Timza Skrevet 10. januar 2015 #21 Skrevet 10. januar 2015 Det er pupper. Det er helt normalt, og ungen tar ikke skade av å se dem. 6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #22 Skrevet 10. januar 2015 Syns det er lit tullete å si at man må ha på seg klær når det er barn tilstede. At man sover i trusa er vel ingen problem. Gjør det selv og det bryr ingen her i huset. verken samboer eller stebarn. Anonymous poster hash: 15b65...226 1
skruf Skrevet 10. januar 2015 #23 Skrevet 10. januar 2015 Jeg har ikke stebarn, men egne barn som brukte å komme inn på soverommet da de var yngre. Ser ikke helt problemet å sove i bare trusa om man har barn, det er jo bare til å dra dyna over puppene når de kommer inn. Legg ei tskjorte nedom senga, fort gjort å dra på seg den hvis barnet kommer oppi senga og legger seg for å ligge å kose seg før man starter dagen. Vi var ofte alle sammen oppi senga på søndagsmorgenen f.eks, jeg med en kopp kaffe og barnet med en film på ipaden.
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 10. januar 2015 #24 Skrevet 10. januar 2015 Jeg liker å sove i kun truse om natten. Minsamboer har ei jente på seks år. Hva tenker dere om å sove toppløs når vi har henne annenhver helg? Jeg sover ikke godt med singlet o.l. på om natten, men om barnet kommer inn på morgenen, er dette noe andre ville reagert på at jeg gjør ovenfor mitt stebarn?Anonymous poster hash: d0a5a...b0d Jeg tenker det er helt i orden. Man trenger jo ikke å ha puppene på vift heller, men det er jo bare å dra dyna over puppene, og evt. dra på seg en tskjorte når du skal stå opp eller hun skal opp i sengen.
Gjest Veritaserum Skrevet 10. januar 2015 #25 Skrevet 10. januar 2015 Før måtte jeg sove i boxer + singlett eller skjorte. Men i sommer var det så varmt, at jeg kun sov i boxer. Nå klarer jeg ikke å sove med en overdel på. Det er nok en vane sak Så du klarer helt fint å sove med noe på når hun er der.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. januar 2015 #26 Skrevet 10. januar 2015 Jeg liker å sove i kun truse om natten. Minsamboer har ei jente på seks år. Hva tenker dere om å sove toppløs når vi har henne annenhver helg? Jeg sover ikke godt med singlet o.l. på om natten, men om barnet kommer inn på morgenen, er dette noe andre ville reagert på at jeg gjør ovenfor mitt stebarn?Anonymous poster hash: d0a5a...b0d Sov naken. Mye bedre. Himmel, vi snakker kropp, ser ikke problemet. 15
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #27 Skrevet 10. januar 2015 7 åring her annen hver helg. Om jeg ikke sover i t skjorte som er lang så har jeg den i hvert fall rett ved siden av. Når vi er på hytteturer Osv så sover jeg i pysjbukse og lang t skjorte :-)Anonymous poster hash: 22483...728
Binta Ba Skrevet 10. januar 2015 #28 Skrevet 10. januar 2015 Jeg har en jentunge på fire år, sove alltid naken. Da eks-mannen ennå bodde her, sov også han naken, med en bokser tilgjengelig som han kunne dra på seg om morgenen. Vi har et naturlig forhold til nakenhet, og jeg personlig synes ikke du skal trenge å sove med mer om natta. Ha en topp tilgjengelig som du kan dra på deg om morgenen om du føler det er nødvendig. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #29 Skrevet 10. januar 2015 Nei, ville jeg ikke reagert på. For meg er soverom privat, skulle bare mangle at du skal få sove i truse på ditt eget soverom. et soverom er ikke privat for et lite barn, ta deg sammen! Anonymous poster hash: def01...710 5
Berit Skrevet 10. januar 2015 #30 Skrevet 10. januar 2015 Synes ikke det er noe problem å vise brystene
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #31 Skrevet 10. januar 2015 Kan du ikke bare dra på seg en tskjorte eller slinglet om barnet skal sove i samme senga som deg da?? Det gjør jeg om gutungen kommer oppi senga om natta. Anonymous poster hash: e4309...d9d
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #32 Skrevet 10. januar 2015 Kan du ikke bare ha en t-skjorte ved siden av sengen som du helt naturlig tar på deg når du står opp med henne? De dagene du ikke står opp med henne har du jo dyna. Anonymous poster hash: 54399...797
