Gå til innhold

Spenstig!


Zenobia

Anbefalte innlegg

Første fastedagen hvor jeg er på jobb. Så kroppen strider litt imot. Men var kjempe godt med salaten min så nå blir det te resten av kvelden. Hvordan går det med deg? Er ikke all verdens kalorier i tomat. Det kan man vel unne seg.

Ble litt paff da jeg skjønte at jeg hadde forregnet meg, men er ved godt mot :biggrin: Første fastedagen var TREEEG å komme gjennom; formen i dag har vært aldeles upåklagelig. Blir en kopp peppermynte-te til slutt i dag. YAY! Sender deg viljestyrke til å holde ut :pirat: kanskje litt forsinket :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble litt paff da jeg skjønte at jeg hadde forregnet meg, men er ved godt mot :biggrin: Første fastedagen var TREEEG å komme gjennom; formen i dag har vært aldeles upåklagelig. Blir en kopp peppermynte-te til slutt i dag. YAY! Sender deg viljestyrke til å holde ut :pirat: kanskje litt forsinket :kjefte:

Takker så mye :). Har mye å si å være med her har jg skjønt. Ble en som en kinaputt med energi etter mat kjenner jg. Første dagen min var også veldig vond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres tungt og sunt ;) ut. Jeg skal ut og gå i dag. Ble bare en 40min tur i går, (og dermed fikk jeg rapportert det også, tji-hi ;) ) Jeg faster i dag Enn du. Du faster annenhver dag? Ca. kalorinivå på fastedagene?

Alt må med av trening, jeg har en butikk som ligger ca 40 min unna, og det blir nok trimmen å gå dit enkelte dager (40 min tur/retur). Går man fort så blir det litt svette av det også :)

Jeg ligger på 500 kcal på fastedagene og ca 1700 kcal de vanlige dagene. I dag ble det dessverre ikke tur, veldig dumt da det har kommet mye mer snø i skogen og det ville blitt vassing og ekstra god trim :laugh:

Men skal rydde bort jula og da blir det veldig mye gå opp og ned en trapp! Haha, får ta med det i trimregnskapet, trappeløping med julepynt. Planen er å begynne med yoga igjen i dag, og i morgen tidlig blir det treningssenter og forsiktig oppstart med styrketrening.

Har noen plager som gjorde at jeg måtte ta en treningspause fra oktober. Men satser på at det går bra nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dag 4 gjennomført!! EN dag igjen til hviledag! Jeg er dau... :daane: Det var tungt, men godt på samme tid. :) Nå skal jeg nyte siste dag av ferien... Så er det på'n igjen med jobb i morgen... :tristbla::cry3:

Ha en fin kveld, og stå på! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt må med av trening, jeg har en butikk som ligger ca 40 min unna, og det blir nok trimmen å gå dit enkelte dager (40 min tur/retur). Går man fort så blir det litt svette av det også :)

Jeg ligger på 500 kcal på fastedagene og ca 1700 kcal de vanlige dagene. I dag ble det dessverre ikke tur, veldig dumt da det har kommet mye mer snø i skogen og det ville blitt vassing og ekstra god trim :laugh:

Men skal rydde bort jula og da blir det veldig mye gå opp og ned en trapp! Haha, får ta med det i trimregnskapet, trappeløping med julepynt. Planen er å begynne med yoga igjen i dag, og i morgen tidlig blir det treningssenter og forsiktig oppstart med styrketrening.

Har noen plager som gjorde at jeg måtte ta en treningspause fra oktober. Men satser på at det går bra nå.

Jeg liker rapporten din :5: Alle monner drar :ball: Min trim i dag ble 40min spasertur, så butikkdistansen din får absolutt godkjent fra meg :opplyser:

Da er dag 4 gjennomført!! EN dag igjen til hviledag! Jeg er dau... :daane: Det var tungt, men godt på samme tid. :) Nå skal jeg nyte siste dag av ferien... Så er det på'n igjen med jobb i morgen... :tristbla::cry3:

Ha en fin kveld, og stå på! :tommel:

YEEHAAAW!! Du er tøff :Nikke: Nå får du en god natts søvn med restitusjon, så kvitrer du i morgen, skal du se, kjøttmeis :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, så super flinke dere er allesammans!!! HEJJA HEJJA!! 💪✌😀

Jeg tog min andre dag idag. Igår var det 1timme på styrke og mølla. Idag 2*30min med svettig sykkeltur med sekk og barn på slep. Tungt men deilig! Er så sinnsykt støl etter igår!

