Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Er det mobbing å si at nivået er lavt? Nei. Når man velger å være med på et tv program, så må man bare godta sånt. Hvis ikke, så bør man ikke melde seg på et reality program. Spesielt hvis det er et program som kropp og utseende er i fokus. Enkelt og greit. Synes det er hysterisk å rope ut mobbing.

Veldig enig.

Anonymous poster hash: aba2a...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde litt lyst å kommentere den jeg og, så bra du gjorde det ;)

Er vel en ny epoke med samme spiller i 2 sesonger fremover, fra i fjor. Akkurat som Christian Rene, som endelig er ferdigspilt :fnise:

Men hvem det kan være er jo umulig å vite. Kanskje en jente? :vetikke: Labi kan det gjerne være, han er jo såpass borte vekk at det bare er morsomt, men han dret seg vel for mye ut på finalefesten......

Casper er jo et typisk rasshøl de kan dra inn igjen, men da er vi jo igang med mobbing rimelig kjapt vil jeg tro............

Simone eller Lene Angelica hadde vært skremmende provoserende hvertfall, men da hadde vel tv3 fått flere seere ;) Og igjen, rett på mobbingen :( Labi er for dum til å komme på mobbingen selv, så bedre, tross alt.

Husker ikke mye av mobbingen fra Casper sin side, husker han som småfrekk, men hyggelig. Kunne egentlig tenkt meg å ha ham inn igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke mye av mobbingen fra Casper sin side, husker han som småfrekk, men hyggelig. Kunne egentlig tenkt meg å ha ham inn igjen!

Han har dame, så han er nok ikke med i år..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke mye av mobbingen fra Casper sin side, husker han som småfrekk, men hyggelig. Kunne egentlig tenkt meg å ha ham inn igjen!

Hyggelig? Når da?

Casper var en liten snørrvalp som ikke var så særlig snill mot AM. Først var han partner med Amy, men ville ha AM som partner da hun kom inn. Tok ikke lang tid før han ble dritt lei AM og ville tilbake til Amy. Han fikk alle til å tro at AM valgte han som partner (sånn helt uten videre) men det var jo han som ba henne velge han for Amy ikke var noe pen. Snakket stygt om AM i snakkeboksen og himla med øynene da hun lå å gråt siden han hadde snakket stygt om henne til de andre. Heldigvis fikk hun kastet han på ræva ut under parseremonien pga en makt hun hadde. Han hadde sagt i snakkeboksen at han følte seg 100% trygg før seremonien. :fnise:

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke mye av mobbingen fra Casper sin side, husker han som småfrekk, men hyggelig. Kunne egentlig tenkt meg å ha ham inn igjen!

Er du seriøs? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 7254c...59d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig? Når da?

Casper var en liten snørrvalp som ikke var så særlig snill mot AM. Først var han partner med Amy, men ville ha AM som partner da hun kom inn. Tok ikke lang tid før han ble dritt lei AM og ville tilbake til Amy. Han fikk alle til å tro at AM valgte han som partner (sånn helt uten videre) men det var jo han som ba henne velge han for Amy ikke var noe pen. Snakket stygt om AM i snakkeboksen og himla med øynene da hun lå å gråt siden han hadde snakket stygt om henne til de andre. Heldigvis fikk hun kastet han på ræva ut under parseremonien pga en makt hun hadde. Han hadde sagt i snakkeboksen at han følte seg 100% trygg før seremonien. :fnise:

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

Jeg er enig. Han var en drittsekk inne på paradise, og har vært en drittsekk mot henne (med støtte fra Amy) etter han gikk ut også. Ufordragelig oppførsel. At Amy støttet denne oppførselen viser bare det hun selv viste av seg selv på paradise: usikkerhet og bekreftelsesbehov. Tåpelig.

Anonymous poster hash: 7254c...59d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livmora

Er det mobbing å si at nivået er lavt? Nei. Når man velger å være med på et tv program, så må man bare godta sånt. Hvis ikke, så bør man ikke melde seg på et reality program. Spesielt hvis det er et program som kropp og utseende er i fokus. Enkelt og greit. Synes det er hysterisk å rope ut mobbing.

Desverre vil jeg tro at de fleste melder seg på i god tro om at de vil bli likt. Uansett må det være vondt å lese slike ting om seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV3 og Triana inviterer deg tilbake til et hett og eksotisk opphold i Mexico, på Paradise Hotel, der oppgaven deltakerne får i utgangspunktet er enkel: Finn deg en partner eller sjekk ut.

Spillet om å beholde en plass på hotellet fra uke til uke er imidlertid alt annet enn enkelt. Denne gangen sjekker fem lekre jenter inn på hotellet, og fem sjarmerende gutter. OG fem hotte, modellaktige gutter. Sjarm eller utseende, lek eller spill – hva skal til for å sikre seg et rom for natten?

Flotte jenter, kjekke gutter, tvister og backstabbing i ryggen – i år hyller vi konseptet og Paradiset – slik Paradise Hotel skal være: Glødende hett, tiltrekkende og umåtelig nervepirrende.

Ny sesong med Paradise Hotel kommer til TV3 og TV3 play 9. mars.

http://www.tv3.no/paradise-hotel/dette-er-paradise

Altså, 10 gutter og 5 jenter fra start. Hermer etter Sverige der altså.

