Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke at dere klarer å se på/følge alle disse bloggerrelaterte snapchat kontoene :vetikke: samme trynet, samme pisset hver dag. Narsissisme på sitt beste og folk mater bare behovet disse personene har for oppmerksomhet og eksponering. Hva går det i? 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.5.2017 den 19.33, Miranda16 skrev:

Fikk ikke noe godt inntrykk av henne på "Bloggerne". Ekstremt negativ, arbeidssky og null personlighet

Huff, syntes synd på hun jeg. Skal sies jeg ikke vet døyt om hun, har nylig starte å se på bloggerne - men hun fremstår jo som en undertrykt, påtatt sukkersøt, dumrian trofekone.... Det var en episode der hun skulle prøve å stå inni en oppblåstbar ball, det syntes hun jo sikkert var kjempemoro og lo og skrek, men siden Jon Arne Riise ikke hadde sett den siden av hun før og lurte på hva i all verden hun drev med kom hun skamfull ut og "skjerpet" seg og gikk tilbake i en "sitte pent og nikke og smile og være søt" rolle. Bare puse på han og vente på klarsignal til han vil puse, hva gjør de egentlig av aktiviteter sammen? Virkelig ikke som det er mye personlighet hun tillater seg nei , i frykt for å "drite seg ut" for han virker det som...Og monoton.. Kun spekulasjoner, men var det førsteinntrykket JEG fikk!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Nuddelkopp skrev:

Huff, syntes synd på hun jeg. Skal sies jeg ikke vet døyt om hun, har nylig starte å se på bloggerne - men hun fremstår jo som en undertrykt, påtatt sukkersøt, dumrian trofekone.... Det var en episode der hun skulle prøve å stå inni en oppblåstbar ball, det syntes hun jo sikkert var kjempemoro og lo og skrek, men siden Jon Arne Riise ikke hadde sett den siden av hun før og lurte på hva i all verden hun drev med kom hun skamfull ut og "skjerpet" seg og gikk tilbake i en "sitte pent og nikke og smile og være søt" rolle. Bare puse på han og vente på klarsignal til han vil puse, hva gjør de egentlig av aktiviteter sammen? Virkelig ikke som det er mye personlighet hun tillater seg nei , i frykt for å "drite seg ut" for han virker det som...Og monoton.. Kun spekulasjoner, men var det førsteinntrykket JEG fikk!

Jeg har helt motsatt inntrykk. Føler det er hun som dominerer han. Hun er sur og negativ.

Endret av Hummingbird2
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Jeg har helt motsatt inntrykk. Føler det er hun som dominerer han. Hun er sur og magasin. 

Samme. Sett på reprise av bloggerene nå.

Jeg har total aversjon mot voksne mennesker som "kjeeeeeder" seg. Herregud så latterlig priviligert hun er! Reise til et annet kontinent og med tid og penger til å gjøre AKKURAT hva hun vil. -Studere, jobbe frivillig, lære språk, yoga, reiseblogge, skrive, fotografere. Ja, HVA SOM HELST! Også sitter hun der å surver på et hotellrom om at hun kjeeeeeder seg.. ?!?

Måtte skru av. Ble så irritert. :raven:

Endret av Perle
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysørn så mye stygt hun selger på "mywardrobedetox" fra instagram,spesielt den grønne chanel veska og den "real" gucci veska tok kaka. Også til de prisene! Fatter ikke at noen er villig til å kjøpe det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, miaw skrev:

Fysørn så mye stygt hun selger på "mywardrobedetox" fra instagram,spesielt den grønne chanel veska og den "real" gucci veska tok kaka. Også til de prisene! Fatter ikke at noen er villig til å kjøpe det.

Forstår ikke at hun har kjøpt alt dette her :sjokkert: hun må jo kjøpe på impuls? Mye er ikke brukt/brukt en gang. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvordan forhold de har, men fikk jeg godt inntrykk av JAR på Bloggerne. Jeg synes hun var utrolig pirkete og kjeftete mot han. Spesielt da de gjorde i stand til butikken. Da han holdt på med noe på dataen og hun bare sto ved siden av og himla med øynene :rolleyes: sa noe om at han var syk i hodet sitt? 

Skjønner det er kjedelig og hun føler seg alltid på sidelinjen, men sånn er det å være sammen med en kjendis. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/8/2017 den 15.15, elisaday skrev:

Jeg forstår ikke at dere klarer å se på/følge alle disse bloggerrelaterte snapchat kontoene :vetikke: samme trynet, samme pisset hver dag. Narsissisme på sitt beste og folk mater bare behovet disse personene har for oppmerksomhet og eksponering. Hva går det i? 

WOrld!!!!  Også ironien, folk klager på disse narsissiske bloggerne. Samtidig som de følger med på snapchat og mater dem med oppmerksomhet og antal følgere,,,

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, jentefranorge skrev:

Word! Også ironien; folk klager på disse narsissistiske bloggerne. Samtidig som de følger med på Snapchat, og mater dem med oppmerksomhet, og antall følgere...

Fikset det for deg.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2017 den 9.04, Snuppah00 skrev:

Jeg vet ikke hvordan forhold de har, men fikk jeg godt inntrykk av JAR på Bloggerne. Jeg synes hun var utrolig pirkete og kjeftete mot han. Spesielt da de gjorde i stand til butikken. Da han holdt på med noe på dataen og hun bare sto ved siden av og himla med øynene :rolleyes: sa noe om at han var syk i hodet sitt? 

Skjønner det er kjedelig og hun føler seg alltid på sidelinjen, men sånn er det å være sammen med en kjendis. 

Snill til mannen sin. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, hobbykokken skrev:

Lurer på om det kommer noe smått snart 

Når hun har vært åpen om at det er et stort ønske men at det ikke går(enda hvert fall), så burde vi la det ligge tenker jeg.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

merkelig moderering her inne! men pr nå iallefall kl 10:12 så ligger bildet fortsatt ute på instagrammen til vedkommendes x-kone. dette er ikke spekulasjon men fakta! 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...