Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Haha, dere er faenmeg prippne og hårsåre dersom dere mener Labi er en idiot og tilbakestående.

Helllooo! Han lager jo bare show og er utrolig sprudlende. Dessuten er han ganske sarkastisk også, men det skjønner vel ikke dere!? I motsetning til mange andre som later den feite ræva si på solsengen eller lager drama. Ærlig talt a, så kjedelig dere er.¨

LABI LABI LABI <3



Anonymous poster hash: 869d3...459
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, dere er faenmeg prippne og hårsåre dersom dere mener Labi er en idiot og tilbakestående.

Helllooo! Han lager jo bare show og er utrolig sprudlende. Dessuten er han ganske sarkastisk også, men det skjønner vel ikke dere!? I motsetning til mange andre som later den feite ræva si på solsengen eller lager drama. Ærlig talt a, så kjedelig dere er.¨

LABI LABI LABI <3

Anonymous poster hash: 869d3...459

Hvis Labi prøvde på å være sarkastisk burde kan kanskje revurdere den form for humor. Tror ikke det var mange som skjønte at han var det for å si det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Haha, dere er faenmeg prippne og hårsåre dersom dere mener Labi er en idiot og tilbakestående.

Helllooo! Han lager jo bare show og er utrolig sprudlende. Dessuten er han ganske sarkastisk også, men det skjønner vel ikke dere!? I motsetning til mange andre som later den feite ræva si på solsengen eller lager drama. Ærlig talt a, så kjedelig dere er.¨

LABI LABI LABI <3

Anonymous poster hash: 869d3...459

Er du bestekompisen til Labi eller en jentunge på 14 år?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dere er faenmeg prippne og hårsåre dersom dere mener Labi er en idiot og tilbakestående.

Helllooo! Han lager jo bare show og er utrolig sprudlende. Dessuten er han ganske sarkastisk også, men det skjønner vel ikke dere!? I motsetning til mange andre som later den feite ræva si på solsengen eller lager drama. Ærlig talt a, så kjedelig dere er.¨

LABI LABI LABI <3

Anonymous poster hash: 869d3...459

Jeg er faktisk enig med deg! Om alle skulle vært som for eksempel hun Julie ellernoe, så hadde jo programmet blitt pisskjedelig! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg satt og lo meg skakk i hjel av kommentarene til Labi! :)

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dere er faenmeg prippne og hårsåre dersom dere mener Labi er en idiot og tilbakestående.

Helllooo! Han lager jo bare show og er utrolig sprudlende. Dessuten er han ganske sarkastisk også, men det skjønner vel ikke dere!? I motsetning til mange andre som later den feite ræva si på solsengen eller lager drama. Ærlig talt a, så kjedelig dere er.¨

LABI LABI LABI <3

Anonymous poster hash: 869d3...459

Han var da ikke sarkastisk. Han sier jo selv at han virket dum, men han skyldte heller på produksjonen. Men guess what? Produksjonen bestemmer ikke hva han sier. Han er regelrett dum. At mange mener at Labi er dum og tilbakestående gjør dem ikke pripne (det er slik det skrives) eller hårsåre. Det er da ingen som tar seg nær av det Labi sier. Du bør kjøpe en ordbok og slå opp ordene "prippen" og "hårsår", for her tar du grundig feil. Så kan du heller komme tilbake og velge noen andre ord som er mer passende.

Anonymous poster hash: 7254c...59d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Han var da ikke sarkastisk. Han sier jo selv at han virket dum, men han skyldte heller på produksjonen. Men guess what? Produksjonen bestemmer ikke hva han sier. Han er regelrett dum. At mange mener at Labi er dum og tilbakestående gjør dem ikke pripne (det er slik det skrives) eller hårsåre. Det er da ingen som tar seg nær av det Labi sier. Du bør kjøpe en ordbok og slå opp ordene "prippen" og "hårsår", for her tar du grundig feil. Så kan du heller komme tilbake og velge noen andre ord som er mer passende.

