Gå til innhold

Mødre bør ta seg sammen


WubWub

Anbefalte innlegg

Svaret var ikke til deg spesifikt altså :-)

Anonymous poster hash: 9d346...17a

skjønte det :) . Og jeg mente at jeg trodde majoriteten gikk turer altså, hvis det ikke kom tydelig frem

Anonymous poster hash: 6709a...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ang å ha peiling på trening, så tror jeg at mannen i huset som har tilbragt en god del tid på toppidrettssenteret for noen år tilbake fordi han var toppidrettsutøver på landslagsnivå og stort sett har trent i flere tiner hver dag gjennom hele ungdommen, er mer kompetent til å komme med treningstips, så jeg er ikke oppnådd for gode veiledere om jeg skulle ønske det.

Edit: Glemte jeg å fortelle at jeg er utdannet innen friluftspedagogikk og har en del studiepoeng innen fysisk fostring og friluftsliv? Når du går utendørs, så stimulerer du alle mulige slags sanser og nerveceller mye mer enn du kan gjøre i stua. Dette fører igjen til økt helse på en måte som å være innendørs ikke kan.

Da burde du vite bedre enn å komme med idiotiske utsagn som "hagearbeid og gåturer er bedre trening enn kettlebells" når kettlebell trening går for å være en av de desidert beste treningsformene.

Om mannen din har peiling på trening så tror jeg han hadde blitt forferdet av det utsagnet.

Om du hadde lest linkene jeg gav deg (jeg viste du ikke kom til å lese de for det virker ikke som du er mottakelig for kunnskap) så hadde du fått med deg at kettlebells er å anse som noe av det beste treninga man får tak i og flere og flere toppidrettsutøvere går nå over til kettlebells fremfor annen trening å ser gode resultater.

Påstanden din er like dum som om jeg skulle sagt til en lege "smertestillende som paracet og ibux er bedre enn cellegift som kreftbehandling".

Argumentene er så dumme at de faller for sin egen urimelighet.

Jeg prøver pånytt og denne gangen skal jeg linke mer informasjon så kanskje du får det med deg :

ww.kk.no/livsstil/treningen-som-gir-deg-alt-i-ett-22620

Treningen som gir deg alt i ett
Maks utbytte! Dette strammer opp hele kroppen i en og samme økt - og forbrenner kalorier effektivt.
Muskler jobber sammen

Et viktig nøkkelord med kettlebelltrening er at muskelgrupper ikke trenes hver for seg, men samtidig.

- Mens du arbeider konsentrert med å kontrollere jernkula, trenes styrke, kraft, utholdenhet, mobilitet, hurtighet, balanse, og til og med eksplosivitet, i hele kroppen. Pulsen raser og svetten renner. Hele systemet arbeider, står det på nettsidene til Oslo Kettlebell Gym.

Karl Kristian Indreeide ved Oslo Kettlebell(ekstern lenke) gym utdyper:

- Som regel er øvelsene fullkroppsøvelser. Hele kroppen er involvert, og ofte trenes både styrke, utholdenhet og smidighet samtidig. Kettlebelltrening er dessuten konsentrert og fokusert trening, sier han til KK.no.

LES OGSÅ: Trening som strammer hele kroppen

Du ser kanskje for deg en muskuløs kar som svinger iherdig på en kettlebell, mens svetten spruter. Er dette noe jenter kan drive med da?

Velformet rumpe

Karl Kristian er ikke i tvil:

- Bare hvis de er interessert i en velformet rumpe, armer og bein, en sterk rygg, god utholdenhet, høy forbrenning og beskyttelse mot albuer, sier han.

- Man blir også rik, vakker og populær, legger han spøkefullt til.

Men fra spøk til alvor. Hvordan trener man så med denne jernkula?

Ifølge Karl Kristian Indreeide kan man trene med kettlebells både alene – gjerne ute, eller i gruppetrening. En fordel er at folk på alle nivåer kan trene sammen.

- Man kan telle repetisjoner, kjøre intervaller, bære kulene på forskjellige måter mens man går en viss avstand, 100 meter for eksempel. Mange tenker ikke over det, men å gå med en vekt på strak arm er kjempe god trening!

LES OGSÅ: Lei vanlig styrketrening? Her er noe annet du kan prøve

Indreeide legger til at det ikke er noen muskelgrupper som ikke er i bruk under kettlebelltrening, men muskler som vanligvis er mest involvert er setemuskulatur, ryggen, skuldre, bakside lår og mage.

Men hva gir egentlig kettlebelltrening som ikke annen trening gir?

Hvorfor trene kettlebell?

- Det at man kan bevege forholdsvis tunge vekter hurtig, og på en veldig trygg måte, vil jeg si er unikt. Dessuten gjør utformingen av en kettlebell at alle øvelser blir stabiliseringsøvelser, med ekstra støtte for støtte- og kjernemuskulatur.

Ifølge American Council of Exercise (ekstern lenke) brenner man cirka 272 kilokalorier på en kort økt, på cirka 20 minutter. I en studie målte forskere makspulsen til personer som trente med kettlebells, og fant at testpersonene kom opp i 86-99 prosent av makspuls.

Kettlebells kommer vanligvis med 4-kilos intervaller, og starter på 4 kilo, så 8, 12, 16, 20, 24, 28 osv. Man kan gå helt opp til 90 kilo! Nybegynnere bør selvfølgelig begynne i det lavere sjiktet.

LES OGSÅ: Slik forbrenner du flere kalorier når du trener

- Ha respekt!

Er det noe spesielt man bør ta hensyn til når man trener med kettlebells?

Karl Kristian Indreeide anbefaler ikke folk å prøve seg fram.

- Man skal ha respekt for tunge ting som beveger seg fort. Mange tror de forstår hvordan øvelsen skal gjøres ut i fra hva de ser på bilder og film, men går glipp av de avgjørende detaljene som gir ønsket effekt, sier han, og anbefaler alle å få instruksjon av en instruktør – i alle fall i starten.

- Gitt det er en kompetent instruktør vil jeg si at kettlebelltrening virkelig er trening for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....

Morsomt at du mener en treningsmåte er bedre enn å bruke hele kroppen på en (eller veldig mange) NATURLIG måte. Du burde snakke litt med jente-24 :D match ;)

Anonymous poster hash: 6709a...c7a

Endret av ninuska_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde du vite bedre enn å komme med idiotiske utsagn som "hagearbeid og gåturer er bedre trening enn kettlebells" når kettlebell trening går for å være en av de desidert beste treningsformene.

Om mannen din har peiling på trening så tror jeg han hadde blitt forferdet av det utsagnet.

Om du hadde lest linkene jeg gav deg (jeg viste du ikke kom til å lese de for det virker ikke som du er mottakelig for kunnskap) så hadde du fått med deg at kettlebells er å anse som noe av det beste treninga man får tak i og flere og flere toppidrettsutøvere går nå over til kettlebells fremfor annen trening å ser gode resultater.

Påstanden din er like dum som om jeg skulle sagt til en lege "smertestillende som paracet og ibux er bedre enn cellegift som kreftbehandling".

Argumentene er så dumme at de faller for sin egen urimelighet.

Jeg prøver pånytt og denne gangen skal jeg linke mer informasjon så kanskje du får det med deg :

ww.kk.no/livsstil/treningen-som-gir-deg-alt-i-ett-22620

Treningen som gir deg alt i ett

Maks utbytte! Dette strammer opp hele kroppen i en og samme økt - og forbrenner kalorier effektivt.

Muskler jobber sammen

Et viktig nøkkelord med kettlebelltrening er at muskelgrupper ikke trenes hver for seg, men samtidig.

- Mens du arbeider konsentrert med å kontrollere jernkula, trenes styrke, kraft, utholdenhet, mobilitet, hurtighet, balanse, og til og med eksplosivitet, i hele kroppen. Pulsen raser og svetten renner. Hele systemet arbeider, står det på nettsidene til Oslo Kettlebell Gym.

Karl Kristian Indreeide ved Oslo Kettlebell(ekstern lenke) gym utdyper:

- Som regel er øvelsene fullkroppsøvelser. Hele kroppen er involvert, og ofte trenes både styrke, utholdenhet og smidighet samtidig. Kettlebelltrening er dessuten konsentrert og fokusert trening, sier han til KK.no.

LES OGSÅ: Trening som strammer hele kroppen

Du ser kanskje for deg en muskuløs kar som svinger iherdig på en kettlebell, mens svetten spruter. Er dette noe jenter kan drive med da?

Velformet rumpe

Karl Kristian er ikke i tvil:

- Bare hvis de er interessert i en velformet rumpe, armer og bein, en sterk rygg, god utholdenhet, høy forbrenning og beskyttelse mot albuer, sier han.

