Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Nei, det var til tider grusomt ifjor. Stakkars AM og Aurora. https://www.youtube.com/watch?v=0A6FV_cBpu4, uvennskap og krangler. Men ikke mobbing og personangrep. 2013-sesongen er fortsatt tidenes sesong, med finalen som antiklimaks. I 2014 var det motsatt. Laber sesong med den beste og mest episke finalen EVER.

Enig. Sesong 5 var den beste. Da var det ikke en person som ble utestengt og mobbet. AM ble jo fryst ut fra første stund. Tydelig at de andre jentene var sjalu på henne. Samme med Margrethe fra sesong 1 og Miguel fra sesong 4 som ble fryst ut og behandlet som dritt.

Husker dere Christina fra sesong 4? Fy faen for en megge. Grøss! :haar:

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg! Håper produsentene tar det litt mer seriøst hvis det blir en ny mobbesesong. Håper virkelig noe av det fra siste sesong var manus. Stakkars AM.

Tror dessverre ikke det var manus :( Hvor finner tv3 disse menneskene hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Sesong 5 var den beste. Da var det ikke en person som ble utestengt og mobbet. AM ble jo fryst ut fra første stund. Tydelig at de andre jentene var sjalu på henne. Samme med Margrethe fra sesong 1 og Miguel fra sesong 4 som ble fryst ut og behandlet som dritt.

Husker dere Christina fra sesong 4? Fy faen for en megge. Grøss! :haar:

Ikke snakk. Jeg synes hun faktisk var verre enn både Nanna og Lene til sammen! Spytte på en annen deltager? Fysj.

Jeg håper dette blir en god sesonge og at de som er med i år har lest i de tidligere PH trådene :fnise:

Anonymous poster hash: aba2a...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Sesong 5 var den beste. Da var det ikke en person som ble utestengt og mobbet. AM ble jo fryst ut fra første stund. Tydelig at de andre jentene var sjalu på henne. Samme med Margrethe fra sesong 1 og Miguel fra sesong 4 som ble fryst ut og behandlet som dritt.

Husker dere Christina fra sesong 4? Fy faen for en megge. Grøss! :haar:

Vel, Mari som "bare kunne putte huet sitt i en bøtte og drukne der lissom" (sitat: Tina) fikk jo gjennomgå. Det samme fikk Isabell. Men det kan ikke sammenlignes med AM ifjor.

Og ja: husker Christina. FÆLESTE kjerringa i PH-sammenheng sammen med Lene fra sesong 1, Tina fra sesong 5 og Lene Angelica og Simone fra ifjor.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dette blir en god sesonge og at de som er med i år har lest i de tidligere PH trådene :fnise:

Vi får satse på det :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, Mari som "bare kunne putte huet sitt i en bøtte og drukne der lissom" (sitat: Tina) fikk jo gjennomgå. Det samme fikk Isabell. Men det kan ikke sammenlignes med AM ifjor.

Og ja: husker Christina. FÆLESTE kjerringa i PH-sammenheng sammen med Lene fra sesong 1, Tina fra sesong 5 og Lene Angelica og Simone fra ifjor.

Men de var ikke alene og hadde hele hotellet mot seg. De hadde jo sin gjeng der de onde mot de snille kjempet mot hverandre. De to hadde folk som kunne backe de opp. Det blir liksom ikke det samme som hva AM og Magrethe måtte gjennomgå.

Anonymous poster hash: afbed...561

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tykke jenter er jeg ikke noe fan av, det er bare ikke noe fint! De ser så runde ut og jeg har ikke noe problem med å si det til jenter jeg mener er tykke"

Drittsekk.

Endret av Savannah87
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det ikke kommer inn en Casper nr 2 denne sesongen. Han var fæl han. Jeg hadde lyst til å bare slå ut tennene på han. Jeg frydet meg da han røyk ut.

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

om seg selv:

"Jeg vinner «Paradise Hotel» fordi jeg ser bra ut og fordi jeg er flink med mennesker. Jeg gjør det jeg kan for å se best mulig ut. Utseendet er det viktigste for meg og jeg elsker oppmerksomhet. Folk fortjener å se en type som meg fordi jeg ser bra ut og har fin kropp"

om jentene:

"Samtidig så håper jeg ikke at jentene er altfor fine, men at de er litt styggere enn meg selv slik at jeg kan forføre dem"

HAHAHA



Anonymous poster hash: d73f5...dd3
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

om seg selv:

"Jeg vinner «Paradise Hotel» fordi jeg ser bra ut og fordi jeg er flink med mennesker. Jeg gjør det jeg kan for å se best mulig ut. Utseendet er det viktigste for meg og jeg elsker oppmerksomhet. Folk fortjener å se en type som meg fordi jeg ser bra ut og har fin kropp"

om jentene:

"Samtidig så håper jeg ikke at jentene er altfor fine, men at de er litt styggere enn meg selv slik at jeg kan forføre dem"

HAHAHA

Anonymous poster hash: d73f5...dd3

Hørtes ut som Labi :fnise:

Lurer på om han ser like bra ut som han skryter av ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på et vorspiel hos ei venninne, hvor Labi hadde invitert seg selv, i fjor sommer ( :spy:). Vi hadde faktisk en lang samtale sammen, hvor han fortalte at TV3 var såpass fornøyd med å ha han med, at de hadde tilbudt han å være med i neste sesong (den som kommer på tv nå snart). Tullingen anbefalte også at jeg skulle søke meg på..

Vi får nå se om han snakket sant da.. Håper virkelig ikke det. Husker han tok heeelt av, og lagde en scene da jeg og noen venninner spiste kald pizza (ikke rå). "Hvorfor spiser dere kald pizza? Hvorfor. Dette er ikke greit?? HVORFOR SPISER DU KALD PIZZA?!"

Endret av smartbimbo
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på et vorspiel hos ei venninne, hvor Labi hadde invitert seg selv, i fjor sommer ( :spy:). Vi hadde faktisk en lang samtale sammen, hvor han fortalte at TV3 var såpass fornøyd med å ha han med, at de hadde tilbudt han å være med i neste sesong (den som kommer på tv nå snart). Tullingen anbefalte også at jeg skulle søke meg på..

Vi får nå se om han snakket sant da.. Håper virkelig ikke det. Husker han tok heeelt av, og lagde en scene da jeg og noen venninner spiste kald pizza (ikke rå). "Hvorfor spiser dere kald pizza? Hvorfor. Dette er ikke greit?? HVORFOR SPISER DU KALD PIZZA?!"

Haha seriøst? Labi er jo helt tilbakestående! Skal han være med i år, så gidder ikke jeg å se på.

Anonymous poster hash: 41c35...0b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere ikke et liv?

Anonymous poster hash: 4711e...35d

Nei har du?

Anonymous poster hash: aba2a...26c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg VELDIG gammel som ser på PH :fnise: Det er flaut, men klarer jo ikke å la være. Må se!

Får håpe ikke denne sesongen blir en ny mobbesesong da :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...