Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Herregud.

Det er så slitsomt med sånne "Jeg er best!"‐folk. Minner om barneskolen når enkelte i klassen min ble så sint hvis de tapte i fotball at de sparket ballen til helvete og sprang grinende inn i gymgarderoben. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes det var helt greit at hun var sur rett etter finalen, men det er veldig rart at hun er det ennå, og ikke minst snakker nedsettende om programmet. Tror hun at slike utsagn får henne til å framstå som en fargerik personlighet a la Petter Northug?:P

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
13 minutter siden, hippyskippy skrev:

Folkens, hun vil ha klikk og oppmerksomhet. Ikke bit på.

Jeg tenkte faktisk på det her om dagen, at det har vært stille omkring henne lenge. Hun var jo overalt en periode, så mulig du har rett. 

Men jeg kommer aldri til å forstå at noen med viten og vilje velger provokasjon for å få oppmerksomhet. Folk får jo et inntrykk av deg som usympatisk / dum / ignorant / kunnskapsløs eller hva nå du velger. Jeg hadde ikke synes det var verdt det hvis klikk og oppmerksomhet var eneste motivasjon. For en sak man tror på, ja, men ikke for å holde seg relevant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns litt synd på Jørgen jeg, takket hun ham noen gang? Det er jo trenerne som virkelig gir alt for å tilpasse seg og motivere deltagerne. De prøver absolutt alt de kan og enda mer for å få et godt resultat hos kjendisene og på dansegulvet ....

Har hatt sansen for henne tidligere men respekten falt mye i november i fjor når hun viste seg som en elendig taper, og mye mer nå som hun sier dette nesten et helt år etter  ...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eelisabethh

Jeg ser at hun har laget en instastory der hun kommenterer på artikkelen om Skal vi danse. Der snakker hun om at hun mente at det skulle være en morsom greie der hun gjør narr av seg selv for at hun fortsatt er bitter over resultatet på konkurransen - mens artikkelen fremstiller det som at hun var helt seriøs og bokstavelig om alt hun sa. Akkurat på dette er jeg enig med Funkygine. Dette er noe hun gjør ofte og personlig liker jeg veldig godt de storyene der hun klager, men samtidig erter seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, eelisabethh skrev:

Jeg ser at hun har laget en instastory der hun kommenterer på artikkelen om Skal vi danse. Der snakker hun om at hun mente at det skulle være en morsom greie der hun gjør narr av seg selv for at hun fortsatt er bitter over resultatet på konkurransen - mens artikkelen fremstiller det som at hun var helt seriøs og bokstavelig om alt hun sa. Akkurat på dette er jeg enig med Funkygine. Dette er noe hun gjør ofte og personlig liker jeg veldig godt de storyene der hun klager, men samtidig erter seg selv. 

Så sur som hun tydeligvis var etter hun kom på 2.plass så bommer hun litt hvis hun tror hun kan spøke med det etterpå (1 år....)og at folk skal skjønne det.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, punkyB skrev:

Så sur som hun tydeligvis var etter hun kom på 2.plass så bommer hun litt hvis hun tror hun kan spøke med det etterpå (1 år....)og at folk skal skjønne det.

Det er jo måte på hvor nærtakende nordmenn skal være. Det er lov å bli skuffa over å tape, hun har da fortsatt unnet Hetland seieren. Det er lov å være en dårlig taper, hun har ikke drept noen. Hun gjør jo narr av seg selv. Følelser er følelser. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Justlooking skrev:

Syns litt synd på Jørgen jeg, takket hun ham noen gang? Det er jo trenerne som virkelig gir alt for å tilpasse seg og motivere deltagerne. De prøver absolutt alt de kan og enda mer for å få et godt resultat hos kjendisene og på dansegulvet ....

Har hatt sansen for henne tidligere men respekten falt mye i november i fjor når hun viste seg som en elendig taper, og mye mer nå som hun sier dette nesten et helt år etter  ...

Ja, jeg og. Lurer på hva han tenkte da dette kom ut i media. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes media har laget veldig rare saker ut av storyen hennes. Slik jeg så den så var det veldig tydelig at hun først og fremst gjorde narr av seg selv... skjønner ikke hvordan det kan ha blitt tolket så bokstavelig...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, richbitch skrev:

Synes media har laget veldig rare saker ut av storyen hennes. Slik jeg så den så var det veldig tydelig at hun først og fremst gjorde narr av seg selv... skjønner ikke hvordan det kan ha blitt tolket så bokstavelig...

Hvordan måte gjorde hun narr av seg selv? Hun er jo bare bitter

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer bekymringsverdig at dere ikke skjønner at dette har blitt sagt med humor. Dere kan ikke ha fulgt Jørgine noe særlig utover det dere har sett på skjermen i så fall. Personligheten hennes er sarkastisk og selvironisk, og det kan du elske eller hate så mye du vil, men for guds skyld ikke tillegg henne både diagnoser og hvem-vet-hva. Jeg blir sjokkert.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kjedelig når hun er med i Lørdagsrådet. Hun har så lite karisma, alt er monotont og gravalvorlig. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke jørgine.. Det går på eksponering av barn.

Men selv jeg kunne lett se at dama bøy på seg selv og sin umodne side. Dette var jo helt klart et lite selvhøytidelig innlegg hvor hun satte seg selv på spissen i all sin sarkasme 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes hun bommet litt med det innlegget og har vel kommentert det her. 

MEN hun har vel et poeng slik jeg har oppfattet henne at skal vi danse kårer jo ikke den beste danseren men den mest populære danseren som også er ganske god til å danse, 

Man kan jo diskutere om dette er rettferdig eller ikke men er jo noe man vet før man sier ja til å delta OG det kommer jo aldri til å bli arrangert slike konkurranser hvor kun dommere dømmer for det er jo det at publikum er med og dømmer som gjør at de tjener penger på programmene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Tough cookie skrev:

Hun er penere med skulderlangt hår i det minste. 

I det minste?

Som i at det er vanskelig å finne noe annet positivt å si om henne, eller?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 30.8.2020 den 9.21, hippyskippy skrev:

Det er så kjedelig når hun er med i Lørdagsrådet. Hun har så lite karisma, alt er monotont og gravalvorlig. 

Tenkte over det både i lørdagsrådet og da hun var med på Bloggerne. Har et "negativt" tonefall når hun snakker med andre mennesker, prøver ikke å forfalske en latter eller et smil en gang.. makan

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2020 den 23.16, Tough cookie skrev:

Hun er penere med skulderlangt hår 

Synes hun er utrolig pen uansett, men elsket det fantastiske lange håret hennes😢

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...