Cuntzilla Skrevet 1. desember 2014 #121 Skrevet 1. desember 2014 Du skal ikke fjerne alt fett og talg. Greit du bør bruke såpe innimellom bortsett fra underlivet. Men å hver dag vaske vekk alt fett så tørker huden ut Enig med du. Det er ikke ovnen man vasker her liksom, det er ikke om å gjøre å skrubbe bort alt fett og fukt. Jeg vasker faktisk helst med fett om jeg først skal bruke intimsåpe, bruker en cleansing oil fra ACO, og jeg smører meg gjerne inn med litt olje etter dusj også, for dusj i seg selv virker uttørrende. På meg iallefall, vi er vel alle forskjellige, men vet jeg hadde fått irritert hud og tørre slimhinner om jeg hadde gått hardt til verks med såpe der nede hele tiden. Jeg tar meg også en øl i dusjen før jeg skal ut! Trodde jeg var helt alene om dette! High five!!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #122 Skrevet 1. desember 2014 Du skal ikke fjerne alt fett og talg. Greit du bør bruke såpe innimellom bortsett fra underlivet. Men å hver dag vaske vekk alt fett så tørker huden ut Man fjerner ikke alt ved å vaske med mild intimsåpe en gang, men man fjerner noe. Og så kan man smøre underlivet med litt babyolje fra helsekost eller vanlig olivenolje, så tilfører man litt rent fett tilbake. man bør i det minste vaske ytre kjønnslepper og skylle i foldene. Det er en del svettekjertler (i tillegg til talgkjertler) i underlivet. Anonymous poster hash: 760b0...01c
Maleficenta Skrevet 1. desember 2014 #123 Skrevet 1. desember 2014 Man fjerner ikke alt ved å vaske med mild intimsåpe en gang, men man fjerner noe. Og så kan man smøre underlivet med litt babyolje fra helsekost eller vanlig olivenolje, så tilfører man litt rent fett tilbake. man bør i det minste vaske ytre kjønnslepper og skylle i foldene. Det er en del svettekjertler (i tillegg til talgkjertler) i underlivet. Anonymous poster hash: 760b0...01c Jeg bruker såpe på kroppen jeg og men jeg er avhengig av fuktighetskrem når jeg går ut av dusjrn men det er ikke nødvendig med såpe nedentil. Og det er en lang liste med rdiv ingredienser bak på de intimsåpene og jeg vil ikke ha det oppi underlivet mitt.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #124 Skrevet 1. desember 2014 Jeg bruker såpe på kroppen jeg og men jeg er avhengig av fuktighetskrem når jeg går ut av dusjrn men det er ikke nødvendig med såpe nedentil. Og det er en lang liste med rdiv ingredienser bak på de intimsåpene og jeg vil ikke ha det oppi underlivet mitt. Hvilke ingredienser mener du er dokumentert skadelig i en intimsåpe, da? Ytre kjønnslepper er jo et hudområde med svettekjertler, men selvsagt bestemmer man selv om man vil vaske eller bare skylle. Selv vasker jeg med intimsåpe en gang om dagen og smører med litt babyolje fra helsekost (for å bruke naturlige oljer og unngå parafinolje i vanlig babyolje). Det funker for min del.Anonymous poster hash: 760b0...01c
Gjest Strandet Skrevet 1. desember 2014 #125 Skrevet 1. desember 2014 (endret) Veit ikke helt jeg, hvis man skal bruke såpe i underlivet hos dere damer, kan dere ikke komme unna med kun én dråpe såpe gnidd ut i håndflatene med litt vann? Eller kan én dråpe være for sterkt og føre til irritert hud? Endret 1. desember 2014 av Strandet
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #126 Skrevet 1. desember 2014 Klær av, vann på. Starter øverst med ansikt. Såpe på vaskeklut, såper inn hele kroppen (med unntak av underliv), skyller av. Vasker så underlivet med mild såpe/eventuelt kun vann. Skyller. Tar håret til slutt. Kun sjampoo. Ferdig på rundt 3 minutter. Anonymous poster hash: f5988...694
Maleficenta Skrevet 1. desember 2014 #127 Skrevet 1. desember 2014 Hvilke ingredienser mener du er dokumentert skadelig i en intimsåpe, da? Ytre kjønnslepper er jo et hudområde med svettekjertler, men selvsagt bestemmer man selv om man vil vaske eller bare skylle. Selv vasker jeg med intimsåpe en gang om dagen og smører med litt babyolje fra helsekost (for å bruke naturlige oljer og unngå parafinolje i vanlig babyolje). Det funker for min del.Anonymous poster hash: 760b0...01c Det er ofte sulfater i. Virker uttørrende
Nanami Skrevet 30. juni 2015 #128 Skrevet 30. juni 2015 Jeg går inn i dusjen og står under vannet en god stund. Så tar jeg i sjampo en eller to ganger, alt etter hvor skittent håret er. Så tar jeg i balsam. Når den virker vasker jeg ansiktet, så under armene og underliv til slutt med intimsåpe. Så barberer jeg meg. Så skyller jeg ut balsamen og pakker håret inn i et håndkle. Etter det såper jeg inn hele kroppen og skyller godt. Huden min liker ikke balsam, så må vaske bort evt balsamrester godt.
Gjest Belle âme Skrevet 30. juni 2015 #129 Skrevet 30. juni 2015 Går i dusjen og setter på vatnet(Rundt 35-38 grader.) Setter meg ned og barberer beina. Reiser meg rundt og barberer armane osv. Såper inn kroppen, alt untatt fjeset. Skyller av. Tar inn shampoo og skyller av 2x. 2 forskjellige typer balsam(For den eg skal bruke luktet bokstavlig talt drit.) Skyller av. Vasker alltid ekstra lenge. Gå ut og tørke meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå