Louiah Skrevet 16. juli 2017 #881 Del Skrevet 16. juli 2017 21 minutter siden, Beccy87 skrev: Hvordan har det egentlig gått med butikken hun skulle åpne i Ålesund? Ser ut som det går rundt. http://instagram.com/savaidesign Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 16. juli 2017 #882 Del Skrevet 16. juli 2017 2 timer siden, Beccy87 skrev: Hvordan har det egentlig gått med butikken hun skulle åpne i Ålesund? Skulle åpne? Den har jo åpnet for leeeenge siden... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 16. juli 2017 #883 Del Skrevet 16. juli 2017 57 minutter siden, Maydis8 skrev: Skulle åpne? Den har jo åpnet for leeeenge siden... Det var dårlig formulert av meg. Jeg mente selvfølgelig; hvordan har det egentlig gått med den butikken hun åpnet i Ålesund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 16. juli 2017 #884 Del Skrevet 16. juli 2017 Jeg synes hun har ekstremt harry stil. Men hun er pen da! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 25. august 2017 #885 Del Skrevet 25. august 2017 Tråden er ryddet for spekulasjon og svar til dette. Dark Angelina, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 29. august 2017 #886 Del Skrevet 29. august 2017 Og nå skal fru Riise sitte alene igjen mens JAR deltar i NOK et reality program! 71 grader nord. Jeg har Louise på snap og jeg kan ikke huske sist hun la ut en snap av de to sammen. I hele sommer har det kun vært en selfie med diverse søte filter. Eller utsikten fra terassen hjemme i Ålesund. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 29. august 2017 #887 Del Skrevet 29. august 2017 2 minutter siden, Viking-girl skrev: Og nå skal fru Riise sitte alene igjen mens JAR deltar i NOK et reality program! 71 grader nord. Jeg har Louise på snap og jeg kan ikke huske sist hun la ut en snap av de to sammen. I hele sommer har det kun vært en selfie med diverse søte filter. Eller utsikten fra terassen hjemme i Ålesund. Enig i den. Var mer av sånt før.Men, i følge Instagram så har de vært på en lang ferie i flere land sammen nå nettopp. Og er på fester etc sammen. Men, ja 🤔 Han lever livet hvertfall. Reiser og gjør reality og som han vil... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 29. august 2017 #888 Del Skrevet 29. august 2017 17 minutter siden, Moongirl skrev: Enig i den. Var mer av sånt før.Men, i følge Instagram så har de vært på en lang ferie i flere land sammen nå nettopp. Og er på fester etc sammen. Men, ja 🤔 Han lever livet hvertfall. Reiser og gjør reality og som han vil... Virker ikke som hun har noe i mot det akkurat... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 29. august 2017 #889 Del Skrevet 29. august 2017 Tror nok det forholdet der straks er over 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 29. august 2017 #890 Del Skrevet 29. august 2017 Hva heter hun på snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsMacchiato Skrevet 29. august 2017 #891 Del Skrevet 29. august 2017 2 minutter siden, Putti skrev: Hva heter hun på snap? Louiseangelica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bottega Skrevet 29. august 2017 #892 Del Skrevet 29. august 2017 Elsker henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 2. september 2017 #893 Del Skrevet 2. september 2017 Hva skjer med Savai-butikken da? Er jo ikke normalt å flytte før en finner noe som passer en bedre...? Er Lena lei av å stå i butikken alene, fordi LouiseA er på ferie og reiser hele tiden?