Gå til innhold

Tabby's tenketank


Gjest Kari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Heidi.

Jeg kan jo fortelle litt mer fra bryllupet. Har ikke fått noen bilder enda, forloveren min skulle prøve å få sendt over noen etterpå. Gleder meg.

Og nå skal du få vite hva vi fant på til forloverne Cocktail; Jeg hadde pyntet to stykker med fiskepudding med krem og karamellsaus som de skulle spise. Men toastmasteren vår synes ikke det var bra nok så de måtte gjøre enda mer... Først måtte de synge hver sin drikkevise, og den som fikk flest av gjestene med på sin vant første omgang. Det ble min forlover. Og så skulle de da se hvem som klarte å få i seg mest av fiskepuddingen da, det ble også min forlover, selv om toastmasteren klarte å overtale mannen min sin forlover til å smake på en bit.

En av gjestene smakte faktisk også på dette, han sa det var motbydelig... Men de tok det da med godt humør og gjestene synes dette var et kjempemorsomt innslag virket det som.

Ellers så var det faktisk en kamerat av mannen min som ba om ordet rett før rakettene, og holdt en morsom og fin tale til oss. Dette var jo ikke avtalt på forhånd så det var kjempekoselig og overraskende.

Har fått masse tilbakemeldinger på at folk storkoste seg i bryllupet og det er flott. Men vi sitter med så masse kaker og drikkevarer igjen. Lurer på hvordan vi skal bli kvitt alle drikkevarene, ikke så ofte vi er på fest...Jaja, det ordner seg sikkert.

I dag har vi tatt det helt med ro, jobb igjen i morgen og deilig å kunne slappe av litt også. Skal vel spise litt kake etterpå, må jo smake, for jeg tok jo bare en bit på bryllupsdagen, var så mett etter maten jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... det hørtes ikke så veldig godt ut med den fiskepuddingen nei :kvalm: !!

Hvis drikkevarene er kjøpt på polet kan de visstnok leveres inn igjen, så får dere pengene tilbake. :-) :-) Eller inviter alle sarpinger til en skikkelig fest!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå skal du få vite hva vi fant på til forloverne Cocktail; Jeg hadde pyntet to stykker med fiskepudding med krem og karamellsaus som de skulle spise. Men toastmasteren vår synes ikke det var bra nok så de måtte gjøre enda mer... Først måtte de synge hver sin drikkevise, og den som fikk flest av gjestene med på sin vant første omgang. Det ble min forlover. Og så skulle de da se hvem som klarte å få i seg mest av fiskepuddingen da, det ble også min forlover, selv om toastmasteren klarte å overtale mannen min sin forlover til å smake på en bit.  

:ler:

Lurte på om jeg kanskje også kan få se bilde av brudeparet, jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Gjest Tabby

Heisann Cocktail. :-) :klem2: Joda jeg er innom en tur. Hjemme fra jobben fordi jeg er syk og kjeder meg litt. Er tredje dagen nå. Og da er det innmari greit med en laptop og trådløst nettverk. Titter innom KG mellom lurene jeg tar.

Mannen leverer minimannen tidlig hos dagmammaen og datteren min klarer å ordne det meste selv når jeg sier hva hun skal gjøre så jeg sover og sover og når jeg er våken så kjeder jeg meg...

Og så var det et par tråder jeg følte for å svare på.

Tenkte på deg her for litt siden faktisk. Det er jo snart norsk og svensk em i rallycross igjen. Skal dere til høljes eller? Vi skal på begge vi da. Momarken er jo ganske nærme så da blir det vel å dra hjem på kvelden og tilbake neste dag, men til høljes har vi bestilt hytte og tar med oss et vennepar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig tar jeg med meg gjengen og drar til Høljes i år også! Ikke ti ville hester kan stoppe meg :D

Blir ikke noen tur til Momarken da, det kræsjer med Countryfestivalen på Vinstra, Dwight Yoakam skal jo dit, og det kan jeg ikke gå glipp av! (Jepp, liker countrymusikk, ja.)

Masse festivaler og rally i sommer, gleder meg! :hoppe:

Håper du snart blir bra igjen, Tabby.

God-bedring-klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Hei igjen vennen.

Blir nok snart bedre, var hos legen i dag og det er visst influensa jeg har fått. De tenkte litt på legionella da, men siden jeg ikke har feber og ikke utslag på crp så ble det utelukket. Heldigvis. Det har hittil ikke blitt påvist hos så unge mennesker som meg, men som legen sa det kan jo hende at man får det også i ung alder, men i mye lettere grad.

Ble sykemeldt til og med onsdag så jeg håper jeg er frisk og fin til jobb på torsdag. Var innom jobben med sykemeldingen også, og de hadde lurt litt på om det var legionella de også... Sånn er det med utbrudd i nærmiljøet. Godt det ikke var det da. Fikk beskjed om å gå hjem og legge meg. Deilig å slippe å føle at jeg skaper masse problemer for dem når jeg er borte da.

Mannen skulle ta meg seg ungene på bilcross på momarken i går han da, skulle være grei og la meg få hvile hjemme alene. Men der var det jo dødsfall på en ung fører, så det ble ikke noe av. Blir sikkert litt rart å dra dit på em i rallycross... Lurer litt på om de kanskje flytter hele arrangementet også pga dette. Vi får vel se hva som har skjedd med gutten, hva som er grunnen før vi får noe svar på det.

Høljes ja. Gleder meg sinnsykt til det. Har jo sagt at et søskenbarn av meg og hennes samboer skal være med, og så kan det være at hennes søster og kjæreste ville være med også.

Blir vel til at jeg titter meg rundt i år også Cocktail, og lurer på om jeg ser deg... :hoho: Ikke så stor sjanse for det egentlig men.... Skal forresten sende deg en pm straks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må nok utveksle nøye beskrivelser av klær og utseende før avreise, slik at vi kan gå rundt å speide etter hverandre, ja :D

Spennende!

Blir litt sånn blind date, "Ill be wearing a red rose in my hair"... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke var legionella du hadde fått, jeg fikk nesten sjokk da jeg kom på at du var syk og bodde i østfold...

Vet det er uvanlig på så unge mennesker, men en vet jo aldri... Skremmende, det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Hadde vært moro å treffe deg i levende live ja. Men da er det vel enklest med å sende en sms... Ikke lett å avtale hverken treffsted eller tidspunkt på forhånd der.... :hoho: *Løper ned til startplatta og ber dem holde igjen starten for jeg skal treffe en jeg kjenner fra KG* :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, kom forresten på at bildet av rumpa mi (Som jeg har i avataren) ble tatt på vei mot banen på finaledagen i fjor... *minner, minner...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Hihi... Forstørrer og skriver ut og flyr rundt på høljes med bildet og leter etter en rumpe som matcher... Spør alle menn: "Har du sett denne rumpa?" :sjarmor::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...