Gå til innhold

Hva får din kjæreste til jul av deg i år? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gir ikke for så mye i gave, sekken han ønsket seg koster 1200kr og brettspillet koster 500kr hettegenseren fra ungene koster 400kr. Også får han julesokk, men der er bare et blad og noe snop :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gubben får en ryggsekk som jeg vant på basar i høst, og lue og votter fra bikkja. Han er 54, og mister flere par votter og utallige luer i løpet av vinteren. Jeg gir opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig kar! Hva slags rifle?

Det er en winchester m70 :) Tror han blir fornøyd med den. Temmelig allsidig også.

Anonymous poster hash: 0e61d...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ompalompa24

- Bokserie på seks forskjellige bøker
- Trivial Pursuit Master Edition
- Genser fra Carlings
- Fotballspill

Har kjøpt omtrent alt på salg, så selv om han har bestemt at jeg ikke får bruke mer enn 1000 kr på han, har jeg klart å holde meg til 1500 ved å kjøpe det meste på salg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har alt og ønsker seg ikke stort så tenkte å lage adventkalender! Sokker, boksere, julegodteri, kaffekapsler, hudprodukter, slips, skjorte, manjettknapper, tøfler, morgenkåpe osv!

Anonymous poster hash: 5deda...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får en fin skulderveske i skinn og bok om øl :) Han trenger defintivt en fin (mandig) veske å bruke til/fra jobb så han slipper å dra rundt på den store stygge baggen han bruker nå, og han er over gjennomsnittlig interessert i øl. Så jeg tror det blir bra :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mellow Kitty

Min kjæreste er ganske så vanskelig å finne på til :bond:

Har ikke helt funnet ut enda.. men dette er noen forslag så langt:

* en veldig morsom gave der man har maur som kjæledyr (Ant Works Antquarium)

*Fifa 15

*Liverpool drakt 14/15

Håper det virkelig faller i smak, dersom det blir til at jeg kjøper dette... :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker heller penger på hverandre til noe felles :rodmer: Tror det blir matchende halssmykker i hvitt gull i år, men vi har ikke snakket så innmari mye om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er innmari mange kostbare gaver her, og gjerne flere store ting i samme julegave. Folk må få gjøre som de vil, håper bare ikke andre føler press eller at dette nødvendigivis er normalen!

Ser noen skrev at de toner ned julegaven dette året, og derfor "bare" kjøper et flott par nye fjellsko :P For meg er fjellsko en fantastisk julegave, og ikke noe å kimse av.

Mannen og jeg har grei økonomi, men det føles allikevel ikke naturlig for oss å bruke store summer. Husker en eks som var veldig raus og kunne gi meg ny telefon, smykke og silkeundertøy i én og samme gave. Visst var det hyggelig gjort av ham, men det ble i grunnen for mye.. Den ene tingen slo den andre ihjel, på en måte. Én av delene hadde vært mer enn nok og gjort meg akkurat like glad :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en winchester m70 :) Tror han blir fornøyd med den. Temmelig allsidig også.

Anonymous poster hash: 0e61d...8af

The riflemans rifle :)

Klassisk, god boltrifle. Jeg hadde gjerne tatt en M70 hvis jeg skulle hatt ei boltrifle til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The riflemans rifle :)

Klassisk, god boltrifle. Jeg hadde gjerne tatt en M70 hvis jeg skulle hatt ei boltrifle til.

Ja, den skal visst være en "skikkelig god rifle" i følge de som har peiling. Men fysj for et styr for å få tak i den.

Anonymous poster hash: 0e61d...8af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ønsker seg klær og det synes jeg ikke er så lett å kjøpe... men har endt opp på en hettejakke fra sons of anarchy. Han bruker mye hettejakker så krysser for at han liker den. Så må det vel bli en liten ting fra barna. Vi har satt ca 500 kr så egentlig er budsjettet brukt. Men en liten ting må vi få til likevel. Sokker/boksere eller sjokolade kanskje. ☺ hadde egentlig lyst å kjøpe vin, siden det er noe han liker å få. Men dumt fra barna kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er student, og har ikke så god råd, men tror jeg skal kjøpe en varm ullgenser til kjæresten min i år. Han har alt, og har mulighet til å kjøpe det han har lyst på, men klær hater han å kjøpe. Dessuten er vi mye på hytta og går tur etc, og da er det fint med varme gensere! Tenker også å kjøpe en sesong av Doctor Who, som jeg vet han mangler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Starten av 30-åra og midten av 20-åra.

Han får nytt nettbrett. Han klager fælt over det han har nå, at det skrur seg av osv. Flaks for meg, for jeg hadde ikke peiling på hva jeg skulle kjøpe til han, før nettbrettet begynte å tulle :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 år.

Wake up light

sånn brett til å brette klær Ala Sheldon i The big bang theory :fnise:

Et bilde av miniatyr-skipsknuter til å henge på veggen

undertøy

Vil kjøpe noe mer personlig for å toppe det liksom, tror kanskje sure drops i en krukke kan gjøre susen der altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det nok en ny arbeisjakke til mannen fra barna. Pleier ikke å bruke stort på gaver. (Har mange i familien å kjøpe til, så blir dyrt nok )

Vi nærmer oss 40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for å holde oss rundt 5-600 kr til hverandre i år, så han får en parfyme han ønsker seg av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er begge studenter, 24 og 26 år, og dropper julegaver i år. Vi har alt vi trenger, så vi skal heller ta oss råd til en skikkelig helaften sammen ute med middag og teater :-) Mye koseligere syns jeg!

Blir helt sjokkert av å se hvor mye penger folk bruker på hverandre her inne, uansett hvor mye vi kommer til å tjene i fremtiden blir det aldri en realitet for oss. Da donerer jeg heller penger til veldedighet, makan til overforbruk…!



Anonymous poster hash: 9472d...07d
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...