Gå til innhold

HVORDAN dusjer du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er ikke et spørsmål om hvor ofte man dusjer og sånne ting, jeg lurer på hva som er rutinene dine når du først står i dusjen? Jeg og samboer har veldig forskjellige måter og dusje på og begge sier "du kan jo ikke gjøre sånn, det blir helt feil!"

Jeg gjør slik:

Går inn i dusjen og gjør kropp og hår vått. Så tar jeg sjampo i håret. Deretter tar jeg såpe og vasker godt i rumpa mellom skinkene, helt inn til rumpehullet og helt opp og ned mellom skinkene, men ikke inn i rumpehullet. Så skyller jeg den hånden og tar intimsåpe på den andre hånden og vasker underliv med mellomkjøtt til slutt. Så skyller jeg rumpa og smører den inn igjen med såpe en gang til. Skyller hendene og skyller ut sjampo.

Så tar jeg sjampo i på nytt, skyller hendene, og så vasker og evt skrubber ansiktet. Vasker også halsen og nakken og bak ørene etter at jeg har vasket ansiktet. Skyller hendene. Så skyller jeg ansikt og hals og bak ørene og så skyller jeg ut sjampo fra håret.

Så tar jeg i balsam, skyller hendene og vasker kroppen. begynner på overkroppen og under armene og vasker i navlene og bak på skinkene og nedover på bena og på føtter og mellom tær. På dette tidspunkt barberer jeg litt om jeg gidder det. Så begynner jeg med å skylle såpen som jeg tok i rumpa tidligere og skyller hendene og deretter skyller jeg ut balsamen fra håret. Da blir også kroppen skylt ganske godt, men jeg tar dusjhodet i hånden og går over og skyller ekstra godt over alt og passer på at navlen er skylt. Så skyller jeg hendene og er ferdig.

Hva gjør du da? :)

Anonymous poster hash: f7775...00a
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper for guds skyld ts vasker hendene etterpå, så mye som du driver å gnikker med hendene rundt rumpehull og mus.. jayikes...

Anonymous poster hash: 94fc1...3c4
  • Liker 36
Skrevet

Jeg dusjer uten CAPS LOCK :dusje:

(og uten klær selvfølgelig)

Anonymous poster hash: 333ca...993
  • Liker 9
Skrevet

jeg skyller først håret og putter shampoo i hodebunnen (ikke i hele håret!!!), så barberer jeg alt utenom leggene.

Så skyller jeg ut shampooen og tar balsam i hele håret, lar dette være i 5min imens jeg barberer leggene og smører hele kroppen inn i såpe også skyller jeg alt av

• Liker 1
Skrevet

Dette er ikke et spørsmål om hvor ofte man dusjer og sånne ting, jeg lurer på hva som er rutinene dine når du først står i dusjen? Jeg og samboer har veldig forskjellige måter og dusje på og begge sier "du kan jo ikke gjøre sånn, det blir helt feil!"

Jeg gjør slik:

Går inn i dusjen og gjør kropp og hår vått. Så tar jeg sjampo i håret. Deretter tar jeg såpe og vasker godt i rumpa mellom skinkene, helt inn til rumpehullet og helt opp og ned mellom skinkene, men ikke inn i rumpehullet. Så skyller jeg den hånden og tar intimsåpe på den andre hånden og vasker underliv med mellomkjøtt til slutt. Så skyller jeg rumpa og smører den inn igjen med såpe en gang til. Skyller hendene og skyller ut sjampo.

Så tar jeg sjampo i på nytt, skyller hendene, og så vasker og evt skrubber ansiktet. Vasker også halsen og nakken og bak ørene etter at jeg har vasket ansiktet. Skyller hendene. Så skyller jeg ansikt og hals og bak ørene og så skyller jeg ut sjampo fra håret.

Så tar jeg i balsam, skyller hendene og vasker kroppen. begynner på overkroppen og under armene og vasker i navlene og bak på skinkene og nedover på bena og på føtter og mellom tær. På dette tidspunkt barberer jeg litt om jeg gidder det. Så begynner jeg med å skylle såpen som jeg tok i rumpa tidligere og skyller hendene og deretter skyller jeg ut balsamen fra håret. Da blir også kroppen skylt ganske godt, men jeg tar dusjhodet i hånden og går over og skyller ekstra godt over alt og passer på at navlen er skylt. Så skyller jeg hendene og er ferdig.

