Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Maydis8 skrev:

Du lager det her til en vanvittig stor greie. Må være slitsomt. Har du hjelm på når du går tur. Du kan snuble å få kraniebrudd der også. Har som sagt kun sett at de er veldig flinke med hjelm. Om de leker litt utenfor med sparkesykkel uten hjelm et øyeblikk er ingen sak.

Lager jeg en vanvittig stor greie? Da har vi forskjellig definisjon av det iallfall..

Jeg har stilt et spørmål om bruk av hjelm og sparkesykkel. Det er ingen som anbefaler å bruke hjelm når man går tur, men det er faktisk anbefalt å bruke hjelm på sykkel og sparkesykkel. Jeg bruker også bilbelte selv om jeg kun skal kjøre 100-200 meter i gang fart.. For min del handler det om vaner, ikke hysteri eller å skape en vanvittig stor greie.. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, Maydis8 skrev:

Da er du i så fall den eneste. Hun ler hele veien til banken, mens du er trist..

Hva har det med noe som helst å gjøre? Hvem bryr seg om hva Funky tjener? Er du en av brødrene hennes som skal forsvare henne med nebb og klør? 
Vanlige oppegående mennesker setter en hjelm på hodet til barnet sitt ved sparkesykling eller annen sykling. Og ja, jeg er da også en av de som har kuttet ut helt å følge denne dama, da jeg ikke er interessert i reklame og spons. Det er kun trening/kost som interesserer meg, og der har hun f.eks mye å lære av Fitfocuse. Det er en rådyktig dame som er mange mange hakk over Funky! Ekte, jordnær, mange nyttige tips og ikke bare «skjulte inntektskilder». Jeg bryr meg katta om Funky sine anbefalinger, jeg lurer da bare på hvor mye hun fikk betalt for å si det hun sier og ikke på hvor bra produktet virkelig er. Men mange lar seg nok «lure», og det får være opp til dem. Hun kan tjene 100 mill i året for min del, det påvirker mitt liv nada og niks ☺️.

Endret av Cati
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner ikke så godt til henne, men så litt på serien noen kvelder. syntes ikke det var spesielt underholdende, og busepelling på tv; æsj.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2020 den 0.07, stine40 skrev:

kjenner ikke så godt til henne, men så litt på serien noen kvelder. syntes ikke det var spesielt underholdende, og busepelling på tv; æsj.

Vi peller oss i nesen alle mann.....bare innrøm det, på tv eller ei. Skit samma 😂

Synes for så vidt at Jørgine er helt ok, men hun bør holde seg til trening og det hun kan. Og for guds skyld, hold tvillingbrødene unna spotlighten. De er så desperate etter å bli kjendiser, at de sitter som små blodigler på søsteren sin.

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan det er å være nabo til funkygine og familien? Husene har jo god utsikt til hverandre og hos funkygine er det ofte folk som trener ute,filming, utstyr og masse sjalabais ute i oppkjørselen og på plenen.. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart hun tjente godt i fjor med de absurde mengdene reklame hun pusher. Hele huset er jo gjennomsponsa.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eelisabethh
2 timer siden, J.. skrev:

Gammelt nytt - ja,hun snuser.

Syntes å ha hørt det før ja, men syntes også det var rart når familien beskriver hun som en hypokonder og så opptatt av helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2020 den 23.17, eelisabethh skrev:

Syntes å ha hørt det før ja, men syntes også det var rart når familien beskriver hun som en hypokonder og så opptatt av helse.

Noen laster har vi alle 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krutt Tønne

Den største lasten er avhengigheten av reklame, og å omgi seg med de lite sjarmerende brødrene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Irja skrev:

223 tusen er lommerusk for Jørgine. 

Ja, det er jo det 😊 Hun har uansett vist til det fulle at hun er en dårlig taper..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, det er jo det 😊 Hun har uansett vist til det fulle at hun er en dårlig taper..

Hun er en dårlig taper fordi de går til sak mot noe som ikke var godt nok opplyst om når de kjøpte denne leiligheten? Skjeggkre har blitt et kjempe problem i hus og leiligheter, mange opplyser ikke om det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maydis8 skrev:

Hun er en dårlig taper fordi de går til sak mot noe som ikke var godt nok opplyst om når de kjøpte denne leiligheten? Skjeggkre har blitt et kjempe problem i hus og leiligheter, mange opplyser ikke om det. 

Sorry! Da har jeg misforstått.. Trodde det var de som visste om det da de solgte 😌.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

44 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Sorry! Da har jeg misforstått.. Trodde det var de som visste om det da de solgte 😌.

De visste om det da de solgte, men ikke da de kjøpte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe galt i å være en dårlig taper? Noen har sterkere konkurranseinstinkt enn andre, noe som slett ikke gjør en til et dårlig menneske.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Sorry! Da har jeg misforstått.. Trodde det var de som visste om det da de solgte 😌.

Du får lese deg opp på saken. De kjøpte uten å vite om skjeggete. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...