Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Syns hun virker kjempe søt jeg! Kan ikke være lett å leve i skyggen av mannen i lang tid og være med på reising hele tiden.. Høres sikkert fantastisk ut i mange sine ører med reising osv men å være rotløs og mye alene er ikke lett. 

Når hun skal starte opp egen butikk er det jo klart det er slitsomt, både psykisk og fysisk. At svigerinnen ikke klager kan være av mange grunner.

1: Hun er mer vandt til tunge tak, noe LA ikke er.

2: Det er ikke svigerinnen til LA bloggerne følger og dermed kommer ikke hennes "syting" med i episoden. 

3: De viser 2 minutter av sikkert mange dager med filming, da er det ikke rart ting fremstår som det gjør. 

Igjen synes jeg LA virker super søt både i denne sesongen og forrige. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym2467 skrev:

Syns hun virker kjempe søt jeg! Kan ikke være lett å leve i skyggen av mannen i lang tid og være med på reising hele tiden.. Høres sikkert fantastisk ut i mange sine ører med reising osv men å være rotløs og mye alene er ikke lett. 

Når hun skal starte opp egen butikk er det jo klart det er slitsomt, både psykisk og fysisk. At svigerinnen ikke klager kan være av mange grunner.

1: Hun er mer vandt til tunge tak, noe LA ikke er.

2: Det er ikke svigerinnen til LA bloggerne følger og dermed kommer ikke hennes "syting" med i episoden. 

3: De viser 2 minutter av sikkert mange dager med filming, da er det ikke rart ting fremstår som det gjør. 

Igjen synes jeg LA virker super søt både i denne sesongen og forrige. 

Men Louise er vell klar over kamera, hadde jeg blitt filmet så hadde jeg ikke vist min gretne side på TV:) de blir ikke filmet døgnet rundt regner jeg med - men ved avtale. Jenta er ikke dum, hun vet jo hun blir filmet så det en naturlig å tro at alle prøver å vise sin beste side da. Kan være at hun bare er sur og gretten av natur og er ikke klar over hvordan hun fremstår. Jeg hadde personlig aldri vist min gretne side eller uvaner når kamera er på slep med mindre jeg selv ikke var klar over hvordan jeg fremstod da :) 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, jentefranorge skrev:

Men Louise er vell klar over kamera, hadde jeg blitt filmet så hadde jeg ikke vist min gretne side på TV:) de blir ikke filmet døgnet rundt regner jeg med - men ved avtale. Jenta er ikke dum, hun vet jo hun blir filmet så det en naturlig å tro at alle prøver å vise sin beste side da. Kan være at hun bare er sur og gretten av natur og er ikke klar over hvordan hun fremstår. Jeg hadde personlig aldri vist min gretne side eller uvaner når kamera er på slep med mindre jeg selv ikke var klar over hvordan jeg fremstod da :) 

Men er man sliten så er man sliten... 

Jeg synes heller ikke hun framstår som gretten så ☺

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Maydis8 skrev:

Noen som vet hvordan denne savai design går? Får de solgt noe?

Etter min mening må kundegruppen være ekstrem liten. For de fleste nordmenn, det enkleste det beste. Hun må ha hentet inspirasjon fra utlandet. Personlig synes jeg møblene er blodharry og str på møblene krever at man omtrent bor i en herregård, Prisene er også stive

God smak, hører ikke nødvendigvis sammen med hvor god råd man har

Selv tror jeg ikke  etterspørselelen er stor nok i Oslo.

Med all den klaginga så er jeg også spent på hvor lenge hun orker å drive butikk

Endret av Miranda16
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten

Blodharry møbler og stive priser - jeg er overrasket over at Fotballfruen ikke har handlet hos Savai design (men hun fikk kanskje ikke bloggerrabatt? :dry: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Loffeliten skrev:

Blodharry møbler og stive priser - jeg er overrasket over at Fotballfruen ikke har handlet hos Savai design (men hun fikk kanskje ikke bloggerrabatt? :dry: )

Har tenkt akkurat det samme,...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Miranda16 skrev:

Etter min mening må kundegruppen være ekstrem liten. For de fleste nordmenn, det enkleste det beste. Hun må ha hentet inspirasjon fra utlandet. Personlig synes jeg møblene er blodharry og str på møblene krever at man omtrent bor i en herregård, Prisene er også stive

God smak, hører ikke nødvendigvis sammen med hvor god råd man har

Selv tror jeg ikke  etterspørselelen er stor nok i Oslo.

