist noe må jeg legge meg ned for da blir jeg så vanvittig uvel.Det er akkurat som å bli kraftig sjøsyk :(

Mannen min maler i dag også - han er så flink som orker å holde på med alt hele dagen - er jo ikke akkurat så mye hjelp å få av meg nei. Ikke rart han er trøtt om kvelden stakkars!

jr har storkost seg på overnattingsbesøk men var nå glad når mamma`n kom og hentet han også da!

Ønsker dere alle en fin søndag :vinke:

Klems Charmina

:babysmokk: 88 dager til termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hos legen på kontroll igjen. Magemålet er helt fint og han mente babyen nå allerede hadde snudd seg og lå med rompa opp! han var glad jeg ikke hadde tatt av noe på vekten - men likte dårlig bekkenet mitt!Nå skal jeg til en fysioterapaut som har spesialisert seg på bekkenplager og få behandling!Det var heldigvis ikke så lang ventetid!

Ellers har dette vært en pyton dag når det gjelder kvalmen.Har gått rundt og hatt behov for å kaste opp hele tiden.Begynner å merke at det sliter litt på humøret akkurat det der.Og det er jo liksom ikke de rundt meg sin feil at jeg har det som jeg har det!

Heldigvis er mannen min veldig forståelsesfull.Ellers hadde det jammen ikke vært enkelt!

Magen er på en måte blitt enda høyere og når jeg sitter er det av og til litt ubehagelig å puste skikkelig! Husker det var slik sist også men da enda senere i svangerskapet!

Nå skal jeg rett og slett bare legge meg ned på sofaen og lese litt før jeg tar en tidlig kveld.Er så trøtt så trøtt! Tror ikke det ble mer en et par timer søvn i natt!

Ha en fin mandagskveld alle sammen!

Klem fra Charmina

:babysmokk: 87 dager til termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke i særlig form til noe skriving i dag!

Er så lei av det meste....særlig alt styret i forbindelse med salg og klargjøring av hus!

Nå skal jeg bare stupe til sengs!

I morgen er det 6 åringen sin aller første skoledag - tror nesten jeg er mer spent en han :wink:

Rart å ha en så stor gutt plutselig!

nattaklem fra Charmina

:babysmokk: 86 dager til termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff a' meg. Bekkenplager er noe dritt!

Håper at denne spesialisten kan hjelpe deg!

Jeg har litt bekkenplager selv, og må passe meg veldig. Har vært bra i noen uker (sikkert fordi jeg har hatt ferie), men med noen uker jobbing nå er det vondt igjen. Der ser en hvor viktig det er å ta det med ro, gå små skritt og alt det der.

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så var første skoledag unnagjort!Rart å plutselig ha en så stor gutt! Han synes det var kjempegøy å være på skolen i dag - og gleder seg allerede til morgendagen! Og ekstra stas var det at lokal tv var tilstede og filmet!Gjett om han syns det var gøy å se seg selv på tv?

Masse søte unger og masse spente foreldre. Og solen skinte fint fra skyfri himmel! En perfekt dag for skolestart :enig_animasjon:

Ellers har vi nå hatt fotograf her hjemme i dag som har tatt bilder og filmet huset vårt som vi skal selge.det ble utrolig bra. Bedre en jeg trodde faktisk.Nå kommer det takstmann i morgen også kommer det vel på nettet engang i neste uke!Skal være så glad når det er solgt og vi omsider kan begynne å pakke ned tingene våre og ta fatt på livet i nytt hus! Det er så stress sånn som det er nå når man holder på i 2 hus samtidig. Sånn sett er det bra det er en stund til termin ennå så babyen først kommer når alt er overstått! Det hadde liksom ikke vært det store med en baby midt oppi dette! Da tror jeg at jeg hadde blitt rimelig sprø! :ler:

I dag har det nå sparket friskt inni der men som oftes på det samme stedet! Blir nesten litt øm innimellom! Så det er tydelig litt krefter i de små beina.

Skal på ultralyd igjen på tirsdag og gleder meg veldig til det.Er så fantastisk å se livet inni der. Og særlig når jeg får se det i 3D også. Helt utrolig!

Nei klokka er blitt alt for mye - det er på tide å krype under dyna!

Ha en fin natt alle sammen.

Klems Charmina

:babysmokk: 85 dager til termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det regnet!Også jeg som ikke får plass inni regnjakken min mer :ler: Så det var bare å finne fram paraplyen!

Kjørte Jr til sin andre skoledag - heldigvis gledet han seg veldig.Tror han syns det er utrolig kjekt med nye ting og det er jo positivt! De blir faktisk 6 stk fra gaten i samme klasse. Gleder meg til vi flytter opp der og jeg slipper å kjøre til og fra skolen.

I dag har det vært en voldsom aktivitet inne i magen - det er nesten så det gjør vondt når enkelte av sparkene kommer. Og av og til kjennes det ut som om han/hun sparker med all kraft rett i blæren min - da er det bare å finne et do fort :hoho:

Har vært kvalm og følt meg ganske så pjusk i hele dag!Ble liggende våken fra kl 03 i natt så det er snart på tide å krype under dyna. Er ikke så rent lite trøtt kjenner jeg!

Har hatt takstmann på huset i dag og det blir spennende å se hva taksten blir.Det er noen år siden vi fikk takst sist og det er jo gjort utrolig mye med huset etter det! Sånn sett er det med litt blandete følelser jeg nå selger - men bedre skolevei og flere barn å leke med betyr liksom det meste. Nytt hus er jo også kjekt - men jeg har nå liksom en forkjærlighet for gamle hus med litt sjel i jeg da :Nikke:

I morgen skal far i huset ta seg av bringing og henting til skolen.Selv skal jeg til byen og ta en deilig time med fotpleie! Etterpå pleier jeg å føle meg som et nytt menneske! Anbefales virkelig!

Men nå roper senga på meg :sove:

God natt alle sammen

Klems Charmina

:babysmokk: 84 dager til termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...