Gå til innhold

sove i kun truse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg troller aldri frøken. Ta med barna på nudiststrand da hvis "pikk erke farlig". Kanskje de får litt godteri av en "snill" gammel mann.

Beklager men jeg står ikke kliss naken på mitt eget bad foran barn.

Spørs hva slags oppdragelse man gir barna.

Ord som seriøst er meningsløse. Hater det ordet. Seriøst det er bare sånn asså. Da A !! lizzom.

Amming og garderobeskift til svømmefallen er unntakstilfeller. Det er noe helt annet at kjæresten til pappa sprader halvnaken rundt, som en eller annen tulling. Så kommer vell den klassiske "la barna bestemme". Sorry frøken, men barn ville ikke skuffe foreldrene sine. Barn er lett påvirkelige og har større lojalitet til sine foreldre enn for eksempel ungdommer.

TS spør og hun får svar. Ikke spør, hvis du ikke tåler svaret.

Nei, barna skal ikke bestemme. Barn får ikke fordommer mot nakenhet uten å ha en grunn til det.

Ser heller ingenting i denne tråden om sprading rundt. Jeg som sover naken ender da opp med to sekunder naken fra jeg tar av dyna, til jeg har slengt over meg morgenkåpa. Mener du at barn skades av noe sånt? Pupper man såvidt får et glimt av i mørket som er på et soverom?

Det er jo helt vanvittig å mene noe sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg troller aldri frøken. Ta med barna på nudiststrand da hvis "pikk erke farlig". Kanskje de får litt godteri av en "snill" gammel mann.

Ord som seriøst er meningsløse. Hater det ordet. Seriøst det er bare sånn asså. Da A !! lizzom.

Amming og garderobeskift til svømmefallen er unntakstilfeller. Det er noe helt annet at kjæresten til pappa sprader halvnaken rundt, som en eller annen tulling. Så kommer vell den klassiske "la barna bestemme". Sorry frøken, men barn ville ikke skuffe foreldrene sine. Barn er lett påvirkelige og har større lojalitet til sine foreldre enn for eksempel ungdommer.

Jeg vet ikke hvordan du er i senga, men jeg sprader ikke rundt oppi sengen, og kroppen holdes dekket av dyne.

Skrevet

Det er ikke like enkelt for barn å si ifra. Barn har ikke lyst til å skape problemer for foreldrene. Det her dreier seg om normal sosial intelligens. Puppedama til pappa er sannsynligvis ikke den kuleste personen i en 6 årings liv.

Enig...snakk om at denne puppedamen mangler gangsyn og dannelse...

Anonymous poster hash: dc292...e38

• Liker 1
Skrevet

Både jeg og sambo sover nakne... Når junior står opp kler den av oss som står opp med han på seg. Det er ikke sånn at selv jeg sover kliss naken så ser ungen meg naken, jeg har jo dyne på..

Uækk..

Gjest Kaffelattn
Skrevet

Helt enig.

Skrevet

Hvorfor sammenligner du pikk med pupper? Puppen er ikke et kjønnsorgan.. Menn og barn har også pupper. Gjelder kles-kravet ditt utelukkende kvinner, eller må også litt feite mannfolk dekke til puppene sine? Hva med tjukke barn sine pupper? Det er bare fett. Sammenligne det med en fremmed manns kjønnsorgan på stranda er litt drøyt.

Anonymous poster hash: ac9d4...764

Gjest Cartman
Skrevet

Hvorfor sammenligner du pikk med pupper? Puppen er ikke et kjønnsorgan.. Menn og barn har også pupper. Gjelder kles-kravet ditt utelukkende kvinner, eller må også litt feite mannfolk dekke til puppene sine? Hva med tjukke barn sine pupper? Det er bare fett. Sammenligne det med en fremmed manns kjønnsorgan på stranda er litt drøyt.

Kvinner har pupper, ikke menn. Du blander kortene. Vi snakker ikke om feite menn. Vi snakker ikke om menn med øl-vom. Du skjønner godt hva jeg mener. Er ikke vits i å spille uforstående feminist.

Hester har pikk, hvorfor bruker ikke de bokser? Kuer har jur, hvorfor bruker ikke de BH? Hvis hesten slipper å gå med klær, så vil jeg også det. Hvis hunden jukker på gardinen under julemiddagen, så vil jeg også gjøre det under julemiddagen. Siden du blander sammen feite mannfolk og kvinner, så må det være greit å sammenligne dyr og mennesker?

Du skjønner godt at jeg tenker tradisjonelt. Ikke tradisjonelt i den forstand at kvinnen skal arbeide hjemme og gjøre alt mannen sier eller så blir det juling. Poenget mitt er at jeg ikke liker kulturen vi lever i. Hvorfor skal vi på død og liv bli så jævla amerikanske. Bare fordi hollywoodstjerner kaster fillene, så skal norske foreldre gjøre det samme. Man sender ikke gode signaler til barn.

Skrevet

Kvinner har pupper, ikke menn. Du blander kortene. Vi snakker ikke om feite menn. Vi snakker ikke om menn med øl-vom. Du skjønner godt hva jeg mener. Er ikke vits i å spille uforstående feminist.

Hester har pikk, hvorfor bruker ikke de bokser? Kuer har jur, hvorfor bruker ikke de BH? Hvis hesten slipper å gå med klær, så vil jeg også det. Hvis hunden jukker på gardinen under julemiddagen, så vil jeg også gjøre det under julemiddagen. Siden du blander sammen feite mannfolk og kvinner, så må det være greit å sammenligne dyr og mennesker?

Du skjønner godt at jeg tenker tradisjonelt. Ikke tradisjonelt i den forstand at kvinnen skal arbeide hjemme og gjøre alt mannen sier eller så blir det juling. Poenget mitt er at jeg ikke liker kulturen vi lever i. Hvorfor skal vi på død og liv bli så jævla amerikanske. Bare fordi hollywoodstjerner kaster fillene, så skal norske foreldre gjøre det samme. Man sender ikke gode signaler til barn.

Ok. Der skjønte jeg at du bare er ute etter å provosere. For så dum kan du umulig være.

• Liker 2
Skrevet

Ærlig talt, så vulgært!!

Hadde nektet barna å se far om hans for tiden-kjæreste går toppløs/ikke påkledt foran barna, jeez så tacky.

Æsj...barn fortjener mye bedre.

Hahahahahahahha.

Åh. Hvor skal en begynne...

Du må lese på nytt tror jeg. Dette handler ikke om å blotte seg og sprade rundt i huset (altså gå toppløs foran barna, som du sier) men at hun skal kunne LIGGE I EGEN SENG SAMMEN MED SIN SAMBOER I BARE TRUSE. Noe som er helt NORMALT!!!!

(Beklager ropingen, men det virker ikke som at det går inn...)

Ungen er seks år. Seks år! Hallo! Hun forstår grenser! Hun forstår at hun kan banke på døren. Hun kan både prate, tenke og diskutere. Om samboer til faren ligger der i truse eller naken spiller faktisk ingen rolle, da det er en dyne inn i bildet også...

Er det rart man får et anstrengt forhold til kropp sier jeg bare...

• Liker 3
Gjest Cartman
Skrevet (endret)

Ok. Der skjønte jeg at du bare er ute etter å provosere. For så dum kan du umulig være.

Det var sammenligninger. Du starter med tåpelige grunnløse sammenligner og jeg svarer med enda mer tåpelige og grunnløse sammenligninger. Du får som fortjent min venn.

Endret av Cartman
Skrevet

Det var sammenligninger. Du starter med tåpelige grunnløse sammenligner og jeg svarer med enda mer tåpelige og grunnløse sammenligninger. Du får som fortjent min venn.

Å sammenligne et menneske med er annet menneske, er noe helt annet enn å sammenligne et menneske med en hund eller hest. Er du fjern?

• Liker 2
Gjest Cartman
Skrevet

Å sammenligne et menneske med er annet menneske, er noe helt annet enn å sammenligne et menneske med en hund eller hest. Er du fjern?

Å sammenligne brystkassa til en mann og en dame er idiotisk. Vet ikke om du er rette personen til å kalle andre mennesker fjern.

Skrevet

Å sammenligne brystkassa til en mann og en dame er idiotisk. Vet ikke om du er rette personen til å kalle andre mennesker fjern.

En mann kan fint ha bryster. Nesten 50 % av Norges befolkning er overvektig. Dvs at nesten 50% av alle menn har bryster. De har nok større enn meg. Skal jeg måtte skjule mine bryster i sengen, så skal pinadø de skjule sine også. Eneste forskjellen er en melkekjertel, og den er ikke synlig på utsiden.

Skrevet

En mann kan fint ha bryster. Nesten 50 % av Norges befolkning er overvektig. Dvs at nesten 50% av alle menn har bryster. De har nok større enn meg. Skal jeg måtte skjule mine bryster i sengen, så skal pinadø de skjule sine også. Eneste forskjellen er en melkekjertel, og den er ikke synlig på utsiden.

Du har jo ikke riktig sammenlikningsgrunnlag...håpløst.

• Liker 2
Gjest Cartman
Skrevet

Det er vell en ganske vesentlig forskjell. Hvis Esther Pirelli Benestad skal amme ditt barn, så vil du få deg en overraskelse.

Skrevet

Det er vell en ganske vesentlig forskjell. Hvis Esther Pirelli Benestad skal amme ditt barn, så vil du få deg en overraskelse.

Jeg snakker ikke om å amme mitt barn. Jeg snakker om å sove uten overdel. Det er like "skadelig" å se et mannebryst som det er "skadelig" å se er damebryst. Ingen forskjell.

Skrevet

Jeg snakker ikke om å amme mitt barn. Jeg snakker om å sove uten overdel. Det er like "skadelig" å se et mannebryst som det er "skadelig" å se er damebryst. Ingen forskjell.

Så hvorfor bruker ikke menn bikini?

Anonymous poster hash: 06d62...724

• Liker 1
Skrevet

Så hvorfor bruker ikke menn bikini?

Anonymous poster hash: 06d62...724

Si det. Det er et merkelig fenomen. Er vel derfor disse free the nipple-kampanjene foregår nå. De synes seksualiseringen av kvinnebryst er like spesielt som jeg synes. Bare fordi menn synes bryst er sexy, så må det ikke gjemmes for omverdenen. Jeg synes en bred rygg er sexy, men sier ikke at typen må gå med kappe på stranda av den grunn.

Skrevet

Sånn egne erfaringer som et stebarn så var det totalt uproblematisk å sove/være i kun underdel når jeg kom brasende inn der om morgenen for å vekke dem. Tupp ut i stua så kom de etter et halvt minutt etter i morgenkåpe. Det har heller vært jeg som har vært påpasselig med å se bort om puppene plutselig dukket opp fordi jeg var redd hun syns det var ubehagelig at jeg så på. Men det gjør jeg jo den dag i dag med venninner jeg skifter med også. Det er ikke FARLIG å se pupp, men man snur seg jo litt bort og gjør det klart at man ikke glor.

Anonymous poster hash: a2585...8b1
Skrevet

Jeg er ikke helt enig med cartman, men om du ikke evner å se at det faktisk var et meget intelligent innlegg så er'e dårlig stilt!

Anonymous poster hash: fceb8...9ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...