Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg digger denne dama! Hun er så ekte, pakker ikke inn følelsene, eller prøver å være noen hun ikke er. Det virker også som hun har et stort hjerte for mennesker som ikke har det så lett:) En befriende motpol til alle andre bloggere. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger funkygine av en eller annen merkelig grunn. Hun føles så ekte, i forhold til mange andre. Gir meg lyst til å bevege meg ut av sofaen, ikke utvikle en spiseforstyrrelse. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgine er et friskt pust i hverdagen blant polerte personer som skal si og mene det andre mener er rett.

Hun kan til tider være veldig intens mtp konkurranseinnstinktet, men jeg kjenner meg så sykt igjen i følelsene og måten hun snakker om familien sin på! Det er så deilig å se at det ikke bare er meg som elsker familien min og kunne bodd med hele gjengen for alltid!

Tenk å ha en søster som går gjennom det meste for at du skal ha det bra🧡 Og tidenes søteste barn! Håper jeg får en liten Milano snart 🥰

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg liker henne kjempegodt! Hun er åpen, ærlig, oppmuntrer til sterk kropp og aktiv livsstil (ikke slanking osv), usminka, vakker og veldig morsom!

Og noen synes det er dritt med gravid kropp. Og det er lov det også. Ser ut som enkelte her nesten godter seg over det. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stavangebrud2012 skrev (På 24.11.2020 den 12.15):

Jeg digger denne dama! Hun er så ekte, pakker ikke inn følelsene, eller prøver å være noen hun ikke er. Det virker også som hun har et stort hjerte for mennesker som ikke har det så lett:) En befriende motpol til alle andre bloggere. 

Hææææ`?

Hun har hva for noe?

Ellevill skrev (8 timer siden):

´

Og noen synes det er dritt med gravid kropp. Og det er lov det også. Ser ut som enkelte her nesten godter seg over det. 

Nei, det gjør vi ikke nei. Vi synes gravide damer er finest uansett hvordan de ser ut.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hun var i et fattig afrikansk land, satte hun seg selv i sentrum for bildene. Jeg stiller meg litt kritisk til hvor stort hjerte hun har for de som har det vanskelig. 

At hun fremstår som folkelig og jordnær tror jeg er mest at hun er dyktig på å markedsføre seg. Jeg har til gode å møte en veldig kjent person (jeg har kjent noen) som har beina på bakken. Jeg sier ikke at de ikke har gode sider, men de var alle ganske spesielle og høye på seg selv. I mer eller mindre grad. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg så tvillingene på banen for ikke så lenge siden og makan til flåsete guttunger. Særlig den ene. Var som å se en fjortenåring. Jeg la merke til dem før jeg så hvem de var for å si det sånn. De så forøvrig annerledes ut i virkeligheten, kameravinkel har tydelig mye å si. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

n_97 skrev (2 timer siden):

Jeg så tvillingene på banen for ikke så lenge siden og makan til flåsete guttunger. Særlig den ene. Var som å se en fjortenåring. Jeg la merke til dem før jeg så hvem de var for å si det sånn. De så forøvrig annerledes ut i virkeligheten, kameravinkel har tydelig mye å si. 

Hvordan så de ut i virkeligheten?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Twinkle~ said:

Hvordan så de ut i virkeligheten?😅

De var ikke blonde og blåøyde såklart. Jeg så ansiktet til den ene best og han ser tynnere ut i ansiktet på bilder. I virkeligheten hadde han litt mer bolleansikt.

Noen mennesker kan se ganske annerledes ut i virkeligheten, jeg kjenner en annen som også ser veldig annerledes ut på bilder. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

n_97 skrev (17 timer siden):

Jeg så tvillingene på banen for ikke så lenge siden og makan til flåsete guttunger. Særlig den ene. Var som å se en fjortenåring. Jeg la merke til dem før jeg så hvem de var for å si det sånn. De så forøvrig annerledes ut i virkeligheten, kameravinkel har tydelig mye å si. 

 

n_97 skrev (11 timer siden):

De var ikke blonde og blåøyde såklart. Jeg så ansiktet til den ene best og han ser tynnere ut i ansiktet på bilder. I virkeligheten hadde han litt mer bolleansikt.

Noen mennesker kan se ganske annerledes ut i virkeligheten, jeg kjenner en annen som også ser veldig annerledes ut på bilder. 

Jeg blir så oppriktig forundret over at noen gidder å legge inn slike kommentarer. Og at noen synes det er relevant eller viktig...? 😅

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (1 time siden):

 

Jeg blir så oppriktig forundret over at noen gidder å legge inn slike kommentarer. Og at noen synes det er relevant eller viktig...? 😅

Word. Og det skal sies, jeg har sett de jevnlig på gymmen før nedstengning. De er flotte i virkeligheten 🙂 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Holistic said:

Word. Og det skal sies, jeg har sett de jevnlig på gymmen før nedstengning. De er flotte i virkeligheten 🙂 

Jeg sa ikke noen steds at de var stygge. Men derimot ganske spesielle av seg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holistic skrev (22 timer siden):

Word. Og det skal sies, jeg har sett de jevnlig på gymmen før nedstengning. De er flotte i virkeligheten 🙂 

Flotte?

Blir de ikke for små til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (39 minutter siden):

Flotte?

Blir de ikke for små til det?

🤮 🤮  svaret er nei. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan klarer folk å hoste opp så mye negativt om andre? 
Funkygine reiste nå i alle fall til et annet land og satte seg inn i situasjonen der. Jeg syns hun så rørt ut når hun snakket om det på bloggerne. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (1 time siden):

Hmm, hvor lange er de? Rekker de opp til 1.70m?

Kritiserer du seriøst høyden til noen? Er vel helt greit å ha forskjellige preferanser hos menn, mannen min er 170 og er en flott mann i mine øyne! 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (12 minutter siden):

Kritiserer du seriøst høyden til noen?

Jeg stilte spørsmål, jeg kritiserte ikke.

Klink skrev (13 minutter siden):

 Er vel helt greit å ha forskjellige preferanser hos menn

Får jeg lov å like høye menn?

 

Klink skrev (13 minutter siden):

 mannen min er 170 og er en flott mann i mine øyne! 

Ære være deg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...