Imorgen ska jeg på 1timme hardtrening igjen. Rapporterer når det er gjort.

Kostholdet går IKKE bra. Men begynner på mandag ordentlig.

Hva bytter dere ut poteter, ris og pasta med? Idag gjorde jeg brokkolimstappe, veldig godt. Tog i et egg å, for ekstra proteiner. Fungerer det vell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg har gått litt amok med postingen her. Hadde litt PC-pause i går, så det er litt å ta igjen.

DERE ER FLINKE, FLOTTE og INSPIRERENDE Å LESE

:dagens-rose: :dagens-rose: :dagens-rose:

Dessuten har jeg fått mange shoppetips, som jeg går gjennom :thankyou: Og granola, og vegetarwraps og flere som FASTER!! Det var virkelig en positiv overraskelse. Jeg går tur hver dag. Mulig jeg har skrevet et sted at jeg skulle faste mandag og torsdag, men det er altså SØNDAG og torsdag :opplyser: som er mine fastedager.

Ja, du skrev de dagene. Men siden det er flere som faster torsdag og søndag så begynner jeg de dagene her å. Så kan vi finne motivasjon i hverandre hvis vi trenger det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du skrev de dagene. Men siden det er flere som faster torsdag og søndag så begynner jeg de dagene her å. Så kan vi finne motivasjon i hverandre hvis vi trenger det!

Bra :skya: Jeg gikk nok litt i surr med at mandager er fine startdager, og at jeg har et annet prosjekt (ikke helse-relatert) som starter da. Beklager forvillelsen ;) Nå er min fastedag snart forbi. Jeg holdt ut!!

Snart er det natt'a :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så super flinke dere er allesammans!!! HEJJA HEJJA!! ✌

Jeg tog min andre dag idag. Igår var det 1timme på styrke og mølla. Idag 2*30min med svettig sykkeltur med sekk og barn på slep. Tungt men deilig! Er så sinnsykt støl etter igår!

Imorgen ska jeg på 1timme hardtrening igjen. Rapporterer når det er gjort.

Kostholdet går IKKE bra. Men begynner på mandag ordentlig.

Hva bytter dere ut poteter, ris og pasta med? Idag gjorde jeg brokkolimstappe, veldig godt. Tog i et egg å, for ekstra proteiner. Fungerer det vell?

Blomkålstappe er det mange som bruker, kokes og moses, så kan man tilsette litt fløte om man vil, evnt. smør, krydder og urter du liker.

Du er superflink å trimme :blomst: og jeg er sikker på at du får kostholdet på plass også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra :skya: Jeg gikk nok litt i surr med at mandager er fine startdager, og at jeg har et annet prosjekt (ikke helse-relatert) som starter da. Beklager forvillelsen ;) Nå er min fastedag snart forbi. Jeg holdt ut!!

Snart er det natt'a :natti:

:blomst: Flink har du vært! Lurt å ta tidlig kveld på fastedager ja, og ekstra godt med frokost dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: Flink har du vært! Lurt å ta tidlig kveld på fastedager ja, og ekstra godt med frokost dagen etter.

:takke: Nå ble jeg ekstra glad :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, er enda verre igjen i dag. Får vel ta medisin før jeg legger meg. Tror det er fordi jeg sover dårligere igjen, men jeg vet jo ikke helt hva jeg kan gjøre for å faktisk klare å sove natten igjennom. :vetikke: Noen som har noen kjerringråd som kanskje kan funke?

Ellers har kostholdet vært helt OK i dag. Jeg burde ha spist mer enn jeg har gjort, også har jeg tatt to kjeks jeg bakte til jul. Har skikkelig mye julekaker igjen, skal jeg bare kaste de kanskje?