Med all den klaginga så er jeg også spent på hvor lenge hun orker å drive butikk

Jeg liker noen av tingene de selger, men ser at alle andre har det i hus og da mister den sitt særpreg. Dessuten er utvalg av møbler bedre i Oslo og møblene de selger fins vel allerede i Oslo. Noen som vet om hun har hatt en jobb før hun møtte Riise? Hun virker så lat i mine øyne, men jeg kan jo ta feil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Miranda16 skrev:

Etter min mening må kundegruppen være ekstrem liten. For de fleste nordmenn, det enkleste det beste. Hun må ha hentet inspirasjon fra utlandet. Personlig synes jeg møblene er blodharry og str på møblene krever at man omtrent bor i en herregård, Prisene er også stive

God smak, hører ikke nødvendigvis sammen med hvor god råd man har

Selv tror jeg ikke  etterspørselelen er stor nok i Oslo.

Med all den klaginga så er jeg også spent på hvor lenge hun orker å drive butikk

Ja nå ligger butikken i Ålesund. De har kun i overkant av 8000 følgerne på Instagram. Synes det minner meg litt om det Harry konseptet til hun dama CBE kjøper møbler fra... får håpe det er bedre service her i alle fall😜

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, bonsaijenta skrev:

Jeg liker noen av tingene de selger, men ser at alle andre har det i hus og da mister den sitt særpreg. Dessuten er utvalg av møbler bedre i Oslo og møblene de selger fins vel allerede i Oslo. Noen som vet om hun har hatt en jobb før hun møtte Riise? Hun virker så lat i mine øyne, men jeg kan jo ta feil.

Hennes møbler mener jeg er ganske unike, men etterspørselen kan ikke være stor i her i landet uansett hvor den ligger. Vil overraske meg om dette showrommet overlever særlig lenge

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Miranda16 skrev:

Hennes møbler mener jeg er ganske unike, men etterspørselen kan ikke være stor i her i landet uansett hvor den ligger. Vil overraske meg om dette showrommet overlever særlig lenge

Jeg har jo sett hvor mye effort hun gir i bloggen sin. Og den unnskyldningen om at det er sykt dårlig vær i Ålesund og at hun aldri får tatt antrekkbilder er tynn. Hun  må ikke ta antrekkbilder ute, og Ålesund er en vakker by. Det er mange fine locations og fotballferien bor jo på landet. Hun har klart å lage mange fine bilder. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Jeg liker noen av tingene de selger, men ser at alle andre har det i hus og da mister den sitt særpreg. Dessuten er utvalg av møbler bedre i Oslo og møblene de selger fins vel allerede i Oslo. Noen som vet om hun har hatt en jobb før hun møtte Riise? Hun virker så lat i mine øyne, men jeg kan jo ta feil.

Hun jobbet på Gina tricot, tror ikke hun hadde jobb på den tiden hun traff han nei:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Jeg liker noen av tingene de selger, men ser at alle andre har det i hus og da mister den sitt særpreg. Dessuten er utvalg av møbler bedre i Oslo og møblene de selger fins vel allerede i Oslo. Noen som vet om hun har hatt en jobb før hun møtte Riise? Hun virker så lat i mine øyne, men jeg kan jo ta feil.

"Louise Angelica har tidligere jobbet som modell, makeup-artist og butikkansatt i Oslo. Mote har alltid vært hennes store lidenskap.

- Jeg shoppet nok like mye før, men ikke i den samme prisklassen. Jeg jobbet på Gina Tricot i mange år, og det hendte veldig ofte at det ble med et plagg eller to hjem etter jobb."

http://www.minmote.no/#!/artikkel/23001979/se-luksusgarderoben-til-john-arne-riises-forlovede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Miranda16 skrev:

Etter min mening må kundegruppen være ekstrem liten. For de fleste nordmenn, det enkleste det beste. Hun må ha hentet inspirasjon fra utlandet. Personlig synes jeg møblene er blodharry og str på møblene krever at man omtrent bor i en herregård, Prisene er også stive

God smak, hører ikke nødvendigvis sammen med hvor god råd man har

Selv tror jeg ikke  etterspørselelen er stor nok i Oslo.

Med all den klaginga så er jeg også spent på hvor lenge hun orker å drive butikk

 

22 minutter siden, Miranda16 skrev:

Hennes møbler mener jeg er ganske unike, men etterspørselen kan ikke være stor i her i landet uansett hvor den ligger. Vil overraske meg om dette showrommet overlever særlig lenge

Prisene er ikke verre enn møbler fra Slettvoll, Bolia og Habitat. Disse har samtlige butikker rundt hele landet og nettbutikker. Kundegruppen kan altså være stor nok den.

Ikke alle handler møbler på IKEA, Skeidar eller Bohus. Det er jo smak og behag. Noen ønsker billig og praktisk, andre eksklusivt og/eller designmøbler. Å si at en butikk går dunken fordi a) stilen ikke er noe for Ola Nordmann b) man ikke liker bloggeren c) Ålesund er lite eller d) de har "bare" 8000 følgere på insta er jo bare latterlig. 

De har tydeligvis klart seg ett år, god nok omsetning til å fylle på med flere eksklusive varer og ifølge Proff har de greit med kapital ift andre mindre bedrifter. Nå er det slik at Savai design bare har én ansatt, og det er Louises svigersøster. Louise er kun styreleder.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Jeg liker noen av tingene de selger, men ser at alle andre har det i hus og da mister den sitt særpreg. Dessuten er utvalg av møbler bedre i Oslo og møblene de selger fins vel allerede i Oslo. Noen som vet om hun har hatt en jobb før hun møtte Riise? Hun virker så lat i mine øyne, men jeg kan jo ta feil.

Hun jobbet på Gina Tricot da hun traff han og "aaaante ikke hvem han var engang" Den første gaven hun fikk av han var en Chanel veske og da ble hun solgt. Står i bloggen hennes. Den hun aldri oppdaterer fordi det er så dårlig vær i Ålesund, og fordi det ikke er så mange muligheter til å kle seg så fint og brosteinene ødelegger de lekre høyhælte skoene som hun sa på Bloggerne.... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte tidligere bloggen til svigerinnen, Lena Riise, og jeg tror faktisk hun er det behagelige og arbeidsomme vesenet vi ser i Bloggerne. LA er nok hakket mer bortskjemt og sytete enn de fleste, ja. 

Det er sikkert tøft både å reise mye og være "vedheng" til en proff idrettsutøver, men dette har hun jo gått inn i med åpne øyne, og vi har jo alle et valg. Vi kan velge hvordan vi tar det, og det er jo slett ikke for alltid. 

Svigerinnen flyttet hjem og 3 barn alene fra Lillestrøm til Ålesund med en småtting som sov dårlig. Hun var sliten (jmfr bloggen hennes) men visste jo at det 1.måtte gjøres 2.ville ta slutt 3.sånn er det å være voksen. Det handler vel om å sette seg selv litt til side! 

Håper LA skammer seg når hun ser oppførselen sin på tv. (Har ikke sett tidligere sesonger av Bloggerne, så jeg vet ikke hvordan hun har vært da.)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, EllaSays skrev:

Jeg fulgte tidligere bloggen til svigerinnen, Lena Riise, og jeg tror faktisk hun er det behagelige og arbeidsomme vesenet vi ser i Bloggerne. LA er nok hakket mer bortskjemt og sytete enn de fleste, ja. 

Det er sikkert tøft både å reise mye og være "vedheng" til en proff idrettsutøver, men dette har hun jo gått inn i med åpne øyne, og vi har jo alle et valg. Vi kan velge hvordan vi tar det, og det er jo slett ikke for alltid. 

Svigerinnen flyttet hjem og 3 barn alene fra Lillestrøm til Ålesund med en småtting som sov dårlig. Hun var sliten (jmfr bloggen hennes) men visste jo at det 1.måtte gjøres 2.ville ta slutt 3.sånn er det å være voksen. Det handler vel om å sette seg selv litt til side! 

Håper LA skammer seg når hun ser oppførselen sin på tv. (Har ikke sett tidligere sesonger av Bloggerne, så jeg vet ikke hvordan hun har vært da.)

Så i tillegg tre 3 gutter, flytting til ett nytt hus, åpne en butikk, så klarer hun faktisk å blogge! Jeg er meget imponert! 

I tillegg ser hun så fresh ut. Hun er min nye favoritt og håper vi ser mer av henne. 

Jeg sjekket nettopp IG-kontoen og bloggen hennes. Huset deres ser jo utrolig lekkert ut, så jeg håper å se mer av den, for inspo. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bonsaijenta skrev:

Så i tillegg tre 3 gutter, flytting til ett nytt hus, åpne en butikk, så klarer hun faktisk å blogge! Jeg er meget imponert! 

I tillegg ser hun så fresh ut. Hun er min nye favoritt og håper vi ser mer av henne. 

Jeg sjekket nettopp IG-kontoen og bloggen hennes. Huset deres ser jo utrolig lekkert ut, så jeg håper å se mer av den, for inspo. 

Hun blogger ikke så mye lenger nå etter at de har flyttet til Ålesund, men ja, jeg liker henne kjempegodt. Skulle heller sett mer til henne! Hun er et godt forbilde synes jeg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2017 den 0.27, frupedersen skrev:

Han fortjener bedre enn hu der

Tåpelig kommentar. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant at LA bare er 25 år? Hvor har dere i så fall sett dette? Jeg prøvde å google alderen hennes,men fikk ingenting opp. Jeg synes det ser ut som om hun og JA er jevngamle,derfor lurer jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...