Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Skal innrømme at fjorårets finale var skikkelig sjokkerende, og ja - det virket veldig iscenesatt. Hva er sannsynligheten for at de slipper kula på nøyaktig samme tidspunkt? Aurora kastet den i bakken, mens han andre slapp den.

Hva. er. sannsynligheten?



Anonymous poster hash: 05168...4e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet det ikke, jeg bare tror det. Hva er oddsen for å slippe kula på likt på 100k? Hvorfor ventet de ikke lengre, eller slapp den på 50k?

Det var nok for å tiltrekke seere :)

Anonymous poster hash: bd516...838

Det er ikke sant. Nico har jo vært forbanna på produksjonen fordi han mener at noen i produksjonen hintet til Aurora om at Nicolai skulle slippe. Han har ikke fått en krone for det. Tro meg ;)

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw, PH begynte 24. Februar i fjor. Jeg regner med at de starter noenlunde likt i år. Derfor lurer jeg på hvorfor i all verden de ikke har sluppet mer info om deltakerne... :(



Anonymous poster hash: 05168...4e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Det er ikke sant. Nico har jo vært forbanna på produksjonen fordi han mener at noen i produksjonen hintet til Aurora om at Nicolai skulle slippe. Han har ikke fått en krone for det. Tro meg ;)

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

Enig. Det var garantert ikke iscenesatt. Det var nok bare tilfeldig at de slapp kula samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw, PH begynte 24. Februar i fjor. Jeg regner med at de starter noenlunde likt i år. Derfor lurer jeg på hvorfor i all verden de ikke har sluppet mer info om deltakerne... :(

Anonymous poster hash: 05168...4e1

Jeg tipper at det er fordi at en del av deltakerne som kommer inn sent fortsatt har vært i Norge. :)

De første årene gikk de ut med navn og bilde tidlig, men da var også innspillingen ferdig, og alle deltakerne møtte på premierefest.

I fjor var det vel over 50 episoder, altså like mange innspillingsdager, så da ville jo de deltakerne som kom inn rett før semifinaleuka hatt mulighet til å google de originale deltakerne på forhånd.

Anonymous poster hash: 14d5e...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at det er fordi at en del av deltakerne som kommer inn sent fortsatt har vært i Norge. :)

De første årene gikk de ut med navn og bilde tidlig, men da var også innspillingen ferdig, og alle deltakerne møtte på premierefest.

I fjor var det vel over 50 episoder, altså like mange innspillingsdager, så da ville jo de deltakerne som kom inn rett før semifinaleuka hatt mulighet til å google de originale deltakerne på forhånd.

Anonymous poster hash: 14d5e...d20

Stemmer det. I fjor måtte de ha premierefesten etter at sendingene hadde startet på TV. Det var 60 episoder i fjor - altså 60 dager i Mexico, i tillegg til forberedelser og etterarbeid.

Når det gjelder muligheten til å google er det ikke-eksisterende - deltakerne får ikke vite hvem som er på hotellet før de selv sjekker inn. Og hvis de blir sendt inn senere må de være isolert på et annet hotell i Mexico en viss tid i forkant. Jeg er også kanske sikker på at de heller ikke får bruke mobil/internett om TV3 har planer om å sende de inn igjen. Kanskje dog med unntak av Labi ifjor - som jo var hele 31 dager ute av hotellet. Han røk tidlig - og jeg tror TV3 innså at han var populær og savnet - og hentet han inn igjen mot slutten/over halvveis (da det hadde begynt å bli sendt på TV). Da sendingene startet 24.februar i fjor hadde deltakerne kun vært på hotellet rundt halve tiden. Tror nok TV3 vil ha litt mer slingringsmonn denne gangen. Mitt tips er at det starter 2.mars.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den verste megga i ph historie er Anna fra sesong 9 ph Danmark. Hun var verre enn Lene, Simone og alle sammen! Hun var fæl hun.

