Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, Pom skrev:

Nå legger de ned Butikken i Ålesund.. 

Har hatt det på følelsen en stund. Jeg tror ikke omsetningen har vært tilfredsstillende nok.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Har hatt det på følelsen en stund. Jeg tror ikke omsetningen har vært tilfredsstillende nok.

Antageligvis ikke. Jeg synes hun har reist mer enn hun har jobbet. Sånt bidrar gjerne til en konflikt i arbeidsmiljøet. Kjedelig hvis det bare var hun Lena som måtte dra lasset og de i bunn og grunn var enige om å bidra 50/50 fra starten av. Men men, det blir bare spekulasjoner. Jeg har tenkt mitt når jeg har sett hvor ofte hun reiser eller er på ferie. Det å starte butikk krever hard og mye jobbing. Jeg tror dessverre ikke Louise har den «doer’n» i seg som skal til. Hun har allerede fjernet at hun er eier av savai på Instagram også. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Pom skrev:

Antageligvis ikke. Jeg synes hun har reist mer enn hun har jobbet. Sånt bidrar gjerne til en konflikt i arbeidsmiljøet. Kjedelig hvis det bare var hun Lena som måtte dra lasset og de i bunn og grunn var enige om å bidra 50/50 fra starten av. Men men, det blir bare spekulasjoner. Jeg har tenkt mitt når jeg har sett hvor ofte hun reiser eller er på ferie. Det å starte butikk krever hard og mye jobbing. Jeg tror dessverre ikke Louise har den «doer’n» i seg som skal til. Hun har allerede fjernet at hun er eier av savai på Instagram også. 

Gode poeng! Tror det ligger noe i det du skriver. Ja, det krever knallhard jobbing, spesielt i starten. Kjenner til det fordi en i familien min har drevet butikk. Mulig de har fått hjelp med startkapital, men så har de nok ikke gjort det som skulle til i den videre driften.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annypanny

Så er det altså bekreftet at Riise og kona flytter fra Ålesund. Så mye for: "Ålesund skal være vårt hjem", "Her vil vi slå rot", "Vi er fast bestemt på å bli boende her". 2 år gikk det... fremstår noe ustabilt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har tidligere sagt at det er mye jantelov i Ålesund 😁.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så den komme. Virker ikke som hun la ned så veldig mye arbeid i den butikken mtp hvor ofte hun reiser. Jeg har aldri vært i Ålesund, men byen er vel ikke så stor, så en slik "showroom" butikk passer bedre i Oslo. En bekjent var innom butikken i fjor (eller var det året før?) Og det var ganske stive priser, men det var mye fint der da

Så de skal flytte igjen? På tide å slå seg til ro en plass. Flytter de tilbake til Oslo da?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så rart. Sånn det ser ut på Instagram er hun ikke hverken mye hjemme eller mye på jobb. Å starte en butikk krever MYE jobbing en stund. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, smalls skrev:

Så den komme. Virker ikke som hun la ned så veldig mye arbeid i den butikken mtp hvor ofte hun reiser. Jeg har aldri vært i Ålesund, men byen er vel ikke så stor, så en slik "showroom" butikk passer bedre i Oslo. En bekjent var innom butikken i fjor (eller var det året før?) Og det var ganske stive priser, men det var mye fint der da

Så de skal flytte igjen? På tide å slå seg til ro en plass. Flytter de tilbake til Oslo da?

Hvorfor?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎08‎.‎06‎.‎2018 den 12.36, Pom skrev:

Nå legger de ned Butikken i Ålesund.. 

Jeg kunne fortalt de før de åpnet at dette ikke kom til å gå bra. 

Ålesund er ikke så stort, ikke nok kundegrunnlag til sånne luksus-butikker der...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2018 den 20.10, Birdo skrev:

Hvorfor?

Siden de prøver å få barn (ikke sikkert de prøver akkurat Nå, men de har vel sagt de har veldig lyst på barn) så er det kanskje greit å slå seg til ro en plass og ikke hele tiden flytte rundt? Trodde de skulle slå seg til ro i Ålesund 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BordetErSnudd
4 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Siden de prøver å få barn (ikke sikkert de prøver akkurat Nå, men de har vel sagt de har veldig lyst på barn) så er det kanskje greit å slå seg til ro en plass og ikke hele tiden flytte rundt? Trodde de skulle slå seg til ro i Ålesund 

Nå er det jo veldig tydelig at Louise sliter med å få barn da. Det var tross alt hovedfokuset i tida rundt bryllupet, det at de ville skape sin egne familie. Og det begynner å bli en del år siden nå.. Sårt å slå seg til ro et sted og så kommer det aldri noe barn 😔 Men hun er jo stemor til tre da. De kunne ha fokusert på dem også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Siden de prøver å få barn (ikke sikkert de prøver akkurat Nå, men de har vel sagt de har veldig lyst på barn) så er det kanskje greit å slå seg til ro en plass og ikke hele tiden flytte rundt? Trodde de skulle slå seg til ro i Ålesund 

Jeg antar at de flytter for å komme i rampelyset igjen. LA kommer aldri til å holde ut i det ekteskapet. JAR er heeelt avhengig av kona og han gjør hva som helst for å holde på henne. Hun har giftet seg til fame. Har aldri sett henne si, gjøre eller sendt han hyggelige blikk eller med ord og handling. Hun behandler han ikke pent. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Viking-girl skrev:

Jeg antar at de flytter for å komme i rampelyset igjen. LA kommer aldri til å holde ut i det ekteskapet. JAR er heeelt avhengig av kona og han gjør hva som helst for å holde på henne. Hun har giftet seg til fame. Har aldri sett henne si, gjøre eller sendt han hyggelige blikk eller med ord og handling. Hun behandler han ikke pent. 

Kan godt være. Hadde ikke orket å levd så ustabilt og flyttet hele tiden. Var vel en periode de levde på hotell? Det fikk vi se på Bloggerne. At han var veldig avhengig av henne og hun fremsto veldig sjefete.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, BordetErSnudd said:

Nå er det jo veldig tydelig at Louise sliter med å få barn da. 

Spesiell kommentar.

Hvordan vet du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Speedmaster skrev:

Spesiell kommentar.

Hvordan vet du det? 

Hun har vært ganske åpen om det? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, Birdo said:

Hun har vært ganske åpen om det? 

Åh? Det har jeg gått glipp av. Hvor har du sett det, Birdo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Speedmaster skrev:

Åh? Det har jeg gått glipp av. Hvor har du sett det, Birdo?

Du fikk et eksempel over her, også har hun nevnt det flere ganger på Bloggerne - og bloggen sin også om jeg ikke husker feil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...