Endret av ankara
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer nesten ikke vente!

Og at Casper var HYGGELIG? Nei, han var en arrogant, høy på pæra, for opptatt av å spille hardest mulig fortest mulig og var ekstremt stygg i måten han omtalte Amy og AM på. AM var jo så søt under hele oppholdet, og da hun gjentatte ganger ble nærmest gruppemobbet av gjengen, spesielt Nico og Labi (Labi fulgte jo bare etter Nico da, men uansett) så syns jeg de gikk for langt.

Takler ikke sånne utlendingsgutter som alltid skal skrike høyest og prate mest skittent. ÆSJ



Anonymous poster hash: 05168...4e1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og unnskyld meg, men hvem i PH-ansatte slapp dette hespetreet inn?

2qnw0aw.jpg

Jeg garanterer deg at alt hatet fra Simone for AM, var basert på sjalusi. Det oste sjalusi av Simone hver gang hun gikk til "angrep" på AM. Mest sannsynlig fordi AM fikk oppmerksomhet av gutta.



Anonymous poster hash: 05168...4e1
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig? Når da?

Casper var en liten snørrvalp som ikke var så særlig snill mot AM. Først var han partner med Amy, men ville ha AM som partner da hun kom inn. Tok ikke lang tid før han ble dritt lei AM og ville tilbake til Amy. Han fikk alle til å tro at AM valgte han som partner (sånn helt uten videre) men det var jo han som ba henne velge han for Amy ikke var noe pen. Snakket stygt om AM i snakkeboksen og himla med øynene da hun lå å gråt siden han hadde snakket stygt om henne til de andre. Heldigvis fikk hun kastet han på ræva ut under parseremonien pga en makt hun hadde. Han hadde sagt i snakkeboksen at han følte seg 100% trygg før seremonien. :fnise:Anonymous poster hash: 7bce5...88b

Wææ, jeg husker ingenting av dette! Da forstår jeg kanskje litt mer av hatet han får. Tror jeg må følge bedre med denne sesongen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer nesten ikke vente!

Og at Casper var HYGGELIG? Nei, han var en arrogant, høy på pæra, for opptatt av å spille hardest mulig fortest mulig og var ekstremt stygg i måten han omtalte Amy og AM på. AM var jo så søt under hele oppholdet, og da hun gjentatte ganger ble nærmest gruppemobbet av gjengen, spesielt Nico og Labi (Labi fulgte jo bare etter Nico da, men uansett) så syns jeg de gikk for langt.

Takler ikke sånne utlendingsgutter som alltid skal skrike høyest og prate mest skittent. ÆSJ

Anonymous poster hash: 05168...4e1

Tror hun blander Casper med en annen en for Casper var langt i fra hyggelig.

Det morsomste jeg husker var da AM og Aurora sto på badet, og AM sa Casper hadde bedt henne om å velge han som partner fordi han var lei Amy. Amy og de andre sto å tyvlyttet. Amy satt å LO da AM sa det og Casper nektet så klart. Haha, Amy må ha følt seg dum da hun fikk se at AM snakket sant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer nesten ikke vente!

Og at Casper var HYGGELIG? Nei, han var en arrogant, høy på pæra, for opptatt av å spille hardest mulig fortest mulig og var ekstremt stygg i måten han omtalte Amy og AM på. AM var jo så søt under hele oppholdet, og da hun gjentatte ganger ble nærmest gruppemobbet av gjengen, spesielt Nico og Labi (Labi fulgte jo bare etter Nico da, men uansett) så syns jeg de gikk for langt.

Takler ikke sånne utlendingsgutter som alltid skal skrike høyest og prate mest skittent. ÆSJ

Anonymous poster hash: 05168...4e1

For ikke snakke om Lene A. Grøss. Jeg likte henne i starten, men hun ble verre og verre. Hun og Christer hadde en grusom måte å snakke på. "Sykt lættis, lol looool, wanke, korke, shiiiit" :roll:

Jeg var heller ikke noe fan av Nico. "AM horer seg til topp" Snakker du om som løper rundt desperat etter at noen av jentene skal ta en Nortug på deg og Labi, og viser tissen din til alle så de skal se den ikke er så liten. Arg!

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For ikke snakke om Lene A. Grøss. Jeg likte henne i starten, men hun ble verre og verre. Hun og Christer hadde en grusom måte å snakke på. "Sykt lættis, lol looool, wanke, korke, shiiiit" :roll:

Jeg var heller ikke noe fan av Nico. "AM horer seg til topp" Snakker du om som løper rundt desperat etter at noen av jentene skal ta en Nortug på deg og Labi, og viser tissen din til alle så de skal se den ikke er så liten. Arg!

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

Jeg hadde fortrengt dette. Takk for den :murvegg:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen slippes deltakerne! 10 gutter og 5 jenter, blir spennende! :)

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter 9 mars :)

I morgen slippes deltakerne! 10 gutter og 5 jenter, blir spennende! :)

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

Hvordan får dere med dere dette?

Anonymous poster hash: 7254c...59d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får dere med dere dette?

Anonymous poster hash: 7254c...59d

Leser sladder-nyheter? :P Følger med på facebook-siden til PH osv. Seher.no slipper endel paradise relaterte nyheter

Anonymous poster hash: 05168...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...