Gå til innhold

sove i kun truse

Fremhevede innlegg

Gjest Cartman
Skrevet

Hvem har sagt at barnet synes at damen er ekkel? Alle her er enig i at dersom barnet virker brydd med dette, så bør hun finne en løsning, men så lenge ikke barnet gir noe tegn til at dette er et problem, hvorfor skal du da skape et problem ut av det?

Det er ikke like enkelt for barn å si ifra. Barn har ikke lyst til å skape problemer for foreldrene. Det her dreier seg om normal sosial intelligens. Puppedama til pappa er sannsynligvis ikke den kuleste personen i en 6 årings liv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke barnet har noe inne på soverommet deres å gjøre, spesielt ikke i den alderen. Det er en privat sone. Hold døren låst, så får du sove i hva du vil. Barnet får heller banke på døren.

For meg (oss) er det helt utenkelig å nekte ungene å komme inn på soverommet. Å ligge og slumre litt på helgemorgener, med sengen full av unger, er jo noe av det beste som finnes.

Jeg sover i bare truse selv om jeg har en stedatter på 8 år. Når vi er i svømmehaller i helgene, er hun sammen med meg i garderoben, så hun har sett meg naken mange ganger. Når sønnen min (4 år) og jeg er alene hjemme, vil han helst sove i senga med meg, og jeg sover ikke med noe annet enn bare trusa likevel.

• Liker 1
Skrevet

Hadde det vært et problem dersom han så deg naken? Dersom et av barna mine gråter om natten er det ikke alltid jeg tar meg tid til å kle på meg før jeg går inn. Jeg kler heller ikke på meg når jeg går fra sengen og til dusjen, selv om det er barn på rommet. Barna mine går på svømming. Der løper de naken rundt i garderoben sammen med de andre barna, mens mammaene dusjer. Virker ikke som om noen bryr se om det.

Nei overhodet ikke.. Jeg tar heller ikke på meg klær om jeg går inn til han på natten.. Svarer mitt var relatert til at det virket som TS ikke ville at hennes bonusbarn skulle se henne naken.

Skrevet

Ja, barn synes dette er ubehagelig i den alderen der, serlig når du ikke er moren hennes.

Man har såklart forskjellig syn på det, men jeg husker veldig godt hvordan det var når jeg var 6år og den ene foreldren min hadde fått seg ny kjæreste. Du bør ha noe å kle på deg liggende på nattbordet.

Anonymous poster hash: db9e9...b5f

Da slutter hun tidsnok å komme inn på soverommet om morgenen også. De er da hennes seng!

Anonymous poster hash: 4bb24...43e

Skrevet (endret)

Nå har jeg ikke lest andre kommentarer, men jeg har aldri hørt at noen har blitt skadelidende av å se pupper.

Endret av Rotemor
  • Liker 4
Skrevet

Nå har jeg ikke lest andre kommentarer, men jeg har aldri hørt at noen har blitt skadelidende av å se pupper.

Enig.. og så mener jeg at om barnet blir brydd så kan det ligge i sin egen seng. Jeg har i alle fall på meg akkurat det jeg vil i MIN seng.

Anonymous poster hash: 4bb24...43e

Skrevet (endret)

Visst du hadde lest kommentarene her, så skulle du tro at pupper er livsfarlig og vil gjøre varig skade på barn ;)

Endret av bush babe
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Det er ikke like enkelt for barn å si ifra. Barn har ikke lyst til å skape problemer for foreldrene. Det her dreier seg om normal sosial intelligens. Puppedama til pappa er sannsynligvis ikke den kuleste personen i en 6 årings liv.

Dersom barnet har et problem med dette vil de fleste foreldre klare å oppfatte det. Såpass oppmerksom regner jeg med at de fleste foreldre er. Og dersom barnet har et problem med stemor er dette neppe puppene hennes som er det utslagsgivende.

Endret av Kara W
  • Liker 1
Gjest daisydaisy
Skrevet

For meg (oss) er det helt utenkelig å nekte ungene å komme inn på soverommet. Å ligge og slumre litt på helgemorgener, med sengen full av unger, er jo noe av det beste som finnes.

