Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Louise har nå i flere måneder, snart et år, lagt ut snapper der hun skriver at store prosjekter kommer snart.... men de kommer aldri. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, jentefranorge skrev:

Louise har nå i flere måneder, snart et år, lagt ut snapper der hun skriver at store prosjekter kommer snart.... men de kommer aldri. 

Joda... De skal slå seg sammen med Mynte frisørene som de og mennene er faste kunder hos, og starte en av de første konseptbutikkene her til lands. Tipper det blir et slags showroom i frisørsalongen.... men da må vel salongen flytte, for de har jo ikke så store lokaler.

Endret av Iguana
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun selger ut noe helt sinnsyke mengder vesker, sko og klær på insta 😱 Samlet verdi på det hun har lagt ut den siste uka er flere hundre tusen... Og alt som selhes er brukt aldri / en gang! Hvem kjøper vesker og klær for flere hundre tusen og ikke bruker det?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Akj said:

Hun selger ut noe helt sinnsyke mengder vesker, sko og klær på insta 😱 Samlet verdi på det hun har lagt ut den siste uka er flere hundre tusen... Og alt som selhes er brukt aldri / en gang! Hvem kjøper vesker og klær for flere hundre tusen og ikke bruker det?

Ulykkelige mennesker. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig rart å kjøpe inn så mye ting og tang og aldri bruke det! Rart ikke flere reagerer på det. Hun har ett forbruk som er helt hinsides. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. nå spørs det om hun selger disse veskene med fortjeneste. Feks handler dem i utlandet får refundert VAT og selger dyrere enn kjøpt. Eller om hun selger dem med tap. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke på insta at hun selger veskene?

 

Edit: Begynte å følge henne, så da at det var en egen konto

Endret av Frukthage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Hun kom vel med et glupe svar tidligere? Syns det var fint å selge til de som ikke hadde råd til å kjøpe selv. Jøss her drives "ihjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, jentefranorge skrev:

Ja. nå spørs det om hun selger disse veskene med fortjeneste. Feks handler dem i utlandet får refundert VAT og selger dyrere enn kjøpt. Eller om hun selger dem med tap. 

En del av det hun selger har med kvittering fra Eger eller Høyer, så det er kjøpt I Norge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har sikkert greit med prosenter på det hun handler på Høyer Luxury. Og sikkert på de andre luksusbutikkene i Oslo. Med unntak av Hermes. Etter min mening er hun en av Norges best kledde kvinner og om hun hadde drevet en seriøs blogg ville hun vært stor. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, LilleKlump said:

Hun har sikkert greit med prosenter på det hun handler på Høyer Luxury. Og sikkert på de andre luksusbutikkene i Oslo. Med unntak av Hermes. Etter min mening er hun en av Norges best kledde kvinner og om hun hadde drevet en seriøs blogg ville hun vært stor. 

 

Er hun virkelig en av de best kledde? Ja, det hun går i er dyrt, men hun er mer eller mindre alltid overpyntet, og for 'riktig'. 

For meg virker det mer som hun tar blåkopi av antrekk hun finner i moteblader, mer enn at hun har en egen stil. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, LilleKlump said:

Hun har sikkert greit med prosenter på det hun handler på Høyer Luxury. Og sikkert på de andre luksusbutikkene i Oslo. Med unntak av Hermes. Etter min mening er hun en av Norges best kledde kvinner og om hun hadde drevet en seriøs blogg ville hun vært stor. 

 

Best kledd? Hun kjøper siste merkeklær og designer kolleksjoner og har på det. Er ikke en egen stil. Jeg har sett henne i mye joggeklær fra designer merker, med en designer veske. Det ser blod harry ut! Men vi har alle forksjellige smaker. Jeg mener nå hvertfal at direkte kopiering av siste kolleksjoner ikke er en stil, eller best kledd. 

Endret av jentefranorge
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, LilleKlump skrev:

Hun har sikkert greit med prosenter på det hun handler på Høyer Luxury. Og sikkert på de andre luksusbutikkene i Oslo. Med unntak av Hermes. Etter min mening er hun en av Norges best kledde kvinner og om hun hadde drevet en seriøs blogg ville hun vært stor. 

 

Hun har kostbare klær, men om hun er så bra til å finne ut av antrekk er jeg ikke enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2017 den 13.27, HerKommerMummi skrev:

Jeg synes hun har ekstremt harry stil. Men hun er pen da!

Harry er hun ikke, hun er veldig pen, og har fin stil. Hva er det som er harry med louise angelica riise? J. Arne Riise er den som er harry.

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, fuglekvitter__ said:

Harry er hun ikke, hun er veldig pen, og har fin stil. Hva er det som er harry med louise angelica riise? J. Arne Riise er den som er harry.

Google bilder av hvordan hun så ut før hun fikk en money makeover av John Arne Riise. Det lente mot å være harry før svindyre klær, frisører, hudpleie, neglesalonger, bryn, vipper etc. I tillegg er vel startpakken for football wives både "boobjob, nosejob, lip- and cheek fillers, brow lift and botox". Ikke at jeg spekulerer i at Angelica har gjort det samme altså, bare nevner det..

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...