Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Hvilket opptrinn?

Lorden valgte jo selv å reise hjem for han var så lei, så tviler på han er med årets sesong.

Han slo til bestekompisen til Triana ellernoe

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilket opptrinn?

Først skrek han ut at det var avtalt spill da det ble vist på storskjerm at Aurora og Nico slapp kula samtidig. Så slo han til bestekompisen til Triana og ble kastet "på huet og ræva" ut av festen.

http://www.tv2.no/a/5677529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først skrek han ut at det var avtalt spill da det ble vist på storskjerm at Aurora og Nico slapp kula samtidig. Så slo han til bestekompisen til Triana og ble kastet "på huet og ræva" ut av festen.

http://www.tv2.no/a/5677529

Seriøst? For en idiot. Det at de slapp kula på likt var nok bare tilfeldig. Rart at jeg ikke har fått dette med meg før :fnise: Endret av Savannah87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke før tidligst i mars :(

Sjuende sesong

Den sjuende norske sesongen av serien blir i perioden 1. januar-15. mars 2015 spilt inn av TV3. Det er i skrivende stund ikke avklart når serien får sendestart på skjermen. Programleder er Triana Iglesias.



Anonymous poster hash: 38bdb...062
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke før tidligst i mars :(

Sjuende sesong

Den sjuende norske sesongen av serien blir i perioden 1. januar-15. mars 2015 spilt inn av TV3. Det er i skrivende stund ikke avklart når serien får sendestart på skjermen. Programleder er Triana Iglesias.

Anonymous poster hash: 38bdb...062

Hva faen er menninga med å ha så masse reklame for et program som ikke kommer får nesten en måndend.

Anonymous poster hash: dc415...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen er menninga med å ha så masse reklame for et program som ikke kommer får nesten en måndend.

Anonymous poster hash: dc415...6bf

Fordi folk gleder seg, vel. Klarte du ikke å finne ut av det på egenhånd?

Anonymous poster hash: 7254c...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva faen er menninga med å ha så masse reklame for et program som ikke kommer får nesten en måndend.

Anonymous poster hash: dc415...6bf

Det kalles å promotere.

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper denne sesongen blir bra! likte ikke forrige sesong. den var ganske kjedelig..



Anonymous poster hash: d73f5...dd3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likte ikke forrige sesong. den var ganske kjedelig..

Anonymous poster hash: d73f5...dd3

Enig - men med en FANTASTISK og EPISK finale :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere ler å koser dere mens et menneske vurderer ta livet sitt. ja, et menneske i tråden her er i ekstremt ubalanse (ikke jeg). dere kan tro at jeg er i tjuk i hodet alt dere orker, men det forandrer ikke det faktum at det er et menneske her som sliter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere ler å koser dere mens et menneske vurderer ta livet sitt. ja, et menneske i tråden her er i ekstremt ubalanse (ikke jeg). dere kan tro at jeg er i tjuk i hodet alt dere orker, men det forandrer ikke det faktum at det er et menneske her som sliter

Kjeder du deg ikveld? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere ler å koser dere mens et menneske vurderer ta livet sitt. ja, et menneske i tråden her er i ekstremt ubalanse (ikke jeg). dere kan tro at jeg er i tjuk i hodet alt dere orker, men det forandrer ikke det faktum at det er et menneske her som sliter

Haha hvaaa?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjeder du deg ikveld? :)

nja, jeg har nå vist bildet mitt til 4 fra tråden her og alle som en har sagt jeg ser søt og snill ut. hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja, jeg har nå vist bildet mitt til 4 fra tråden her og alle som en har sagt jeg ser søt og snill ut. hehe :D

Hehe, good for you :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg mistenker nesten at annek.blogg.no skal være med siden hun har reist bort for en lang stund (hun sier hun skal til Brasil). Men aner ikke. Hun er ikke på de bildene som er lagt ut av jentene i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger meg ned i protest utenfor TV3 hvis Labi skal inn igjen! Ikke faen at jeg ser på om den tullingen skal være med i årets sesong. Det er få mennesker som irriterer meg så mye som den smørja av en drittunge gjør. ÆSJ.

For øvrig likte jeg alltid "lord sørseth". Han hadde skalkeskjul om å være den største drittsekken ever, men viste seg å være en ganske grei fyr. Etterhvert. Mulig han har dårlig selvtillit, eller usikkerhet, men noe er det. Ellers syns jeg Simone er tidenes ekleste PH-deltaker. Hun irriterte meg like mye som Labi, og det sier en del. Faen for ei møkkakjerring. Hu hadde definitivt dårlig selvtillit sånn som hu holdt på mot Aurora og Ann Mariell. Hu var garantert misunnelig på Ann Mariell, med tanke på at hun fikk oppmerksomhet av gutta, mens Simone ikke fikk det.



Anonymous poster hash: 05168...4e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger meg ned i protest utenfor TV3 hvis Labi skal inn igjen! Ikke faen at jeg ser på om den tullingen skal være med i årets sesong. Det er få mennesker som irriterer meg så mye som den smørja av en drittunge gjør. ÆSJ.

Anonymous poster hash: 05168...4e1

Slapp av, han er i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers syns jeg Simone er tidenes ekleste PH-deltaker. Hun irriterte meg like mye som Labi, og det sier en del. Faen for ei møkkakjerring. Hu hadde definitivt dårlig selvtillit sånn som hu holdt på mot Aurora og Ann Mariell. Hu var garantert misunnelig på Ann Mariell, med tanke på at hun fikk oppmerksomhet av gutta, mens Simone ikke fikk det.

HELT ENIG!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...