Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Beccy87 skrev:

Hvordan har det egentlig gått med butikken hun skulle åpne i Ålesund? :klo:

Skulle åpne? Den har jo åpnet for leeeenge siden...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Maydis8 skrev:

Skulle åpne? Den har jo åpnet for leeeenge siden...

Det var dårlig formulert av meg. 

Jeg mente selvfølgelig; hvordan har det egentlig gått med den butikken hun åpnet i Ålesund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Og nå skal fru Riise sitte alene igjen mens JAR deltar i NOK et reality program! 71 grader nord. Jeg har Louise på snap og jeg kan ikke huske sist hun la ut en snap av de to sammen. I hele sommer har det kun vært en selfie med diverse søte filter. Eller utsikten fra terassen hjemme i Ålesund. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Viking-girl skrev:

Og nå skal fru Riise sitte alene igjen mens JAR deltar i NOK et reality program! 71 grader nord. Jeg har Louise på snap og jeg kan ikke huske sist hun la ut en snap av de to sammen. I hele sommer har det kun vært en selfie med diverse søte filter. Eller utsikten fra terassen hjemme i Ålesund. 

Enig i den. Var mer av sånt før.Men, i følge Instagram så har de vært på en lang ferie i flere land  sammen nå nettopp. Og er på fester etc sammen. Men, ja 🤔

Han lever livet hvertfall. Reiser og gjør reality og som han vil...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Moongirl skrev:

Enig i den. Var mer av sånt før.Men, i følge Instagram så har de vært på en lang ferie i flere land  sammen nå nettopp. Og er på fester etc sammen. Men, ja 🤔

Han lever livet hvertfall. Reiser og gjør reality og som han vil...

Virker ikke som hun har noe i mot det akkurat... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med Savai-butikken da? Er jo ikke normalt å flytte før en finner noe som passer en bedre...? 

Er Lena lei av å stå i butikken alene, fordi LouiseA er på ferie og reiser hele tiden??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Smugleseren skrev:

Hva skjer med Savai-butikken da? Er jo ikke normalt å flytte før en finner noe som passer en bedre...? 

Er Lena lei av å stå i butikken alene, fordi LouiseA er på ferie og reiser hele tiden??

Skal hun ikke være med å drive den mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Mulig noe har forsvunnet i moderering, for jeg skjønte ikke helt hva som var fakta i saken. Det står på Facebooksiden at butikken skal flytte ut av lokalene i Kongens gate og at de selger utstillingsmøblene. Dette er ikke spekulasjon men fremkommer på siden deres.

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Beauty95 skrev:

Hun lever også livet. Lever på john arne rises penger og berømmelse. Er ikke synd i henne

Hvorfor gidde å bry seg om hvordan andre lever?

Har ofte fått denne beskyldningen slengt etter meg, når jeg ble sammen med mannen. Jeg hadde jo "ikke egne penger", "snyltet", "betalte ikke for meg", "fått alle klærne sponset av mannen" osv..  Var virkelig ikke måte på:sur: Ble aldri spurt hvor jeg jobbet en gang. At jeg FAKTISK har en jobb..

Det finne par ja, hvor økonomien er slik og slik. Men dette har begge parter blitt enige om, noe vi andre ikke trenger å stikke nesene våre borti. Jeg bryr meg i alle fall ikke, for jeg feier nemlig for min egen dør. 

Grrrrrrr!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SøtMelon skrev:

Har ofte fått denne beskyldningen slengt etter meg, når jeg ble sammen med mannen. Jeg hadde jo "ikke egne penger", "snyltet", "betalte ikke for meg", "fått alle klærne sponset av mannen" osv..  Var virkelig ikke måte på:sur: Ble aldri spurt hvor jeg jobbet en gang. At jeg FAKTISK har en jobb..

Det finne par ja, hvor økonomien er slik og slik. Men dette har begge parter blitt enige om, noe vi andre ikke trenger å stikke nesene våre borti. Jeg bryr meg i alle fall ikke, for jeg feier nemlig for min egen dør. 

Grrrrrrr!

Forstår ikke hva du prater om ? Hvorfor drar du inn deg selv i diskusjonen . Så du lever altså på mannen din og syns det er flaut når folk påpeker dette ?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, SøtMelon skrev:

Grrrrrrr!

Hjelpes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
6 timer siden, SøtMelon skrev:

Grrrrrrr!

Oida. Dette handlet ikke om deg. Men les hva du selv skriver 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...