Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Før hun traff rise, sprang hun rundt med falske vesker, solbriller og klær. Hun har byttet dem ut med ekte. Helt sinnsykt at noen kaller det for god stil 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2017 den 8.25, ReinaSiete skrev:

Google bilder av hvordan hun så ut før hun fikk en money makeover av John Arne Riise. Det lente mot å være harry før svindyre klær, frisører, hudpleie, neglesalonger, bryn, vipper etc. I tillegg er vel startpakken for football wives både "boobjob, nosejob, lip- and cheek fillers, brow lift and botox". Ikke at jeg spekulerer i at Angelica har gjort det samme altså, bare nevner det..

Ja, kjerringene til de guttene der har sin egen estetique. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2017 den 19.15, Akj skrev:

Hun selger ut noe helt sinnsyke mengder vesker, sko og klær på insta 😱 Samlet verdi på det hun har lagt ut den siste uka er flere hundre tusen... Og alt som selhes er brukt aldri / en gang! Hvem kjøper vesker og klær for flere hundre tusen og ikke bruker det?

De som er 1) nyrike 2) lider av mani 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gikk gjennom den bloppis instaen hennes, og sitter med haka på knærne. For det første, vesker med ny pris 23.000? Ekstremt STYGG var den også, hvem kjøper sånn?! Hva er det som gjør at disse produktene koster mer en månedslønna mi? At det bare er et spesielt merke? Er hvertfall helt sykt. Og selger brukte uggs med flekker på til 900? Jaja, whatever floats your boat. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bambi1995 skrev:

Gikk gjennom den bloppis instaen hennes, og sitter med haka på knærne. For det første, vesker med ny pris 23.000? Ekstremt STYGG var den også, hvem kjøper sånn?! Hva er det som gjør at disse produktene koster mer en månedslønna mi? At det bare er et spesielt merke? Er hvertfall helt sykt. Og selger brukte uggs med flekker på til 900? Jaja, whatever floats your boat. 

Man betaler ofte for merket. Noen designer vesker kan være dritstygge, men koster gjerne skjorta. Har aldri eid designerveske og kommer ikke til å gjøre det heller. Har aldri skjønt det store med det.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bambi1995 skrev:

Gikk gjennom den bloppis instaen hennes, og sitter med haka på knærne. For det første, vesker med ny pris 23.000? Ekstremt STYGG var den også, hvem kjøper sånn?! Hva er det som gjør at disse produktene koster mer en månedslønna mi? At det bare er et spesielt merke? Er hvertfall helt sykt. Og selger brukte uggs med flekker på til 900? Jaja, whatever floats your boat. 

For min del tar den gucci vesken som det ser ut som noen har kasta maling på, kaka.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, smalls skrev:

Man betaler ofte for merket. Noen designer vesker kan være dritstygge, men koster gjerne skjorta. Har aldri eid designerveske og kommer ikke til å gjøre det heller. Har aldri skjønt det store med det.

Sant. Selv om jeg hadde hatt råd til vesker til 20k så hadde jeg aldri kjøpt det. Dèt er waste of money, og uansett hvordan man vrir og vender på det så tror jeg det overhode ikke finnes noen god grunn til å kjøpe et så dyrt produkt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, miaw skrev:

For min del tar den gucci vesken som det ser ut som noen har kasta maling på, kaka.

Jepp, akkuratt den jeg siktet til, haha. Jeg hadde ærlig talt ikke betalt ei krone for den, og skulle hatt betalt for åg å med den!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Sant. Selv om jeg hadde hatt råd til vesker til 20k så hadde jeg aldri kjøpt det. Dèt er waste of money, og uansett hvordan man vrir og vender på det så tror jeg det overhode ikke finnes noen god grunn til å kjøpe et så dyrt produkt.

Skjønner heller ikke behovet med så enormt mange, og i alle farger. Det der holdt hun ikke på med før John Arne! Men hans første gave til henne var en svart Chanel 2.55, etter det var hun solgt. På første date! Gjenfortalt på blogg og andre steder. VG? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Viking-girl skrev:

Skjønner heller ikke behovet med så enormt mange, og i alle farger. Det der holdt hun ikke på med før John Arne! Men hans første gave til henne var en svart Chanel 2.55, etter det var hun solgt. På første date! Gjenfortalt på blogg og andre steder. VG? 

Ja, det var en reportasje som MinMote (VG) lagde for noen år siden der hun viste frem garderoben sin i leiligheten deres i London. Videoen kan fortsatt sees :-)

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, det var en reportasje som MinMote (VG) lagde for noen år siden der hun viste frem garderoben sin i leiligheten deres i London. Videoen kan fortsatt sees :-)

Og Sonja var totalt hodestups i videoen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, O.G. skrev:

Og Sonja var totalt hodestups i videoen. 

Ja, det lyser lang vei ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, Viking-girl said:

Skjønner heller ikke behovet med så enormt mange, og i alle farger. Det der holdt hun ikke på med før John Arne! Men hans første gave til henne var en svart Chanel 2.55, etter det var hun solgt. På første date! Gjenfortalt på blogg og andre steder. VG? 

Joda, hun gikk rundt på Høybråten med falske merkevesker og solbriller. Skjerf også. Ikke rart hun ble solgt med engang, når noen kunne finansiere denne livsstilen og hun endelig kunne gå rundt i ekte saker :)

Endret av jentefranorge
Skrivefeil
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har Mynte Frisører og Savai design åpnet ny fancy consept store og frisørsalong i Gågata i Ålesund hvor det virker som det er dyre merkeklær de nå baserer seg på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...