Gå til innhold

Mødre bør ta seg sammen


WubWub

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er så glad for at jeg klarer å gi faen! Forbanna piss. Jeg gjør som jeg vil, når jeg vil og hvordan jeg vil.(selvfølgelig innenfor lovens grenser da) Om jeg er verdens største latsekk, så er det MIN sak. Om jeg er fitness-utøver så er også det MIN sak.

ALLE trenger å gi litt mer faen.



Anonymous poster hash: 77772...f0b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av folk som tror at trening løser alle verdensproblemer! Er det en synd å ikke trene på senter nå? Kan man ikke være lykkelig eller leve et fullstendig liv uten medlemskap på Elixia?

Nå har da jeg argumentert for lett hjemme trening gjennom hele tråden. Faktisk skrev jeg det i hovedinnlegget mitt også så what's the problem officer? Har ikke sagt noe som helst om Elixia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du hva jeg skrev? :fnise:

Skjønte ikke helt men oppfattet det som du mente noe med kvinner med store synlige muskler. Rett meg hvis jeg oppfattet feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, så når alt kommer til alt så foretrekker dere mødre med hengemage og store biceps enn mødre med hengemage og vanlige armer? Er det det som er greia eller?

Man kan ikke trene opp en ødelagt kropp. Noen får ingen strekkmerker, andre sprenger istykker huden så de må OPERERE for å se normale ut. Og så mye hud kan ikke trenes bort, det kan ikke se bra ut osv.

Anonymous poster hash: 608da...b47

Jeg bruker kettlebell og bodypump vekt sett hver morgen men jeg får ikke akkurat store biceps av det haha. Det er mer trening for å holde seg fast og i form, biceps trener jeg på treningsstudio.

Det er dessverre mange jenter som tror at de vil bli forvandlet til muskelberg om de trener litt og har det som hovedargument for å ikke holde seg i form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at jeg klarer å gi faen! Forbanna piss. Jeg gjør som jeg vil, når jeg vil og hvordan jeg vil.(selvfølgelig innenfor lovens grenser da) Om jeg er verdens største latsekk, så er det MIN sak. Om jeg er fitness-utøver så er også det MIN sak.

ALLE trenger å gi litt mer faen.

Anonymous poster hash: 77772...f0b

Så klart. Folk bestemmer selv om de vil være late og slappe og la kroppen forfalle. Ikke at det er så sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart. Folk bestemmer selv om de vil være late og slappe og la kroppen forfalle. Ikke at det er så sexy.

Du som hater unger og aldri skal ha unger selv gir vel f*en i hvor sexy mødre er vel? Du skal jo holde deg milevis unna dem og alt som har med unger å gjøre uansett?

Anonymous poster hash: 608da...b47

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Hummels og WubWub burde dere ikke vært ute med venner nu enn å sitte på KG?

Burde ikke du også? I would if I could.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke du også? I would if I could.

Det er vel morsommere å sitte og nerde på Kåge og lire av seg all dritten man samlet opp i løpet av den forfeeerdelige uka? Måtte du glane på mange feite mødre i køen på Rema 1000 eller?

Anonymous poster hash: 608da...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel morsommere å sitte og nerde på Kåge og lire av seg all dritten man samlet opp i løpet av den forfeeerdelige uka? Måtte du glane på mange feite mødre i køen på Rema 1000 eller?

Anonymous poster hash: 608da...b47

Uka mi har vært brukbar den, handler ikke på Rema 1000. Kan jo være ganske artig å diskutere på KG fra tid til annen. Det er vel nettopp derfor de fleste er her inne, fordi de liker diskutere.

Ser ikke helt hvorfor du syntes det er så negativt at folk benytter seg av diskusjons fora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg tenker meg om, så er det mannen i som er den mest fysisk inaktive på fritiden her i huset og jeg forsøker å få oss til å begynne å røre oss litt mer sammen, da han har et yrke der man jobber svært intensivt når man jobber. Jeg ser nemlig levende for meg at han en dag, plutselig kommer til å flate ut av hjerteinfarkt på grunn av både nattarbeid, tunge løft,stunts der man stresser i vei og prestisjepress, om han ikke sørger for litt mer jevn aktivitet.

- Han er forøvrig tidligere toppidrettsutøver og har trent omtrent tilsvarende en arbeidsuke da han var på topp, det forhindrer ham likevel ikke å ha blitt en noe sedat småbarnsfar etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Too little too late.

aldri for sent å prøve komme seg i form. selv pensjonister har godt av mosjon. man kan faktisk være 80-90 å fremdeles være sprek om de legger inn fysisk aktivitet og trening i timeplanen sin

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri for sent å prøve komme seg i form. selv pensjonister har godt av mosjon. man kan faktisk være 80-90 å fremdeles være sprek om de legger inn fysisk aktivitet og trening i timeplanen sin

Siktet til provoseringsforsøket ditt, ikke trening. De vet de fleste at man har godt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siktet til provoseringsforsøket ditt, ikke trening. De vet de fleste at man har godt av.

Har ingen interresse av å provosere noen. Og strengt tatt er det ikke mitt problem om mennesker blir provosert fordi de blir oppfordret til å leve sunnere ikke bare sin egen del men også barnas skyld. Om man blir provosert av det så er det et sykdomstegn.

Nå som fedme i stor grad er et økende problem i Norge så tror jeg faktisk at folk har godt av å høre litt oftere at de bør ha mer fokus på kosthold og fysisk aktivitet.

Syntes Hellstrøm generelt har vært dyktig til å få folk vekk fra grandis og andre usunne "mat"varer, han sier det som det er på en ganske direkte måte. Noen lar seg selvfølgelig provosere til de grader der de ligger i sofaen å døtter i seg burgere og grandiser å tenker "herregud for en idiot, han vet jo ingenting! er så sunn som bare det jeg!", men heldigvis er det andre mennesker som våkner opp å legger om livsstilen sin takket være Hellstrøm's klare tale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, begynn å tenke før du skriver, eller hva? Du som ikke har unger engang skal på død og liv svare i tråder om mødre og unger, og ha så j*vla mange meninger om emnet?

Et hint: en baby veier gjennomsnittlig 3500gram når den er født til termin. Noen babyer veier 12 kg på ettårsdagen sin. Prøv å gå rundt og bære på 12-15 kg hele dagen, så skal du se om det ikke er å trene.

Mens du er igang kan du jo også 5 ganger om dagen dytte 30 kg opp en bratt, 800m lang bakke. Det tilsvarer en unge og en barnevogn.

Anonymous poster hash: 608da...b47

Godt sagt!

Anonymous poster hash: c2d76...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...