elisaday Skrevet 8. juli 2017 #841 Del Skrevet 8. juli 2017 Jeg forstår ikke at dere klarer å se på/følge alle disse bloggerrelaterte snapchat kontoene samme trynet, samme pisset hver dag. Narsissisme på sitt beste og folk mater bare behovet disse personene har for oppmerksomhet og eksponering. Hva går det i? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuddelkopp Skrevet 8. juli 2017 #842 Del Skrevet 8. juli 2017 På 24.5.2017 den 19.33, Miranda16 skrev: Fikk ikke noe godt inntrykk av henne på "Bloggerne". Ekstremt negativ, arbeidssky og null personlighet Huff, syntes synd på hun jeg. Skal sies jeg ikke vet døyt om hun, har nylig starte å se på bloggerne - men hun fremstår jo som en undertrykt, påtatt sukkersøt, dumrian trofekone.... Det var en episode der hun skulle prøve å stå inni en oppblåstbar ball, det syntes hun jo sikkert var kjempemoro og lo og skrek, men siden Jon Arne Riise ikke hadde sett den siden av hun før og lurte på hva i all verden hun drev med kom hun skamfull ut og "skjerpet" seg og gikk tilbake i en "sitte pent og nikke og smile og være søt" rolle. Bare puse på han og vente på klarsignal til han vil puse, hva gjør de egentlig av aktiviteter sammen? Virkelig ikke som det er mye personlighet hun tillater seg nei , i frykt for å "drite seg ut" for han virker det som...Og monoton.. Kun spekulasjoner, men var det førsteinntrykket JEG fikk! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 8. juli 2017 #843 Del Skrevet 8. juli 2017 (endret) 16 timer siden, Nuddelkopp skrev: Huff, syntes synd på hun jeg. Skal sies jeg ikke vet døyt om hun, har nylig starte å se på bloggerne - men hun fremstår jo som en undertrykt, påtatt sukkersøt, dumrian trofekone.... Det var en episode der hun skulle prøve å stå inni en oppblåstbar ball, det syntes hun jo sikkert var kjempemoro og lo og skrek, men siden Jon Arne Riise ikke hadde sett den siden av hun før og lurte på hva i all verden hun drev med kom hun skamfull ut og "skjerpet" seg og gikk tilbake i en "sitte pent og nikke og smile og være søt" rolle. Bare puse på han og vente på klarsignal til han vil puse, hva gjør de egentlig av aktiviteter sammen? Virkelig ikke som det er mye personlighet hun tillater seg nei , i frykt for å "drite seg ut" for han virker det som...Og monoton.. Kun spekulasjoner, men var det førsteinntrykket JEG fikk! Jeg har helt motsatt inntrykk. Føler det er hun som dominerer han. Hun er sur og negativ. Endret 9. juli 2017 av Hummingbird2 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 8. juli 2017 #844 Del Skrevet 8. juli 2017 (endret) 4 timer siden, Hummingbird2 skrev: Jeg har helt motsatt inntrykk. Føler det er hun som dominerer han. Hun er sur og magasin. Samme. Sett på reprise av bloggerene nå. Jeg har total aversjon mot voksne mennesker som "kjeeeeeder" seg. Herregud så latterlig priviligert hun er! Reise til et annet kontinent og med tid og penger til å gjøre AKKURAT hva hun vil. -Studere, jobbe frivillig, lære språk, yoga, reiseblogge, skrive, fotografere. Ja, HVA SOM HELST! Også sitter hun der å surver på et hotellrom om at hun kjeeeeeder seg.. ?!? Måtte skru av. Ble så irritert. Endret 8. juli 2017 av Perle 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 8. juli 2017 #845 Del Skrevet 8. juli 2017 Fysørn så mye stygt hun selger på "mywardrobedetox" fra instagram,spesielt den grønne chanel veska og den "real" gucci veska tok kaka. Også til de prisene! Fatter ikke at noen er villig til å kjøpe det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 8. juli 2017 #846 Del Skrevet 8. juli 2017 1 time siden, miaw skrev: Fysørn så mye stygt hun selger på "mywardrobedetox" fra instagram,spesielt den grønne chanel veska og den "real" gucci veska tok kaka. Også til de prisene! Fatter ikke at noen er villig til å kjøpe det. Forstår ikke at hun har kjøpt alt dette her hun må jo kjøpe på impuls? Mye er ikke brukt/brukt en gang. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy02 Skrevet 9. juli 2017 #847 Del Skrevet 9. juli 2017 gianvito rossi skoene var nydelige da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 9. juli 2017 #848 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg vet ikke hvordan forhold de har, men fikk jeg godt inntrykk av JAR på Bloggerne. Jeg synes hun var utrolig pirkete og kjeftete mot han. Spesielt da de gjorde i stand til butikken. Da han holdt på med noe på dataen og hun bare sto ved siden av og himla med øynene sa noe om at han var syk i hodet sitt? Skjønner det er kjedelig og hun føler seg alltid på sidelinjen, men sånn er det å være sammen med en kjendis. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 9. juli 2017 #849 Del Skrevet 9. juli 2017 På 7/8/2017 den 15.15, elisaday skrev: Jeg forstår ikke at dere klarer å se på/følge alle disse bloggerrelaterte snapchat kontoene samme trynet, samme pisset hver dag. Narsissisme på sitt beste og folk mater bare behovet disse personene har for oppmerksomhet og eksponering. Hva går det i? WOrld!!!! Også ironien, folk klager på disse narsissiske bloggerne. Samtidig som de følger med på snapchat og mater dem med oppmerksomhet og antal følgere,,, 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 9. juli 2017 #850 Del Skrevet 9. juli 2017 6 timer siden, jentefranorge skrev: Word! Også ironien; folk klager på disse narsissistiske bloggerne. Samtidig som de følger med på Snapchat, og mater dem med oppmerksomhet, og antall følgere... Fikset det for deg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 10. juli 2017 #851 Del Skrevet 10. juli 2017 På 9.7.2017 den 9.04, Snuppah00 skrev: Jeg vet ikke hvordan forhold de har, men fikk jeg godt inntrykk av JAR på Bloggerne. Jeg synes hun var utrolig pirkete og kjeftete mot han. Spesielt da de gjorde i stand til butikken. Da han holdt på med noe på dataen og hun bare sto ved siden av og himla med øynene sa noe om at han var syk i hodet sitt? Skjønner det er kjedelig og hun føler seg alltid på sidelinjen, men sånn er det å være sammen med en kjendis. Snill til mannen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 10. juli 2017 #852 Del Skrevet 10. juli 2017 Lurer på om det kommer noe smått snart 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 10. juli 2017 #853 Del Skrevet 10. juli 2017 6 minutter siden, hobbykokken skrev: Lurer på om det kommer noe smått snart Når hun har vært åpen om at det er et stort ønske men at det ikke går(enda hvert fall), så burde vi la det ligge tenker jeg. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 11. juli 2017 #854 Del Skrevet 11. juli 2017 Hmmm. Nyeste bildet til eksen på insta. Any ideas? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 12. juli 2017 #855 Del Skrevet 12. juli 2017 (endret) Feil Endret 12. juli 2017 av Hollie Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 12. juli 2017 #856 Del Skrevet 12. juli 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 12. juli 2017 #857 Del Skrevet 12. juli 2017 https://instagram.com/p/BWa3S98gFRy/ Skjermdumpen på hennes IG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 12. juli 2017 #858 Del Skrevet 12. juli 2017 merkelig moderering her inne! men pr nå iallefall kl 10:12 så ligger bildet fortsatt ute på instagrammen til vedkommendes x-kone. dette er ikke spekulasjon men fakta! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 12. juli 2017 #859 Del Skrevet 12. juli 2017 Hva er instaen til Maria, hvor dette står? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vamos! Skrevet 12. juli 2017 #860 Del Skrevet 12. juli 2017 10 minutter siden, Mildemoses skrev: Hva er instaen til Maria, hvor dette står? mariaelondon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg