Christiania_Oslo Skrevet 30. november 2014 #61 Skrevet 30. november 2014 Går kroppen våt,tar i balsam(bruker ikke shampp)tar på dusjsåpe på en klut,skrur av vannet mens jeg skrubber hele kroppen,skrur på vannet igjrn,skyller av kroppen,barberer armhule,mus og bein(om det trengs)bruker asan,vasker der nede og skyller ut balsamen til slutt.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #62 Skrevet 30. november 2014 -Vasker først håret -Tar så i balsam eller hårkur -Vasker over hele kroppen +rompe og underliv, 2 ganger i uka bruker jeg skrubb -Vasker ansiktet, bruker peeling vask 2 ganger i uka, noen ganer har jeg hatt maske på før jeg går i dusjen og da skyller jeg av den før jeg begynner å vaske håret. -Smører inn hele kroppen med tørrolje fra bodyshop -Skyller hele kroppen og håret Jeg har alltid (er 39år) vasket underlivet med vanlig såpe, har aldri hatt sopp eller andre problemer med underlivet, kanskje jeg bare har vært heldig? Bruker du skrubb _I_ underlivet??? Anonymous poster hash: afd30...989 1
misstealover Skrevet 30. november 2014 #63 Skrevet 30. november 2014 Skyller kroppen - vasker håret - vasker fjeset - vasker underlivspartiet - vasker tærne - skyller kroppen - ferdig.
minister-mio Skrevet 30. november 2014 #64 Skrevet 30. november 2014 Hei, ts her: Alle dere som har likt denne kommentaren (og gjerne du som skrev den); Kan dere fortelle meg hva jeg bør gjøre annerledes? Jeg vil jo ikke være ekkelt. Ser mange liker kommentaren, men ingen skriver hva jeg bør gjøre? Jeg også! Anonymous poster hash: f7775...00a Etter å ha vaska bak så holder det ikke å skylle hendene. Jeg vasker dem.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. november 2014 #65 Skrevet 30. november 2014 Vasker det intime først, vasker hendene med skikkelig såpe, før jeg går løs på resten av kroppen og til slutt håret.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #66 Skrevet 30. november 2014 Her i huset har vi også diskusjoner på hva som er å "dusje riktig". Men det går på om det er hårvask eller kroppsvask først. Jeg mener at man bør ta håret først, for det "skitne" vannet fra hårvasken skitner til kroppen. Slik gjør jeg det: Vann overalt - hårvask(noen ganger x2) - balsam i - såpe på kroppen, vasker godt mellom og over brystene, og under armene - skyller kroppen - barberer der jeg tenker jeg bør ( under armer ca. hver 4.dag og underlivet en gang i uka, legger når jeg gidder) - vasker og skyller foran og bak med intimsåpe - vasker hendene - skyller ut balsam. Ser at jeg ofte glemmer bena, men de blir jo også tatt, men kanskje ikke like ofte og grundig som jeg bør. Har nok litt den troen på at alt vannet og såpen fra resten av kroppen fikser bena... Anonymous poster hash: 834b9...b44
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #67 Skrevet 30. november 2014 Lol, dette var en artig tråd! Her er min rutine: 1. Skyller håret. Masserer inn shampo fra ørene og opp. Står med hodet på skakke og skyller godt fra venstre og høyre. Står aldri ordentlig oppreist da. Jeg unngår etter beste evne at shampoen ikke blir skylt ned langs kroppen. Da får jeg urenheter. 2. Tar i balsam fra ørene og ned. 3. I mens balsamen virker barberer jeg meg med 1 høvel under armene og på leggene. Bruker en annen høvel til intimbarbering. Starter alltid med berget, så langs leppene og hullet. Skyller høvelen godt etter hvert drag. Så barberer jeg meg rundt anus. Når rakinga er over, så vasker jeg høvlene med litt hibiscrub (Antibac). 4. Hver søndag scruber jeg kroppen, så dette skjer da etter rakinga. 5. Så er det rengjøring foran og bak. Jeg bruker intimsåpe, og vasker først godt i lysken, berget og rundt vaginaen. Så skyller jeg godt. Jeg skyller fra berget og ned. Deretter vasker jeg meg godt bak. Så stikker jeg dusjhodet under meg slik at jeg skyller anusen forfra, for å unngå at bakteriene blir skylt mot vagina. Til slutt vasker jeg hendene godt med intimsåpe. 6. Det siste jeg gjør er å skylle ut balsamen. Det gjør jeg på samme måte som punkt 1. Ingen såpe får renne ned langs kroppen. Etter at balsamen er skylt ut, så skyller jeg godt over hele kroppen. Ferdig! Anonymous poster hash: 54b79...ea1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #68 Skrevet 30. november 2014 - Vasker håret med shampo og skyller ut (2 ganger om det trengs) - Fordeler balsam i lengdene av håret - Evt. barbering - Vasker kroppen med såpe og skyller - Ansiktsrens - Skyller ut balsamen - Vasker rumpe og underliv Anonymous poster hash: d586d...c1f
Gjest Trollkarlen Skrevet 30. november 2014 #70 Skrevet 30. november 2014 Vasker håret/hodet først så går jeg nedover kroppen med kroppsklut og såpe. Her blir alt grundig skrubbet hver gang.
Frisørdama Skrevet 30. november 2014 #71 Skrevet 30. november 2014 Hei, ts her: Alle dere som har likt denne kommentaren (og gjerne du som skrev den); Kan dere fortelle meg hva jeg bør gjøre annerledes? Jeg vil jo ikke være ekkelt. Ser mange liker kommentaren, men ingen skriver hva jeg bør gjøre?Anonymous poster hash: f7775...00a Vask rumpa til slutt..
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #72 Skrevet 30. november 2014 TS her: Det var faktisk akkurat dette jeg lurte på. Derfor har jeg den rutinen jeg har fordi jeg føler at å skylle hendene godt og deretter ta håret på en måte hjelper, men det er jo litt ekkelt å ta hendene i håret også. Men man skal jo vaske seg mellom skinkene. Og jeg liker å gjøre det to ganger. Men hva gjør du da? Vasker du ikke rumpe og mus? Vasker ikke dere dere i ræva da? Jeg bruker intimskum fra Multi Gyn . Den fungerer best for meg. Men det er ikke så nøye, noen syns det er best uten såpe, andre liker intimsåpe og andre igjen bruker hvilken som helst slags såpe. Det får være opp til hver enkelt hva man syns fungerer best, vi er forskjellige. Anonymous poster hash: f7775...00a Bare et tips. Vask rompa til slutt, for da overfører man ikke bakterier derfra til andre steder. Man begynner med det reneste og går så til det sktineste (rompa):, hode, armhuler, underliv, føtter, rompe. Anonymous poster hash: 760b0...01c
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #73 Skrevet 30. november 2014 Ikke sant? Jeg leser til eksamen så jeg har KG som pause. Men jeg lurer fremdeles på hvordan foll gjør det i forhold til hendene etter rumpevask.. TS Anonymous poster hash: f7775...00a Jeg vasker hendene med såpe etter at jeg har vasket rumpa med såpe. Anonymous poster hash: d9a5d...316
Luckiness Skrevet 30. november 2014 #74 Skrevet 30. november 2014 Går inn i dusjen og lar håret bli vått. Tar i sjampo og skyller ut. Tar så i balsam og deretter renser jeg ansiktet m skrubb/sminkefjerner. Så vasker jeg kroppen med såpe. Begynner da med "vanlige" kroppsdeler, om jeg kan si det på den måten, før jeg skyller hendene og vasker med nedentil (foran) med intimsåpe, deretter vasker jeg meg bak. Vasker så hendene med litt dusjsåpe, evt sjampo, alt etter hvilken flaske som er nærmest...så skyller jeg ut balsamen og skyller kroppen. Om jeg skal barbere meg noen steder så gjør jeg dette samtidig som vasking av kroppen mens balsamen er i. Balsam skal jo virke i minst 2min, men håret føles enda bedre og mykere dersom det får virke lengre. Fix ferdig.
