Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

når du skryter masse av en person på dette forumet så er du automatisk i slekt,mann eller kone

Ja skjønner dette her.. Må for all del ikke snakke positivt om NOEN 👏🏻😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja skjønner dette her.. Må for all del ikke snakke positivt om NOEN

Jo da, vi skal snakke positivt om folk når de gjør noe positivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, vi skal snakke positivt om folk når de gjør noe positivt.

Gjør da ikke noe gale -ei heller ulovlig? (Annet enn å kalle seg blogger og aldri (sjelden) publiserer noe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Bergensia

Ser på instagram at det har vært en viss familiegjenforening i går.

Ser man det! Får håpe det er starten på en fredligere atmosfære i den familien.

Men bemerker meg at verken JAR eller fru nr. 3 har skrevet noe om dette eller følt bebov for å komme med stikk til motparten.

Kun eksfru nr 2 som har skrevet på instagram

red: omformulering

Endret av Bergensia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener. Visse ting legger man, som voksen, ikke ut på instagram. Som f.eks. "Jeg er nervøs/bekymret fordi at barna er ute sammen med faren sin". Hvorpå folk hun ikke kjenner er velkomne til å bashe i vei. JAR har faktisk ikke kommet med sin side av saken. Ja, mora hans har slengt med leppa, men det er da ikke han som styrer henne.

Come on. Maria stiller seg selv i et utrolig dårlig lys ved å gjøre det på den måten.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener. Visse ting legger man, som voksen, ikke ut på instagram. Som f.eks. "Jeg er nervøs/bekymret fordi at barna er ute sammen med faren sin". Hvorpå folk hun ikke kjenner er velkomne til å bashe i vei. JAR har faktisk ikke kommet med sin side av saken. Ja, mora hans har slengt med leppa, men det er da ikke han som styrer henne.

Come on. Maria stiller seg selv i et utrolig dårlig lys ved å gjøre det på den måten.

Når man klarer å fremstille seg selv verre enn JAR og LA, så er det noe riv ruskende galt. Hun kone nr 2 virker ikke god for fem flate øre.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Nå blir de en del av bloggerne også morro!!

Tv-programmet? 

Da vet jeg i så fall hva jeg skal styre unna på TV fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå blir de en del av bloggerne også morro!!

Gøy og leve, Riise på TV, bli med å heie, Arne Scheie.... 

(Si det med rusten Jørn Hoel Røst).

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy og leve, Riise på TV, bli med å heie, Arne Scheie....

(Si det med rusten Jørn Hoel Røst).

Åååå....

"Nå er det VM, skru på TV..."

Har jeg rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå....

"Nå er det VM, skru på TV..."

Har jeg rett?

Ja, det er den der fotballsangen som fikk en alternativ tekst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som tenker på sammenhengen mellom om å bli fulgt av kameraer og ha samvær....?

Det er ikke slik at en mor bare kan nekte samvær, om det skjer kan man ta dette til retten. Når avkom bor i et annet land må man ofre litt selv og f eks reise dit barna er.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, forsent ute så fikk ikke sett svaret mitt. Kan den som svarte, skrive det til meg privat? Jeg er farlig nysgjerrig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som tenker på sammenhengen mellom om å bli fulgt av kameraer og ha samvær....?

Det er ikke slik at en mor bare kan nekte samvær, om det skjer kan man ta dette til retten. Når avkom bor i et annet land må man ofre litt selv og f eks reise dit barna er.

Det har visst vært noe greier der, hun har vært vanskelig og han har vært vanskelig. Vet LAR har kommentert at de gjerne vil det siste året, men det er noen som har satt en stopper.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Rise og Louise på Senkveld... duckface much :sjokkert:  Snart ser alle de kliss like ut alle sammen med restylande overalt. Carina, Louise, og hele den gjengen der med C kjendiser. Beklager, jeg klarte ikke å la være å kommentere det. Det er jo ikke fint skjønner ingen at "less is more" lenger?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...