AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #21 Skrevet 29. november 2014 Ok.Anonymous poster hash: 5c8f2...88f
masekopp Skrevet 29. november 2014 #22 Skrevet 29. november 2014 Tar vann på leggene - barberer de. Tar vann andre steder - barberer der. Skyller hele kroppen og håret, renser ansiktet, såpe på kroppen, skyller, sjampo, skyller, balsam/hårkur, såpe på kroppen (hele kroppen åpenbart), skyller, såpe på kroppen, skyller, skyller håret, skyller alt igjen. Ferdig.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #23 Skrevet 29. november 2014 jeg bruker intimsåpe "i" rumpa og på venusberget, og så bruker jeg bare rent vann til å vaske mellom leppene og rundt omkring i det generelle området... trodde det var det som var riktig? Anonymous poster hash: 1bdf5...ecc
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #24 Skrevet 29. november 2014 TS her: Håper for guds skyld ts vasker hendene etterpå, så mye som du driver å gnikker med hendene rundt rumpehull og mus.. jayikes... Anonymous poster hash: 94fc1...3c4 Det var faktisk akkurat dette jeg lurte på. Derfor har jeg den rutinen jeg har fordi jeg føler at å skylle hendene godt og deretter ta håret på en måte hjelper, men det er jo litt ekkelt å ta hendene i håret også. Men man skal jo vaske seg mellom skinkene. Og jeg liker å gjøre det to ganger. Men hva gjør du da? Vasker du ikke rumpe og mus? Vasker ikke dere dere i ræva da? Man skal vaske seg i underlivet. Ikke med såpe Jeg bruker intimskum fra Multi Gyn . Den fungerer best for meg. Men det er ikke så nøye, noen syns det er best uten såpe, andre liker intimsåpe og andre igjen bruker hvilken som helst slags såpe. Det får være opp til hver enkelt hva man syns fungerer best, vi er forskjellige. Anonymous poster hash: f7775...00a
veraa94 Skrevet 29. november 2014 #25 Skrevet 29. november 2014 Dusjer ikke - kjører "au naturel" all the way 1
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 29. november 2014 #26 Skrevet 29. november 2014 jeg vasker kroppen først så vasker jeg håret.
Rosewood Skrevet 29. november 2014 #27 Skrevet 29. november 2014 Jeg skyller kroppen og håret og tar shampo i hodebunnen, masserer det godt inn. Skyller ut shampoen. Vasker håret enda en gang med shampo, skyller ut. Så klemmer jeg ut vann fra håret og tar balsam i lengdene, lar den virke mens jeg barberer meg under armer, legger og lår, og der nede. Skyller balsamen godt ut. Vasker med såpe under armene, puppene, navlen, bak knær og på føttene. Renser ansiktet. Skrubber kroppen og ansiktet 2 ganger i uka. Vasker underlivet med intimsåpe. Vasker hendene. Og avslutter med å skylle håret i så kaldt vann som jeg orker
Gjest Hummels Skrevet 29. november 2014 #28 Skrevet 29. november 2014 Tar sjampo i håret. Så tar jeg jeg å såper inn resten av kroppen. Først armer, bryst, mage og rygg. Så beina. Alt det med en vaskeklut. En ny vaskeklut til penis og rumpa. Så skyller jeg håret og deretter resten av kroppen. Blir stående en lang stund for det er så deilig med rennende varmt vann!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #29 Skrevet 29. november 2014 Man skal vaske seg i underlivet. Litt mer ekkelt å ikke vaske seg godt nok synes nå jeg... Anonymous poster hash: 56393...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #30 Skrevet 29. november 2014 Litt mer ekkelt å ikke vaske seg godt nok synes nå jeg... Anonymous poster hash: 56393...4a2 Beklager! Var ikke denne meldingen jeg skulle svare på Anonymous poster hash: 56393...4a2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #31 Skrevet 29. november 2014 Håper for guds skyld ts vasker hendene etterpå, så mye som du driver å gnikker med hendene rundt rumpehull og mus.. jayikes...Anonymous poster hash: 94fc1...3c4 Vasker heller for mye en for lite. Ekkelt å vite at du kanskje ikke vasker deg godt nok å har danglebær i rumpa... jayikes... Anonymous poster hash: 56393...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #32 Skrevet 29. november 2014 Gjør hår og kropp våt - shampo - skyller ut shampo - tar i balsam - vasker kroppen med dusjsåpe - skyller ut balsam og dusjsåpa - tørker Sånn! Og hvis jeg shaver, gjør jeg det etter dusjsåpe og før balsamskylling. Anonymous poster hash: 4790a...14d
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #33 Skrevet 29. november 2014 Virkelig et høydepunkt på en lørdagskveld denne tråden. Anonymous poster hash: 93e63...3df 8
Gjest avocadoen Skrevet 29. november 2014 #34 Skrevet 29. november 2014 Og mine leger og gynekologer har sagt at jeg skulle slutte med intimsåpe og bare bruke vann. Og etter det har ikke jeg slitt med sopp. Det synes jeg i alle fall er veldig rart Best å vaske med bare rent vann.. Absolutt ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #35 Skrevet 29. november 2014 Virkelig et høydepunkt på en lørdagskveld denne tråden. Anonymous poster hash: 93e63...3df Ikke sant? Jeg leser til eksamen så jeg har KG som pause. Men jeg lurer fremdeles på hvordan foll gjør det i forhold til hendene etter rumpevask.. TS Anonymous poster hash: f7775...00a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #36 Skrevet 29. november 2014 Det synes jeg i alle fall er veldig rart Absolutt ikke. Men ikke gnag videre på dette da. Det er en kjent sak at noen kan vaske seg med salmiakk og industrisåpe uten underlivsproblemer, mens andre så vidt kan tenke på sex og så ender de opp med sopp eller BV. Folk må finne ut hva som passer de. Anonymous poster hash: f7775...00a 4
Gjest avocadoen Skrevet 29. november 2014 #37 Skrevet 29. november 2014 Litt mer ekkelt å ikke vaske seg godt nok synes nå jeg...Anonymous poster hash: 56393...4a2 Ja, det er da viktig å vaske seg godt for hygienen sin skyld. Hendene blir jo vasket uansett når man vasker resten av kroppen også, så det er ikke noe problem å vaske seg i rumpa med en hånd. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #38 Skrevet 29. november 2014 Vasker og skyller håret x2. Vasker ansiktet og skyller. Vasker kroppen ovenfra og ned, utsiden av underlivet (busken) og bakenden med en hvilken som helst dusjsåpe - skyller. Skyller underlivet med masse rennende vann. Hvis jeg barberer, gjør j det før jeg skyller kroppen. Har aldri brukt intimprodukter, aldri hatt underlivsproblemer og lukter friskt kjønn.Anonymous poster hash: 94b18...3bd
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. november 2014 #39 Skrevet 29. november 2014 væter kroppen- sjamponere x2- skyller sjampo-tar i balsam-vasker kroppen med såpe, startar øverst-vasker underliv med intimsåpe- skyller ut balsam. skal eg barbera gjer eg det heilt i starten (men eg gidd ikkje det no, er singel og ingen sex innan rekkevidde)
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #40 Skrevet 29. november 2014 Og mine leger og gynekologer har sagt at jeg skulle slutte med intimsåpe og bare bruke vann. Og etter det har ikke jeg slitt med sopp. Hvorfor er du så sta? Dette viser jo bare at det er veldig individuelt. Anonymous poster hash: 904fd...37e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå