Gå til innhold

sove i kun truse

Fremhevede innlegg

Gjest daisydaisy
Skrevet

Barnet kommer jo inn på morgenen og koser seg i sengen vår før vi står opp. Føler absolutt ikke for å stenge henne ute(!). Kjekt å se at mange mener det ikke er noe problem. Har en topp liggende på siden når hun kommer inn. Men nakenhet er naturlig for meg. Skal også sies at jeg av og til dusjer sammen med henne, så regner med at hun er vant til nakenhet for så vidt. Lurte bare på hva andre mener omsaken, men da har jeg fått svar. Takk dere! :)

Anonymous poster hash: d0a5a...b0d

Igjen, i innlegget mitt skreiv jeg at hvis barnet ikke tar skade av det så er det jo overhodet ikke nødvendig. Hvis dere allerede dusjer sammen er hun jo sikkert vant til å se deg naken, selv om det kan oppleves annerledes for henne i en annen setting. Du får vel bare gjøre som passer dere best, men jeg hadde enten forblitt toppløs eller låst døren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke barnet har noe inne på soverommet deres å gjøre, spesielt ikke i den alderen. Det er en privat sone. Hold døren låst, så får du sove i hva du vil. Barnet får heller banke på døren.

Dette er jeg enig i. Man lider ingen nød av å måtte lære seg respekt for privatliv. Spesielt ikke ved å måtte gjøre noe så enkelt som å banke på døra.

Hun er seks, og er selvstendig/stor nok til å gå på barneskolen... Da klarer man å banke på soveromsdøra.

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Daenerys, mod.

Skrevet

Jeg liker å sove i kun truse om natten. Minsamboer har ei jente på seks år. Hva tenker dere om å sove toppløs når vi har henne annenhver helg?

Jeg sover ikke godt med singlet o.l. på om natten, men om barnet kommer inn på morgenen, er dette noe andre ville reagert på at jeg gjør ovenfor mitt stebarn?

Anonymous poster hash: d0a5a...b0d

Lås døren, så står en av dere opp med en gang hun banker på :) Da rekker dere å kle på dere. Sov i det du vil, du bor der du også 😀
Skrevet

et soverom er ikke privat for et lite barn, ta deg sammen!

Anonymous poster hash: def01...710

Nei, nettopp. Derfor er det vår oppgave som voksne å lære de nettopp dette. :bond:

Anonymous poster hash: 01093...291

• Liker 1
Skrevet

Både jeg og sambo sover nakne... Når junior står opp kler den av oss som står opp med han på seg. Det er ikke sånn at selv jeg sover kliss naken så ser ungen meg naken, jeg har jo dyne på..

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg synes ikke barnet har noe inne på soverommet deres å gjøre, spesielt ikke i den alderen. Det er en privat sone. Hold døren låst, så får du sove i hva du vil. Barnet får heller banke på døren.

Det var ille å vokse opp med min mor, men heldigvis ikke SÅ ille.

• Liker 4
Skrevet

Hvis ikke far sover med overdel så forstår jeg ikke hvorfor du skal måtte det. Bryst er bryst. Regner med du kler på deg når du står opp. Helt uproblematisk spør du meg.

Skrevet

Ojoj, her var det mange som er redd for kropp :o

Vi sover begge nakne, og den dagen barna våre syns det er ekkelt, så slutter de vel å komme i senga.

6 og 3 er de nå, og kommer ofte til oss på morgenen.

Vi er også nakne på badet.

• Liker 2
Skrevet

Naken her også. Har jo dyne. Ser virkelig ikke problemet.

• Liker 1
Gjest daisydaisy
Skrevet

Det var ille å vokse opp med min mor, men heldigvis ikke SÅ ille.

?

Skrevet

Folk er virkelig ømfintelige! Mine foreldre sov nakne og kunne fint gå nakne rundt i huset for å finne klær om morgenen. De sluttet vel med det da jeg var rundt ti. Nakenhet bør ikke være skummelt for seksåringer.

Anonymous poster hash: e3d43...c7c

Skrevet

Jeg har sovet naken, selvfølgelig med kroppen under dyna.

Skrevet

ååå usj, tenker nå på mine foreldre naken. Veldig glad jeg har sluppet å noen av dere som foreldre her. Kle på deg, det er virkelig ikke så vanskelig å bare ha på en stor t-skjorte som ikke engang merkes på kroppen nesten!

Anonymous poster hash: e7a97...35d
  • Liker 3
Gjest Cartman
Skrevet

Hvis barnet syntes det er ubehagelig får det slutte å komme inn på deres soverom.

Anonymous poster hash: 309a2...c8d

Intelligent innlegg. Barnet har hatt mareritt og kan velge mellom

1. Den ekle puppedamen til pappa

2. Gråte alene på rommet sitt.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Bullshit. Jeg har sovet naken alltid. Unger er velkommen både inn og opp i sengen. De har fremdeles aldri sett meg naken I sengen. DYNE. For pokker.

Hey hey. Jeg tror du, jeg og cartman er enige alle tre ;) Unger har heller aldri tatt skade av å se en naken kropp. Så en trenger ikke være helt hysterisk heller med den dyna ;)

• Liker 1
Skrevet

Er aldri enig med Cartman.

Skrevet

Både jeg og sambo sover nakne... Når junior står opp kler den av oss som står opp med han på seg. Det er ikke sånn at selv jeg sover kliss naken så ser ungen meg naken, jeg har jo dyne på..

Hadde det vært et problem dersom han så deg naken? Dersom et av barna mine gråter om natten er det ikke alltid jeg tar meg tid til å kle på meg før jeg går inn. Jeg kler heller ikke på meg når jeg går fra sengen og til dusjen, selv om det er barn på rommet. Barna mine går på svømming. Der løper de naken rundt i garderoben sammen med de andre barna, mens mammaene dusjer. Virker ikke som om noen bryr se om det.

Intelligent innlegg. Barnet har hatt mareritt og kan velge mellom

1. Den ekle puppedamen til pappa

2. Gråte alene på rommet sitt.

Hvem har sagt at barnet synes at damen er ekkel? Alle her er enig i at dersom barnet virker brydd med dette, så bør hun finne en løsning, men så lenge ikke barnet gir noe tegn til at dette er et problem, hvorfor skal du da skape et problem ut av det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...