Hulderen Skrevet 7. august 2018 #1301 Del Skrevet 7. august 2018 (endret) 11 timer siden, Viking-girl skrev: Bestemor til ungene kalte henne for «helvete fra nord» og det er nok ikke uten grunn. Det er litt drøyt å bruke Berit Riise som sanhetsvitne. Hun er ikke akkurat noen gjennomsnttsbestemor. Har man fulgt litt med i media noen år, så vet man at hun er en av hovedårsakene til at John Arne hadde en vanskelig barndom. Endret 7. august 2018 av Hulderen 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 12. august 2018 #1302 Del Skrevet 12. august 2018 Hun blir bare mer og mer lik ekskona til JAR... Sånn utad. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 12. august 2018 #1303 Del Skrevet 12. august 2018 På 5.8.2018 den 14.24, LykkeligPer skrev: Alle de gamle bildene jeg ser av Louise som er tatt før hun ble kjent med Jar, har hun en veldig normal kropp med fett her og der. I dag er hun veldig slank og skriver på Instagram at hun aldri trener og spiser hva hun vil, kake flere ganger i uken. Hvordan er det mulig å være så slank og aldri trene og spise hva du vil hele tiden? Jeg er vel ikke like slank som henne, men er temmelig slank. Jeg spiser MYE hver dag - både mat og godteri. Så ja, det er absolutt veldig mulig 🙂 Syns ikke at man bør spekulere i kropp på denne måten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 12. august 2018 #1304 Del Skrevet 12. august 2018 1 time siden, LizbethOsnes skrev: Jeg er vel ikke like slank som henne, men er temmelig slank. Jeg spiser MYE hver dag - både mat og godteri. Så ja, det er absolutt veldig mulig 🙂 Syns ikke at man bør spekulere i kropp på denne måten. Tro meg, Louise trener MYE! Selv om hun sikkert liker å innbille seg noe annet🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LykkeligPer Skrevet 12. august 2018 #1305 Del Skrevet 12. august 2018 2 timer siden, LizbethOsnes skrev: Jeg er vel ikke like slank som henne, men er temmelig slank. Jeg spiser MYE hver dag - både mat og godteri. Så ja, det er absolutt veldig mulig 🙂 Syns ikke at man bør spekulere i kropp på denne måten. Nå har jeg faktisk vært så nørd at jeg har tatt meg tid til å analysere og studere bildene hennes. Hun har gått ned i vekt siden 2016. Eneste måten å gjøre det på er å spise mindre enn det man forbrenner. I tillegg har hun strammet opp kroppen veldig mye, fått muskler i armene, synlige magemuskler og litt i leggene, dette kommer av trening. Tror din og hennes kropp er veldig forskjellig Temmelig slank er vell jeg også, men om jeg skulle spise MYE hver dag - både mat og godteri så hadde jeg nok ikke vært temmelig slank lenge. Det er umulig å ikke legge på seg om man spiser mye og ligger i overskudd. Syns det er tullete når folk skriver slikt, som om vi andre ikke har gått på skole og ikke vet bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 14. august 2018 #1306 Del Skrevet 14. august 2018 Jeg synes Louise ligner litt på Jordan, den britiske (bryst)modellen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pom Skrevet 15. august 2018 #1307 Del Skrevet 15. august 2018 Hun virker så mye mer glad og positiv etter de la ned savai og flyttet fra Ålesund. Hun stråler virkelig. Er mer aktiv på Instagram med antrekksbilder osv. Kanskje hun ikke var så lykkelig i Ålesund. Uansett synes jeg det er kult at hun er tilbake med antrekksbilder igjen.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 21. august 2018 #1308 Del Skrevet 21. august 2018 Som de fleste regnet med ble det konkurs i butikken. Det å drive butikk er ikke lett, og man må jobbe hele tiden selv for å få det til å gå rundt. Så fort man begynner å slappe av og ansetter folk tapper det raskt av et eventuelt overskudd. https://www.tv2.no/underholdning/10032792/ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 21. august 2018 #1309 Del Skrevet 21. august 2018 Pinlig. Med de blodprisene butikken hadde så skjønner jeg det. Jallabutikk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 21. august 2018 #1310 Del Skrevet 21. august 2018 Tror vi alle så den komme. Å drive egen butikk i gågaten i en liten by funker dårlig. Sett flere butikker i min by oppigjennom gå konkurs. Er nestenl bare kjedebutikkene som overlever Men tullete å ha en så dyr showroom butikk da. De kunne umulig trodd det kom til å gå?! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 22. august 2018 #1311 Del Skrevet 22. august 2018 8 timer siden, Justlooking skrev: Som de fleste regnet med ble det konkurs i butikken. Det å drive butikk er ikke lett, og man må jobbe hele tiden selv for å få det til å gå rundt. Så fort man begynner å slappe av og ansetter folk tapper det raskt av et eventuelt overskudd. https://www.tv2.no/underholdning/10032792/ Synes det er direkte flaut at de lyver om hvorfor butikken stengte. De må jo skjønne at dette vil komme frem, når alle konkurser er offentlig informasjon. Og de er mer enn villige til å bruke media i medgangstider for å promotere seg selv, men lukker munnen med syv segl når de ringer om konkursen. «TV 2 har vært i kontakt med Louise Angelica Riises manager, som opplyser at hun ikke har anledning til å kommentere konkursen tirsdag kveld.» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 22. august 2018 #1312 Del Skrevet 22. august 2018 God inntjening, men likevel ble det konkurs.. https://www.minmote.no/#!/artikkel/24421093/riise-butikk-konkurs 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pom Skrevet 22. august 2018 #1313 Del Skrevet 22. august 2018 Noe så flaut.. Hvorfor var de ikke bare ærlige om hvorfor de la ned butikken med engang? Sannheten kommer alltid for en dag, i hvertfall når tall som dette er offentlige. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 22. august 2018 #1314 Del Skrevet 22. august 2018 3 timer siden, Jordbærogfløte skrev: God inntjening, men likevel ble det konkurs.. https://www.minmote.no/#!/artikkel/24421093/riise-butikk-konkurs Manageren til paret siteres i artikkelen: «– Louise har vist seg å være en flink entreprenør og er det en ting Norge trenger flere av så er det kvinner som tør å satse og starte nye ting.» Altså, manageren burde ta seg en bolle. Det må være ille å ha som jobb å lyve så du tror det selv. LAR gikk konkurs og skylder 1,3mill, da er du ikke «flink entreprenør». Det er så symptomatisk at slike managere selger gråstein som gull. Blåser opp betydning og image og suksess helt skruppelløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 22. august 2018 #1315 Del Skrevet 22. august 2018 Litt høye lønninger tenker jeg. Lander med et brak. Har vel ingen utdanning heller. Livnære seg på mannen og være trofékone. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. august 2018 #1316 Del Skrevet 22. august 2018 Her er regnskapet for selskapet: https://www.proff.no/regnskap/savai-design-as/ålesund/møbler/IF63JGY015G/ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 23. august 2018 #1317 Del Skrevet 23. august 2018 On 8/21/2018 at 9:42 PM, Xstrella said: Pinlig. Med de blodprisene butikken hadde så skjønner jeg det. Jallabutikk. Det er ikke pinlig å gå konkurs. Hvis ingen tør å ta sjansen på å starte egen virksomhet i redsel for å gå konkurs, så hadde det ikke vært mye arbeidsplasser i landet. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 23. august 2018 #1318 Del Skrevet 23. august 2018 2 minutter siden, gjest:) skrev: Det er ikke pinlig å gå konkurs. Hvis ingen tør å ta sjansen på å starte egen virksomhet i redsel for å gå konkurs, så hadde det ikke vært mye arbeidsplasser i landet. Pinlig med slike priser og ta ut slike lønninger. En må virkelig jobbe hardt for å få til butikk. Så var nok ikke lille Ålesund klar for den jallaglamouren de solgte. Beklager at jeg er hard, men man trenger ikke legge lista så høyt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 23. august 2018 #1319 Del Skrevet 23. august 2018 10 minutter siden, gjest:) skrev: Det er ikke pinlig å gå konkurs. Hvis ingen tør å ta sjansen på å starte egen virksomhet i redsel for å gå konkurs, så hadde det ikke vært mye arbeidsplasser i landet. Det pinlige er jo at alle trofé-koner starter eksklusive møbel- eller klesforretninger, hvorfor kan ikke noen starte en jernvarebutikk liksom? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 23. august 2018 #1320 Del Skrevet 23. august 2018 Har med kidsa på Legoland nå. Ref LAR sin instastory. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg