Gjest avocadoen Skrevet 30. november 2014 #81 Skrevet 30. november 2014 (endret) "- Det er ikke nødvendig å bruke såpe i underlivet, og for all del ikke parfymer, deodoranter eller lignende. Det gir bare opphav til irritasjoner, kløe og mer lukt, sier Nesheim. En intimvask om dagen med dusjen (eller klut og vann) holder lenge, i følge sexologen. " http://www.dagbladet.no/2013/03/03/tema/helse/klikk/26034205/ Anonymous poster hash: 4157c...3a5 Jeg føler at jeg heller skal stole på overlegen på gyn på sykehuset mitt i stedet for en sexolog Jeg har fantastisk god effekt av å bruke Dr.greve. Det er også flott for resten av kroppen siden den er mild og skånsom. Endret 30. november 2014 av avocadoen
Maleficenta Skrevet 30. november 2014 #82 Skrevet 30. november 2014 (endret) Om du får sopp av å bruke intimsåpe så er det fint for deg, og om du ikke bruker såpe så synes jeg litt synd i både deg og de rundt deg. Det er ikke særlig hygienisk. Håper at du ihvertfall vasker hendene dine med såpe i 30 sek slik at du hverken smitter deg selv eller andre med ting. Om du ikke forstår hvorfor folk bruker såpe så får det bare være, men. Jeg holder meg i alle fall for god for personangrep jeg da Herregud skulle tro at underlivet var gørrende skittent. Jeg dusjer hver dag og vasker grundig med vann og det lukter ingenting av meg. Utrolig at du står på det samme når gynekologer anbefaler noe helt annet Endret 30. november 2014 av Maleficenta 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #83 Skrevet 30. november 2014 Ikke sant? Jeg leser til eksamen så jeg har KG som pause. Men jeg lurer fremdeles på hvordan foll gjør det i forhold til hendene etter rumpevask.. TSAnonymous poster hash: f7775...00a Hva er det å lure på? For meg er det selvsagt å vaske hendene etter rumpevask, før man rører noe som helst annet. Det er jo like logisk som at man man går og vasker hendene hvis man har klødd seg i ræva, gravd i søpla, plukket opp hundebæsj eller andre uhygieniske ting.Anonymous poster hash: 33249...b29 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #84 Skrevet 30. november 2014 Herregud skulle tro at underlivet var gørrende skittent. Jeg dusjer hver dag og vasker grundig med vann og det lukter ingenting av meg. Utrolig at du står på det samme når gynekologer anbefaler noe helt annet Jeg bruker Salmiakk, Allrent og Klorin i underlivet, kan jo ikke være bakterier der! Hva er galt med det??? Anonymous poster hash: afd30...989
Maleficenta Skrevet 30. november 2014 #85 Skrevet 30. november 2014 Jeg bruker Salmiakk, Allrent og Klorin i underlivet, kan jo ikke være bakterier der! Hva er galt med det???Anonymous poster hash: afd30...989 Hehe.
FantasDick Skrevet 30. november 2014 #86 Skrevet 30. november 2014 Skyller alt, har i shampo i hodebunnen, skyller håret, har i balsam i lengdene, vasker kroppen, vasker nedentil, barberer under armene, skyller alt.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #87 Skrevet 30. november 2014 Dette er ikke et spørsmål om hvor ofte man dusjer og sånne ting, jeg lurer på hva som er rutinene dine når du først står i dusjen? Jeg og samboer har veldig forskjellige måter og dusje på og begge sier "du kan jo ikke gjøre sånn, det blir helt feil!" Jeg gjør slik: Går inn i dusjen og gjør kropp og hår vått. Så tar jeg sjampo i håret. Deretter tar jeg såpe og vasker godt i rumpa mellom skinkene, helt inn til rumpehullet og helt opp og ned mellom skinkene, men ikke inn i rumpehullet. Så skyller jeg den hånden og tar intimsåpe på den andre hånden og vasker underliv med mellomkjøtt til slutt. Så skyller jeg rumpa og smører den inn igjen med såpe en gang til. Skyller hendene og skyller ut sjampo. Så tar jeg sjampo i på nytt, skyller hendene, og så vasker og evt skrubber ansiktet. Vasker også halsen og nakken og bak ørene etter at jeg har vasket ansiktet. Skyller hendene. Så skyller jeg ansikt og hals og bak ørene og så skyller jeg ut sjampo fra håret. Så tar jeg i balsam, skyller hendene og vasker kroppen. begynner på overkroppen og under armene og vasker i navlene og bak på skinkene og nedover på bena og på føtter og mellom tær. På dette tidspunkt barberer jeg litt om jeg gidder det. Så begynner jeg med å skylle såpen som jeg tok i rumpa tidligere og skyller hendene og deretter skyller jeg ut balsamen fra håret. Da blir også kroppen skylt ganske godt, men jeg tar dusjhodet i hånden og går over og skyller ekstra godt over alt og passer på at navlen er skylt. Så skyller jeg hendene og er ferdig. Hva gjør du da? Anonymous poster hash: f7775...00a Æsj æsj æsj!!! Anonymous poster hash: def12...b8c
Gjest avocadoen Skrevet 30. november 2014 #88 Skrevet 30. november 2014 Herregud skulle tro at underlivet var gørrende skittent. Jeg dusjer hver dag og vasker grundig med vann og det lukter ingenting av meg. Om du har kjent i underlivet ditt etter trening så blir man faktisk svett der også. Rumpa er vel det stedet det er mest bakterier. I tillegg er det viktig å vaske hår osv med såpe fordi mage av oss kan klø oss i rumpa og ta oss i håret etterpå. Ja, det er ganske ekkelt med avføringsbakterier i håret, men det er faktisk ikke slettes uvanlig. Igjen bruker man såpe på grunn av hygiene. Det er en grunn til at det er sterkt anbefalt at man skal vaske spesielt hendene med såpe fordi man tar borti mye rart.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #89 Skrevet 30. november 2014 Herregud skulle tro at underlivet var gørrende skittent. Jeg dusjer hver dag og vasker grundig med vann og det lukter ingenting av meg. Utrolig at du står på det samme når gynekologer anbefaler noe helt annet Samme her. Aldri luktet noen ting av meg. Ikke har kjæresten kjent noen ekkel lukt heller, og vi har for vane å være ærlig og si fra om den andre lukter ekkelt. Anonymous poster hash: 4157c...3a5 2
Maleficenta Skrevet 30. november 2014 #90 Skrevet 30. november 2014 Om du har kjent i underlivet ditt etter trening så blir man faktisk svett der også. Rumpa er vel det stedet det er mest bakterier. I tillegg er det viktig å vaske hår osv med såpe fordi mage av oss kan klø oss i rumpa og ta oss i håret etterpå. Ja, det er ganske ekkelt med avføringsbakterier i håret, men det er faktisk ikke slettes uvanlig. Igjen bruker man såpe på grunn av hygiene. Det er en grunn til at det er sterkt anbefalt at man skal vaske spesielt hendene med såpe fordi man tar borti mye rart. Vann vasker jo og bort svettelukt da herreguud. Og kroppen skal ha noen bakterier. Eller skal man vaske med antibakteriell såpe kanskje slik at man skaper ennå verre bakterier som er resistente mot det meste og som faktisk gjør folk syke? 4
Maleficenta Skrevet 30. november 2014 #91 Skrevet 30. november 2014 Jeg har ikke for vane å klø meg i rumpa. Hva du gjør får være din sak 1
Gjest avocadoen Skrevet 30. november 2014 #92 Skrevet 30. november 2014 Samme her. Aldri luktet noen ting av meg. Ikke har kjæresten kjent noen ekkel lukt heller, og vi har for vane å være ærlig og si fra om den andre lukter ekkelt. Anonymous poster hash: 4157c...3a5 Jeg lurer forøvrig veldig på hvordan bakterier og virus lukter? Så om noen nyser og det kommer en dråpe på hånden din så kan du lukte det? Eller om noen klør seg i rumpa og tar deg i hånda så kan du lukte avføringsbakterier? Litt av en nese du har må jeg si
Gjest avocadoen Skrevet 30. november 2014 #93 Skrevet 30. november 2014 Vann vasker jo og bort svettelukt da herreguud. Og kroppen skal ha noen bakterier. Eller skal man vaske med antibakteriell såpe kanskje slik at man skaper ennå verre bakterier som er resistente mot det meste og som faktisk gjør folk syke? Det er en veldig god grunn til at vi som jobber i helsevesenet skal vaske hendene i 30 sek og sprite de etterpå svært ofte. Man blir ikke ren av bare vann.
Gjest 2JZ Skrevet 30. november 2014 #94 Skrevet 30. november 2014 Skyller først hele meg med vann, så tar jeg i sjampo, så vasker jeg fjeset, under armer, ræv og føtter. Så skyller jeg dette av og tar i balsam og skyller ut. Ser ikke helt vitsen med å vaske beinene, ryggen, magen eller armene om det ikke er noe spesielt.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #95 Skrevet 30. november 2014 Jeg føler at jeg heller skal stole på overlegen på gyn på sykehuset mitt i stedet for en sexolog Jeg har fantastisk god effekt av å bruke Dr.greve. Det er også flott for resten av kroppen siden den er mild og skånsom. Men kan du se til å slutte å mase om dette? Det er delte meninger om dette og det får du forholde deg til. Selvsagt er det bakterier i underlivet, men de vil fortsette å være der selv om du bruker såpe. Anonymous poster hash: f7775...00a 1
Gjest avocadoen Skrevet 30. november 2014 #96 Skrevet 30. november 2014 Vann vasker jo og bort svettelukt da herreguud. Og kroppen skal ha noen bakterier. Eller skal man vaske med antibakteriell såpe kanskje slik at man skaper ennå verre bakterier som er resistente mot det meste og som faktisk gjør folk syke? Dessuten er det heller ingenting som tyder på at man fjerner de gode bakteriene fra huden med å vaske seg med såpe. Med mindre man gjør det 5 ganger om dagen.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #97 Skrevet 30. november 2014 Det er en veldig god grunn til at vi som jobber i helsevesenet skal vaske hendene i 30 sek og sprite de etterpå svært ofte. Man blir ikke ren av bare vann. liten forskjell mellom hender og underliv, er det ikke? Eller drar du frem underlivet ditt og hilser med det når du hilser på folk? Sist jeg sjekka er også underlivet selvrensende, så det er unødvendig med såpe nedi der. Og nå snakker jeg om underlivet, ikke rumpa, hendene, håret osv, så skjønne ikke hvorfor du drar inn hender og rumpa hele tiden. Anonymous poster hash: 4157c...3a5 1
Gjest avocadoen Skrevet 30. november 2014 #98 Skrevet 30. november 2014 Men kan du se til å slutte å mase om dette? Det er delte meninger om dette og det får du forholde deg til. Selvsagt er det bakterier i underlivet, men de vil fortsette å være der selv om du bruker såpe. Anonymous poster hash: f7775...00a Det er jeg nok ganske klar over. Jeg vil dog ikke ha noen overflod av dem noe jeg får om jeg ikke bruker intimsåpe. Om du synes det er mas at en person svarer på hvorfor folk vasker seg med såpe så er ikke det mitt problem.
Maleficenta Skrevet 30. november 2014 #99 Skrevet 30. november 2014 Det er en veldig god grunn til at vi som jobber i helsevesenet skal vaske hendene i 30 sek og sprite de etterpå svært ofte. Man blir ikke ren av bare vann. Men kjære deg det er fordi man skal borti pasienter og gjøre prosedyrer med hendene. Du skal ikke gjøre det med underlivet 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #100 Skrevet 30. november 2014 Tar alt øverst først: shampoo, balsam, ansikt og det som hører med der. Så vasker jeg kroppen, og skyller underlivet med rent vann Vasker med intimsåpe en gang i mnd, fordi det jeg begynner å klø i underlivet og blir ekstremt tørr i skjeden, hvis jeg bruker intimsåpen oftere. (og nei, jeg har ikke såpen inni skjeden..) BTW, aldri vært plaget med sopp av den grunn Anonymous poster hash: 765f4...b49
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå