Gå til innhold

Spenstig!


Zenobia

Anbefalte innlegg

Har forresten startet på noe som heter rapid burn som er en tablett med koffein og noe planteekstrakter som gjør at man forbrenner mer fett. Noen her som har prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå, så super flinke dere er allesammans!!! HEJJA HEJJA!! 💪✌😀

Jeg tog min andre dag idag. Igår var det 1timme på styrke og mølla. Idag 2*30min med svettig sykkeltur med sekk og barn på slep. Tungt men deilig! Er så sinnsykt støl etter igår!

Imorgen ska jeg på 1timme hardtrening igjen. Rapporterer når det er gjort.

Kostholdet går IKKE bra. Men begynner på mandag ordentlig.

Hva bytter dere ut poteter, ris og pasta med? Idag gjorde jeg brokkolimstappe, veldig godt. Tog i et egg å, for ekstra proteiner. Fungerer det vell?

Så bra! Du er flink du også!! :biggrin::hoppe:

Ja det fungerer bra, det! Jeg spiser potet, ris og pasta i massevis, men du kan jo prøve hjemmelaget kålrabistappe? Det er godt. Jeg foretrekker det sammen med potet da. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YEEHAAAW!! Du er tøff :Nikke: Nå får du en god natts søvn med restitusjon, så kvitrer du i morgen, skal du se, kjøttmeis :smilbla:

Woho!! :bolledeig: Gleder meg til siste økt i dag (dag 5/5) - HIIT kardio og styrke for bein og rumpe! :) I morgen blir det tidligvakt på jobb, så skal jeg slappe HELT av når jeg kommer hjem. En skikkelig hviledag skal det bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så super flinke dere er allesammans!!! HEJJA HEJJA!! ✌

Jeg tog min andre dag idag. Igår var det 1timme på styrke og mølla. Idag 2*30min med svettig sykkeltur med sekk og barn på slep. Tungt men deilig! Er så sinnsykt støl etter igår!

Imorgen ska jeg på 1timme hardtrening igjen. Rapporterer når det er gjort.

Kostholdet går IKKE bra. Men begynner på mandag ordentlig.

Hva bytter dere ut poteter, ris og pasta med? Idag gjorde jeg brokkolimstappe, veldig godt. Tog i et egg å, for ekstra proteiner. Fungerer det vell?

Vi bruker quinoa (veldig veldig næringsrikt), søtpotet (i mange forskjellige former), eller så kan du lage pasta av squash faktisk. :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har link til bra treningsvideo til hjemmetrening? 😀

Ble ikke studio idag, kom hjem alt for seint for å orke det.. Så da må jeg være flink hjemme istedenfor 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har link til bra treningsvideo til hjemmetrening?

Ble ikke studio idag, kom hjem alt for seint for å orke det.. Så da må jeg være flink hjemme istedenfor

Sjekk ut Shaun T på facebook, han har lagt ut mange videoer, og alt er hjemmetrening. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble spasertur på meg i dag også :biggrin: 70min, hvorav 15 er seriøs oppoverbakke. Sånn med %-stigning på skilt (glemte å sjekke hvor mange %). Jeg merker allerede at jeg er mindre sliten etterpå, går fortere, tar færre pauser - i det hele tatt - det er fremgang!

13. januar skal jeg gjøre en innsats for å få tak i ordentlige løpesko. Bytur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har link til bra treningsvideo til hjemmetrening?

Ble ikke studio idag, kom hjem alt for seint for å orke det.. Så da må jeg være flink hjemme istedenfor

https://www.youtube.com/watch?v=qWy_aOlB45Y - Ble i alle fall søkksvett av denne.

https://www.youtube.com/watch?v=7f9XpgN9f6k - Denne er også bra, og får deg skikkelig svett. De har maasseviss å velge mellom. Korte økter, lange økter, styrke, kardio, HIIT, yoga, pilates, you name it. :)

Det ble spasertur på meg i dag også :biggrin: 70min, hvorav 15 er seriøs oppoverbakke. Sånn med %-stigning på skilt (glemte å sjekke hvor mange %). Jeg merker allerede at jeg er mindre sliten etterpå, går fortere, tar færre pauser - i det hele tatt - det er fremgang!

13. januar skal jeg gjøre en innsats for å få tak i ordentlige løpesko. Bytur.

Flinka! :biggrin: Jeg har disse, og de er veldig gode (og rimeligere nå enn da jeg kjøpte dem... Damn, haha :fnise: ): http://www.xxl.no/sko/damesko/joggesko/adidas-revenergy-techfit-w-lopesko-dame/p/1097925_1_style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 5/5 er gjennomført! YESS! :danse: I dag var det heldigvis en kortere økt, men slapp ikke unna arbeid... ;) Tungt var det, men det føles så utrolig herlig å ha gjennomført noe (har jo klart det før, men har ikke vært like motivert)! Det var like før jeg utsatte det til i morgen fordi jeg sovnet på sofa. Men jeg tvingte meg opp, drakk en halv flaske vann og heiv meg i treninga! Aldri gi opp folkens! Hvis den tidligere latmakken selv klarer det, klarer dere det også! :laugh::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte dagen med kondistrening, tredemølle, roing, ellipsemaskin og så sykling til slutt.

Ble svett og skikkelig sliten, dumme meg spiste siste måltid kl 14 i går. Det fungerer dårlig, så jeg må virkelig skjerpe meg og fordele måltidene bedre.

Var kjempegodt med frokost etter trening da :laugh:

Men spiste hele to brente mandler, og det var fyfy! :grine::laugh:

Nja, litt småbegynnerfeilrusk må man regne med, så det tar jeg ikke så tungt. Synes starten har gått forbausende bra :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 5/5 er gjennomført! YESS! :danse: I dag var det heldigvis en kortere økt, men slapp ikke unna arbeid... ;) Tungt var det, men det føles så utrolig herlig å ha gjennomført noe (har jo klart det før, men har ikke vært like motivert)! Det var like før jeg utsatte det til i morgen fordi jeg sovnet på sofa. Men jeg tvingte meg opp, drakk en halv flaske vann og heiv meg i treninga! Aldri gi opp folkens! Hvis den tidligere latmakken selv klarer det, klarer dere det også! :laugh::laugh:

:duskedame: kjøttmeis :duskedame: kjøttmeis :duskedame: kjøttmeis :duskedame:

JAAAAA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte dagen med kondistrening, tredemølle, roing, ellipsemaskin og så sykling til slutt.

Ble svett og skikkelig sliten, dumme meg spiste siste måltid kl 14 i går. Det fungerer dårlig, så jeg må virkelig skjerpe meg og fordele måltidene bedre.

Var kjempegodt med frokost etter trening da :laugh:

Men spiste hele to brente mandler, og det var fyfy! :grine::laugh:

Nja, litt småbegynnerfeilrusk må man regne med, så det tar jeg ikke så tungt. Synes starten har gått forbausende bra :danse:

:biggrin: Dette er rett vei :biggrin: Forstår det som at du har fastedag i går/dag da, fra 14 i går til 14 i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten startet på noe som heter rapid burn som er en tablett med koffein og noe planteekstrakter som gjør at man forbrenner mer fett. Noen her som har prøvd det?

Har ikke prøvd det :lillesky:

Da var trening unnagjort og er på jobb. Idag hadde jeg masse energi på trening og følte meg så fresh når jg gikk ut derfra. Har booket meg PT til torsdag. Kostholdet går foreløpig bra. Har middagsmåltid ganske snart og det skal bli godt. Håper alle får en fin uke ☺️

:takke: for det

Er spent på å høre fra deg om PT :trene: Har du prøvd det før? Jeg har ikke det, og bor ikke sånn til at det er et aktuelt alternativ.

Artig å høre fra deg :briller2: Jeg følger med :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter skifadesen på lørdag da jeg syntes heg ikke fikk noe til, ble det en 55 min ganske hard løpetur på søndag. Med lang uttøying og varm dusj etterpå. Var 9 monus og litt vind, men med gode klær og musikk på øret gikk det bra. Klarte 9 km på 55 min! (Stolt!) I går startet jeg på jobb etter jul, og det var tungt å stå opp:-D men det ble en aktiv dag. Spinning og styrke i arbeidstiden, og på ettermiddagen ble det langrenn igjen. Jeg er skitrener for en barnegruppe - så det ble variert trening, litt instruksjon og rolig gange , og mye full fres:-) I dag begynner jeg ikke på jobb før halv elleve - så skal løpe en rolig liten tur nå. Ha en fin dag dere! Ps: myfitnesspal er litt forvirrende-i følge den spiser jeg altfor lite! -men jeg spiser ikke noe annerledes enn og som jeg har gjort de siste årene. Har bare kuttet ned på sukkeret og junk. Jeg spiser 4 måltider om dagen samt mellommåltider av og til -men når treningen er trekt fra så ligger jeg på ca 900 kalorier. Jeg mangler også kalsium ibkosten min ser jeg...og er ikke gla i melk. Brukr det kun i mat.

Endret av Snabeltann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:biggrin: Dette er rett vei :biggrin: Forstår det som at du har fastedag i går/dag da, fra 14 i går til 14 i dag?

I går var vanlig matdag, men spiste siste måltid kl 14, da jeg kom hjem sliten og trøtt.

Glemte å spise mer og la meg tidlig, stuptrøtt.

I dag er fastedag, dvs. spise 500 kcal.

Så det var en dårlig plan å være sååå sulten i morges pga. siste måltid i går var kl 14.

(spiser ikke før trening, mest fordi jeg er lat) :laugh:

Eller mest fordi mannen og jeg går på trening på morgenen sammen, grytidlig da det er lite folk der og ingen kø på alt. Når vi kommer hjem spiser vi frokost sammen, koselig før dagen tar til for alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter skifadesen på lørdag da jeg syntes heg ikke fikk noe til, ble det en 55 min ganske hard løpetur på søndag. Med lang uttøying og varm dusj etterpå. Var 9 monus og litt vind, men med gode klær og musikk på øret gikk det bra. Klarte 9 km på 55 min! (Stolt!) I går startet jeg på jobb etter jul, og det var tungt å stå opp:-D men det ble en aktiv dag. Spinning og styrke i arbeidstiden, og på ettermiddagen ble det langrenn igjen. Jeg er skitrener for en barnegruppe - så det ble variert trening, litt instruksjon og rolig gange , og mye full fres:-) I dag begynner jeg ikke på jobb før halv elleve - så skal løpe en rolig liten tur nå. Ha en fin dag dere! Ps: myfitnesspal er litt forvirrende-i følge den spiser jeg altfor lite! -men jeg spiser ikke noe annerledes enn og som jeg har gjort de siste årene. Har bare kuttet ned på sukkeret og junk. Jeg spiser 4 måltider om dagen samt mellommåltider av og til -men når treningen er trekt fra så ligger jeg på ca 900 kalorier. Jeg mangler også kalsium ibkosten min ser jeg...og er ikke gla i melk. Brukr det kun i mat.

Heia Heia så flink du er! :blomst: Skulle vært og fått ski-instruksjon hos deg siden jeg er en kløøøne på ski :laugh: , men skal nok klare å lære meg det etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:strix::velkommen::strix:

Madam

mimi82

earlgrey

SiMa

:hoppendeglad::duskedame::bolledeig::duskedame::hoppendeglad:

Ser frem til å lese rapportene deres :)

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey

Ååh, dette blir spennende :D

Jeg skal ut å gå en runde på 45 min hvert øyeblikk nå :)

Men sliter med motivasjon når det er kommet snø! Håper det går bra da, og ikke blir så tungt :) er plussgrader så blir vel litt styrketrening på beina med den våte snøen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd det :lillesky:

:takke: for det

Er spent på å høre fra deg om PT :trene: Har du prøvd det før? Jeg har ikke det, og bor ikke sånn til at det er et aktuelt alternativ.

Artig å høre fra deg :briller2: Jeg følger med :ninja:

Dagens trenings rapport:

30 min intervaller på mølle hjemme før jobb. Nå skal jeg løpe litt her på sykehuset.

Jeg har hatt PT før og det funket. Gikk ned ti kg på tre månder sist. Så gleder meg til å starte igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God trening igår! Ble vel litt over en time til sammen med intervaller på mølle og styrke overkropp.

Kostholdet er litt hipp som happ. Jeg sover ganske dårlig for tiden og har derfor lagt meg litt nedpå etter jobb, selv om jeg vet jeg ikke burde :P Når jeg våkner er jeg et monster på jakt etter sukker og overfaller det meste som finnes i skapene.

Satser på trening på senteret idag også. I morgen blir det innefotball med jobben, pleier alltid å bli en svett økt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...