Colargol Skrevet 10. januar 2015 #33 Skrevet 10. januar 2015 Jeg er over 30 og ser fortsatt puppene til mamma innimellom når hun skifter eller er på vei i dusjen, tenker ikke noe over det fordi det har vært normalt i oppveksten. Om du allerede har sovet med bar overkropp i de siste to årene så tenker jeg at det ikke gjør noe om du fortsetter, hun er seks år og har ingen tanker om seksualitet, eller skam i forhold til kropp enda. Og enda bedre, om dere er flinke så får hun kanskje ikke så store problemer i fremtiden heller. Vi får nok press fra alle andre kanter til at det virkelig mer enn noen gang er foreldres (og ekstra-foreldres) oppgave å ikke la henne bli så påvirket av programmeringen hun vil møte raskt nok. 2
Gjest daisydaisy Skrevet 10. januar 2015 #34 Skrevet 10. januar 2015 Jeg synes ikke barnet har noe inne på soverommet deres å gjøre, spesielt ikke i den alderen. Det er en privat sone. Hold døren låst, så får du sove i hva du vil. Barnet får heller banke på døren. 1
FantasDick Skrevet 10. januar 2015 #35 Skrevet 10. januar 2015 Jeg har samboer med barn fra før av, har hele tiden i sovet i bare trusa, jeg. Bodd sammen i omtrent tre år og vi har barnet 100%. Jeg har et åpent forhold til nakenhet og dekker meg sjeldent til, om barnet viser ubehag er det selvsagt noe annet. Hun kommer ofte inn på badet mens jeg dusjer eller mens jeg står der naken etter dusj, hun bryr seg absolutt ikke. 2
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 10. januar 2015 #36 Skrevet 10. januar 2015 et soverom er ikke privat for et lite barn, ta deg sammen!Anonymous poster hash: def01...710 Jo, når det kommer til at TS skal få sove i bare truse, synes jeg det. Skjønner ikke hva som er galt med det? Er snakk om bare bryster i sitt eget hjem, på sitt eget rom.
Gjest Badabing Skrevet 10. januar 2015 #37 Skrevet 10. januar 2015 Jeg synes ikke barnet har noe inne på soverommet deres å gjøre, spesielt ikke i den alderen. Det er en privat sone. Hold døren låst, så får du sove i hva du vil. Barnet får heller banke på døren. Hva? Jeg har ikke barn, men ville synes det var rart med låste dører i eget hjem. Høres utrivelig ut for et barn. Kan man ikke bare ha en nattkjole/t-skjorte ved siden av sengen? Jeg vokste opp med en hippiemor som alltid gikk uten BH og ikke engang lukket forhenget til prøverommet når hun skiftet (selv om det kan være vel over kanten for mange), og tok aldri skade av det. Kan ikke huske noe ubehagelig rundt nakenhet og har fått et naturlig forhold til egen kropp. 7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #38 Skrevet 10. januar 2015 Nei hvorfor skal det det? man sover da med dyne. er bare å gi jenta beskjed om å gå inn i stua i mens og så står en av dere opp med henne. Her sover både jeg og far nakne, og har aldri sett problemet med det. Senga er våres, og barna er inneforstått med dette. De kommer inn og vekker oss for så å gå ned i stua mens en av oss kler på oss! Anonymous poster hash: 6d05c...e8c 2
Gjest daisydaisy Skrevet 10. januar 2015 #39 Skrevet 10. januar 2015 Hva? Jeg har ikke barn, men ville synes det var rart med låste dører i eget hjem. Høres utrivelig ut for et barn. Kan man ikke bare ha en nattkjole/t-skjorte ved siden av sengen? Jeg vokste opp med en hippiemor som alltid gikk uten BH og ikke engang lukket forhenget til prøverommet når hun skiftet (selv om det kan være vel over kanten for mange), og tok aldri skade av det. Kan ikke huske noe ubehagelig rundt nakenhet og har fått et naturlig forhold til egen kropp. Hvis barnet tar skade av det får det holde seg unna soverommet til far og samboer, tenker nå jeg. Hvis barnet ikke har noe problem med det er jo ikke tiltaket nødvendig. Synes man skal få lovt til å sove som man vil, og blir det for vanskelig for barnet får det holde seg unna soverommet. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #40 Skrevet 10. januar 2015 Hvis barnet tar skade av det får det holde seg unna soverommet til far og samboer, tenker nå jeg. Hvis barnet ikke har noe problem med det er jo ikke tiltaket nødvendig. Synes man skal få lovt til å sove som man vil, og blir det for vanskelig for barnet får det holde seg unna soverommet. Barnet kommer jo inn på morgenen og koser seg i sengen vår før vi står opp. Føler absolutt ikke for å stenge henne ute(!). Kjekt å se at mange mener det ikke er noe problem. Har en topp liggende på siden når hun kommer inn. Men nakenhet er naturlig for meg. Skal også sies at jeg av og til dusjer sammen med henne, så regner med at hun er vant til nakenhet for så vidt. Lurte bare på hva andre mener omsaken, men da har jeg fått svar. Takk dere! Anonymous poster hash: d0a5a...b0d 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå