Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Tråden ryddet for hets, spekulasjoner, avsporinger og bilder med opphavsrett, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sisti

Jeg syns hun fremstår som supertålmodig i India. Jeg hadde IKKE akseptert å sitte på et hotellrom dagen lang, uten tillatelse til å bevege meg ut uten sikkerhetsvakt. Ikke en gang parken rett i nærheten fikk hun utforske på egenhånd. Syns virkelig ikke hun klager særlig mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sisti skrev:

Jeg syns hun fremstår som supertålmodig i India. Jeg hadde IKKE akseptert å sitte på et hotellrom dagen lang, uten tillatelse til å bevege meg ut uten sikkerhetsvakt. Ikke en gang parken rett i nærheten fikk hun utforske på egenhånd. Syns virkelig ikke hun klager særlig mye. 

Det jeg ikke skjønner er hvorfor ikke mannen kunne engasjert en mann som kunne bli med ut på sightseeing o.l? Burde vært fiksbart!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
1 time siden, Miranda16 skrev:

Det jeg ikke skjønner er hvorfor ikke mannen kunne engasjert en mann som kunne bli med ut på sightseeing o.l? Burde vært fiksbart!

Det er ikke sikkert hun hadde følt seg så komfortabel med å ha en fremmed inder på slep. Det hadde ikke jeg gjort,får helt noia bare av tanken. Er en ærlig sak det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Miranda16 skrev:

Hadde jeg vært j.a.riise ville jeg kanskje ikke likt at kona mi hadde vært med en vilt fremmed mann rundt i India

"eller om du har samboer eller mann så hadde det vært ok å la han være alene med en fremmed kvinne rundt i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Miranda16 skrev:

Synes ikke de har klippet dem for å sette det paret i et spesielt dårlig lys, men tv er ikke 100 løgn. Hva mener du med at hun er støttende lurer jeg på?

Jeg har ikke skrevet noe om støttende, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Atheena
Den 16. mars 2016 at 19.39, Sisti skrev:

Ja å sitte slik på et hotellrom må jo rett og slett være drepen. Virker nesten som om det hadde vært en bedre løsning å bo i Norge mesteparten av tiden for så å heller komme på hyppige visitter. Nå har de jo flyttet tilbake til Norge da så tydelig at det ikke fungerte, et slikt liv ville jo drept forholdet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Cartina

Jeg skjønte ikke helt, jeg. Prøver de å få barn men får det ikke til eller passer det bare ikke akkurat nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke være enkelt å ha barn, når man som er fotballspiller som flytter mye og har barn med begge eks koner. Bor ikke siste eks kone i England? Det er sikkert frustrerende om prøveperioden drar. Skjønner at de ønsker seg barn og håper de lykkes.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, MiniMjau skrev:

Har igjen lyst og nevne at han HAR barn. Tre stk. Say no more. 

Hva så? Hvordan er det relevant?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agnesb

åååå håper det klaffer for de <3
Har virklig fått ett annet syn på JA. Og legger til at jeg har skikkelig sansen for henne og. Trekker ydmykt tilbake mitt tragiske førsteinntrykk! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nesten ikke fått sett de på bloggerne, det går på et dumt tidspunkt for meg, og glemmer å ta det opp. Håper det kommer i reprise etterhvert. 

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Jeg blir litt nyskjerrig på hvordan hun fremstiller seg når inntrykket folk har av henne er så forskjellig. 

Det blir vel repriser snart. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
  • 4 uker senere...
Gjest Kalenderpiken

Jeg må si at jeg ble så positivt overrasket over at Louise blogger igjen og har satt i gang et nytt prosjekt, nemlig interiørbutikk i Ålesund. Så til alle av oss som har stusset litt på denne jenta i forhold til hennes tilsynelatende orkesløse tilværelse som fotballfrue, så synes jeg dette var skikkelig gøy på hennes vegne :)
Håper det går bra!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • Opprett ny...