Pottepalme Skrevet 29. november 2014 #41 Skrevet 29. november 2014 Eh jo det gjør det Du blir ikke ordentlig ren av bare vann nei. Hva med hendene? Vasker du de også med bare vann? 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #42 Skrevet 29. november 2014 Dusjer ikke - kjører "au naturel" all the way Hva er det med deg og de ironiske innleggene dine? Tror du at du er morsom? Anonymous poster hash: 95bdc...149 12
veraa94 Skrevet 29. november 2014 #43 Skrevet 29. november 2014 Hva er det med deg og de ironiske innleggene dine? Tror du at du er morsom? Anonymous poster hash: 95bdc...149 Jeg tror ikke at jeg er morsom, jeg er morsom. Hva er det med å være anonym og komme med spydigheter? 3
alabaster Skrevet 29. november 2014 #44 Skrevet 29. november 2014 Denne var litt morsom.. Her er det jeg pleier å gjøre, cirka: vente i en evighet på at vannet skal bli varmt nok, væte hår og kropp, massere shampoo i hodebunnen. Den skal virke i to min og i mellomtiden drar jeg litt såpe over resten av kroppen. Barberer om det trengs. Skyller og tørker. Av og til skyller jeg håret i kaldt vann før jeg går ut av dusjen - det er et gammelt kjerringråd som visstnok skal gjøre det skinnende og flokefritt. Usikker på om det funker, men det vekker meg i hvert fall opp om morgenen!
Timza Skrevet 29. november 2014 #45 Skrevet 29. november 2014 Er det bare meg som skrur ned temperaturen i vannet litt og litt etterhvert som man dusjer? På slutten så dusjer jeg kanskje i 15 grader vann, mens det i starten kan være 35-40 grader. Syns det er digg, og på morgenen så våkner man skikkelig. 2
Pottepalme Skrevet 29. november 2014 #46 Skrevet 29. november 2014 Er det bare meg som skrur ned temperaturen i vannet litt og litt etterhvert som man dusjer? På slutten så dusjer jeg kanskje i 15 grader vann, mens det i starten kan være 35-40 grader. Syns det er digg, og på morgenen så våkner man skikkelig. Jeg og, bare jeg skrur den opp! 6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #47 Skrevet 29. november 2014 Vasker håret og har i balsam, så vasker jeg underlivet (uten såpe -aldri hatt sopp -forsåvidt heller ikke alle de årene jeg brukte intimsåpe) og resten av kroppen (med såpe). Starter øverst. Skyller ut balsamen og så barberer jeg meg både her og der. Skyller litt igjen og til slutt renser jeg ansiktet. Anonymous poster hash: c70c1...1aa
Gjest Booker Skrevet 29. november 2014 #48 Skrevet 29. november 2014 Gjør kroppen våt Tar i shampoo x2 Tar i hårkur Vasker kroppen Barberer Danser litt Har en liten eksistensiell krise Vasker ut hårkuren og tørker meg
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #49 Skrevet 29. november 2014 Går inn å gjør kropp og hår gjennom våt. Så vasker jeg håret med shampoo, så tar jeg å smører inn håret med kur, men det virker barber jeg underliv, armhuler og legger. Så vasker jeg kroppen osv. Skylder av hår kuren og smører inn håret med balsam, så skylder jeg meg Anonymous poster hash: 0c3e7...133
skruf Skrevet 29. november 2014 #50 Skrevet 29. november 2014 Vasker alltid ovenfra og ned, skrittet tilslutt: Hopper inn i dusjen, vasker håret to ganger med shampo. Klasker i balsam (av og til hårkur) i håret og lar det virke mens jeg vasker ansiktet med ansiktsrens, og under armene og resten av kroppen med såpe. Skyller av såpe, og barberer armhuler, buskaset nedentil og legger mens balsamen/hårkuren virker. Skyller ut balsamen og vasker nedentil tilslutt med intimsåpe.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #51 Skrevet 29. november 2014 Dusjer kroppen annenhver eller hver dag, vasker håret maksimum annenhver dag. Men når jeg vasker håret gjør jeg sånn: - Bløter håret og kroppen, står gjerne lenge sånn - Tar shampoo i håret 2 ganger, lar det skumme skikkelig - Tar i balsam, massevis - Vasker med såpe over hele kroppen - Vasker underliv med intimsåpe - Skyller av alt av såpe og balsam. Barbering av intime soner og legger skjer bare når jeg skal noe spesielt. Armhuler når jeg skal vise frem armhulene mine. Anonymous poster hash: afd30...989
Gjest avocadoen Skrevet 29. november 2014 #52 Skrevet 29. november 2014 Jeg tror ikke at jeg er morsom, jeg er morsom. Hva er det med å være anonym og komme med spydigheter? Jeg skulle finne en sånn tommel opp-smiley, men det var litt vanskelig å finne den, så da sender jeg deg i stedet en blomst Håper ikke du bryr deg om slike frekke mennesker 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #53 Skrevet 29. november 2014 Våter hele meg, tar shampo i øverste delen av håret, vasker meg under armene, barberer der, skyller, tar i balsam i resten av håret, barberer beina, vasker resten av kroppen og skyller alt Anonymous poster hash: 72e3c...9e5
veraa94 Skrevet 29. november 2014 #54 Skrevet 29. november 2014 Jeg skulle finne en sånn tommel opp-smiley, men det var litt vanskelig å finne den, så da sender jeg deg i stedet en blomst Håper ikke du bryr deg om slike frekke mennesker Hahaha, ååå, så søt du er
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #55 Skrevet 30. november 2014 Skyller hår og kropp. Vasker hodebunnen med shampoo. Tar i balsam. Vasker overkropp, barberer armhuler. Vasker underliv og barberer. Vasker føtter. Skyller ut balsam. Vasker ansikt. Ferdig.Anonymous poster hash: 0e5cf...830
Gjest HeiHade Skrevet 30. november 2014 #56 Skrevet 30. november 2014 Håper for guds skyld ts vasker hendene etterpå, så mye som du driver å gnikker med hendene rundt rumpehull og mus.. jayikes... Anonymous poster hash: 94fc1...3c4 Stusser sånn over at denne kommentaren er så populær. Er det så mange her inne som ikke vasker rævva si grundig? Dere vet at det blir skittent og stinker der driten kommer ut, sant? Æsj.. 1
PrinsesseNila Skrevet 30. november 2014 #57 Skrevet 30. november 2014 Skyller hele kroppen og håret så jeg er våt, vasker håret med shampo to ganger før jeg tar i hårkur, og setter det opp mens jeg vasker resten av kroppen. Vasker kun håret hver 4. dag, men alt etter dette er likt 7 dager i uka Vasker meg nedentil med Asan, skyller av, såper meg inn nedentil en gang til men uten å skylle av, såper inn hele kroppen, barberer armhuler (bruker epilator på legger og lår og tar brazilian wax så jeg barberer kun armhuler), vasker ansiktet, tar ned håret og skyller ut hårkur samt hele kroppen, såper inn kroppen en gang til, skyller meg igjen, og så er jeg ferdig
Gjest incognita Skrevet 30. november 2014 #58 Skrevet 30. november 2014 (endret) Blir våt på kroppen og i håret, tar i shampoo og gir meg selv en aldri så liten hodebunnsmassasje før jeg skyller ut, har balsam i etter det og vasker kroppen mens den "virker". Begynner nedenfra- og opp, litt som når man vasker bil på sånn selvvaskstasjon. Såpe mellom tærne, på leggene, lårene, underlivet, rumpa - og jeg er av typen som vasker godt inn i rumpa, magen, ryggen, overkroppen, under armene også selve armene. Bruker lactacyd dusjkrem til alt dette. Deretter bruker jeg ansiktsrens i ansiktet, på halsen og bak ørene. Etter det skyller jeg av alt i en omgang før jeg skifter til håndholdt dusj og går inn for litt ekstra understellsbehandling. Ikke tenk koffert nå, dette er kun for å få bort eventuelle såperester. Ta-da! Endret 30. november 2014 av incognita
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #59 Skrevet 30. november 2014 Håper for guds skyld ts vasker hendene etterpå, så mye som du driver å gnikker med hendene rundt rumpehull og mus.. jayikes... Anonymous poster hash: 94fc1...3c4 Hei, ts her: Alle dere som har likt denne kommentaren (og gjerne du som skrev den); Kan dere fortelle meg hva jeg bør gjøre annerledes? Jeg vil jo ikke være ekkelt. Ser mange liker kommentaren, men ingen skriver hva jeg bør gjøre? Stusser sånn over at denne kommentaren er så populær. Er det så mange her inne som ikke vasker rævva si grundig? Dere vet at det blir skittent og stinker der driten kommer ut, sant? Æsj.. Jeg også! Anonymous poster hash: f7775...00a
FlikkFlakk Skrevet 30. november 2014 #60 Skrevet 30. november 2014 -Vasker først håret -Tar så i balsam eller hårkur -Vasker over hele kroppen +rompe og underliv, 2 ganger i uka bruker jeg skrubb -Vasker ansiktet, bruker peeling vask 2 ganger i uka, noen ganer har jeg hatt maske på før jeg går i dusjen og da skyller jeg av den før jeg begynner å vaske håret. -Smører inn hele kroppen med tørrolje fra bodyshop -Skyller hele kroppen og håret Jeg har alltid (er 39år) vasket underlivet med vanlig såpe, har aldri hatt sopp eller andre problemer med underlivet, kanskje jeg bare har vært heldig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå