Gå til innhold

Hva får din kjæreste til jul av deg i år? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke bestemt meg helt enda..

Men hittil har jeg kjøpt 1 genser og 2 t-skjorter.

Lurer på om det blir en popcorn maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er begge i 30 åra. Jeg har kjøpt en fancy klokke og ei morsom t-skjorte. Klokke er noe hun ønsker seg, så valget var enkelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt usikker. Han fyller jo år i desember også, og har kjøpt en fin gave av det han ønsker seg til det. Så er litt tom for ideer for neste gave. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokke som hovedgave. Parfyme, treningstopp og ullsokker i strømpen, og muligens noen fine boxere.

Anonymous poster hash: 341f3...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke ennå.....:( vi har akkurat brukt 170000 på oppussing..så mindre julegavepenger i år. Men en god bok er alltid en slager..Molton Brown såpe tenker eg og.... puh...vet ikke..

Vi er i midten av førtiårene..

Endret av gladidag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke råd til julegaver til hverandre :(

Anonymous poster hash: 062f1...a11 [/acronymHuf

Huff.. Kan jeg spørre hvorfor? Jeg føler at "alle" har råd til en bitteliten oppmerksomhet.

(Man kan ikke sammenligne med mye som blir nevnt her, det er helt ekstremt dyre gaver)

Anonymous poster hash: 4b3d5...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får litt hakeslep av å lese hvor mye penger dere legger i julegaver til hverandre :fnise:



Anonymous poster hash: 4b3d5...0a3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste får armbåndsur til jul. Det var ganske dyrt, men siden han har bursdag også i desember og i tillegg fyller 30 (jeg er 24) så tar jeg meg råd til det. Har i tillegg gitt ham en pakkekalender med litt småtterier som jeg vet han trenger. Begynner tidlig å se etter pakker til kalenderen. Kommer jeg over noe han trenger midt på sommeren så kjøper jeg det da :)



Anonymous poster hash: 33c0b...6fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snuser på en fin klokke til min kjære. Han har en veldig god en, men det er en arbeidsklokke, så har han sagt selv at han gjerne vil ha en "pen"-klokke. Som han kan ha til fine anledninger. Så hvis dere vet om en fin klokke med metallreim, ikke over 1500-1600 kroner så kom med dem =)

Jeg vil gi litt ekstra dette året da jeg har vært fattig student frem til nå, og han kjøper alltid mye fint til meg gjennom året når han er ute på jobb, så jeg vil gi litt mer til ham for å vise at jeg setter pris på ham. Kanskje gravere inn noe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får en CD som jeg håper han liker, et landskapsbilde jeg har tatt selv og kostet på skikkelig print hos fotograf (30x45cm) i en grei ramme, og så får han meg på besøk. (Langdistanseforhold, forskjellige kontinenter, koster litt å reise dit for å si det sånn..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er i midten av 20-årene. Han får ny mobiltelefon, en LG G3 :) Siden han er så spillinteressert skal jeg også gi han tre spill: Final Fantasy 8, Rayman Legends og Legends of Zelda. Da har han noe å holde på med i juleferien, siden vi ikke skal være sammen da ^^

Endret av Bergensjenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Min får et bildebok jeg laget på Foto Knudsen med våre fjellturer i år.

350 kr på tilbud.

Jeg håper vi aldri kommer til det stadie der vi bruker flere tusen på gaver til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten får to bilder som jeg har bestilt hos en engelsk kunstner. Møtte han på en konsert der to av våre felles favorittsanger ble spilt, kunstneren har illustrert sangene for meg. Gleder meg helt sinnssykt til å gi dem til han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at dette er første gang iløpet av de 8 årene vi har vært sammen at han får så dyr gave av meg (jeg har fått bedre lønn) og vi gir hverandre heller ikke bursddagsave så vi gir litt ekstra om vi vil til jul.Anonymous poster hash: dc754...254

Hehe, vi tenker likt ;)

Endret av Misscheree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får en klokke, boxer og boka "Fotballmagi". Vi har vært sammen ett år også neste uke, så kommer til å dele det opp, så han får en gave da og to gaver på julaften :)



Anonymous poster hash: e271d...7c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...