Jeg sover i bare truse selv om jeg har en stedatter på 8 år. Når vi er i svømmehaller i helgene, er hun sammen med meg i garderoben, så hun har sett meg naken mange ganger. Når sønnen min (4 år) og jeg er alene hjemme, vil han helst sove i senga med meg, og jeg sover ikke med noe annet enn bare trusa likevel.

Nå må dere slutte å misforstå altså.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nå må dere slutte å misforstå altså.

Hva var (er?) det å misforstå?

• Liker 1
Gjest daisydaisy
Skrevet

Hva var (er?) det å misforstå?

Jeg mener ikke at man skal stenge døra uansett hva, men at dersom det er ubehagelig for barnet og vedkommende (ikke ts jeg tenker på nå) ønsker å sove naken/i truse så får døra holdes låst og barnet heller banke på.

Skrevet

Men i alle dager! For noen vanvittige svar! Sov i akkurat det du vil! Her sover jeg kliss naken, samme om ungen har venner på besøk eller ikke, kommer de inn på mitt rom om natten så får de se både pupp og rumpe.

du kan ikke klare å dra på deg et eller annet når dere har henne? For et tullete innlegg.

Anonymous poster hash: def01...710

For et tullete svar du gir! Hvorfor i alle dager skal hun kle på seg for dette? Har barn vondt av å se nakne kropper? Hva skal hun gjøre hvis hun skal dra med stedatteren i badeland? Leie egen garderobe så stedatteren slipper å se henne naken?

Ehh.. Jeg ville helt klart tatt på meg en overdel.

Anonymous poster hash: f91f4...b9a

Hvorfor? Hva er grunnen til at man ikke kan sove naken om man vil bare det er barn i huset? Gjentar spørsmålet fra forrige avsnitt, hva gjør man om man drar i badeland?

Kle på deg. De få nettende takler du å ligge med en overdel.

Anonymous poster hash: 80013...a0f

Hvorfor skal hun det?

Jeg sov også toppløs før, men har ikke gjort det siden jeg fikk barn. Syns du kan dra på deg noen filler de få nettene barnet er hos dere.

Jeg er helt sjokkert her. Hvorfor i alle dager kan du ikke sove toppløs etter du fikk barn? Hva gjør du i garderoben i svømmehallen? Skifter alene på do mens barna venter utenfor?

Her sover jeg naken samme om ungen ligger i senga eller ikke. Har aldri et sekund tenkt på at det skulle vært ille på noe som helst vis.

• Liker 6
Skrevet

Unger på seks år tenker ikke tanken om ekkelhet ift kropp i det hele tatt. Snakker vi om en 12-14 åring kan det godt hende de synes det er flaut, men ekkelt? Og en seksåring? De synes fortsatt bæsj og promp er moro! Med mindre man har ødelagt deres syn på naturlig nakenhet altfor tidlig (det kommer når man blir eldre uansett, takket være samfunnet vi lever i).

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker å sove i kun truse om natten. Minsamboer har ei jente på seks år. Hva tenker dere om å sove toppløs når vi har henne annenhver helg?

Jeg sover ikke godt med singlet o.l. på om natten, men om barnet kommer inn på morgenen, er dette noe andre ville reagert på at jeg gjør ovenfor mitt stebarn?

Anonymous poster hash: d0a5a...b0d

Ærlig talt, så vulgært!!

Hadde nektet barna å se far om hans for tiden-kjæreste går toppløs/ikke påkledt foran barna, jeez så tacky.

Æsj...barn fortjener mye bedre.

Anonymous poster hash: dc292...e38

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hva Tissefant mener om dette...

Anonymous poster hash: 48dff...8f8
  • Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Ærlig talt, så vulgært!!

Hadde nektet barna å se far om hans for tiden-kjæreste går toppløs/ikke påkledt foran barna, jeez så tacky.

Æsj...barn fortjener mye bedre.

