Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Men en ting jeg lurer litt på. LA sa hun og Lena hadde ordnet alt selv med showrommet/butikken. Gutta hadde ikke hatt noe med det å gjøre, kun malt og ryddet litt. Men det er vel JAR som har finansiert der hele? LA hadde vel ingen jobb da?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, elisaday skrev:

Nei alt i orden der i gården ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️

Om de fant seg ny partner 6 mnd etter fødsel, så betyr altså det 15 mnd etter unnfangelsen, for alt vi vet kan det ha vært (i praksis) slutt kort tid etter det, og da er det ikke så kort tid likevel :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva kone nr 2 jobber med? Følger henne på Instagram, men hun poster kun bilder av dyre vesker og bling, så tydelig at hun har mye penger 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, JackIost skrev:

Om de fant seg ny partner 6 mnd etter fødsel, så betyr altså det 15 mnd etter unnfangelsen, for alt vi vet kan det ha vært (i praksis) slutt kort tid etter det, og da er det ikke så kort tid likevel :)

Vet du hva, deg gidder jeg seriøst ikke å diskutere med. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, elisaday skrev:

Vet du hva, deg gidder jeg seriøst ikke å diskutere med. 

Det var da ikke noe spesielt kontroversielt å mene at et forhold fint kan ta slutt lenge før en barnefødsel og at det å gå inn i et nytt forhold over et år etter det forrige ikke er så uvanlig, men du må gjerne mene noe annet :)

Jeg vet om flere som har flyttet rett ut fra partnere og inn til en ny, da snakker vi altså om ny partner på dagen, men det betyr jo at det gamle forholdet i realiteten var over lenge før. Slik er det ofte, og hva som var tilfellet mellom f.eks John Arne og hans andre kone vet vi jo ikke :)

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, JackIost skrev:

Jeg vet om flere som har flyttet rett ut fra partnere og inn til en ny, da snakker vi altså om ny partner på dagen, men det betyr jo at det gamle forholdet i realiteten var over lenge før.

Det var jo kjempehyggelig at de fant seg partner så fort :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Gankeakar skrev:

Det var jo kjempehyggelig at de fant seg partner så fort :) 

Ja, høres så seriøst ut :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kone nr 1 og Lena er gode venner. Hun er jo fra Ålesund. Tror heller ikke Berit Riise og kone nr 1 har noe uoppgjort. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kone nr 2 bor i utkanten av London. Å være alenemor i UK er ikke som å være alenemor i Norge. Hun er utdannet sykepleier, men det har hun vel ikke jobbet som i hverken Roma eller London, er dog heller ikke så enkelt å få jobb som det i andre land. Heller ikke å kombinere alenemortilværelsen med en sånn jobb uten en far eller annen familie som bor i nærheten. Jeg tror ikke hun er i et forhold. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LilleKlump skrev:

Kone nr 2 bor i utkanten av London. Å være alenemor i UK er ikke som å være alenemor i Norge. Hun er utdannet sykepleier, men det har hun vel ikke jobbet som i hverken Roma eller London, er dog heller ikke så enkelt å få jobb som det i andre land. Heller ikke å kombinere alenemortilværelsen med en sånn jobb uten en far eller annen familie som bor i nærheten. Jeg tror ikke hun er i et forhold. 

Vil tro at JAR betaler saftig alimony og barnebidrag

Endret av Rosalie
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rosalie skrev:

Vil tro at JAR betaler saftig alimony og barnebidrag

Det er helt klart. Det er stor forskjell på hva du har rett på når skilsmissen er gjennomført i UK enn om det var i Norge. Hun har nok det best økonomisk ved å bo i London og ikke i Oslo. 

https://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=24164667 de eide dette huset i Oslo sammen og et hus i London som også ble solgt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, LilleKlump skrev:

Det er helt klart. Det er stor forskjell på hva du har rett på når skilsmissen er gjennomført i UK enn om det var i Norge. Hun har nok det best økonomisk ved å bo i London og ikke i Oslo. 

https://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=24164667 de eide dette huset i Oslo sammen og et hus i London som også ble solgt.

Vet du hva husene gikk for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naustberget 38 ble solgt for 7,95 millioner til JAR og fruen fra nevnte Kristine Vadset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, LilleKlump skrev:

Det er helt klart. Det er stor forskjell på hva du har rett på når skilsmissen er gjennomført i UK enn om det var i Norge. Hun har nok det best økonomisk ved å bo i London og ikke i Oslo. 

https://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=24164667 de eide dette huset i Oslo sammen og et hus i London som også ble solgt.

Jeg bor rett ved, kan se bort på huset. Prisene her har skutt i været. De kunne fort fått igjen nesten 30 i dag...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for persondebatt, brukerdebatt, hetsende uttalelser og spekulasjoner, bilde fra SoMe, samt svar til dette.
/lillesky (mod) 

Endret av lillesky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kone nr 2 postet akkurat en forklarende instagram-post ang skilsmissen og hvordan hun forsørger seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...