Gå til innhold

Katteeier: jeg vil ikke ha ditt kjæledyr!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det hadde fått store konsekvenser for miljøet. Bare se hva som skjer når alle biene forsvinner.

Kattene gjør jo sitt når de tar mus og fugl, men så lite fugl og mus som katter tar skader det ikke miljøet akkurat. Så de som skriker om at kattene spiser opp alle de søte fuglene om vinteren, må ta seg en glutenfri bolle.

Katter gjør mer skade enn du tror.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/dyrene/anklager-kattepus-for-fem-millioner-fugledrap/a/585286/

Anonymous poster hash: 94088...303

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde katt når jeg var liten. Han gravde ikke i bedd, ripet ikke opp blien, ja han var i slagsmål med andre katter da dette var en del av instinktet hans, fuglene og musene var nok ikke helt trygge for han nei, for en tragedie! Og lyktestolpene hadde en veldig sterk urinlukt ja! LOL!!!

Ja fy faen azz, LOL!!!!!! Herregud så teite de andre er ass..... Skjønner jo ikkeno, for noen amøber :/

Anonymous poster hash: 3104d...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så mye skade som mennesker gjør

Jammen da er det vel greit da?

Anonymous poster hash: 94088...303

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen da er det vel greit da?

Anonymous poster hash: 94088...303

katter vet ikke bedre. Det gjør vi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

katter vet ikke bedre. Det gjør vi.

Derfor bør man kanskje begrense antall katter. Det er opp til oss.

Katter er ikke en nødvendig del av norsk fauna, det er en innført art. Akkurat som kaniner førte til problemer i Australia, så fører katter til problemer i land der de ikke er en naturlig art.

Anonymous poster hash: 94088...303

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHA! den var god!

Anonymous poster hash: 6950f...5a0

Jeg er ikke den du svarte, men om du helt alvorlig talt tror at ei jævla KATT er smartere enn personen du svarte, bare fordi personen har holdninger/meninger du ikke liker/er enig i...... Da har jeg rett og slett ikke ord. God bedring! Du har offisielt flauet ut absolutt alle katte-elskere, dette er det dummeste jeg har lest hittil!

Anonymous poster hash: 3104d...504

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke den du svarte, men om du helt alvorlig talt tror at ei jævla KATT er smartere enn personen du svarte, bare fordi personen har holdninger/meninger du ikke liker/er enig i...... Da har jeg rett og slett ikke ord. God bedring! Du har offisielt flauet ut absolutt alle katte-elskere, dette er det dummeste jeg har lest hittil!

Anonymous poster hash: 3104d...504

God bedring til deg og! :erter:

Anonymous poster hash: 6950f...5a0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis blir barn flest lært opp til å respektere alt liv på jorden, katt eller ei.

Barn kan man prate til, for det må man ellers gjør de som de vil.

Hunder må holdes i bånd fordi de kan angripe barn eller oppsøke mennesker.

Katter angriper ikke barn, men de er mer sky og gjemmer seg. Katter er mer selvstendige og de skjuler seg for mennesker, og holder seg for seg selv.

Hunder oppsøker mer andre mennesker.

Hunder må oppdras slik som med barn, men barn må oppdras mer enn hunder.

Katter trenger ikke å oppdras for de går som de vil og er ingen trussel mot noen, for de er mer selvstendige og ikke en så stor trussel som barn uten oppdragelse og hunder uten oppdragelse.

Ikke en trussel mot noen? Vet du hvor mange aggressive drittkatter jeg har møtt eller? Den ene angrep hunden min og meg da vi bare gikk forbi den, med flere meters avstand. Nabobarnet her hadde strukket hånden etter en katt her og hadde fått et realt kloremerke i ansiktet tilbake.

Anonymous poster hash: 9c754...6f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins faktisk veldig mange terapikatter, for hver og en katt gjør noe bra for sin eier.

Katter har healende evner og gjør folk som er fysisk og psyksik syke mer friske. Det gjelder egentlig alle dyr, men katter maler og malingen sender ut en positiv energibølge som beroliger mennesker, ogkatter elsker å bli kost med så å ha en katt å kose med blir som å få litt nærhet og er bra for mennesker som ikke får så mye nærhet, og er egentlig bra for mennesker generelt.

Hunder har lett for å lære og har det i seg å stå til tjeneste for mennesker, mens katter er mer egenrådige og gjør som de selv vil. Det er forskjell på hund og katt.

Barn er noe helt annet igjen.

Jeg hørte om en katt som hadde en grusom slem eier. Eieren sparket katten og ville ikke ha katten i nærheten av seg, men katten la seg alltid i nærheten av eieren sin og healte han. Hvilket menneske hadde giddet å holdt ut med noe sånt? Katten kunne jo bare gått sin vei, men katter forstår på et dypere plan og healte eieren sin snillere og mer tolerang.

HVA?!!!! Dere er jo rape gærne hele gjengen! Healende katter faktisk

Anonymous poster hash: 3104d...504

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnebarna til naboen vår løper over i hagen vår, plukker mine ausin roser, tisser på plenen og hopper på min trampoline naken... Kanskje jeg skal be de ha ungen i bånd også..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med hunder som har bitt babyer ihjel i en barnevogn. det har skjedd noen ganger..

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Baby-kvalt-av-katt-5589877.html

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2577997/Father-calls-911-help-enraged-cat-attacks-baby-bails-family-including-DOG-bedroom.html

http://www.huffingtonpost.com/news/cat-attacks-baby/

Rull inn a, katter er ikke uskyldige. De er noen mordere de og. Eneste grunnen til at hunden dreper oftere er fordi man bare kan sparke bort kattene. En hund på 30 kg er verre å dra bort.

Anonymous poster hash: 9c754...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Baby-kvalt-av-katt-5589877.html

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2577997/Father-calls-911-help-enraged-cat-attacks-baby-bails-family-including-DOG-bedroom.html

http://www.huffingtonpost.com/news/cat-attacks-baby/

Rull inn a, katter er ikke uskyldige. De er noen mordere de og. Eneste grunnen til at hunden dreper oftere er fordi man bare kan sparke bort kattene. En hund på 30 kg er verre å dra bort.

Anonymous poster hash: 9c754...6f9

skjer jo like sjeldent det. men den første artikkelen var jo ikke med vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til deg og! :erter:

Anonymous poster hash: 6950f...5a0

Ja huff, må vel bli litt mer opplyst og skjønne hvor intelligente og fantastiske katter er, de er jo faktisk tydeligvis smartere enn et menneske. At en person har meninger du synes er dumme betyr ikke at personen ikke er smart. Men jeg mistenker at du ikke er den skarpeste kniven i skuffa, så la gå :fnise:

Anonymous poster hash: 3104d...504

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke se at noen hunder lider av å gå i bånd

Katten til venninnen min er innekatt og går turer i bånd hver dag. Synes ikke den eller andre katter lider av dette.

Anonymous poster hash: 9c754...6f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten til venninnen min er innekatt og går turer i bånd hver dag. Synes ikke den eller andre katter lider av dette.

Anonymous poster hash: 9c754...6f9

aldri sett noen som har gått med katta si i bånd. Den må være unntaket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les dette før du anklager folk for å være gærne:

Om katter på sykehjem: http://norskhuskattforening.net/sussi.htm

Ja dette var virkelig utrolig. Den artikkelen hadde veldig mange fine vitenskapelige undersøkelser, veldig veldig troverdig. Jeg gir opp.

Anonymous poster hash: 3104d...504

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var virkelig utrolig. Den artikkelen hadde veldig mange fine vitenskapelige undersøkelser, veldig veldig troverdig. Jeg gir opp.

Anonymous poster hash: 3104d...504

de har ikke katter på dementavdelinger uten grunn. Det er jo fordi de har funnet ut at det er gunstig for psykisk og fysisk helse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...