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 2. september 2017 #894 Del Skrevet 2. september 2017 6 minutter siden, Smugleseren skrev: Hva skjer med Savai-butikken da? Er jo ikke normalt å flytte før en finner noe som passer en bedre...? Er Lena lei av å stå i butikken alene, fordi LouiseA er på ferie og reiser hele tiden?? Skal hun ikke være med å drive den mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 4. september 2017 #895 Del Skrevet 4. september 2017 Kanskje det ikke går rundt med en stor husleie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 4. september 2017 #896 Del Skrevet 4. september 2017 (endret) Mulig noe har forsvunnet i moderering, for jeg skjønte ikke helt hva som var fakta i saken. Det står på Facebooksiden at butikken skal flytte ut av lokalene i Kongens gate og at de selger utstillingsmøblene. Dette er ikke spekulasjon men fremkommer på siden deres. Endret 4. september 2017 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøtMelon Skrevet 8. oktober 2017 #897 Del Skrevet 8. oktober 2017 23 minutter siden, Beauty95 skrev: Hun lever også livet. Lever på john arne rises penger og berømmelse. Er ikke synd i henne Hvorfor gidde å bry seg om hvordan andre lever? Har ofte fått denne beskyldningen slengt etter meg, når jeg ble sammen med mannen. Jeg hadde jo "ikke egne penger", "snyltet", "betalte ikke for meg", "fått alle klærne sponset av mannen" osv.. Var virkelig ikke måte på Ble aldri spurt hvor jeg jobbet en gang. At jeg FAKTISK har en jobb.. Det finne par ja, hvor økonomien er slik og slik. Men dette har begge parter blitt enige om, noe vi andre ikke trenger å stikke nesene våre borti. Jeg bryr meg i alle fall ikke, for jeg feier nemlig for min egen dør. Grrrrrrr! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 8. oktober 2017 #898 Del Skrevet 8. oktober 2017 4 minutter siden, SøtMelon skrev: Hvorfor gidde å bry seg om hvordan andre lever? Har ofte fått denne beskyldningen slengt etter meg, når jeg ble sammen med mannen. Jeg hadde jo "ikke egne penger", "snyltet", "betalte ikke for meg", "fått alle klærne sponset av mannen" osv.. Var virkelig ikke måte på Ble aldri spurt hvor jeg jobbet en gang. At jeg FAKTISK har en jobb.. Det finne par ja, hvor økonomien er slik og slik. Men dette har begge parter blitt enige om, noe vi andre ikke trenger å stikke nesene våre borti. Jeg bryr meg i alle fall ikke, for jeg feier nemlig for min egen dør. Grrrrrrr! Forstår ikke hva du prater om ? Hvorfor drar du inn deg selv i diskusjonen . Så du lever altså på mannen din og syns det er flaut når folk påpeker dette ? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. oktober 2017 #899 Del Skrevet 8. oktober 2017 6 timer siden, SøtMelon skrev: Hvorfor gidde å bry seg om hvordan andre lever? Har ofte fått denne beskyldningen slengt etter meg, når jeg ble sammen med mannen. Jeg hadde jo "ikke egne penger", "snyltet", "betalte ikke for meg", "fått alle klærne sponset av mannen" osv.. Var virkelig ikke måte på Ble aldri spurt hvor jeg jobbet en gang. At jeg FAKTISK har en jobb.. Det finne par ja, hvor økonomien er slik og slik. Men dette har begge parter blitt enige om, noe vi andre ikke trenger å stikke nesene våre borti. Jeg bryr meg i alle fall ikke, for jeg feier nemlig for min egen dør. Grrrrrrr! Hjelpes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 8. oktober 2017 #900 Del Skrevet 8. oktober 2017 6 timer siden, SøtMelon skrev: Hvorfor gidde å bry seg om hvordan andre lever? Har ofte fått denne beskyldningen slengt etter meg, når jeg ble sammen med mannen. Jeg hadde jo "ikke egne penger", "snyltet", "betalte ikke for meg", "fått alle klærne sponset av mannen" osv.. Var virkelig ikke måte på Ble aldri spurt hvor jeg jobbet en gang. At jeg FAKTISK har en jobb.. Det finne par ja, hvor økonomien er slik og slik. Men dette har begge parter blitt enige om, noe vi andre ikke trenger å stikke nesene våre borti. Jeg bryr meg i alle fall ikke, for jeg feier nemlig for min egen dør. Grrrrrrr! Oida. Dette handlet ikke om deg. Men les hva du selv skriver 🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg