Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Rosalie skrev:

HENNE

halleluja, halleluja, halleljehu ljaha!!!! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må dere gi dere, hun ser ikke gammel ut i forhold til alderen sin! Tydelig at hun er mye yngre enn JAR. Det er bare det at hun er dollete og bruker en del sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, sweety pie skrev:

Synes hun kommer med småstikk til JAR ganske ofte. "Er du dum i hodet" eller noe sånt når han sa han synes det var kult med kassamaskinen. Og en annen gang sa hun ikke skap deg. 

Kalte han for kaklehøne når han ville være hjelpsom og få vite hva han skulle bidra med. Hun kikket knapt opp fra mobilen når han kom inn dørene. Lyser lang vei at hun ikke er forelska i den mannen. Hadde han vært min skulle jeg GLADELIG strøket skjortene hans og vasket treningstøy i lange baner! Fordi han virker genuint glad i alle sine nærmeste. 

Synd ingen av de blogger lengre, selv om LA kun viste seg i nye fjonge klær, sko og vesker for å aldri bruke de offentlig igjen. Og på VG serien om Riise og Louise så var det ganske tydelig hvem som bestemte der i gården! Tror ikke det er så "lurt" å finne seg en ny partner når han var så langt nede når han traff henne. Hun virker lat og bortskjemt, sytete og pirkete. Han har nok sine "feil" han også, men han er hvertfall ikke sur og gretten (bortsett fra når han må stryke skjorta) Syns han bærer henne på gullstol. 

Endret av Vikinggirl
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, sweety pie skrev:

Synes hun kommer med småstikk til JAR ganske ofte. "Er du dum i hodet" eller noe sånt når han sa han synes det var kult med kassamaskinen. Og en annen gang sa hun ikke skap deg. 

 

Hva er problemet hennes, egentlig? Er det noe som foregår i kulissene som vi seere ikke skal vite noe om? Jeg så at John Arne ble irritert på henne, men gikk litt unna da hun begynte å angripe ham med blant annet kommentaren "ikke skap deg". Hun oppfører seg veldig nedlatende mot ham, og skal "passe på" at han gjør alt riktig.  *Grøss*  Er hun mora hans, liksom? 

:raven:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere fatte og begripe at han gidder?!?!?! Han finansierer hele butikken og hennes overdådige livsstil, også oppfører hun seg som en sur, bortskjemt liten drittunge 😱 Han virker som en oppriktig ålreit fyr, mens hun bare klager, syter og er spydig!

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2017 den 23.42, EllaSays skrev:

Hun er skikkelig sur! Svigerinnen har mann og 3 barn og er blid og behagelig. LA bare sutrer. Synes hun er frekk og grinete mot JA. Jeg er ikke hans største fan, men må si jeg har fått et godt inntrykk av ham i denne serien. 

 

 

Ja, John Arne er en bra mann, får ufortjent mye tyn her i Norge :)

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal lure på om hun er fornøyd med hvordan hun er fremstilt på tv. Hun kommer utrolig dårlig ut av det i forhold til John Arne og Lena. At det går an å være så sur hele tiden.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Kan dere fatte og begripe at han gidder?!?!?! Han finansierer hele butikken og hennes overdådige livsstil, også oppfører hun seg som en sur, bortskjemt liten drittunge 😱 Han virker som en oppriktig ålreit fyr, mens hun bare klager, syter og er spydig!

Hadde dumpet henne på flekken hvis jeg var han!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Fått et mye bedre inntrykk av JAR etter å ha sett han her. For en støttende, hjelpsom, positiv og arbeidsom fyr! Fantastisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg reagerte på henne i forrige sesong av bloggerne. I en episode var de i India og LA klaget over hvor mye hun kjedet seg og hvor mye han jobbet og hvor kjedelig det var å sitte på hotellrommet hele dagen helt alene. Han sa at hun ikke trengte være der for HANS skyld, da han er vant med å være mye alene. Men neida. Hun SKULLE være der for HAM, (for å støtte ham som en god kone)  koste hva det koste vil. Altså heller sitte sur og misfornøyd i India og bli filmet, enn å bli hjemme hos familie og venner i Norge. Synes han virket lettere irritert og overbærende med henne. Tenker at han sikkert hadde foretrukket å komme hjem til et tomt hotellrom og playstationet sitt etter mange timer med trening...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er JAR så mislikt i Norge egentlig? Håper dette programmet gjør at folk får et bedre bilde av han. Han virker jo en knall kar. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
3 minutter siden, sweety pie skrev:

Hvorfor er JAR så mislikt i Norge egentlig? Håper dette programmet gjør at folk får et bedre bilde av han. Han virker jo en knall kar. 

Mange tabber da han var yngre. Men virker som om han har vokst som person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, sweety pie skrev:

Hvorfor er JAR så mislikt i Norge egentlig? Håper dette programmet gjør at folk får et bedre bilde av han. Han virker jo en knall kar. 

Jeg tenker at jo mer man leser om Riise media, jo lettere er det å mislike han. Særlig når han viser hvor rik han er. Kone 2 og 3s flashing på SoMe er vel med på å bidra til det. Mye har også blitt blåst opp i media, som for eksempel sms-saken, moren hans, han ble visst banket opp av carew, golfsaken med en annen fotballspiller og det siste om skilsmissen med kona nr2 rett før bryllupet med LAR. 

Men selv har jeg bare hatt godt inntrykk av han, de gangene vi er på samme sosiale settinger. Han har alltid vært høflig og en ordentlig gentleman. Kona har jeg ikke fått så godt inntrykk av, men det kan skyldes at hun kanskje er beskjeden eller en dårlig dag. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, sweety pie skrev:

Hvorfor er JAR så mislikt i Norge egentlig? Håper dette programmet gjør at folk får et bedre bilde av han. Han virker jo en knall kar. 

Fordi han oppførte seg som ei skikkelig klyse som sutret for den minste ting da han var yngre.

Han er fortsatt likedan, makan til sutring og suring ifm Bettson, AaFK, osv som han drev med i fjor altså. Bl.a. sutringen over at de bodde i en liten leilighet på Majorstuen. Uten vaskehjelp og det var rotete og trangt. Leiligheten var en 4-roms på 75 kvm, og begge var uten jobb, så de burde klart å få ryddet og vasket. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg på den reklamen av JAR, bettson reklamen. Hva er det han gamle mannen sier på slutten, skjønner aldri 😂 barndand..eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sweety pie skrev:

Nå kom jeg på den reklamen av JAR, bettson reklamen. Hva er det han gamle mannen sier på slutten, skjønner aldri 😂 barndand..eller noe?

Verdalen? Som i Lotto-bygda. "Værdanj". Aner ikke :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Hattifnatten skrev:

Verdalen? Som i Lotto-bygda. "Værdanj". Aner ikke :P

Ah, Ok 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig må det være tøft til tider å være sammen med en kjendis. Hun blir på en måte bare "kona til" mens han er i rampelyset. Men dette er jo noe hun var klar over da hun valgte å gifte seg med han.

Men hun er så utrolig pirkete og perfeksjonist hele tiden. Slike mennesker blir jeg GAL av!  Hun virker så upthigt i de episodene jeg har sett. Hun skal alltid pirke på han. Blir han ikke lei? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, JackIost skrev:

Ja, John Arne er en bra mann, får ufortjent mye tyn her i Norge :)

Janteloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...