- Man blir også rik, vakker og populær, legger han spøkefullt til.

Men fra spøk til alvor. Hvordan trener man så med denne jernkula?

Ifølge Karl Kristian Indreeide kan man trene med kettlebells både alene – gjerne ute, eller i gruppetrening. En fordel er at folk på alle nivåer kan trene sammen.

- Man kan telle repetisjoner, kjøre intervaller, bære kulene på forskjellige måter mens man går en viss avstand, 100 meter for eksempel. Mange tenker ikke over det, men å gå med en vekt på strak arm er kjempe god trening!

LES OGSÅ: Lei vanlig styrketrening? Her er noe annet du kan prøve

Indreeide legger til at det ikke er noen muskelgrupper som ikke er i bruk under kettlebelltrening, men muskler som vanligvis er mest involvert er setemuskulatur, ryggen, skuldre, bakside lår og mage.

Men hva gir egentlig kettlebelltrening som ikke annen trening gir?

Hvorfor trene kettlebell?

- Det at man kan bevege forholdsvis tunge vekter hurtig, og på en veldig trygg måte, vil jeg si er unikt. Dessuten gjør utformingen av en kettlebell at alle øvelser blir stabiliseringsøvelser, med ekstra støtte for støtte- og kjernemuskulatur.

Ifølge American Council of Exercise (ekstern lenke) brenner man cirka 272 kilokalorier på en kort økt, på cirka 20 minutter. I en studie målte forskere makspulsen til personer som trente med kettlebells, og fant at testpersonene kom opp i 86-99 prosent av makspuls.

Kettlebells kommer vanligvis med 4-kilos intervaller, og starter på 4 kilo, så 8, 12, 16, 20, 24, 28 osv. Man kan gå helt opp til 90 kilo! Nybegynnere bør selvfølgelig begynne i det lavere sjiktet.

LES OGSÅ: Slik forbrenner du flere kalorier når du trener

- Ha respekt!

Er det noe spesielt man bør ta hensyn til når man trener med kettlebells?

Karl Kristian Indreeide anbefaler ikke folk å prøve seg fram.

- Man skal ha respekt for tunge ting som beveger seg fort. Mange tror de forstår hvordan øvelsen skal gjøres ut i fra hva de ser på bilder og film, men går glipp av de avgjørende detaljene som gir ønsket effekt, sier han, og anbefaler alle å få instruksjon av en instruktør – i alle fall i starten.

- Gitt det er en kompetent instruktør vil jeg si at kettlebelltrening virkelig er trening for alle.

Jeg sa at jeg fikk bedre trening av å gå tur med hund, barn, samt å bedrive hagearbeid 1-3 timer daglig i mai- oktober enn fjompe i stua med en kettlebell 15 minutter daglig, Jeg sa ingenting om at 15 minutter hagearbeid var det samme som 15 minutter med kettlebell. Det er du som har problemer med å lese hva som skrives.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde du vite bedre enn å komme med idiotiske utsagn som "hagearbeid og gåturer er bedre trening enn kettlebells" når kettlebell trening går for å være en av de desidert beste treningsformene.

Om mannen din har peiling på trening så tror jeg han hadde blitt forferdet av det utsagnet.

Om du hadde lest linkene jeg gav deg (jeg viste du ikke kom til å lese de for det virker ikke som du er mottakelig for kunnskap) så hadde du fått med deg at kettlebells er å anse som noe av det beste treninga man får tak i og flere og flere toppidrettsutøvere går nå over til kettlebells fremfor annen trening å ser gode resultater.

Påstanden din er like dum som om jeg skulle sagt til en lege "smertestillende som paracet og ibux er bedre enn cellegift som kreftbehandling".

Argumentene er så dumme at de faller for sin egen urimelighet.

Jeg prøver pånytt og denne gangen skal jeg linke mer informasjon så kanskje du får det med deg :

ww.kk.no/livsstil/treningen-som-gir-deg-alt-i-ett-22620

Treningen som gir deg alt i ett

Maks utbytte! Dette strammer opp hele kroppen i en og samme økt - og forbrenner kalorier effektivt.

Muskler jobber sammen

Et viktig nøkkelord med kettlebelltrening er at muskelgrupper ikke trenes hver for seg, men samtidig.