Anonymous poster hash: 7254c...59d

Signerer. Sorry, men Labi er seriøst dum. Husker dere det lille raserianfallet han fikk under finalen? Haha, fantastisk da Triana satt han på plass ;) Han var bare sur fordi han ikke fikk den dumme crosseren sin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN, uten Labi så hadde vi forøvrig ikke hatt så mye å diskutere. Så sånn sett er jeg nesten for at Labi var med til tross for at han irriterte meg i hjel!

Gi meg drama, fyllekrangling og sex på PH i år! Love it :fnise:



Anonymous poster hash: 05168...4e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bryr meg mindre om Labi eller noen andre blir framstilt slik de "egentilg er". De er med på et program hvor ting skal dramatiseres. De skal skape underholdning for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det blitt lagt ut bilder av ansiktet til de? Jeg har sett kroppene til jentene og det var ikke mye å skryte av. Celluiltter og ikke så veldig trente kropper. Skuffende.

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det blitt lagt ut bilder av ansiktet til de? Jeg har sett kroppene til jentene og det var ikke mye å skryte av. Celluiltter og ikke så veldig trente kropper. Skuffende.

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

Var ikke akkurat trente kropper på jentene i fjord heller, for å si det mildt

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Var ikke akkurat trente kropper på jentene i fjord heller, for å si det mildt

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

Enig. Synes nivået er så lavt. Burde være litt høyere nivå. Slik som det er i ph DK og ph SE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livmora

Noen her burde virkelig tenke over hva man skriver på nett. Tror dere ikke disse deltagerne leser hva som blir skrevet om dem? Dere syter over mobbingen på skjermen, men den virkelige mobbingen befinner seg på forum som dette.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Noen her burde virkelig tenke over hva man skriver på nett. Tror dere ikke disse deltagerne leser hva som blir skrevet om dem? Dere syter over mobbingen på skjermen, men den virkelige mobbingen befinner seg på forum som dette.

Er det mobbing å si at nivået er lavt? Nei. Når man velger å være med på et tv program, så må man bare godta sånt. Hvis ikke, så bør man ikke melde seg på et reality program. Spesielt hvis det er et program som kropp og utseende er i fokus. Enkelt og greit. Synes det er hysterisk å rope ut mobbing.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det mobbing å si at nivået er lavt? Nei. Når man velger å være med på et tv program, så må man bare godta sånt. Hvis ikke, så bør man ikke melde seg på et reality program. Spesielt hvis det er et program som kropp og utseende er i fokus. Enkelt og greit. Synes det er hysterisk å rope ut mobbing.

Det er veldig hysterisk. Om man bretter seg ut, og blir med på tv, så får man tåle å høre forskjellige ting om seg selv fra seerne også! :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke akkurat trente kropper på jentene i fjord heller, for å si det mildt

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

Hvilken fjord?

Anonymous poster hash: 3d36d...c88

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken fjord?

Anonymous poster hash: 3d36d...c88

Haha, jeg merket det men gadd ikke rette på det.

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken fjord?

Anonymous poster hash: 3d36d...c88

Jeg hadde litt lyst å kommentere den jeg og, så bra du gjorde det ;)

Er vel en ny epoke med samme spiller i 2 sesonger fremover, fra i fjor. Akkurat som Christian Rene, som endelig er ferdigspilt :fnise:

Men hvem det kan være er jo umulig å vite. Kanskje en jente? :vetikke: Labi kan det gjerne være, han er jo såpass borte vekk at det bare er morsomt, men han dret seg vel for mye ut på finalefesten......

Casper er jo et typisk rasshøl de kan dra inn igjen, men da er vi jo igang med mobbing rimelig kjapt vil jeg tro............

Simone eller Lene Angelica hadde vært skremmende provoserende hvertfall, men da hadde vel tv3 fått flere seere ;) Og igjen, rett på mobbingen :( Labi er for dum til å komme på mobbingen selv, så bedre, tross alt.

Endret av UnderCover
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...