Gå til innhold

Spenstig!


Zenobia

Anbefalte innlegg

Jeg skal også på 5:2. Har min første fastedag idag. Imorgen er det trening på sats etter jobb.

Hvordan har dagen gått? Jeg har vekslet mellom rimelig gretten og tung i hodet, til helt grei. Må nok forberede det lille jeg skal spise litt nøyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Favoritten min er en fra nike. Husker ikke hva modellen heter. Har rosa stripe langs siden ellers sort. Den fra 2xu er vare noe dritt. Sklir ned og begynt å rakne i sømmen. Og den var svindyr.

Endret av Hjertehåp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dagen gått? Jeg har vekslet mellom rimelig gretten og tung i hodet, til helt grei. Må nok forberede det lille jeg skal spise litt nøyere.

Små vondt i hodet. Har spist 300 kcal så langt og blir ikke så veldig mye mer. Drikker en kopp urte te nå. Så blir det vann resten av dagen. Jeg føler at det er overkommelig.

Men jeg har ikke energi til noe trening.

Endret av Hjertehåp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Nike på det høyeste når det kommer til tights. Har flere fra Nike og er fornøyd med alle. Ellers har Better Bodies også gode treningsklær, men jeg har ikke sett dette i vanlig butikk så da må man nok bestille fra nett. De er omtrent like i størrelsen som Nike, så det er ikke noe problem med størrelse hvis dere vet hva dere bruker hos Nike.

Når man skal jogge ute på vinterstid får man kjøpt tights i tykkere stoff, løpegenser og løpejakke + lue og vanter er det jeg anbefaler da. Ha gjerne ullundertøy innerst! Bare husk å varm opp ekstra godt før selve joggingen starter når det er kaldt ute. :)

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skal jogge ute på vinterstid får man kjøpt tights i tykkere stoff, løpegenser og løpejakke + lue og vanter er det jeg anbefaler da. Ha gjerne ullundertøy innerst! Bare husk å varm opp ekstra godt før selve joggingen starter når det er kaldt ute. :)

Takker for tips. Da vet jeg hva jeg skal se etter :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe å legge til om løping ute om vinteren: Ha et roligere tempo enn du ville hatt om sommeren/inne i varmen. Presser man for hardt i kulden påfører man seg lett en forkjøelse!

Edit: Også får man kjøpt løpesokker i ull, god investering. :jepp:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strever med det samme selv. Kan jo bruke vanlige klær på spasertur, men hvordan kler jeg meg for jogging ute på vinterstid?

Når jeg går ute i kulda, bruker jeg ullundertøy (à la Bjørn Dæhlie) under fôret turbukse, pluss lang dynejakke. (Sånt går jo ikke å springe i)

Av behagelige tightser for innendørs trening, har jeg noen sorte puma jeg er fornøyd med - både snitt og passform. Vet ikke modellnavn.

Du kan prøve vinter-tights. Fant noe på xxl og x-life. :)

http://www.xxl.no/klar/klar-dame/tights/lang-tights/puma-pr-pure-winter-long-tights-treningstights-dame/p/1100378_1_style#details

http://www.xxl.no/klar/klar-dame/tights/lang-tights/helly-hansen-pace-winter-tights-lopetights-dame/p/1098075_1_style#details

Ok! :) Jeg fant noen Kari Traa-tightser som så behagelige ut. Kanskje jeg prøver meg på dem, selv om de er fargerike (ikke min smak, men)... Trener for det meste hjemme, så det går nok bra så lenge de er gode å ha på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nike har mye bra, kanskje jeg tar en Nike-tights også, mens jeg har råd...:)

I dag har jeg forresten begynt på en 5-day-challenge og skal prøve å holde ut resten av uka :fnise: Så det ble en 45isj minutters økt med både HIIT og styrke med fokus på bein og rumpe. :) Wohoo :trene::bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nike har noen ganske kule tightser til vinterbruk har jeg sett i butikken den siste tiden.

Ellers så anbefaler jeg Rönisch sin anti-Shake med høyt liv. Holder ting og tang på plass og behagelig på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv logger jeg av for kvelden nå. Bare 1t og 35 min til aftens. Ha en sporty kveld videre, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på trening med en venninne. Det gikk greit og jeg føler meg opplagt, men jeg merker at det er lenge siden jeg har trent altså. Jeg er veldig dårlig på å strekke ut etter trening, så jeg er litt redd for at jeg blir støl imorgen.

Håper dere har hatt en aktiv dag dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nike har noen ganske kule tightser til vinterbruk har jeg sett i butikken den siste tiden.

Ellers så anbefaler jeg Rönisch sin anti-Shake med høyt liv. Holder ting og tang på plass og behagelig på ;)

Hvor får man kjøpt anti Shake ? Selv går jg rundt og sikler etter en juicemaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden det er noen som faster her, legger jeg ikke inn hva jeg har spist i denne dagboka, men i den gamle treningsdagboka mi i stedet. Kan jo heller bare si at kostholdet i dag har vært bra, bortsett fra noe lakris. Lakrisen må jeg dog ha til jeg er frisk, så det blir jo en daglig utskeielse frem til jeg er helt frisk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt anti Shake ? Selv går jg rundt og sikler etter en juicemaskin.

Anti shake tights får du kjøpt overalt, i butikk også. Om du vil se på nettet, så har jeg god erfaring med x-life hvertfall!

http://www.x-life.no/categories/antishake-tights?gclid=Cj0KEQiA_ZOlBRD64c7-gOzvrP0BEiQAAYBnd0y96Zvafw1MSHxfjaeGRs_hfay3n3BZ0cY_DHF2fiQaAtdZ8P8HAQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor får man kjøpt anti Shake ? Selv går jg rundt og sikler etter en juicemaskin.

Kjøpte min på getinspired.no :)

Ååh, har veldig lyst på juicemaskin jeg også. Men lurer på om det kan være lurt å legge litt penger i det om den skal vare så jeg må vente til kontoen får litt mat igjen etter julens shoppingutskeielser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på trening med en venninne. Det gikk greit og jeg føler meg opplagt, men jeg merker at det er lenge siden jeg har trent altså. Jeg er veldig dårlig på å strekke ut etter trening, så jeg er litt redd for at jeg blir støl imorgen.

Håper dere har hatt en aktiv dag dere også!

Flink! :laugh: Jeg har merka det samme jeg og, og jeg hadde ikke lange pausen fra treninga heller... Alt er tyngre når man ikke har trent på en stund. Jaja, får bare tenke at det blir bedre og bedre etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lurt inn litt yoga i dag selvom jeg fortsatt er syk. Tok det rolig og gjorde for det meste bare tøyeøvelser for nakke, skuldre, bryst og rygg. Er jeg litt bedre i morgen skal jeg prøve meg på en rolig yoga-treningsøkt med både tøying og styrke integrert. Håper jeg er i form! Det var i alle fall ekstremt deilig å få tøyd kroppen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går for dette for denne gang, jeg, og forhåpentligvis passer jeg str. S... :)

http://www.x-life.no/products/dt-compression-tights-blackpurple

http://www.x-life.no/products/ns-multicolor-logo-shorts (Denne tok jeg kun for å overstige 500, så jeg får gratis frakt, og tillegg et ekstra plagg... Tehe) :fnise:

Fikk jo tre plagg for en billig penge da!
Endret av kjøttmeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...