Anonymous poster hash: dc292...e38

Nå må du ikke glemme å ta medisinen din...

• Liker 4
Gjest Cartman
Skrevet

Unger på seks år tenker ikke tanken om ekkelhet ift kropp i det hele tatt. Snakker vi om en 12-14 åring kan det godt hende de synes det er flaut, men ekkelt? Og en seksåring? De synes fortsatt bæsj og promp er moro! Med mindre man har ødelagt deres syn på naturlig nakenhet altfor tidlig (det kommer når man blir eldre uansett, takket være samfunnet vi lever i).

Jeg syntes det var ekkelt med fattern og kjæresten hans, så du snakker ikke for alle. Jeg kommenterer ikke for å lage kvalm. Jeg sier bare hvordan jeg ville følt det.

Gjest Cartman
Skrevet

Nå må du ikke glemme å ta medisinen din...

Pupper er ikke greit foran barn. Blir som om Lommemannen og Øygard sprader rundt i en barnehage naken. "Det er bare en penis, den biter ikke".

Skjønner ikke at det kan være så jævla vanskelig å dekke til pikk, fitte og pupper. For meg virker dette mer som en misforstått kvinnekamp. "Jeg trenger ikke BH, da det er undertrykkende at bare kvinner skal gå med denne tvangstrøyen".

Skrevet

Jeg syntes det var ekkelt med fattern og kjæresten hans, så du snakker ikke for alle. Jeg kommenterer ikke for å lage kvalm. Jeg sier bare hvordan jeg ville følt det.

Bullshit. Da var det noe annet som gjorde det ekkelt.

Pupper er ikke greit foran barn. Blir som om Lommemannen og Øygard sprader rundt i en barnehage naken. "Det er bare en penis, den biter ikke".

Skjønner ikke at det kan være så jævla vanskelig å dekke til pikk, fitte og pupper. For meg virker dette mer som en misforstått kvinnekamp. "Jeg trenger ikke BH, da det er undertrykkende at bare kvinner skal gå med denne tvangstrøyen".

Hahaha, hva skal man gjøre i garderoben? På stranda? I nærheten av mødre som ammer?

Og nei, en penis er heller ikke farlig. Man må kunne stå naken på sitt eget bad feks, samme om man er kvinne eller mann. Barn tenker ikke på det som unaturlig før noen forteller dem at det er det.

Du må jo seriøst trolle. Hva tenker du feks. om amming? Hvor går grensa? En seksåring ville altså mene at det er ekkelt hvis lillebror får pupp av mor?

• Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet

Bullshit. Da var det noe annet som gjorde det ekkelt.

Hahaha, hva skal man gjøre i garderoben? På stranda? I nærheten av mødre som ammer?

Og nei, en penis er heller ikke farlig. Man må kunne stå naken på sitt eget bad feks, samme om man er kvinne eller mann. Barn tenker ikke på det som unaturlig før noen forteller dem at det er det.

Du må jo seriøst trolle. Hva tenker du feks. om amming? Hvor går grensa? En seksåring ville altså mene at det er ekkelt hvis lillebror får pupp av mor?

Jeg troller aldri frøken. Ta med barna på nudiststrand da hvis "pikk erke farlig". Kanskje de får litt godteri av en "snill" gammel mann.

Beklager men jeg står ikke kliss naken på mitt eget bad foran barn.

Spørs hva slags oppdragelse man gir barna.

Ord som seriøst er meningsløse. Hater det ordet. Seriøst det er bare sånn asså. Da A !! lizzom.

Amming og garderobeskift til svømmefallen er unntakstilfeller. Det er noe helt annet at kjæresten til pappa sprader halvnaken rundt, som en eller annen tulling. Så kommer vell den klassiske "la barna bestemme". Sorry frøken, men barn ville ikke skuffe foreldrene sine. Barn er lett påvirkelige og har større lojalitet til sine foreldre enn for eksempel ungdommer.

TS spør og hun får svar. Ikke spør, hvis du ikke tåler svaret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...