Maleficenta Skrevet 30. november 2014 #75 Skrevet 30. november 2014 Det synes jeg i alle fall er veldig rart Absolutt ikke. En gang i tiden fantes ikke intimsåpe. De må ha hatt kroniske soppinfeksjoner de da. Det beste er å vaske med rent vann jo. Funker best for de fleste. Og vasker man grundig får man bort både lukt og rester. 3
Rosa Sitron Skrevet 30. november 2014 #76 Skrevet 30. november 2014 Hvorfor er du så sta? Dette viser jo bare at det er veldig individuelt. Anonymous poster hash: 904fd...37e Jeg svarte med samme tone, men lei av å måtte forsvare at jeg er "ekkel" som ikke bruker såpe. 2
Gjest avocadoen Skrevet 30. november 2014 #77 Skrevet 30. november 2014 En gang i tiden fantes ikke intimsåpe. De må ha hatt kroniske soppinfeksjoner de da. Det beste er å vaske med rent vann jo. Funker best for de fleste. Og vasker man grundig får man bort både lukt og rester. Vel, man blir ikke så veldig velduftende, ren og pen av å ikke bruke såpe. Ikke er det særlig hygienisk heller. Folk var generelt dårligere på å vaske seg før og de hadde også ikke den samme hygienen som vi har i dag (som forhindrer spesielt spredning av virus og slikt). Så hvor bra det er å ikke bruke såpe kan vel diskuteres. Bra for huden kanskje å ikke vaske seg i det hele tatt siden huden da lærer seg å smøre seg selv, men folk har kanskje ikke så lyst å omgåes med en person som ikke vasker seg. Det er også som sagt økt fare for smitte når man ikke er flink til å vaske seg. Så ja, de hadde nok ganske mye mer infeksjoner av både det ene og det andre før. Man blir ikke ren om man vasker seg uten såpe.
Maleficenta Skrevet 30. november 2014 #78 Skrevet 30. november 2014 Vel, man blir ikke så veldig velduftende, ren og pen av å ikke bruke såpe. Ikke er det særlig hygienisk heller. Folk var generelt dårligere på å vaske seg før og de hadde også ikke den samme hygienen som vi har i dag (som forhindrer spesielt spredning av virus og slikt). Så hvor bra det er å ikke bruke såpe kan vel diskuteres. Bra for huden kanskje å ikke vaske seg i det hele tatt siden huden da lærer seg å smøre seg selv, men folk har kanskje ikke så lyst å omgåes med en person som ikke vasker seg. Det er også som sagt økt fare for smitte når man ikke er flink til å vaske seg. Så ja, de hadde nok ganske mye mer infeksjoner av både det ene og det andre før. Man blir ikke ren om man vasker seg uten såpe. Det er jo pga at man vasker for mye og bruker såpe som gjør at phen fucker seg opp og man får sopp. Og såpe tørrer ut slimhinner som heller ikke er bra. Du er jo litt rar som ikke skjønner at man kan bli ren med bare vann. 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #79 Skrevet 30. november 2014 Vel, man blir ikke så veldig velduftende, ren og pen av å ikke bruke såpe. Ikke er det særlig hygienisk heller. Folk var generelt dårligere på å vaske seg før og de hadde også ikke den samme hygienen som vi har i dag (som forhindrer spesielt spredning av virus og slikt). Så hvor bra det er å ikke bruke såpe kan vel diskuteres. Bra for huden kanskje å ikke vaske seg i det hele tatt siden huden da lærer seg å smøre seg selv, men folk har kanskje ikke så lyst å omgåes med en person som ikke vasker seg. Det er også som sagt økt fare for smitte når man ikke er flink til å vaske seg. Så ja, de hadde nok ganske mye mer infeksjoner av både det ene og det andre før. Man blir ikke ren om man vasker seg uten såpe. "- Det er ikke nødvendig å bruke såpe i underlivet, og for all del ikke parfymer, deodoranter eller lignende. Det gir bare opphav til irritasjoner, kløe og mer lukt, sier Nesheim. En intimvask om dagen med dusjen (eller klut og vann) holder lenge, i følge sexologen. " http://www.dagbladet.no/2013/03/03/tema/helse/klikk/26034205/ Anonymous poster hash: 4157c...3a5 1
Gjest avocadoen Skrevet 30. november 2014 #80 Skrevet 30. november 2014 Det er jo pga at man vasker for mye og bruker såpe som gjør at phen fucker seg opp og man får sopp. Og såpe tørrer ut slimhinner som heller ikke er bra. Du er jo litt rar som ikke skjønner at man kan bli ren med bare vann. Om du får sopp av å bruke intimsåpe så er det fint for deg, og om du ikke bruker såpe så synes jeg litt synd i både deg og de rundt deg. Det er ikke særlig hygienisk. Håper at du ihvertfall vasker hendene dine med såpe i 30 sek slik at du hverken smitter deg selv eller andre med ting. Om du ikke forstår hvorfor folk bruker såpe så får det bare være, men. Jeg holder meg i alle fall for god for personangrep jeg da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå