Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Tror ikke fru Riise får alt hun selger gratis. Hun er nesten aldri i media og blogger ikke, så i tilfelle så er det wn dårlig investering. Sjukt hvor utrolig mange luksusvarer hun har som er ubrukt eller brukt kun en gang. Særlig med tanke på at de ikke sitter så godt i det i forhold til hva de kunne gjort.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Sol79 skrev:

Tror ikke fru Riise får alt hun selger gratis. Hun er nesten aldri i media og blogger ikke, så i tilfelle så er det wn dårlig investering. Sjukt hvor utrolig mange luksusvarer hun har som er ubrukt eller brukt kun en gang. Særlig med tanke på at de ikke sitter så godt i det i forhold til hva de kunne gjort.

Jeg må ærlig innrømme at jeg oppdaget et klesmerke pga henne. Svak og lettpåvirkelig som jeg er så gikk kortet varmt etter å ha sett en kjole på hennes insta.🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hun får ikke på langt nær alt gratis. Faktisk nesten ingenting. Hun elsker Hermes, Gucci, Chanel ol - etter 15 år i motebransjen kan jeg garantere at hun ikke en gang får prosenter på disse merkene. Vet hun får 20 % på Høyer, og det er jo noe. Alt som er kjøpt i utlandet har hun tatt tax refund på, så selv om hun selger med tap er det noe mindre enn hva det hadde vært uten tax refund. Men at hun har et gedigent shoppingproblem er ikke noe å lure på. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Så at xn til Riise hadde lagt ut noe på insta igjen om at datteren deres har bursdag og at han hverken sender gave el kort? Samtidig har han skrevet på nett (skjermdump lagt ut av henne - vet ikke fra hvor) hvor lei seg han er for at han ikke får snakke med datteren sin. Hva er egentlig sant? Ser jo at Riise og LA er i London jevnlig - antar han treffer ungene sine da?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd å ta oppvasken offentlig. Synes det er så unødvendig, men skjønner godt det er vanskelig for Maria å holde kjeft etter alt det han lirer fra seg. Man vil jo gjerne forsvare seg.

Jobber hun som PT i London? Tjener en PT så bra at man har råd til dyre designervesker? 

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Papirfly
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler Maria vinner troverdighetskampen her. JA klarer jo ikke ta vare på relasjonen til eldstedatteren engang. Han og Maria fikk barna i England, og Maria er blitt boende på ett sted etter skillsmissen. JA derimot, han har og fortsetter å flytte over hele verden, bortsett fra til England hvor han faktisk kunne vært en del av livet til de to små barna sine. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2018 den 9.28, LeilaS skrev:

Det er synd foreldrene må ta oppvasken offentlig. Synes det er så unødvendig, men skjønner godt det er vanskelig for Maria å holde kjeft etter alt det han lirer fra seg. Man vil jo gjerne forsvare seg.

Jobber hun som PT i London? Tjener en PT så bra at man har råd til dyre designervesker? 

Hun tjener godt på barnebidrag siden hun og barna er bosatt i UK. Ifølge et FB-innlegg LA skrev for en stund tilbake var det på bortimot 40 000 i måneden - og for en mann som tjente det Riise gjorde i gamle dager er det ikke usannsynlig. 

Sitatet er ryddet for persondebatt.

Endret av Papirfly
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LykkeligPer

Alle de gamle bildene jeg ser av Louise som er tatt før hun ble kjent med Jar, har hun en veldig normal kropp med fett her og der. I dag er hun veldig slank og skriver på Instagram at hun aldri trener og spiser hva hun vil, kake flere ganger i uken. Hvordan er det mulig å være så slank og aldri trene og spise hva du vil hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
1 time siden, LykkeligPer skrev:

Alle de gamle bildene jeg ser av Louise som er tatt før hun ble kjent med Jar, har hun en veldig normal kropp med fett her og der. I dag er hun veldig slank og skriver på Instagram at hun aldri trener og spiser hva hun vil, kake flere ganger i uken. Hvordan er det mulig å være så slank og aldri trene og spise hva du vil hele tiden?

De som sier at de spiser det de vil gjør nok det i SINE øyne, men tror mengdene er ekstremt små. De er jo ikke supermennesker som kan trykke i seg masse usunn mat uten å bli feit. Uten sammenligning forøvrig leste jeg et intervju med den tidligere kokken til Miranda Kerr. Han sa at hun spiste nesten ingenting. Det var kun vann og salat med svært kalorifattige ingredienser det gikk i. Tipper også hun har uttalt at hun kan spise det hun vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2018 den 11.22, Akj skrev:

Føler Maria vinner troverdighetskampen her. JA klarer jo ikke ta vare på relasjonen til eldstedatteren engang. Han og Maria fikk barna i England, og Maria er blitt boende på ett sted etter skillsmissen. JA derimot, han har og fortsetter å flytte over hele verden, bortsett fra til England hvor han faktisk kunne vært en del av livet til de to små barna sine. 

Man kan jo føle så mye man vil, men det bryr vel ikke noe som helst? Her er det ord mot ord og det er umulig å vite hvem det er som juger. Begge to har jo åpenbart løyet oppigjennom.

Siden vi føler her så er det vel hun som har mest grunn til å være bitter og derfor vanskelig.

Hun virker nok mest troverdighet fordi at hun er hunkjønn. Er som regel sånn når det gjelder slike saker.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den hvite Isabel Marant kjolen som ligger ute til salgs nå har jeg selv, og hun vil ha 2500 kroner for den?😶 jeg gav rundt 1500 for den da jeg kjøpte den ny i butikk..

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, miaw skrev:

Den hvite Isabel Marant kjolen som ligger ute til salgs nå har jeg selv, og hun vil ha 2500 kroner for den?😶 jeg gav rundt 1500 for den da jeg kjøpte den ny i butikk..

Kan skjønne den automatisk blir verdt mye mer når den har vært på kroppen til dama..🤔🙈

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/5/2018 at 2:57 PM, jentekvinne said:

De som sier at de spiser det de vil gjør nok det i SINE øyne, men tror mengdene er ekstremt små. De er jo ikke supermennesker som kan trykke i seg masse usunn mat uten å bli feit. Uten sammenligning forøvrig leste jeg et intervju med den tidligere kokken til Miranda Kerr. Han sa at hun spiste nesten ingenting. Det var kun vann og salat med svært kalorifattige ingredienser det gikk i. Tipper også hun har uttalt at hun kan spise det hun vil.

Hun ville vel bare ha vann og salat da. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fulgte ekskone nr 2 lenge på Instagram til jeg fikk mer enn nok av flashing av Chanel og bilder av et menneske som tydelig lystet etter oppmerksomhet. Hun gikk hellet aldri av veien for å skrive dritt om ungenes far når hun la ut bilder av dem. Jeg så en usmakelig måte å bruke SoMe på, og av den grunn avfulgte jeg henne. 

Ang feiden dem i mellom så var det veldig feil av begge to og ta dritten sin til media, men jeg kan forstå så inderlig godt at JAR blir frustrert når han står fram og sier at han vil ha ungene mest mulig men ikke får lov. Bestemor til ungene kalte henne for «helvete fra nord» og det er nok ikke uten grunn. Det sier litt når hun nærmest ventet til JAR og LAR sto på kirketrappa med å signere skilsmissepapirene. Selvsagt ville hun ikke skilles da hun hadde økonomisk gevinst av å «kun» være separert. Har ikke fem flate til overs for hun som sitter der borte i England. Hun lider virkelig ingen nød. 

John Arne Riise har aldri hatt en normal oppvekst pga mobbingen han ble utsatt for og all den tiden han brukte på og reiste rundt med fotballen. Han har hatt en fantastisk fotballkarriere og har nok ikke vært så flink på den sosiale arena. Han har nok aldri hatt en vond intensjon i hele sitt liv, tvert i mot. Skjønner at enkelte mennesker ser på han som ei klyse, endatil en riksklyse, fordi han har gjort mye som har ført han til rampelyset. Menn som er misunnelig på hans fremtreden og suksess takler jeg ikke å høre på eller å lese om, for de ser virkelig ikke det hele bildet, og personen John Arne. Eneste jeg syns er leit er måten LAR fremstår som. Han har gjort seg veldig avhengig av henne, hun fremstår som ei sur kjerring, hun bestemmer omtrent alt fra hva han skal ha på seg, si og gjøre. Savner litt ryggrad, slik han hadde i perioden da han ble svindlet og lurt for mangfoldige millioner, tapte rettssaken mot manageren sin, reiste seg og jobbet som en tyrk for å slette gjelda si. Det var meget imponerende gjort. Tror aldri han vil slite med å få til smør på skiva. Til det er han altfor populær både i utlandet og i media. Blir spennende og se hva han skal til med i utlandet framover. 

Endret av Viking-girl
Autokorrekt
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo slik at ingen kan nektes en skillsmisse, det tar bare litt lenger tid hvis kun den ene parten undertegner. JAR må jo ha giftet seg ganske fort igjen hvis skilsmissen ikke kom i orden før i siste liten. 

Edit: Leter man litt i nyhetssaker, ser man at JAR og LA giftet seg kun to år etter det ble slutt mellom JAR og ekskone nr.2. Han fridde forøvrig til LA bare måneder etter bruddet med ekskone nr.2. 

Endret av Arabella3
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hele Riiisefamilien er uinteressante mennesker - fra «gamlemor» til sønner og svigerdøtre. De skriker høylytt etter oppmerksomhet, og hele gjengen virker for meg ganske stutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Truka skrev:

Jeg synes hele Riiisefamilien er uinteressante mennesker - fra «gamlemor» til sønner og svigerdøtre. De skriker høylytt etter oppmerksomhet, og hele gjengen virker for meg ganske stutte.

Hele tråden kunne heller hete «nåværende og tidligere medlemmer av Riisefamilien»

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...