Ble ikke noe trening i dag heller siden jeg er verre, men jeg har tørket støv i hvert bidige hjørne i huset for at det skal lette på astmaen min mens jeg er syk. Det er vel en slags trening? Tok flere timer, og jeg var ganske svett etterpå i alle fall. :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KaDust : Jeg vil påstå det er trening for min trening idag har vært noe av det samme, så da synes jeg vi skal si det sånn :)

Jeg har ryddet og ut jula og tatt en skikkelig nyttårsvask av vegger og tak og alt i mellom. Det tok mye lenger tid enn forventet så det ble dusj og sløving med netflix i stedet for treningssenter som var planlagt etterpå.

Satser på å komme sterkt tilbake på senteret i morgen og da er jeg tilbake på jobb og så kostholdet blir litt lettere å overholde. Spesielt med alle de gode lunsjtipsene jeg har fått av dere her inne :)

Gøy å se hvor flinke alle er! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, er enda verre igjen i dag. Får vel ta medisin før jeg legger meg. Tror det er fordi jeg sover dårligere igjen, men jeg vet jo ikke helt hva jeg kan gjøre for å faktisk klare å sove natten igjennom. :vetikke: Noen som har noen kjerringråd som kanskje kan funke?

Ellers har kostholdet vært helt OK i dag. Jeg burde ha spist mer enn jeg har gjort, også har jeg tatt to kjeks jeg bakte til jul. Har skikkelig mye julekaker igjen, skal jeg bare kaste de kanskje?

Ble ikke noe trening i dag heller siden jeg er verre, men jeg har tørket støv i hvert bidige hjørne i huset for at det skal lette på astmaen min mens jeg er syk. Det er vel en slags trening? Tok flere timer, og jeg var ganske svett etterpå i alle fall. :ler:

Husarbeid er absoluttt trening, særlig når du blir svett av det!

Ønsker deg masse god bedring! :)

Selv pakker jeg ned jula (litt iallfall) og regner det rått og skruppelløst som trening. Blir mye bøy og tøy, løping i trapper og siden jeg har fastedag i dag så blir jeg ganske sliten av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første besøket på treningssenteret unnagjort. Styrketrening i 45 minutt var lenge nok kjente jeg. :trene:

Gikk mye bedre enn forventet, jeg har knapt vært der siden november da legen fant ut at jeg hadde veldig lavt jernlager. Er ikke i særlig form enda, men mye bedre.

Yoga ble unnagjort før trening, varierer med å gjøre det før eller etter, alt ettersom jeg har lyst. :laugh:

Puh, var godt å komme i gang!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KaDust : Jeg vil påstå det er trening for min trening idag har vært noe av det samme, så da synes jeg vi skal si det sånn :)

Gøy å se hvor flinke alle er! :D

Husarbeid er absoluttt trening, særlig når du blir svett av det!

..og regner det rått og skruppelløst som trening. Blir mye bøy og tøy, løping i trapper..

Rått og skruppelløst :lol: I dag blir det :husarbeid: som trim :svett: på meg også. (Burde vært en gulvvaske/støvsuger-smiley, men 0K. )

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle treningspartnere. Jeg Skal opp å trene kondisjon med intervaller og styrke på sats. Derfra går veien videre til jobb, har en aktiv jobb så blir litt løping der å. Føler meg forsåvidt litt tung i kroppen idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme fra første skoledag på det nye året. Jeg tullet jo skikkelig i dag morges og glemte å ta med vann i bilen. Jeg spiser nemlig frokost i bilen for da slipper jeg å stå opp enda tidligere, men siden jeg manglet vann ble det jo ikke noe frokost før jeg først kom på skolen. Altså ble hele matdagen min forskjøvet. Blæh. Føler meg trøtt og uopplagt i dag, og hverken kjøreturen til og fra eller skoletimene har noen gang gått så sakte.

Formen er den samme som i går, så den er i hvertfall ikke verre. Får håpe den starter å bli bedre igjen nå, så får jeg bare fortsette å prøve og holde godt kosthold til jeg er i form nok til å trene.

Forresten får jeg skikkelig vondt bak skulderbladende av å kjøre bil. Noen som vet om noen øvelser som kanskje kan forhindre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var trening unnagjort og er på jobb. Idag hadde jeg masse energi på trening og følte meg så fresh når jg gikk ut derfra. Har booket meg PT til torsdag. Kostholdet går foreløpig bra. Har middagsmåltid ganske snart og det skal bli godt. Håper alle får en fin uke ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...