Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Sprek og pen jente for all del... Men langt opp i 30 årene, tobarnsmor og fikset på til den store gullmedalje- hvorfor vise seg halvnaken gang på gang? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, cerruti skrev:

Sprek og pen jente for all del... Men langt opp i 30 årene, tobarnsmor og fikset på til den store gullmedalje- hvorfor vise seg halvnaken gang på gang? 

Har holdt på sånt i mange år!! For ikke å snakke om alle Chanel veskene, beltene, smykker, øredobber osv  Skikkelig blodharry!! Derfor fatter jeg ikke at Louise har hengt seg på samme manien. Virkelig 😳

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tråden om Louise A Riise! Finn tråden om Maria eller lag en til henne...  Ser ikke vits i å diskutere henne her!!! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er rart at LAR har hengt seg på den trenden, hun er jo golddigger som de andre :) husker henne fra ungdomsskolen, videregående og årene etter (før hun traff JAR) - gikk rundt med fake LV, Chanel osv :P så hun har bare byttet det fake med ekte, og funnet seg en mann som sponser denne livsstilen :) Husker også at hun drev å skrev på bloggen at hun ville gifte seg med Kjelling, og bli håndballfrue. Håndballfrue har blitt til fotballfrue, same same ;) Var mange på den tiden som hadde falske vesker så skal ikke si noe på det.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Viking-girl skrev:

Har holdt på sånt i mange år!! For ikke å snakke om alle Chanel veskene, beltene, smykker, øredobber osv  Skikkelig blodharry!! Derfor fatter jeg ikke at Louise har hengt seg på samme manien. Virkelig 😳

Virker som om hun har slettet alle bildene av vesker/klær/smykker osv. Ligger ikke noe på instaen hennes. Er ikke det litt rart?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Unika skrev:

Virker som om hun har slettet alle bildene av vesker/klær/smykker osv. Ligger ikke noe på instaen hennes. Er ikke det litt rart?

Hun ønsker vel ikke det fokuset lenger, da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Unika skrev:

Virker som om hun har slettet alle bildene av vesker/klær/smykker osv. Ligger ikke noe på instaen hennes. Er ikke det litt rart?

Eh....ja..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jentefranorge skrev:

Synes ikke det er rart at LAR har hengt seg på den trenden, hun er jo golddigger som de andre :) husker henne fra ungdomsskolen, videregående og årene etter (før hun traff JAR) - gikk rundt med fake LV, Chanel osv :P så hun har bare byttet det fake med ekte, og funnet seg en mann som sponser denne livsstilen :) Husker også at hun drev å skrev på bloggen at hun ville gifte seg med Kjelling, og bli håndballfrue. Håndballfrue har blitt til fotballfrue, same same ;) Var mange på den tiden som hadde falske vesker så skal ikke si noe på det.

Usj fake LV

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sol79 skrev:

Hun har jaggu meg sletta alle bildene med vesker, smykker og klær!!

Kan jo være en fordel å fremstå som en som ikke shopper så mye :-) 

Endret av Unika
Fjernet spekulasjon
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett så mye til henne i det siste, men synes hun virker som en svært pen og jordnær jente.
Om hun shopper, så må hun få lov til det. Hun hadde sist jeg hørte startet egen butikk. Virker som hun jobber hardt, og er ekte.

Heier på henne, og synes de som par er fine sammen :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sol79 skrev:

Hun har jaggu meg sletta alle bildene med vesker, smykker og klær!!

De var ikke FÅ for å si det sånn...! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Unika skrev:

Kan jo være en fordel å fremstå som en som ikke shopper så mye :-) 

Ja, hvertfall nå når det blir oppvask! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, PeachZero skrev:

Usj fake LV

Har helt ærlig aldri likt LV. Syns Mulberry og andre engelske merker har mye flottere og stilrene vesker. LV og YSL logoer som lyser lang vei er skikkelig harry. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, Sol79 skrev:

Hun har jaggu meg sletta alle bildene med vesker, smykker og klær!!

hm? Det ligger da en en mengde bilder ute av vesker og klær, eller ser jeg på noe annet?:fnise: Mener dere på selge-kontoen hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, skyflakes skrev:

hm? Det ligger da en en mengde bilder ute av vesker og klær, eller ser jeg på noe annet?:fnise: Mener dere på selge-kontoen hennes?

Er ikke helt sikker, men tror det er ekskona de mener har slettet bilder av vesker og klær, men at den nåværende kona ikke har slettet noe. Det er jo henne denne tråden egentlig handler om, men plutselig ble det en avsporing med ekskona her også. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Er ikke helt sikker, men tror det er ekskona de mener har slettet bilder av vesker og klær, men at den nåværende kona ikke har slettet noe. Det er jo henne denne tråden egentlig handler om, men plutselig ble det en avsporing med ekskona her også. :klo:

Det er ekskona som har slettet at hun konsumerer enorme mengder Chanel. Alt hun la ut på Insta før var fra Chanel og selfies. Louise har hvertfall litt variasjon ang merker, men er nå ganske Chanel freak hun også. Syns det er rart at hun hermer etter ekskona, men nå har jo eksen sletta hundrevis av Chanel bilder. Snodig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...