Hva gjør du da? :)

Anonymous poster hash: f7775...00a

Først sjampo i håret, så skyller, så renser jeg fjeset og halsen og vasker ørene, så har jeg balsam i håret. Mens den virker vasker jeg kroppen, nedentil og bak, vasker så henda, så skyller jeg ut balsamen.
Gjest Brillefin
Skrevet

Gjør hår og kropp våt - shampo - skyller ut shampo - tar i balsam - vasker kroppen med dusjsåpe - skyller ut balsam og dusjsåpa - tørker

Skrevet

Først renser jeg ansiktet, så shampoo, så vasker jeg med med dusjsåpe under armer, deretter tar jeg i balsam, lar den være i ca ett minutt, imens står jeg vel bare der egentlig, skyller ut balsamen og begynner å vaske underlivet/rumpe når jeg er ferdig med alt av overkropp/hår, så vasker jeg tilslutt beina:)

Gjest avocadoen
Skrevet

Vasker håret først, så armer, ben og slike ting og så vasker jeg underlivet med intimsåpe. Vasker hendene etterpå med såpe.

Ganske enkelt.

Gjest avocadoen
Skrevet

Håper for guds skyld ts vasker hendene etterpå, så mye som du driver å gnikker med hendene rundt rumpehull og mus.. jayikes...

Anonymous poster hash: 94fc1...3c4

Man skal vaske seg i underlivet.

• Liker 3
Skrevet

Man skal vaske seg i underlivet.

Ikke med såpe

• Liker 2
Skrevet

Ikke med såpe

Jo, intimsåpe.

• Liker 4
Skrevet

Jo, intimsåpe.

Nei, selv den er for sterk for mange av oss.

• Liker 4
Gjest avocadoen
Skrevet

Ikke med såpe

Jo, det er viktig å vaske seg med intimsåpe. Bruker man ikke det blir det feil PH i underlivet og man har enklere for å få sopp. Jeg har ikke hatt sopp i det hele tatt siden jeg begynte å bruke dr.greve. Alle gynekologene jeg har vært med har også anbefalt dette.

• Liker 2
Skrevet

Først shampoo i hele håret og skyller ut.

Renser ansiktet.

Tar i balsam og mens den virker så vasker jeg hele kroppen, inkl. barbering der det trengs, passer også på føttene og mellom tærne.

Skyller ut balsamen og skyller av resten av kroppen.

Avslutter med intimsåpe nedentil, skyller av and I'm done! :)

Skrevet

Jo, det er viktig å vaske seg med intimsåpe. Bruker man ikke det blir det feil PH i underlivet og man har enklere for å få sopp. Jeg har ikke hatt sopp i det hele tatt siden jeg begynte å bruke dr.greve. Alle gynekologene jeg har vært med har også anbefalt dette.

Og mine leger og gynekologer har sagt at jeg skulle slutte med intimsåpe og bare bruke vann. Og etter det har ikke jeg slitt med sopp.

• Liker 20
Skrevet

Best å vaske med bare rent vann..
  • Liker 8
Skrevet

Bare vaske med rent vann? Nei her bruker jeg såpe, og det vil jeg forsette med. Rent vann vasker ikke bort lukt og eventuelt "underlivs-rester"

Anonymous poster hash: 95bdc...149
  • Liker 5
Skrevet

Bare vaske med rent vann? Nei her bruker jeg såpe, og det vil jeg forsette med. Rent vann vasker ikke bort lukt og eventuelt "underlivs-rester"

Anonymous poster hash: 95bdc...149

Eh jo det gjør det

• Liker 11
Skrevet

Shampoo - skylle ut - barbere under armene - såpe inn hele kroppen, minus underlivet - skylle - vaske underliv og rumpe med intimsåpe - skylle - ferdig

Anonymous poster hash: 907a1...c67
Skrevet

Balsam - lar virke. Vasker under og boobs og mus/ræv. Skyller. Skyller ut balsam. Ferdig. Gidder da ikke gnukke og gni over hele kroppen, jeg dusjer jo hver dag.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...