Det hele startet da Rasmus (hun var fæl før dette skjedde å) sendte ut ph kjæresten til bestevenninna hennes. Hun klikka og behandlet han som dritt. Spyttet etter han og sa de verste ting. Bestevenninna var ikke så snill mot han hun heller, men hun ble bedre mot slutten. Dette foregikk i flere uker. Han ville bare reise hjem, men de i gruppa hans fikk han til å bli. HELDIGVIS fikk han sin hevn. Han fikk en makt hvor skulle sende ut en av jentene. Mobberen og en annen en. Hvem tror dere han valgte? ;)

Hun pulte ph kjæresten til bestevenninna mens hun var tatt til fange.

Endret av Savannah87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste megga i ph historie er Anna fra sesong 9 ph Danmark. Hun var verre enn Lene, Simone og alle sammen! Hun var fæl hun.

Det hele startet da Rasmus (hun var fæl før dette skjedde å) sendte ut ph kjæresten til bestevenninna hennes. Hun klikka og behandlet han som dritt. Spyttet etter han og sa de verste ting. Bestevenninna var ikke så snill mot han hun heller, men hun ble bedre mot slutten. Dette foregikk i flere uker. Han ville bare reise hjem, men de i gruppa hans fikk han til å bli. HELDIGVIS fikk han sin hevn. Han fikk en makt hvor skulle sende ut en av jentene. Mobberen og en annen en. Hvem tror dere han valgte? ;)

Hun pulte ph kjæresten til bestevenninna mens hun var tatt til fange.

Anna forteller om dette i bloggen sin. Noe gikk over styr, noe er redigering. Husk at produksjonen styrer hva vi synes om deltakerne. Men alt er oppgjort nå. :)

Anna er forresten samboer med Martin ("ham den gamle") og de har en liten sønn sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Labi ikke har vært aktiv på facebook siden 2.januar, dette lover bra :icon_lol:

Nei gud orker ikke han! :grine: Vet faktisk ikke om jeg gidder å se på hvis han kloven skal være med. Endret av Savannah87
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

itslordsoerseth: Siste instagrambilde lagt ut 4 uker siden.

elisaabeths: bilde av itslordsoerseth og henne med tekst: kommer til å savne han her <3, 4 uker siden.

Kommer lorden vår inn igjen? :rodmer:



Anonymous poster hash: 363ec...4df
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna forteller om dette i bloggen sin. Noe gikk over styr, noe er redigering. Husk at produksjonen styrer hva vi synes om deltakerne. Men alt er oppgjort nå. :)

Anna er forresten samboer med Martin ("ham den gamle") og de har en liten sønn sammen.

Tviler på at det går an å redigere enn så dårlig oppførsel. Å spytte etter folk og snakke stygt går ikke an å redigeres. Hun oppførte seg veldig dårlig og kan ikke legge skylden på produksjonen. Vi så jo hvor lei seg Rasmus ble.

Men så klart kan det noen ganger fremstå verre enn det som det er.

Hun sier Rasmus sa stygge ting til henne osv, men dette ble ikke vist på tv og da er det vanskelig å vite om dette er sant eller ikke. Jeg likte Rasmus godt og var aldri stygg med noen. Ikke som vi så tv. Bra hun sagt unnskyld. Det skulle bare mangle.

Det at de har fått barn har jeg vist lenge. :)

Endret av Savannah87
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste megga i ph historie er Anna fra sesong 9 ph Danmark. Hun var verre enn Lene, Simone og alle sammen! Hun var fæl hun.

Det hele startet da Rasmus (hun var fæl før dette skjedde å) sendte ut ph kjæresten til bestevenninna hennes. Hun klikka og behandlet han som dritt. Spyttet etter han og sa de verste ting. Bestevenninna var ikke så snill mot han hun heller, men hun ble bedre mot slutten. Dette foregikk i flere uker. Han ville bare reise hjem, men de i gruppa hans fikk han til å bli. HELDIGVIS fikk han sin hevn. Han fikk en makt hvor skulle sende ut en av jentene. Mobberen og en annen en. Hvem tror dere han valgte? ;)

Hun pulte ph kjæresten til bestevenninna mens hun var tatt til fange.

Jeg er enig. Jeg synes hun var så søt i starten, men for en megge hun viste seg til å være. Jeg likte godt "bestevenninnen" hennes der inne da, selv om hun også gjorde noen ting som ikke var særlig hyggelige.

Anna forteller om dette i bloggen sin. Noe gikk over styr, noe er redigering. Husk at produksjonen styrer hva vi synes om deltakerne. Men alt er oppgjort nå. :)

Anna er forresten samboer med Martin ("ham den gamle") og de har en liten sønn sammen.

Sier du at produksjonen tvang Anna til å spytte på Rasmus? At de tvang Anna til å ha sex med "bestevenninnens" kjæreste der inne? Tvang de henne til å oppføre seg som en bitch? Produksjonen kan da ikke redigere handlingene hennes eller ordene som kommer ut av munnen hennes.

Det lureste man kan gjøre etter en slik oppførsel er å legge seg helt flat og beklage seg, ikke skylde på produksjonen som veldig mange andre deltakere gjør. Det er totalt mangel på selvinnsikt. De fleste og styggeste mobberne skylder på produksjonen for å ha fremstilt dem "feil". Latterlig.

Anonymous poster hash: 7254c...59d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier du at produksjonen tvang Anna til å spytte på Rasmus? At de tvang Anna til å ha sex med "bestevenninnens" kjæreste der inne? Tvang de henne til å oppføre seg som en bitch? Produksjonen kan da ikke redigere handlingene hennes eller ordene som kommer ut av munnen hennes.

Anonymous poster hash: 7254c...59d

Haha, nei det sier jeg da ikke. Men de velger alltid å vise det som blir best TV. Og det er som regel det som framstiller personen på verst mulig måte. For det de nemlig vet er at seerne VIL ha noen å hate. De VIL ikke ha noen formildende omstendigheter. Kommer det fram noen slike så velger seerne å ikke tro på dem... akkurat som her i tråden nå. På TV er alt svart-hvitt og det er nøyaktig hva produksjonen ønsker.

Jeg husker godt hvor forbannet jeg var på Anna selv. Hun oppførte seg motbydelig. Men nå er det over, alt er oppgjort og de har gått videre for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei det sier jeg da ikke. Men de velger alltid å vise det som blir best TV. Og det er som regel det som framstiller personen på verst mulig måte. For det de nemlig vet er at seerne VIL ha noen å hate. De VIL ikke ha noen formildende omstendigheter. Kommer det fram noen slike så velger seerne å ikke tro på dem... akkurat som her i tråden nå. På TV er alt svart-hvitt og det er nøyaktig hva produksjonen ønsker.

Jeg husker godt hvor forbannet jeg var på Anna selv. Hun oppførte seg motbydelig. Men nå er det over, alt er oppgjort og de har gått videre for lenge siden.

Det hadde da ikke vært noe annerledes om de også hadde vist god oppførsel fra Anna. Hun er fortsatt en like dårlig person ut ifra drittoppførselen hennes. Selv om det er lenge siden synes jeg ikke det gjør opp for dårlig oppførsel, og man kan fint trekke opp slike eksempler i ettertid.

Anonymous poster hash: 7254c...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Enig. Du kan ikke skylde på produksjonen. Det blir for dumt. De er voksne mennesker og står selv for sin oppførsel. Labi sutra jo til Seher.no om at produksjonen liksom hadde fremstilt han så dum. Det klarte du veldig fint selv Labi! Lene var også fort ute med å si at det ble redigert mye verre enn det var og blablabla....

Anna var grusom og det er ikke produksjonens feil hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

itslordsoerseth: Siste instagrambilde lagt ut 4 uker siden.

elisaabeths: bilde av itslordsoerseth og henne med tekst: kommer til å savne han her <3, 4 uker siden.

Kommer lorden vår inn igjen? :rodmer:

Anonymous poster hash: 363ec...4df

Tviler på det, etter det opptrinnet han hadde på finalefesten ifjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det, etter det opptrinnet han hadde på finalefesten ifjor.

Hvilket opptrinn?

Lorden valgte jo selv å reise hjem for han var så lei, så tviler på han er med årets sesong.

Endret av Savannah87
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...