- Mens du arbeider konsentrert med å kontrollere jernkula, trenes styrke, kraft, utholdenhet, mobilitet, hurtighet, balanse, og til og med eksplosivitet, i hele kroppen. Pulsen raser og svetten renner. Hele systemet arbeider, står det på nettsidene til Oslo Kettlebell Gym.

Karl Kristian Indreeide ved Oslo Kettlebell(ekstern lenke) gym utdyper:

- Som regel er øvelsene fullkroppsøvelser. Hele kroppen er involvert, og ofte trenes både styrke, utholdenhet og smidighet samtidig. Kettlebelltrening er dessuten konsentrert og fokusert trening, sier han til KK.no.

LES OGSÅ: Trening som strammer hele kroppen

Du ser kanskje for deg en muskuløs kar som svinger iherdig på en kettlebell, mens svetten spruter. Er dette noe jenter kan drive med da? Velformet rumpe

Karl Kristian er ikke i tvil:

- Bare hvis de er interessert i en velformet rumpe, armer og bein, en sterk rygg, god utholdenhet, høy forbrenning og beskyttelse mot albuer, sier han.

- Man blir også rik, vakker og populær, legger han spøkefullt til.

Men fra spøk til alvor. Hvordan trener man så med denne jernkula?

Ifølge Karl Kristian Indreeide kan man trene med kettlebells både alene gjerne ute, eller i gruppetrening. En fordel er at folk på alle nivåer kan trene sammen.

- Man kan telle repetisjoner, kjøre intervaller, bære kulene på forskjellige måter mens man går en viss avstand, 100 meter for eksempel. Mange tenker ikke over det, men å gå med en vekt på strak arm er kjempe god trening!

LES OGSÅ: Lei vanlig styrketrening? Her er noe annet du kan prøve

Indreeide legger til at det ikke er noen muskelgrupper som ikke er i bruk under kettlebelltrening, men muskler som vanligvis er mest involvert er setemuskulatur, ryggen, skuldre, bakside lår og mage.

Men hva gir egentlig kettlebelltrening som ikke annen trening gir? Hvorfor trene kettlebell?

- Det at man kan bevege forholdsvis tunge vekter hurtig, og på en veldig trygg måte, vil jeg si er unikt. Dessuten gjør utformingen av en kettlebell at alle øvelser blir stabiliseringsøvelser, med ekstra støtte for støtte- og kjernemuskulatur.

Ifølge American Council of Exercise (ekstern lenke) brenner man cirka 272 kilokalorier på en kort økt, på cirka 20 minutter. I en studie målte forskere makspulsen til personer som trente med kettlebells, og fant at testpersonene kom opp i 86-99 prosent av makspuls.

Kettlebells kommer vanligvis med 4-kilos intervaller, og starter på 4 kilo, så 8, 12, 16, 20, 24, 28 osv. Man kan gå helt opp til 90 kilo! Nybegynnere bør selvfølgelig begynne i det lavere sjiktet.

LES OGSÅ: Slik forbrenner du flere kalorier når du trener - Ha respekt!

Er det noe spesielt man bør ta hensyn til når man trener med kettlebells?

Karl Kristian Indreeide anbefaler ikke folk å prøve seg fram.

- Man skal ha respekt for tunge ting som beveger seg fort. Mange tror de forstår hvordan øvelsen skal gjøres ut i fra hva de ser på bilder og film, men går glipp av de avgjørende detaljene som gir ønsket effekt, sier han, og anbefaler alle å få instruksjon av en instruktør i alle fall i starten.

- Gitt det er en kompetent instruktør vil jeg si at kettlebelltrening virkelig er trening for alle.

Hvis jeg skulle si at noen ikke er mottakelig for kunnskap så ville jeg sagt deg.

Anonymous poster hash: e2fbb...2d9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle si at noen ikke er mottakelig for kunnskap så ville jeg sagt deg.

Anonymous poster hash: e2fbb...2d9

Tvert imot. Jeg leser en haug av artikler før jeg baserer mine påstander på noe som helst, i motsetning til andre så drar jeg ikke konklusjoner ut av løse luften å hevder ting som at hagearbeid og gåturer er bedre enn kettlebell trening. Dette argumentet er så dumt at det er hinsides all fornuft og kunnskap man vet om trening.

Det er en grunn til at idrettsutøvere ikke har hagearbeid på treningsprogrammet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvert imot. Jeg leser en haug av artikler før jeg baserer mine påstander på noe som helst, i motsetning til andre så drar jeg ikke konklusjoner ut av løse luften å hevder ting som at hagearbeid og gåturer er bedre enn kettlebell trening. Dette argumentet er så dumt at det er hinsides all fornuft og kunnskap man vet om trening.

Det er en grunn til at idrettsutøvere ikke har hagearbeid på treningsprogrammet.

Så småbarnsmødre er idrettutøvere?

Hvor gammel er du? Du leser det du vil lese, og ikke hva som står i andre sine innlegg så det er ikke noe tvert om.

Anonymous poster hash: e2fbb...2d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men trener mennene i de forholdene hvor kvinnen ikke trener da? Min oppfatning er i alle fall at kvinner flest er mye flinkere til å trene kondisjon og slikt, mens mange mannfolk bare står og skal pumpe muskler som om at det hjelper ekstremt på helsa når de nærmest aldri har løpt en eneste meter (for å sette det på spissen da).

På treningssenteret jeg har vært på i alle fall synes jeg kvinner er mye flinkere til allsidig trening. Det er nesten kun kvinner som er med på bodypump, zumba, sirkeltrening osv og det er nesten bare kvinner som løper på tredemølla.

Det er min erfaring ihvertfall.

Jeg går utrolig mye selv, men jeg er for syk til å trene. Har trent ekstremt mye før og selv etter snart et halvt år trening er jeg likevel ganske full i muskler.

Jeg føler ikke jeg bør ta meg sammen ihvertfall. Det er ikke min feil at jeg er syk.

Anonymous poster hash: c90c1...982

Jeg tror du har misforstått et sted..trening innebærer også styrke. Det er veldig bra for helsa og kroppen at man trener styrke. Og særlig for kvinner (mtp benskjørhet) og det kan forebygge skader (rygg/knær osv).

Tror ikke at kun kondiajonstrening er det beste..

Anonymous poster hash: dbb23...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så småbarnsmødre er idrettutøvere?

Hvor gammel er du? Du leser det du vil lese, og ikke hva som står i andre sine innlegg så det er ikke noe tvert om.

Anonymous poster hash: e2fbb...2d9

Har ikke noe med leseferdighetene, jeg biter meg bare fast i ting folk kommer med påstander som er regelrett feil.

Hagearbeid og gåturer er ikke bedre trening enn kettlebell trening. Det er et simpelt faktum og egentlig et udiskutabelt faktum, men jeg prøvde allikevel etter beste evne å vise til linker så vedkommende kan lære litt.

Du kan spørre hvilken som helst personlig trener eller fysioterapaut.

Og nei småbarnsmøde er ikke idrettsutøvere, men det finnes mange fine kettlebell program for nybegynnere også, og man trenger ikke trene med tunge kuler. Det holder med en lett en om man skal trene cardio trening samt forbrenne overfladig fett fra etter graviditeten og selvom kula ikke er tung så bygger du også muskler pga den eksplosive rytmen som er i kettlebell treningen. Du aktiviserer alle muskler i kroppen så det er fullkropps trening.

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa at jeg fikk bedre trening av å gå tur med hund, barn, samt å bedrive hagearbeid 1-3 timer daglig i mai- oktober enn fjompe i stua med en kettlebell 15 minutter daglig, Jeg sa ingenting om at 15 minutter hagearbeid var det samme som 15 minutter med kettlebell. Det er du som har problemer med å lese hva som skrives.

Gåturer og hagearbeid er ikke trening, det er mosjonering som noen andre har også har prøvd fortelle deg.

Jeg ser du har vondt til å ta til deg linkene med informasjon jeg har gitt deg. Kanskje vi skulle lagd en tråd om påstanden din på kropp og helse forumet her? Der inne er det ganske mange som har peil på trening, så får vi se om påstanden din om at gåturer og hagearbeid gir bedre trening og helse enn jevnlig kettlebell trening holder vann

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe med leseferdighetene, jeg biter meg bare fast i ting folk kommer med påstander som er regelrett feil.

Hagearbeid og gåturer er ikke bedre trening enn kettlebell trening. Det er et simpelt faktum og egentlig et udiskutabelt faktum, men jeg prøvde allikevel etter beste evne å vise til linker så vedkommende kan lære litt.

Du kan spørre hvilken som helst personlig trener eller fysioterapaut.

Og nei småbarnsmøde er ikke idrettsutøvere, men det finnes mange fine kettlebell program for nybegynnere også, og man trenger ikke trene med tunge kuler. Det holder med en lett en om man skal trene cardio trening samt forbrenne overfladig fett fra etter graviditeten.

Kan du skrive ett innlegg uten å bruke bokstavene k e t t l e b e l l etter hverandre? :) Dobbeldare you!

Anonymous poster hash: 6709a...c7a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tren nå for faen, og slutt å syt på at dere ikke har tid. Når mange småbarnsmødre klarer det som har det mye mer travelt enn dere så klarer faen meg alle det. Eller end opp som gretne feite kjerringer!

Endret av Tissefant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du skrive ett innlegg uten å bruke bokstavene k e t t l e b e l l etter hverandre? :) Dobbeldare you!

Anonymous poster hash: 6709a...c7a

Kubjelle

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåturer og hagearbeid er ikke trening, det er mosjonering som noen andre har også har prøvd fortelle deg.

Jeg ser du har vondt til å ta til deg linkene med informasjon jeg har gitt deg. Kanskje vi skulle lagd en tråd om påstanden din på kropp og helse forumet her? Der inne er det ganske mange som har peil på trening, så får vi se om påstanden din om at gåturer og hagearbeid gir bedre trening og helse enn jevnlig kettlebell trening holder vann

Helsemyndighetene anbefaler 30 minutters moderat aktivitet daglig. Moderat aktivitet er det samme som tungt hagearbeid, rask gange eller trening.

Om du vil lese mer: kan du lese det her: http://www.kreftforeningens-blogg.no/tag/hagearbeid/

Og vet du hva som skjer, når en er utendørs og gjør disse tingene? Jo, barna er også ute og får sysselsette seg med løping, herjing, hopping, balansering, snekring, måking og arbeidsoppgaver de kan gjøre. Disse barna får en holdning til at det er naturlig å være mye ute og den sikreste måten å få barn til å være fysisk aktive på, både som barn og senere i livet, er nettopp dette.

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, her prøver jeg hjelpe dere kvinner til å skape dere et bedre liv, livskvalitet samt øke gjennomsnittelig levealder så blir jeg møtt med sjikane som dette? Dette ligner ikke grisen!

Altfor ofte hører jeg kvinner klage over at de ble "ødelagt" etter fødsel og at de mistet selvtilliten etter at de la på seg kilo under graviditeten som de aldri ble kvitt, i år etter år drømmer de tilbake til "gode gamler dager hvor de hvor friske raske og spreke". De samme kvinnene som ikke løfter en finger for å komme tilbake i form.

Så her har jeg altruiske og empatiske motiver for å prøve skape litt positive treningsholdninger slik at damer etter fødsel kan se at det finnes lys i enden av tunnelen om man velger bruke litt tid på å aktivisere seg med fin trening.

Og så blir jeg hetset fordi jeg prøver hjelpe? Skikkelig utakknemlig !

Hei :) Jeg revnet fra V til A.. Kan kettlebell hjelpe meg? :(

Anonymous poster hash: 6709a...c7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tren nå for faen, og slutt å syt på at dere ikke har tid. Når mange småbarnsmødre klarer det som har det mye mer travelt enn dere så klarer faen meg alle det. Eller end opp som gretne feite kjerringer!

Jeg digger det når unge barnløse gutter øser av sin kunnskap om hvor mye tid småbarnsmødre har til egenpleie. :)
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger det når unge barnløse gutter øser av sin kunnskap om hvor mye tid småbarnsmødre har til egenpleie. :)

Du glemmer kanskje at under Marte Krogh saken så var det opptil 10 voksne fitness eksperter som var ute å tok hennes side? Kvinnelige fitness eksperter som alle som en sa at det er viktig å trene selv etter fødsel som rehabilitering og at man har tid til hva man tar seg tid til.

De eneste som ikke biter på denne kunnskapen er de som allerede har gitt opp og tror ikke det er håp, derfor lager hjernen dere seg en slags forsvarsmur mot logikk hvor man forfaller mer og mer mens de hetser slike som meg som bare prøver hjelpe.

Istedetfor å lese det som blir sagt å ta argumentene for trening til seg så velger de heller ty til ondsinnede kvalme syrlige personangrep som hu på forrige side som begynner falle ned på mobbe lavmålsnivået

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger det når unge barnløse gutter øser av sin kunnskap om hvor mye tid småbarnsmødre har til egenpleie. :)

Det kalles lite livserfaring.

Anonymous poster hash: e2fbb...2d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...