Gå til innhold

Hva får din kjæreste til jul av deg i år? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et varmeteppe :) Det ønsket var stort! Også lurer jeg på om jeg kjøper med et belte, det han har begynner å bli veldig slitt! Vi er 25 :) Jeg har ønsket meg skinnhansker, som jeg skal ha til kåpa jeg fikk av han i bursdagsgave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi spleiser på en snøfres, så den blir til oss fra oss. Har gedigen innkjørsel, så det er noe vi har pratet om i flere år, men ikke tatt oss råd til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte oss ps4 for ikke så lenge siden, jeg ga han en litt tidlig "julegave", kjøpte Assassins Creed Unity til han.. Og til jul får han dogtags med gravering av søte ord. :)



Anonymous poster hash: 1ab17...64e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et maleri av en kunstner han liker veldig godt. Han viste meg denne kunstneren veldig tidlig i forholdet, så jeg tror det er en fin gave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får playstation 4 og ekstra kontroller og 3 m ladekabler til begge. Han har virkelig jobba hardt og ikke brukt noe på seg selv. Han forjener det <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare tenkte å spørre damene i tråden:

Er kjølepute til lap-top en gave man kan gi til en dame? Eller er ikke damer så glade for å få sånne ting i julepresang?

Jeg er litt utenfor mitt element på dette julepakke-området. :sjenert:

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får guttetur til New York med alt inkludert, deriblant hockeybilletter. Kombinert jule og 30-års presang! (Har felles økonomi så det går jo i bunn og grunn fra begge sine lønninger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tenkte å spørre damene i tråden:

Er kjølepute til lap-top en gave man kan gi til en dame? Eller er ikke damer så glade for å få sånne ting i julepresang?

Jeg er litt utenfor mitt element på dette julepakke-området. :sjenert:

Jeg hadde blitt overlykkelig for en slik pute! Har mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har fått store og røde merker etter macen min :fnise: .. På tide at jeg kjøper en selv, synes absolutt at det er en fin gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ive Lina

Vi kjøper aldri dyre gaver til hverandre. Jeg kjøper alltid en bok til ham - men iår ønsker han seg skinnhansker så da blir det nok det, tror jeg.

Er et voksent par som har alt vi trenger - gir heller litt dyrere til barna som er studenter i etableringsfasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tenkte å spørre damene i tråden:

Er kjølepute til lap-top en gave man kan gi til en dame? Eller er ikke damer så glade for å få sånne ting i julepresang?

Jeg er litt utenfor mitt element på dette julepakke-området. :sjenert:

Kjølepute til laptop? Helt gull! :)

Nå kan jeg selvfølgelig ikke svare for hva damen din ønsker seg, men jeg ville ha blitt lykkelig over å få noe sånt, fremfor typiske dameting. (Det kan jeg nemlig kjøpe selv, og da får jeg det akkurat som jeg ønsker)

Min kjære får.....ingenting! Vi har brukt så mye penger på bil i høst, at vi prioriterer bort gaver til hverandre :) Vi skal ha en herlig jul likevel, kose oss sammen og med gode venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får ny gitar, gitarbag og ølglass.. Og ny pysj på lillejulaften. Vi er begge i trettiårene...

Anonymous poster hash: 70712...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt nytt dyrt langrennsutstyr til begge to i høst, så blir litt mindre julegave i år. Min kjære ektemann får trådløse hodetelefoner til treningsbruk, og noen boxere (er nemlig litt oppgitt over hans egne innkjøp av sistnevnte den siste tida...) Hovedinteressene hans er sykling og trening, så han får som regel noe som er relatert til det... Og så ønsker jeg meg slike hodetelefoner selv, så hvis han ikke blir fornøyd så tar jeg de. :fnise:I fjor var julegavene til hverandre pulsklokker. Vi er 37 og 41 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får en ordentlig kokkekniv, og gavekort på den beste restauranten i byen :)



Anonymous poster hash: 0f3a2...fc7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min får en ny, fancy pc-skjerm, som han ønsker seg. Også et headset :)



Anonymous poster hash: 9a957...f17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har skrevet tidligere, og mannen skal få en klokke i år. Fikk dog så dårlig service i den ene butikken jeg var i, av typen; "som om jeg har tid til å hjelpe deg når du kun er interessert i billige klokker, og selv om vi selger den du er interessert i så har jeg aldri hørt om den men du må for all del ta en kikk for å se om du kjenner den igjen der borte hvor det er klokker i den prisklassen du er interessert i", så jeg bestilte den på nett fra en smykkebutikk og den ankom i dag. Pakket den ut, og gleder meg til å gi den til kjæresten :)
Syntes forøvrig ikke at 3500 var så forferdelig rimelig jeg da... . For de færreste av oss er de dyreste klokkene innen rekkevidde vel?



Anonymous poster hash: 341f3...4d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Jeg har skrevet tidligere, og mannen skal få en klokke i år. Fikk dog så dårlig service i den ene butikken jeg var i, av typen; "som om jeg har tid til å hjelpe deg når du kun er interessert i billige klokker, og selv om vi selger den du er interessert i så har jeg aldri hørt om den men du må for all del ta en kikk for å se om du kjenner den igjen der borte hvor det er klokker i den prisklassen du er interessert i", så jeg bestilte den på nett fra en smykkebutikk og den ankom i dag. Pakket den ut, og gleder meg til å gi den til kjæresten :)

Syntes forøvrig ikke at 3500 var så forferdelig rimelig jeg da... . For de færreste av oss er de dyreste klokkene innen rekkevidde vel?

Anonymous poster hash: 341f3...4d6

3500 kroner rimelig?! Det er nesten det jeg betaler i husleie. Haha.

Nei, jeg trenger ikke en leksjon i hvor mye klokker kan koste, men for vanlige dødelige mennesker er da 3500 kroner en del (ganske mye?) penger? Jeg sitter og vurderer å kjøpe en klokke til 1600 til min utkårede, og det er mye på mitt studentbudsjett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3500 kroner rimelig?! Det er nesten det jeg betaler i husleie. Haha.

Nei, jeg trenger ikke en leksjon i hvor mye klokker kan koste, men for vanlige dødelige mennesker er da 3500 kroner en del (ganske mye?) penger? Jeg sitter og vurderer å kjøpe en klokke til 1600 til min utkårede, og det er mye på mitt studentbudsjett...

Jeg hadde en til 2800 i kikkerten, men så falt jeg selv for den dyrere. Men ble seriøst paff over servicen. Netthandel er ingen dårlig ting nei :)

Har aldri gitt en så dyr gave, men i år ble det bare slik..

Anonymous poster hash: 341f3...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...