Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

27 minutter siden, Jolanda skrev:

I følge bloggen hennes, her: http://louiseangelicariise.com/2015/02/09/your-questions-have-been-answered/, er hun fra Høybråten. 

Men da er hun vel det, Oslo er et litt for lite sted til at man kommer unna å lyve på seg feil oppvekstsjef. Høybråten  er jo noe helt annet enn høyblokkene på Ammerud.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Puny skrev:

Men da er hun vel det, Oslo er et litt for lite sted til at man kommer unna å lyve på seg feil oppvekstsjef. Høybråten  er jo noe helt annet enn høyblokkene på Ammerud.

Ja, det stemmer helt sikkert. Det var en som skrev at den ene av foreldrene bodde på Høybråten og den andre på Ammerud. Det kan jo hende, det vet jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, verpesyk skrev:

Men om hun hadde tatt antrekksbilder så hadde hun vel fått pes for det også. 

Hun hadde ikke fått pes av meg. Jeg digget bloggen hennes og god smak har hun også. 

Jeg syntes bare at unnskyldningen hennes var i tynneste laget for å ikke blogge. Jeg har fulgt med denne tråden siden starten og det er flere som har rost henne for stilen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vokst opp og gikk på skole på Høybråten. Et av de mer velstående områdene på Østkanten. Store villaer som i dag har minstepris på 8-9 millioner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene er fra Høybråten, helt vanlig familie, ikke noe rik og ikke noe fattig. De har hvertfal ikke råd til den livsstilen Louise liker for å si det slik. Jeg husker hun alltid gikk med falske vesker og solbriller som yngre. Alltid opptatt av rikdom og status.  Om jeg husker riktig så jobbet moren som lærer og faren i en bank/administrativt. Om jeg ikke tar helt feil.  Og nei vi er ikke venner, hadde felles omgangskrets på ungdomsskolen og videregående. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Puny skrev:

Men da er hun vel det, Oslo er et litt for lite sted til at man kommer unna å lyve på seg feil oppvekstsjef. Høybråten  er jo noe helt annet enn høyblokkene på Ammerud.

Hva er det som er så ille med høyblokkene på Ammerud? Det er helt vanlige leiligheter, nært marka og med mye utsikt. Det er godt med uteplass, og området ellers er preget av rekkehus og villaområder. Jeg er sikker på at veldig mange har hatt en flott oppvekst der. Det er nok ikke fiffen som bor der, og boligene er antagelig blant de rimeligste innen Oslos grenser, men det er så langt fra noen ghetto. Du må nok bla opp minst tre millioner for en grei leilighet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er vel sånn i Norge at uansett hvor du er oppvokst så er det ikke umulig å starte opp en butikk!! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Anna Rasmussen fikk tilkjørt møbler fra Savai design av John Arne Riise. 

Merkelig strategi å sponse en så "Harry" og lite classy blogger? Stilen passer ikke en så ung mor. Og forøvrig er ikke innleggene merket med sponsing, uredelig markedsføring av Savai?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert Savai har sponset noe som helst, heller. Kan godt tenke meg at Anna ser opp til Louise og stilen hennes, og på eget initiativ bestilte massevis fra butikken deres. Hun skryter jo av at hun har så god råd, så...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise Valø har akkurat annonsert på snap at hun er blitt ambassadør for Savai. Da har jeg kjøpt min siste ting fra Savai, om de sponser henne får de ikke mine penger noe mer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Viktualia skrev:

Hva er det som er så ille med høyblokkene på Ammerud? Det er helt vanlige leiligheter, nært marka og med mye utsikt. Det er godt med uteplass, og området ellers er preget av rekkehus og villaområder. Jeg er sikker på at veldig mange har hatt en flott oppvekst der. Det er nok ikke fiffen som bor der, og boligene er antagelig blant de rimeligste innen Oslos grenser, men det er så langt fra noen ghetto. Du må nok bla opp minst tre millioner for en grei leilighet.

Jeg har aldri sagt det er noe ille med høyblokkene på Ammerud, sikkert helt ok sted å vokse opp det. Det finnes ingen Gettoer i Norge, hvis man tror det, bør man slå opp begrepet en gang til. 

Men temaet hvor hun er oppvokst kom vel opp på grunn av den ekstremt forfinede måten hun snakker på og at noen påstår hun kommer fra en bemidlet familie, de tingene der henger dårlig sammen med å være oppvokst i høyblokkene på Ammerud. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, MissMaya skrev:

Det er ikke sikkert Savai har sponset noe som helst, heller. Kan godt tenke meg at Anna ser opp til Louise og stilen hennes, og på eget initiativ bestilte massevis fra butikken deres. Hun skryter jo av at hun har så god råd, så...

Et helt rom i huset med bare ting derfra som passer sammen? Og som kræsjer med stilen i resten av huset? Som i tillegg blir kjørt fra Ålesund til Sørlandet av innehaverens mann? Stinker lang vei spons

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, rock&republic skrev:

Lise Valø har akkurat annonsert på snap at hun er blitt ambassadør for Savai. Da har jeg kjøpt min siste ting fra Savai, om de sponser henne får de ikke mine penger noe mer.

Åh, de går i samme fella som alle andre. De må vel på banen når deres konkurrent i TM Design gjennomsponser fotballfrua

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
22 timer siden, Alice123 skrev:

Hvor hun er fra vet jeg ingenting om. Jeg reagerte bare på at noen mente man helt fint kan være velstående og samtidig bo i høyblokkene på Ammerud og det mener jeg helt seriøst ikke er mulig.

Jeg kjenner noen som bodde i en av de blokkene i mange år.

Nedbetalt leilighet,supert for dem.  

De sparte opp penger,solgte leiligheten og kjøpte seg svært hus.

Avsporing jeg vet,men synes det var voldsomme antagelser her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, ricecrispies skrev:

Jeg kjenner noen som bodde i en av de blokkene i mange år.

Nedbetalt leilighet,supert for dem.  

De sparte opp penger,solgte leiligheten og kjøpte seg svært hus.

Avsporing jeg vet,men synes det var voldsomme antagelser her. 

Det er stor forskjell på å bo billig mens man spare opp penger, og å være velstående.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, LilleKlump skrev:

Et helt rom i huset med bare ting derfra som passer sammen? Og som kræsjer med stilen i resten av huset? Som i tillegg blir kjørt fra Ålesund til Sørlandet av innehaverens mann? Stinker lang vei spons

:fnise: For en gjeng...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, rock&republic skrev:

Lise Valø har akkurat annonsert på snap at hun er blitt ambassadør for Savai. Da har jeg kjøpt min siste ting fra Savai, om de sponser henne får de ikke mine penger noe mer.

 

Det er ingenting med Lise Valø som gjør at jeg ikke kjøper noe fra Savai - det er derimot prisen. Ting koster jo skjorta! Lenge leve Elin's skattekiste på søre sunnmøre i alle fall

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...